6 Minacce per a Salute chì si piattanu in u vostru saccu di truccu
Cuntenutu
- Spazzole sporche
- Allergii à i Fragranti
- Ingredienti Nocivi
- Prudutti scaduti
- Sparte i prudutti
- Ghjermi
- Rivista per
Prima di schjattà nantu à a vostra ombra preferita di rossetto rossu o applicà a stessa mascara chì avete amatu per l'ultimi trè mesi, pudete vulete pensà duie volte. E minacce piatte si piattanu in u saccu di truccu chì puderebbenu esse periculosi per a vostra salute. Oltre à a contaminazione da i germi è a sporcizia è a sporcizia ogni ghjornu, ci tocca ancu à inchietacci per l'allergeni putenziali è i chimichi spaventosi chì sò stati ligati à u cancheru, à e malatie respiratorie, è ancu à i difetti di nascita.
Leghjite per sei minacce per a salute chì puderebbenu esse nascoste in i vostri cosmetici.
Spazzole sporche
"E spazzole devenu esse pulite almenu mensilmente", dice u dermatologu Joel Schlessinger, MD, fundatore di LovelySkin.com. "Sì ùn sò micca, diventanu brutti è pieni di batteri chì toccanu in permanenza a nostra pelle."
Raccomanda di aduprà un sistema di spazzole monousu cum'è Klix, allora ùn avete micca da preoccupassi per a pulizia regulare. Ma se avete investitu in spazzole di trucco prufessiunale, pulì li una volta à a settimana hè u megliu modu per teneli morbidi è fà li durà più.
Eccu cumu si pulisce i vostri pennelli: Bagnate i peli sottu à u rubinettu cun acqua tiepida à calda. Aduprate un shampoo dolce (u shampoo per criaturi funziona bè) o sapone liquidu per e mani è appiccate delicatamente attraversu i capelli cù e dite, aghjunghjendu un pocu d'acqua mentre andate. Risciacquate è ripetite finu à chì l'acqua scorri. Assicuratevi chì i peli puntanu u tempu sanu.
Dopu chì e vostre spazzole sò pulite, strofinate un pocu nantu à una spugna di carta pulita è stendete per siccà nantu à u so latu. Ùn li lasciate mai asciugà cù i capelli di spazzola in su o in un portapennellu. L'acqua pò scorrere finu à a ferrula è allentà a colla tenendu a spazzola inseme cù u tempu.
Allergii à i Fragranti
"Attenti à sente un prufumu forte in u vostru pruduttu è dopu sbuccà da ellu", prevene u duttore Schlessinger. À sente l'American College of Allergy, Asthma and Immunology (ACAAI), guasi 22 per centu di quelli patch testati per allergie reagiscenu à i chimichi in i cosmetichi. A fragranza è i cunservatori in i cosmetichi anu causatu e reazioni più allergiche. Sì avete qualchì tippu di reazione allergica, smette di aduprà u pruduttu subitu.
Ingredienti Nocivi
Ciò chì hè ancu più spaventosu di i germi chì causanu malatie? Chimichi chì causanu malatie cù nomi chì ùn pudete mancu pronunzià. Ancu più paura ? Ci hè una bona chance chì ùn sapete micca mette in faccia ogni ghjornu. Hè ora di cumincià à verificà quelle etichette!
I parabeni, o cunservatori aduprati per aumentà a vita di i prudutti, si trovanu in parechji cusmetichi, cumpresi a polvere, u fundamentu, u rossu è a matita per l'ochji.
"Quessi sò" disruptori endocrini ", vale à dì chì ponu fà u distrughju cù u sistema ormonale è sò ancu potenzialmente legati à i tumori di u cancheru di u senu", dice u duttore Aaron Tabor, Medicu è Ricercatore in Salute Indicazioni. "Puderanu esse elencati cum'è metilu, butile, etilu o propilu dunque queste sò tutte e parolle da guardà."
Altri ingredienti periculosi? U piombu hè un cuntaminante cunnisciutu in centinaie di prudutti cusmetichi cum'è fundazione, rossetti, è smalti per unghie. "U piombu hè una neurotossina putente chì pò causà prublemi severi di memoria è di cumpurtamentu è disturbazione ormonale chì porta à prublemi menstruali", dice u duttore Tabor.
