Jillian Michaels nantu à Fast Food è Splurging
Cuntenutu
Quandu site un corpu duru cum'è U più grande perdente allenatore Jillian Michaels, Ci hè spaziu in a vostra dieta per snacks, splurging, è fast food? Sure, ella torche tunnellate di calori durante i so rigurosu entrenamentu, ma qualchissia cusì disciplinata vole ancu mette micca cusì bè per voi cibi in u so corpu? Avemu pusatu questu mudellu di copertina di 38 anni per scopre.
FORMA: Avete mai manghjatu fast food ? Sì accussì, chì?
JM: Micca in anni. A volte aghju un sandwich di verdura da Subway quandu in una zona di dessert alimentari per u travagliu. Aghju avutu burritos vegetali ancu da lochi cum'è Chipotle, ma mai un tipu McDonalds o Taco Bell di un locu.
FORMA: Ti merendate?
JM: Solu una volta à ghjornu trà pranzu è cena. Ùn credu micca à manghjà tutta a ghjurnata. Manghju ogni quattru ore. Breakfast à 8 ore, pranzu à 12 ore, una merendella versu 4 ore, è cena versu 8 ore di sera.
FORMA: Chì sò uni pochi di esempi di i vostri stuzzichini preferiti?
JM: I mo stuzzichini sò di tuttu, da popchips cun un furmagliu biologicu à corda à un saccu di seru cù macro verdi di cicculata.
FORMA: Avete un alimentu splurge chì ùn pò micca resiste? Chì ghjè?
JM: Sò un grande fan di e barrette di cicculata Unreal. Ùn possu andà un ghjornu senza avè ne. Facenu candy bars classichi cum'è Snickers, M & M's, è tazzi di butiru d'arachidi, ma senza nisuna sustanza chimica o merda in elli.
FORMA: Avete qualchì strategia chì utilizate per gode di sti cibi in moderazione?
JM: Ùn credu micca in a privazione. Ùn face nunda di bè. Ma duvete praticà a moderazione. Travagliu una indennità di 200 calorie in u mo ghjornu è mi permettu quelle 200 calorie per unu di i mo dolci.