I 6 peghju cibi per a vostra pelle
Cuntenutu
Ùn smettemu mai di luttà cù a nostra pelle. Cum'è pare chì avemu finalmente cunquistatu l'acne, hè dighjà ora di luttà cù e linee fini è e rughe. È tuttu u tempu chì navigamu SPF è a cura di a pelle di vitamina D hè certamente più complicata di quelle publicità di lavaggio facciale chì ci farianu crede.
Pruvate cumu pudemu truvà u pruduttu perfettu per a nostra propria cumbinazione unica di pelle problematica, si scopre chì pudemu vulè avvicinà a cura di a pelle da l'internu.
"Tutti i dermatologi attesteranu chì una dieta cumpleta sustene megliu un sistema immunitariu sanu", dice Bobby Buka, M.D. è dermatologu.
Ié, ciò chì manghjate-è beite-pò mantene u vostru esterno in cundizione eccellenti. Ci sò alimenti per mantene a pelle idratata è dolce è alimenti chì pruteggenu e cellule di a pelle da i danni (vale à dì e rughe). E ci sò ancu cibi chì puderanu ferisce a nostra pelle.
Tuttavia, ùn ponu micca esse quelli chì pensate. "Avemu tutti intesu parlà di l'alimenti presuntamente" pruibiti "chì suppuniteghjanu à scuppià l'acne, cum'è cibi fritti, cibi grassi, caffeina, noci, cicculata, è ancu carne rossa", Neal B. Schultz, dermatologu ancu in pratica in New York City dice. "A realità hè chì in studii statistici ben cuntrullati, questi alimenti ùn causanu micca l'acne".
Ci hè ancu uni pochi di culpevuli da guardà. In u pezzu quì sottu, truverete l'alimenti chì i sperti suggerenu di alluntanassi. Fateci sapè in i cumenti s'è notate cambiamenti in a vostra pelle dopu avè manghjatu questi o altri alimenti.
Salitu
Mai svegliatu sintendu un pocu gonfiu intornu à l'ochji? Troppu sale pò fà chì alcuni di noi retenu l'acqua, chì pò purtà à gonfi, dice u Duttore Schultz. Perchè a pelle intornu à l'ochji hè cusì magra, spiega, a zona gonfia facilmente - è vi lascia maladiscia i popcorn di a notte scorsa quandu si capisce u riflessu a mane dopu. "Sti effetti di u sali sò sicuramente relativi à l'età", dice, è diventanu più cumuni in u Medievu.
Crostacei
I gamberi, i granchi, l'aragosta -è ancu certi verdi frondosi cum'è l'alga è i spinaci-sò naturalmente ricchi di iodu, è una dieta cun troppu di questu elementu pò purtà à l'acne, dice Dr. Schultz. Eppuru, "sti sbanditi sò basati annantu à una quantità accumulata di iodu cù u tempu, dunque ùn ci hè nisuna relazione trà manghjà cibi ricchi in iodu un ghjornu è sbuccà u prossimu", dice. Invece, cunsiglia chì e persone chì sò particularmente propensi à l'acne cunsumanu questi alimenti un paiu di volte à u mese piuttostu chì un paiu di volte à a settimana.
Latte
Ancu se i so effetti sò prubabilmente chjuchi, secondu u duttore Buka, certi prudutti di latti pò cuntribuisce à i prublemi di a pelle.
Un studiu di u 2005 hà ligatu u cunsumu di latte più altu à a presenza di l'acne. Mentre chì u studiu avia certi difetti, cumpresu u fattu chì i participanti sò stati dumandati solu di ricurdà quantu latte anu bevutu invece di registrà in tempu reale, una ricerca più recente, cumpresu un studiu 2012 in Italia, hà truvatu una cunnessione specificamente trà u latte scrematu è l'acne. . Questu hè prubabile per "una quantità più elevata di ormoni biodisponibili in u latte scrematu, postu chì ùn ponu micca esse assorbiti in u grassu circundante", dice Dr. Accademia Americana di Dermatologia.
In alcune persone cù rosacea, i prudutti casgili ponu ancu scatenà u rossu rossu di a cundizione, dice Schultz.
Alimenti Glicemichi
Picculi feculi cum'è pani bianchi, paste è dolci, è ancu sciroppu di granu, dice Buka, sò megliu evitati per a pelle rugiada (è forse ancu per mantene a perdita di pesu). L'alimenti chì sò cunsiderati glicemichi elevati ponu causà rapidi picchi di zuccheru in sangue. Un picculu studiu australianu da u 2007 hà truvatu chì manghjà una dieta bassu glicemica riduce l'acne in i ghjovani. Tuttavia, u Duttore Schultz duverà esse più ricerche prima di capisce veramente a relazione.
Tuttavia, se l'indice glicemicu dimostra di esse legatu à i prublemi di a pelle, è vi truverete sparendu dopu avè manghjatu qualcosa cum'è patatine fritte, pò esse dovutu à l'internu amidaceu piuttostu ch'è quellu esternu grassu è doratu, secondu YouBeauty.com.
Zuccaru
Sì l'alimenti feculi chì si scumpartenu rapidamente in zuccaru sò un prublema, ùn hè micca surprisa chì u zuccheru direttu pò esse problematicu per a pelle in u listessu modu. U zuccheru in sangue elevatu pò debilitatu a pelle affettendu i tessuti cum'è u collagene, secondu Daily Glow, è vi lascianu più vulnerabile à e linee è arrughe.
Chì hè per quessa ùn hè prubabile nunda di particulare à a cicculata, un rumore culpevule di a splutazione, chì vi dà guai, ma l'altu cuntenutu di zuccaru di quellu dolce dolce. Sè vo site inchietu per i sbanditi, ma per a morte per un ronchju, attaccate cun a roba scura-cumporta i più benefici per a salute, in ogni casu.
Alcolu
L'alcolu hè un diureticu naturale, chì significa chì più si beie, più si diventa disidratatu. Sape ancu l'umidità naturale da a vostra pelle, chì ponu fà chì e arrughe è e linee fini parenu affare più grande. Pò dinò scatenà focolai di rosacea, secondu u duttore Schultz.
Più nantu à Huffington Post Living Healthy:
I peghju cibi per u vostru core
Cumu l'Halterofile pò salvà a vita
Cumu Fissà a Pelliccia Invernale Secca