11 cunsiglii per finisce a candidiasi una volta per tutte

Cuntenutu
- 1. Ùn pigliate micca i panni bagnati
- 2. Purtate biancheria intima è vestiti adatti
- 3. Mantene una igiene intima adeguata
- 4. Dorme senza mutandine
- 5. Evite aduprà deodorante intimu
- 6. Evite e dusce intime
- 7. Evite pads di ogni ghjornu
- 8. Evita i panni umidi
- 9. Lavate bè a biancheria intima
- 10. Diminuisce u cunsumu di zuccheru è carboidrati
- 11. Bei tè chì rinfurzanu u sistema immune
A Candidiasi hè un'infezzione causata da u fungu Candida albicans è pò esse prevenutu cù misure semplici cume u mantenimentu di una igiene intima adeguata, u vestitu più liberu o u sonnu senza mutandine, per esempiu.
Sta malattia si manifesta quandu u sistema immunitariu hè indebulitu o quandu si producenu cambiamenti in u pH o in a flora batterica di a regione vaginale è ponu influenzà i genitali, pruvucendu pruriti, brusgiature, dolore è scarichi bianchi cumuli, cù trama crema o latte tagliatu.
In casu chì ùn ci sia migliurazione di i sintomi, a candidiasi pò esse trattata cun unguentu o antifungali, secondu a guida di u duttore.

Eccu alcuni consiglii chì aiutanu à curà è prevene a nova candidiasi:
1. Ùn pigliate micca i panni bagnati
U fungu candidiasi cresce in ambienti umidi è caldi è a regione intima hè favurèvule à a crescita di stu fungu. Quandu andate in piaghja, piscina, sauna o cù una vasca da bagno, hè impurtante cambià a vostra biancheria intima, u bikini o u costume da bagno u più prestu pussibule per impedisce chì l'area intima diventi più umida è calda è evitendu cusì a multiplicazione di Candida albicans è l'apparizione di candidiasi.
Inoltre, asciugà a zona intima cù un asciugamanu soffiu quandu si toglie i vestiti bagnati hè ancu di primura per impedisce a crescita di u fungu candidiasi.
2. Purtate biancheria intima è vestiti adatti
U tippu di materiale in mutandine, cume lycra, lace, microfibra o elastanu, pò causà irritazione o allergie, sudazione aumentata è muffling di a regione intima, chì pò purtà à cambiamenti di pH vaginale è deregulazione di a flora batterica, aumentendu u risicu di sviluppà candidiasi.
Dunque, l'usu di mutandine di cuttone è di vestiti leggeri o sciolti hè cunsigliatu perchè permettenu una ventilazione più grande di a pelle è riducenu a sudazione in a regione intima, chì face a regione menu umida è calda, impedendu a candidiasi di sviluppà.
3. Mantene una igiene intima adeguata
Mantene una igiene curretta di a regione intima aiuta à mantene l'equilibriu di a flora batterica vaginale è impedisce a proliferazione di u fungu candidiasi. L'ideale hè di aduprà sapone à pH neutru, acqua è lavà solu l'esternu di a vagina cù e dita è cù movimenti delicati. Inoltre, l'usu di sapone intimu deve esse evitatu postu chì pò deregulà a flora vaginale è aumentà u risicu di candidiasi.

