6 Cose Chì Pò Cause Pipì Chjaru, Pipì Nuvolosu, Pipì Rossu, o Pipì Aranciu Chjaru
Cuntenutu
- 1. Sò incinta.
- 2. Avete una ferita o una cundizione medica.
- 3. Sò un grande fan di mora.
- 4. Avete un UTI.
- 5. A vostra cucina hè furnita di vinu, cicculata, caffè, o salsa calda.
- 6. Site disidratatu.
- Rivista per
Sapete chì avete avutu a vostra parte d'acqua / birra / caffè da quante volte avete bisognu di usà u bagnu. Ma chì altru pò dì pipì nantu à a vostra salute è abitudini? Assai, risulta. Avemu dumandatu à R. Mark Ellerkmann, MD, direttore di u Centru di Uroginecologia di u Centru Weinberg per a Salute è a Medicina di e Donne in Baltimora, per alcuni di i prublemi specifici di salute è di vita chì l'odore, u culore è a frequenza di a vostra urina ponu indicà.
1. Sò incinta.
U mutivu chì duvete fà pipì nantu à un bastone dopu à u vostru primu periodu mancatu hè chì pocu dopu a cuncepimentu (quandu un ovu fecundatu s'implante in u revestimentu di l'utru), u fetu cumencia à secretà l'hormone gonadotropina corionica umana, o hCG, chì hè ciò chì hè. hè rilevatu da e teste di gravidenza in casa, dice Dr Ellerkmann. Alcune donne rimarcanu ancu un odore forte è acutu à l'iniziu, ancu prima ch'elli sianu cuscenti chì sò incinte.
Una volta chì avete un criaturu à bordu, corre à u bagnu in permanenza hè solu una di e parte fastidiose di a gravidanza, per una varietà di ragioni: I vostri reni anu da travaglià di più per eliminà i prudutti di rifiutu da voi è da u fetu, è cum'è voi (è u zitellu) diventanu più grande, pressione nantu à a vostra vejiga da u vostru utru in espansione pò mandà à a matina di e donne, à meziornu, è, fastidiosu, in u mità di a notte.
2. Avete una ferita o una cundizione medica.
Medicamente parlendu, se ci sò globuli rossi in a vostra urina - cunnisciuta cum'è "hematuria" - questu puderia indicà una varietà di cundizioni, secondu u duttore Ellkermann, da pietre renali à una ferita da impattu (in rari casi questu pò esse causatu da strenuous eserciziu cum'è corsa longu distanzi). Un odore dolce pò esse indicativu di a diabetes, postu chì u vostru corpu ùn hè micca trattatu currettamente u glucosiu. Sì avete più di 35 anni è avete periodi erratici o pesanti è un aumentu di a freccia di l'urina, pudete avè fibromi, tumuri uterini benigni chì ponu appughjà nantu à a vejiga (sicondu a so dimensione, chì pò varià da quella di una oliva à un pompelmo). ). Se vedi sangue, sente un odore abituale, o avete qualchì altra preoccupazione, consultate u vostru duttore.
3. Sò un grande fan di mora.
Pazzo per e carote? Banane pè barbabietule? Certi frutti è ligumi chì anu pigmenti scuri (cum'è l'antocianina chì dà à a barbabietola è a more u so culore rossu scuru) ponu tinte l'urina o rosa, in u casu di prudutti rossi o viole, o aranciu se manghjate cibi ricchi in carotene cum'è carote. , patate dolci è zucca. Sè site in un colpu di pruduttu o solu un grande fan di u borscht, un cambiamentu in u culore di l'urina ùn hè nunda da esse alarmatu. Basta à piglià nota s'ellu ferma u listessu dopu chì avete datu u riposu à u mercatu agriculu. (E vitamine ponu avè un effettu simile, in particulare a vitamina C, è ancu certi medicinali.) È naturalmente ci hè u notore odore di pipì d'asparagus, causatu da un compostu innocu chì u vegetale cuntene.
4. Avete un UTI.
Ié, sta terribile sensazione di brusgiata hè un'indicazione abbastanza bona chì avete una temuta infezzione di e vie urinarie, ma a frequenza (più di sette volte à ghjornu, secondu u duttore Ellkerman) hè ancu un segnu chì hè ora di chjamà u vostru duttore. L'altri sintomi di una UTI ponu include febbre, friddi, dolore pelvico / lombare, è, in ocasioni, a presenza di i globuli rossi ponu tingere l'urina rosa, mentre chì i globuli bianchi chì si precipitanu à luttà contra a vostra infezione ponu turnà l'urina nuvola o causanu. un odore spiacevule. Sì avete qualchissia di sti sintomi, avete bisognu di antibiotici per chjarificà l'infezzione; u vostru duttore pò detectà a prisenza di una UTI cù una mostra d'urina. Se site tentatu di swill some Ocean Spray invece, ùn vi preoccupate micca, a menu chì vi piaci veramente. U suchju di mirtilli ùn aiuterà micca dopu à u fattu, ma pò prevene una UTI rendendu difficiule per i batteri di aderisce à u muru di a vescica.
5. A vostra cucina hè furnita di vinu, cicculata, caffè, o salsa calda.
È duverebbe esse, cum'è tutte queste cose sò o necessarii, diliziosi, o i dui. Sfurtunatamente, se avete incontinenza di stress, ponu ancu aggravà. Mentre questu ùn hè micca terribilmente cumunu in a donna sottu 40 (ancu se pò accade se avete avutu un criaturu o una chirurgia ginecologica), u caffè, l'alcol, u zuccheru è l'alimenti piccanti ponu irrità i muri di a vejiga è aggravà a situazione.
6. Site disidratatu.
Puderete avè intesu chì u culore di l'urina - specificamente u giallu scuru - pò indicà a desidratazione, è questu hè veramente u casu. Quandu site bè idratatu, u pee deve esse chjaru o vagamente di culore di paglia (u culore in l'urina hè causatu da un pigmentu chjamatu urichrome, chì diventa più chjaru è più scuru secondu cumu si cuncentra l'urina). Un forte odore urinariu, ancu per a cuncentrazione, hè ancu un signu di desidratazione. È sì, avete bisognu di l'ottu tazzi di fluidu cunsigliatu per ghjornu, ma ùn avete micca bisognu di guzzle l'acqua per piglià. I frutti è ligumi cuntenenu acqua; se site caricatu nantu à quelli, cuntribuisce à u vostru scopu cutidianu di ottu cuppe. Ma l'idratazione hè ancu di autoregulazione. Sè vo avete eserciziu, avete bisognu di più fluidu (ma solu s'è vo avete furmatu per una maratona o fate un altru tipu d'attività assai intensa è longa, avete bisognu di una bevanda sportiva). Cusì sia cuscente di i bisogni di u vostru corpu; a fatigue è l'irritabilità ponu indicà ancu una disidratazione.