5 manere di stimulà u zitellu sempre in u ventre
Cuntenutu
- 1. Tocca u ventre à a legera
- 2. Metti cuffie nantu à u vostru ventre
- 3. Contà storie à u zitellu
- 4. Fà esercizii in l'acqua
- 5. Piglia u sole ogni ghjornu
Stimulà u zitellu mentre hè sempre in u grembu, cù musica o lettura, pò prumove u so sviluppu cugnitivu, postu ch'ellu hè digià cusciente di ciò chì accade intornu à ellu, rispondendu à stimuli attraversu i battiti di u core, chì sò più calmi, i so movimenti è imitendu u muvimentu di aspirazione.
Inoltre, l'esercizii aduprati per stimulà u zitellu aiutanu ancu à rinfurzà i ligami trà a mamma è u zitellu, riducendu u risicu di depressione postpartum, per esempiu.
Alcuni modi per stimulà u zitellu sempre in u ventre sò:
1. Tocca u ventre à a legera
Toccà u ventre durante a gravidanza hè un muvimentu chì guasi tutte e donne incinte facenu da u principiu di a gravidanza è hè generalmente interpretatu cum'è a donna incinta chì vole dà affettu à u zitellu chì cresce in u so ventre.
Tuttavia, parechji studii indicanu chì u toccu pò ancu esse sentitu da u zitellu, soprattuttu dopu à 8 settimane di gestazione, facendulu sente più rilassatu è amatu, facilitendu u so sviluppu. Spessu, u zitellu pò ancu risponde à u toccu muvendusi in l'utru o spinghjendu i pedi è e mani contr'à u ventre.
2. Metti cuffie nantu à u vostru ventre
Dapoi 25 settimane di gravidanza, l'arechja di u zitellu hè abbastanza sviluppata per pudè sente voce è soni da l'esternu di u ventre è, per questa ragione, hè digià capace di ricunnosce stimuli cum'è a musica.
A musica hà di solitu un effettu rilassante annantu à u zitellu, è aiuta ancu à capì a lingua, chì e canzone cù e parolle, cum'è e canzone di i zitelli, ponu aiutà u zitellu à ricunnosce e parolle più faciule dopu à a so nascita.
3. Contà storie à u zitellu
Cum'è a musica, cuntà storie à u zitellu aiuta ancu u zitellu à pudè ricunnosce e parolle prima, facilitendu u prucessu di sviluppu di a lingua.
Ancu se e storie ponu esse cuntate da u babbu, hè ancu impurtante ch'elli sianu cuntati da a mamma, postu chì hè a voce di a mamma chì u zitellu ricunnosce u megliu, postu chì hè a voce chì hè sempre più vicina à l'utru durante a ghjurnata.
4. Fà esercizii in l'acqua
Esse in acqua hè unu di i modi più simplici per rilassassi durante a gravidanza, perchè aiuta à alleviare tuttu u pesu è a pressione creata nantu à u corpu, rendendu più faciule finu à chì a mamma sia capace di liberà tuttu u stress emotivu chì sente.
A liberazione di u stress hè assai impurtante, micca solu per a salute di a donna incinta, ma ancu per u zitellu, postu chì quandu l'ormoni di u stress sò assai alti, ponu ostacà u sviluppu cerebrale.
5. Piglia u sole ogni ghjornu
Prende u sole ogni ghjornu, per almenu 20 minuti, aiuta u vostru zitellu à sviluppà ossa più forti è impedisce ancu l'iniziu di prublemi cardiaci. Inoltre, u sole aiuta u corpu à pruduce più vitamina D, chì pò impedisce l'iniziu di l'autismu.