4. Dorme senza mutandine
Dormire senza mutandine hè una bella opzione per aiutà à prevene a candidiasi perchè l'area intima hè menu stufa, più ventilata è menu umida, rendendu difficiule per u fungu chì face cresce a candidiasi, chì hà bisognu di un ambiente umidu è caldu per proliferà.
Inoltre, dorme senza mutandine aiuta à cuntrullà u pH vaginale, riduce a scarica è u sudore eccessivu è migliora a circulazione sanguigna vaginale.
5. Evite aduprà deodorante intimu
U deodorante intimu hè adupratu per aumentà a sensazione di freschezza, ma pò causà irritazione, allergie è cambià a flora è u pH vaginali, aumentendu u risicu di sviluppà candidiasi. Inoltre, l'usu di un deodorante intimu pò mascherà u cambiamentu di l'olfattu chì pò accade in casi di malatie cum'è infezioni vaginali, rendendu difficiule da identificà.
L'ideale hè di evità l'usu di un deodorante intimu o di aduprà solu in l'inguine è fora di a regione intima è lasciallu per esse adupratu solu à u mumentu adattu.
6. Evite e dusce intime
L'usu di a duscia intima, in cui si lava in u canale vaginale, hè relativamente cumunu trà e donne ma pò aumentà u risicu di sviluppà candidiasi. Questu hè chì a doccia intima distrugge a flora vaginale, causendu un sbilanciu di funghi è batteri presenti naturalmente in a vagina è, dunque, aumenta a possibilità di candidiasi.
Inoltre, a doccia intima distrugge a mucosa è cambia u pH di a vagina, chì prumove a crescita di u fungu candidiasi.

7. Evite pads di ogni ghjornu
I pads di u ghjornu sò generalmente usati per mantene e mutandine secche è pulite per tutta a ghjurnata, tuttavia, l'usu cutidianu pò annegà l'area intima facendula più umida è calda, ciò chì favurisce a crescita di u fungu chì provoca a candidiasi.
Per questa ragione, evità l'usu di assorbenti quotidiani hè impurtante per prevene l'apparizione di candidiasi.
8. Evita i panni umidi
A pulita umida, ancu se assai pratica, pò causà irritazione o allergie in a regione intima chì porta à pH vaginale incontrollatu è flora batterica, chì pò fà chì u fungu di a candidiasi si multiplique è, dunque, l'usu di a pulita deve esse evitatu inumiditu.
9. Lavate bè a biancheria intima
I saponi cù tinte o prufumi per lavà e mutandine anu parechje sostanze chimiche chì ponu irrità o causà allergie in a regione intima, causendu un sbilanciu di pH è di flora vaginale, chì aumenta u risicu di candidiasi.
Lavà mutandine currettamente, cù sapone di biancheria intima, ùn mischjendu biancheria cù altre robe in a lavatrice è asciugassi in un ambiente aria o appesi à u sole, sò ancu impurtanti precauzioni per impedisce a crescita di microorganismi in e mutandine chì ponu causà infezioni vaginali è u risicu di candidiasi.

10. Diminuisce u cunsumu di zuccheru è carboidrati
Cibi cum'è u pane, u furmagliu, a cicculata, i dolci è i dolci, per esempiu, devenu esse evitati o cunsumati ridotti quandu avete candidiasi perchè sti alimenti aumentanu a quantità di zuccheru in u sangue, rendenu u corpu più acidu è portanu à un pH vaginale incontrollatu. , favurendu a proliferazione di Candida albicans è ostaculendu u trattamentu di a candidiasi.
Per questa ragione, si deve evità u cunsumu di zuccheru è carboidrati semplici è dà preferenza à l'alimenti chì rinfurzanu u sistema immunitariu, cume frutti, verdure, pesci è noci.
11. Bei tè chì rinfurzanu u sistema immune
Un modu per prevene a candidiasi hè di rinfurzà u sistema immunitariu cù l'usu di e piante medicinali cum'è echinacea o liquirizia, per esempiu, aduprate in forma di tè è presi regularmente.
U tè Echinacea aiuta à rinfurzà u sistema immunitariu avendu cumposti fenolici cù azzione antiossidante è antiinfiammatoria aiutendu à migliurà u sistema immunitariu, oltre à cuntrullà i livelli di zuccheru in sangue è aiutendu cusì u corpu à riduce u risicu è à luttà contr'à a candidiasi. Vede cumu preparà u tè echinacea.
U tè di licorice, invece, cuntene sustanzi cum'è gladribina è licochalcona chì anu pruprietà antifungali è agiscenu per cumbatte a multiplicazione di u fungu candidiasi. Inoltre, u tè di liquirizia hà azzione antioxidante, chì aiuta à rinfurzà u sistema immunitariu è à prevene a candidiasi.
Vede u video seguente per cunsiglii nantu à manghjà per rinfurzà u vostru sistema immune: