5 rimedii casani per i zitelli
Cuntenutu
- 1. Scaldà i pedi cù calendula per i zitelli
- 2. Scaldà i pedi cù l'idraste per i zitelli
- 3. Tè di citronella per i zitelli
- 5. Unguentu casanu
Un ottimu rimediu casanu per i zitelli hè a scaldatura cù calendula o hydraste, è ancu u tè di citronella, chì queste piante medicinali anu pruprietà antifungali chì aiutanu à luttà contr'à u fungu chì causa i zitelli.
U chilblain, ben cunnisciutu cum'è pede d'atleta, hè una tinia nantu à a pelle di i pedi o di e mani, causata da un fungu, chì provoca sintomi cume prurito, bruciore, cattivi odori è sfaldatura di a regione colpita. Hè trasmessa da u cuntattu di a pelle cù u fungu, per esempiu, quandu l'individuu cammina scalzu in i spugliatoghji publichi.
1. Scaldà i pedi cù calendula per i zitelli
U bagnu di i pedi di Calendula hè un eccellente rimediu casanu per i pidocchi, perchè sta pianta medicinale hà proprietà antifungali, astringenti è curative chì aiutanu à eliminà u fungu chì hà causatu tigna.
Ingredienti
- 5 cucchiai di fiori di calendula
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione
Purtate l'acqua à foglia è dopu a ferita, aghjunghje i fiori di calendula. Lasciate ripusà per circa 10 minuti, filtrate, mette l'acqua in un bacinu è immerge i pedi per 10 minuti. Allora i pedi devenu esse asciutti assai bè, preferibilmente aduprendu un asciugacapelli.
2. Scaldà i pedi cù l'idraste per i zitelli
Un altru rimediu casanu per i zitelli in i pedi hè a scaldatura cù idratante, chì sta pianta medicinale hà ancu proprietà antifungine è astringenti, aiutendu à luttà contr'à u fungu chì provoca tigna nantu à i dita.
Ingredienti
- 4 cucchiaini di radice di hydraste
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione
Purtate l'acqua à ebullizione è dopu a ferita, aghjunghje l'idratante. Copre è lascia riposà per 15 minuti. Poi strain, versate l'acqua in un bacinu è impregnate i vostri pedi per circa 10 minuti.
Hè impurtante per l'individuu di verificà a temperatura di l'acqua prima di mette i pedi per ùn esse brusgiatu, è dopu avè scaldatu i pedi devenu asciugà assai bè trà i diti per assicurà chì a pelle sia ben secca.
3. Tè di citronella per i zitelli
Lavà i pedi cun tè à l'arba di limonu hè ancu un ottimu rimediu casanu per i zitelli nantu à i vostri pedi o mani, oltre à esse antifungali, hè ancu calmante, aiutendu à alleviare i pruriti è a sfaldatura di a regione colpita.
Ingredienti
- 2 cucchiaini di foglie di citronella tagliata
- 2 tazze d'acqua
Modu di preparazione
Mettite l'acqua à ebollizione è l'arba di limone lascia in una tazza. Dopu avè bollitu, copre e foglie di citronella cù l'acqua, copre, lasciate riscaldà, filtrate è lavate i pedi cù stu tè ogni ghjornu è poi asciugate assai bè è appiicate un unguentu antifungicu.
4. Spray di erbe
Un ottimu rimediu casanu per u pede di l'atleta hè u mischju di aloe vera è malaleuca, perchè queste piante anu proprietà antifungali chì aiutanu à luttà contr'à i funghi è à riduce i sintomi di u pede d'atleta.
Ingredienti
- 125 ml di suchju d'aloe
- ½ cucchiaina di oliu essenziale di malaleuca
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti finu à ottene una mistura omogenea è poi mette in una buttiglia spray. Agitate bè prima di aduprà è applica 2 volte à ghjornu à e lesioni, aduprendu u spray per circa 1 mese. Dopu adupratu u spray fate un picculu massaghju per chì u pruduttu sia assurbutu da a pelle è ùn lasciate micca u locu umidu.
5. Unguentu casanu
Una bona soluzione fatta in casa per i zitelli hè l'applicazione di un unguentu salve direttamente nantu à u situ perchè hà proprietà antimicrobiali chì aiutanu à luttà contr'à sta malattia.
Ingredienti
- 3 foglie di salte
- 1 cucharadita di fiori di lavanda
- 30 ml d'oliu minerale
- 30 g di paraffina liquida
Modu di preparazione
Mette 3 foglie di saion in una piccula padella è copre cù oliu minerale. Sfracicà e foglie è accende u focu pianu. Fate un focu à qualchì minutu, finu à chì e foglie sò ben cotte è poi aghjunghje i fiori di lavanda. Dopu avè rinfriscatu, filtrate è versate l'oliu in un contenitore di vetru è aghjunghjite a paraffina liquida. Imbulighjate bè bè è lasciate rinfriscà. Applica questu unguentu à i zitelli, duie volte à u ghjornu, permettendulu di agisce, ma ùn mette micca calzini o scarpi chjusi subitu dopu.
Questi rimedii casani ùn devenu micca rimpiazzà u trattamentu chì deve esse indicatu da u dermatologu è chì pò esse fattu cù creme antifungali cum'è Ketoconazole, chì devenu esse applicate à a regione colpita ogni ghjornu, per u tempu indicatu da u duttore. Vede più dettagli di u Trattamentu per curà i zitelli.