Kataluna Enriquez hè diventata a prima donna trans à vince Miss Nevada
Cuntenutu
Pride hà iniziatu cum'è una cummemurazione di a rivolta di Stonewall in un bar di u quartieru di Greenwich Village in NYC in u 1969. Da allora hè diventatu un mese di celebrazione è di difesa per a cumunità LGBTQ +. Giustu à tempu per a fine di u mese di l'orgogliu di questu annu, Kataluna Enriquez hà datu à tutti una nova tappa per celebrà. Hè diventata a prima donna apertamente transgénero à vince u titulu di Miss Nevada USA, fendu dinò di ella a prima donna apertamente trans chì serà in liceu per Miss USA (chì si farà in nuvembre).
A ghjovana di 27 anni hà fattu a storia tuttu l'annu, cuminciendu di marzu quandu hè diventata a prima donna trans à vince Miss Silver State USA in marzu, u più grande cuncorsu preliminariu per Miss Nevada USA. Enriquez hà cuminciatu à participà à cuncorsi di bellezza transgénero in u 2016 è hà vintu un titulu maiò cum'è Transnation Queen USA quellu stessu annu, secondu Rivista W. (Connessu: Cumu celebrà l'orgogliu in 2020 Tra Proteste è una Pandemia Globale)
E realizazioni di Enriquez vanu al di là di i so tituli di sfida, quantunque. Da a modellazione à u cuncepimentu di e so propie vestite (ch'ella purtava cum'è una vera regina mentre competia per u titulu di Miss Nevada USA), à esse amministratore di assistenza sanitaria è difensore di i diritti umani, ella a faci literalmente tuttu. (In cunnessione: Cumu Nicole Maines apre a strada per a Prussima Generazione di Ghjuventù LGBTQ)
In più, cum'è Miss Silver State USA regnante, hà creatu una campagna chjamata #BEVISIBLE, destinata à luttà contr'à l'odiu attraversu a vulnerabilità. In u spiritu di a campagna, Enriquez hè stata vulnerabile in quantu à e so lotte cum'è una donna transgender filippina-americana. Ella hà revelatu ch'ella hè una sopravvivente di abusu fisicu è sessuale è hà spartutu e so sperienze cù bullying in u liceu per via di a so identità di genere. Enriquez hà adupratu a so piattaforma per mette in risaltu l'importanza di a salute mentale è di l'organizazioni chì sustenenu e persone LGBTQ +. (Assuciatu: LGBTQ + Glossariu di Definizioni di Genere è di Sessualità chì l'Alliati Devenu sapè)
"Oghje sò una donna transgénero fiera di culore", hà dettu Enriquez Las Vegas Review Journal in una entrevista dopu a vittoria di Miss Silver State USA. "In modu persunale, aghju amparatu chì e mo differenze ùn mi facenu micca menu, mi rende di più. È e mo differenze sò ciò chì mi rende unicu, è sò chì a mo unicità mi porterà in tutte e mo destinazioni, è tuttu ciò chì mi serve per passà in a vita ".
Se Enriquez vince Miss USA, diventerà a seconda donna transgender à mai competere in Miss Universu. Per avà, pudete pianificà di arradicà per ella quandu ella cumpete in Miss USA u 29 di nuvembre.