Nicole Jardim, allenatrice di salute olistica femminile, mette in guardia contru à altri periculi putenziali cum'è ftalati (truvati soprattuttu in prufumi è fragranze), laurilsulfatu di sodiu (truvatu in shampoo è lavati visu), toluène (un solvente adupratu in smalti unghie è tinture per capelli), talc (un agentu anti-caking chì si trova in polvere di faccia, blush, ombra d'ochju, è deodorante chì hè un carcinogenu cunnisciutu), è propilene glycol (cumunementi truvati in shampoo, acondicionador, trattamenti di l'acne, moisturizer, mascara è deodorant).
Infine, esse attenti à i prudutti etichettati cum'è "organicu". "Solu perchè hè organicu ùn significa micca necessariamente chì sia sicuru. Verificate sempre l'ingredienti prima", dice u duttore Angie Song, basatu in Seattle.
Prudutti scaduti
Verificà e date di scadenza o cercà segni di rivelazione chì qualcosa hà rovinatu hè cusì impurtante per i prudutti di bellezza quant'è per u latte in u vostru frigorifero.
"Tutti i prudutti chì anu più vechje di 18 mesi devenu esse ghjittati è rimpiazzati", dice Dr. Song.
U duttore Faranna Haffizulla, medicu in Florida, dice chì s'ellu ci hè un dubbitu, si deve lancià lu. "Liquidi, pulveri, spume, spray, è a multitùdine di textures è culori [truvati in i prudutti di bellezza] sò un veru terrenu di respirazione per elementi infettivi cum'è batteri è funghi".
Di sicuru, se un pruduttu hà cambiatu in u culore o a texture o l'odore divertente, rimpiazzà immediatamente.
Sparte i prudutti
Pò parè innocu di sparte u truccu cù un amicu-finu à chì leghji questu. U spartimentu di u maquillu hè in sostanza scambiu di germi, soprattuttu quandu si tratta di tuttu ciò chì si applica nantu à e labbra o l'ochji. È l'effetti ponu esse assai peggiori di a vostra ferita ferita.
"Se site diabeticu o avete un sistema immunitariu compromessu, e infezioni sò più gravi è ponu purtà à cunsequenze gravi", dice Dr. Haffizulla. "A maiò parte di e infezzioni cumuni implicanu l'ochju in forma di blefarite (infiammazione di a palpebra), cunghjuntivite (ochju rosa), è furmazione di sty. A pelle pò ancu reagisce cù infezioni pustulari."
Ghjermi
I prudutti di truccu -è ancu u saccu in u quale sò purtati- sò un veru terrenu di ripruduzzione per i germi. "Ogni volta chì immergete u vostru dito in un vasu di crema o di fundazione, introducete bacteria in questu, cuntaminandu cusì", dice u duttore Debra Jaliman, di u Mount Sinai Medical Center di New York.
Circate i prudutti chì venenu in tubi invece, è aduprate una punta Q per estrarre u pruduttu, invece di u vostru ditu. Inoltre, parechje donne dab un bastone di copertura ghjustu nantu à un pimple, trasferendu i batteri di l'acne direttamente nantu à u bastone induve cresce è cresce.
"U megliu da fà hè di prudutti puliti ogni volta chì hè pussibule cum'è asciugà e pinzette è i ciglioli cù l'alcolu", dice u duttore Jaliman. U duttore Maiysha Clairborne, basatu in Atlanta, ricumanda di sguassate u rossetto cù una salvietta per u zitellu dopu ogni usu per sguassà i germi di a superficia è impediscenu di custruisce.
A vostra scelta di borsa di maquillaje puderia ancu influenzà a quantità di germi chì porta, u Dr Clairborne dice. "I sacchetti di maquillaje venenu un centesimu una duzina; in ogni modu, ciò chì ùn avete micca capitu hè chì i lochi scuri è umidi sò terreni di crescita per i batteri. Se u saccu hè scuru è u maquillaje hè umitu, bè, fate a matematica ".
Aduprate un saccu di truccu chjaru chì permette a luce. "Pigliate u to saccu di truccu fora di a vostra borsa è lasciate nantu à u vostru scrivania per ch'ellu guadagna una piccula quantità di luce ogni ghjornu", dice Clairborne.