5 cunsiglii per uttene una postura curretta
Cuntenutu
- 1. Evita di travaglià cù u troncu inclinatu in avanti
- 2. Durmendu à fiancu
- 3. Sustegnu u pesu di u corpu à i dui pedi
- 4. Evita di purtà sacchetti pisanti nantu à a spalla
- 5. Praticà esercizii fisichi
A postura curretta hè impurtante per migliurà a qualità di vita è evità u dolore di schiena, ferite spinali, diminuisce u grassu lucalizatu è aumenta l'autoestima.
Inoltre, una postura curretta impedisce gravi prublemi di salute, cume ernie di discu, scoliosi è difficoltà à respirà. Sapete ciò chì pò causà u dolore di schiena.
I 5 consiglii per uttene a postura curretta di u corpu sò:
1. Evita di travaglià cù u troncu inclinatu in avanti
Ogni volta chì site pusatu, hè impurtante appughjà si u schernu à fondu nantu à a sedia è tene i dui pedi piatti in terra, senza crucià e gambe. Hè ancu cunsigliatu di pusà nantu à l'ossu chjucu di u culu, posizionà e spalle leggermente indietro per evità u gobbu è evità di piegà a testa per leghje o scrive. Quandu si adopra a postura curretta quandu hè sedutu, ci hè una distribuzione uniforme di pressioni nantu à i discu intervertebrali è ligamenti, impedendu l'usura spinale. Eccu cumu per mantene una bona postura seduta.
2. Durmendu à fiancu
U megliu modu per prutege a to spina hè di dorme di fiancu aduprendu dui cuscini: un cuscinu bassu per sustene a testa è l'altru trà e gambe per adattà l'altezza di l'anca è micca girà a spina, cusì a spina hè naturalmente è totalmente curva supportata . Scuprite chì sò i posti migliori è peghju per dorme.
3. Sustegnu u pesu di u corpu à i dui pedi
U sustegnu di u pesu di u corpu nantu à i dui pedi quandu si stà in piedi hè essenziale per evità una postura sbagliata, chì in questu modu, u pesu di u corpu hè distribuitu uniformemente è ùn ci sò micca compensazioni cù a spina, per esempiu.
4. Evita di purtà sacchetti pisanti nantu à a spalla
Quandu i sacchetti pesanti sò supportati nantu à una spalla, pò purtà à cambiamenti in a spina dorsale, chì u pesu di a borsa causa un sbilanciu di u corpu, spingendu a spalla è l'anca in ghjò. Dunque, hè cunsigliatu di aduprà un zainu appughjatu nantu à e duie spalle per chì u pesu sia equilibratu è ùn ci sia danni à a spina. Amparate à evità alcune abitudini chì danneghjanu a spina.
5. Praticà esercizii fisichi
A pratica di esercizii fisichi hè di primura per rinfurzà i musculi di u spinu è di l'addome è, cusì, serà più faciule per mantene una postura curretta. Scuprite alcuni esercizii simplici per migliurà a postura.
Vede una bona postura per ottene qualità di vita: