6 Scenarii chì ti stressanu ma ùn duveranu micca
Cuntenutu
U stress, chì vi piaci o micca, hè una parte normale di a vita. Ognunu a sperimenta, è sfurtunatamente pò à volte svelà si in i tempi i più impurtanti. Ma avete nutatu chì certe attività di u ghjornu si sentenu più stressanti di ciò chì duveranu? Avete da esse travagliatu aspittendu in fila in a buttrega? Cuminciate à sentu ansiosu cum'è a vita di a bateria di u vostru telefuninu cumencia à drenu?
"A reazzione chì a ghjente hà da stressà hè prugrammata in u nostru filu è hè pensata per prutege ci", dice Jonathan Alpert, psicoterapeuta di Manhattan è autore di ESSERE PAURI: Cambiate a Vostra Vita in 28 Ghjorni. "U prublema hè chì circhemu suluzioni creendu scenarii sfarenti in a nostra mente, chì solu rinfurzanu u stress è l'ansietà". A chjave, dice Alpert, hè di fucalizza nantu à e soluzioni. Leghjite puru per i suggerimenti esperti chì cunduceranu à un sensu più grande di calma.
Scenariu 1: Esce di a casa tardi a mattina.br> Avete impostatu a vostra alarma cù un tempu abbondante per preparà u travagliu. Alcune matine vi date ancu ore, eppuru site sempre in ritardu. Ci hè sempre solu una cosa più da fà veramente prestu, chì vi impedisce di esce da a porta.
Soluzione: Assicurà troppu tempu per appruntà a matina furnisce assai opportunità per esse sviati, è i nostri penseri ponu cumincià à correre davanti à i nostri corpi. "Meno tempu pò permette di esse più focalizatu è di priorità", dice Alpert. "Fate una lista o una determinazione di ciò chì deve esse fattu in a matina è ciò chì pò esse fattu dopu, è stà cun ellu". (Dà ti abbastanza tempu per e cose chì duvete fà, quantunque-micca sottu à tirallu!) Mantene a televisione è l'urdinatore spenti è u vostru telefuninu fora di portata finu à chì sia ora di parte.
Scenariu 2: Esse stuck in line.
Sò in a linea di checkout è a persona davanti à voi face un ritornu chì piglia ciò chì pare per sempre. Mentre ch'elli facenu chiacchiera cù u cassiere, cumencia à sente impaciente è irritabile, è di colpu ùn si pò stà fermu.
Soluzione: Quandu e cose accadenu à un ritmu più lente di quellu previstu, pò fà chì l'individui si senti stressatu è affrettatu. Puderete ancu sentu intrappulatu è fora di cuntrollu, chì vi ponu ricurdà l'altri tempi chì avete sentitu cusì, dice Denise Tordella, M.A., cunsiglieru prufessiunale licenziatu specializatu in u trattamentu di l'ansietà, u traumu è l'addiction. "Pigliate un respiru prufondu, sentite i vostri pedi nantu à a terra sottu à voi, è fucalizza nantu à ciò chì notate intornu à tè", dice Tordella. "Ricurdatevi chì e persone davanti à voi ùn pruvate micca di fà tardi, si godenu un mumentu di cunnessione". A respirazione è u focu ponu aiutà à sbarrazzassi di a tensione.
Scenariu 3: A vostra bateria di u telefuninu hè mortu.
Avete statu annantu à u vostru telefuninu tutta a ghjurnata è u suchju si sgotta subitu.Ùn avete micca u vostru caricatore nantu à voi, è ùn ci hè manera chì u rende assai più longu.
Soluzione: I telefuni cellulari furniscenu una sensazione di sicurezza per alcune persone, ma sò una linea di salvezza per l'altri. "Fate un passu in daretu è dumandatevi: 'Supponemu chì a batteria sia morta, chì hè a cosa peghju chì puderebbe accade?", Dice Alpert. A chjave hè di pianificà in anticipu è esse risorsu. Scrivite un numeru chì pudete bisognu prima chì u vostru telefunu si spegne è pigliate in prestito u telefuninu di qualcunu altru sè avete bisognu di fà una chjama. Ricurdativi chì ci era un tempu quandu i telefoni cellulari ùn esistevanu micca è a ghjente funzionava bè senza elli. Ramintate vi chì serà solu un cortu tempu finu à chì tù sia capace di ricaricallu.
Scenariu 4: U pastu chì vulete ordinà hè vendutu.
Avete aspittatu è pensate à manghjà stu pastu tuttu u ghjornu. Se site limitatu da allergie o restrizioni dietetiche, questu pò esse ancu più deludente è stressante-soprattuttu quandu avete fame.
Soluzione: Fighjate a parte di voi chì si sente delusa è ricunnosce la. Poi pruvà à cambià u vostru focus. "U ripastu seria statu bonu, iè, ma vede questu cum'è una occasione di scopre altri boni pasti", dice Alpert. Esse avventurosu in i vostri pranzi è se avete restrizioni dietetiche, sempre avè un Pianu B. Ricunnosce chì avete u putere di perpetuà a vostra delusione, dice Tordella, è fate un passu versu cambià u vostru modu di sentite. Sceglite un altru pastu è dumandate à u servitore di fà mudificà per quessa hè sempre amichevule à a dieta.
Scenariu 5: Corsu in ritardo quandu scuntrà qualcunu.
Avete cunnisciutu di sti piani tuttu u ghjornu, forse ancu tuttu u mese, è sempre, in qualchì manera ùn pare micca avè abbastanza tempu. E poche volte chì site prontu, diventate ansiosu aspittendu è cuminciate à fà altre cose.
Soluzione: U tempu pare alluntanassi da voi perchè si perde u focus nantu à ciò chì si suppone di fà. Smette di guardà a televisione o di invià email finu à u minutu chì duvete andà. Invece, dirige a vostra cuscenza annantu à quì è avà, suggerisce Tordella. "Dumandatevi:" Chì hè a prossima cosa chì devu fà per preparami ", è" Cumu faraghju ", dice. Se site prontu à cumincià prestu è cuminciate à sentite ansiosi aspettendu intornu, pruvate à respirà in profondità, ripetendu una affirmazione, o ascoltendu qualchì musica calma.
Scenariu 6: Tossing and turn all night.
Continuate à lancià è girà è cumincia à rende pazzu. Sapete chì duverete ancu menu dorme avà è, malgradu u fattu chì u vostru corpu si senti stancu, a vostra mente ùn si ferma micca.
Soluzione: Chiudite l'ochji è immaginatevi in un locu tranquillu, cum'è a spiaggia o una muntagna innevata, suggerisce Tordella. "Quandu si stende in u to lettu, sintendu u vostru pesu contr'à u lettu, sente i soni da quellu locu è sente l'aria nantu à a vostra pelle. Continuate respirate profondamente da u vostru diafragma è allargà a durata di u to exhale mentre liberate ogni tensione chì pudete esse. tenendu ", dice ella. Sì ùn site ancu addurmintatu in 20 minuti, alzatevi è pruvate à fà una tazza di tè decaffeinatu o una piccula merendella chì prumove u sonnu. Pò ancu aiutà à scrive i vostri penseri nantu à carta o in un ghjurnale se ne avete. "Se turnate à u lettu è i pinsamenti persistenu, ricordate chì sò scritti è imaginate chì fluttuanu mentre portate a vostra cuscenza à a vostra respirazione".
Per amparà più tecniche per affrontà situazioni stressanti, Tordella raccomanda u libru A Guida Chill Anywhere, Anytime: 77 Strategii Semplici per a Serenità di Kate Hanley.