7 cunsiglii naturali per alleviare u dolore emorroidi
Cuntenutu
- 1. Bei 8 à 10 bichjeri d'acqua à ghjornu
- 2. Manghjate una dieta ricca di fibre
- 3. Fate i bagni di pusà
- 4. Evite aduprà carta igienica
- 5. Applica cumpressi freddi
- 6. Applica unguenti di hamamelis
- 7. Attenti à pusà
L'emorroidi sò vene dilatate in a regione finale di l'intestinu, chì di solitu si infiammanu causendu dolore è fastidiu, soprattuttu quandu si evacuanu è si sedenu.
A maiò parte di e emorroidi spariscenu di solitu cù misure fatte in casa cum'è bagni di sitz, tuttavia, analgesici è antiinflamatori cume Ibuprofen o Naproxen, per esempiu, ponu ancu esse necessarii per aiutà à alleviare u dolore è l'infiammazione.
In questu modu, 7 cunsiglii fatti in casa per trattà cun emorroidi è aiutanu à allevà i sintomi includenu:
1. Bei 8 à 10 bichjeri d'acqua à ghjornu
Mantene u vostru corpu ben idratatu hè unu di i modi più simplici per alleviare u dolore causatu da emorroidi. Questu hè chì, quandu hè ben idratatu, u corpu hà una capacità più grande di guarisce è e feci sò ancu micca assai dure, pruvucendu micca irritazione quandu passanu per l'emorroidi.
Per assicurà una idratazione adatta, duvete beie almenu 1,5 litri d'acqua à ghjornu, o l'equivalente di 8 o 10 bichjeri à ghjornu, per esempiu.
2. Manghjate una dieta ricca di fibre
Cum'è l'acqua, e fibre sò ancu assai impurtanti per e persone chì anu emorroidi, perchè aiutanu à rende i sgabelli più dolci, postu chì sò e fibre chì ponu tene l'acqua.
Cusì, in più di aiutà à riduce u dolore durante una crisa di emorroidi, e fibre aiutanu ancu à prevene l'apparizione di nuove emorroidi, cum'elli cumbattenu a stinzia. Alcuni di i cibi più ricchi di fibre includenu avena, prugne, semi di lino o fagioli, per esempiu.
Scuprite un elencu più cumpletu di alimenti in fibra.
3. Fate i bagni di pusà
I bagni di i sedi sò un tipu di trattamentu naturale ampiamente adupratu per alleviare u dolore è l'inconfortu di l'emorroidi, cume aumentanu a circolazione di sangue in u situ, accelerendu a guarigione è allevanu l'irritazione.
Per fà u bagnu di sitz, mette uni pochi di centimetri d'acqua calda, intornu à 37 ° C, in un bacinu è poi pusassi dentru, affinchì l'emorroidi sianu cumpletamente immersi in l'acqua.
Vede ancu chì piante pudete aghjunghje à u bagnu di sitz per assicurà una recuperazione più rapida.
4. Evite aduprà carta igienica
Ancu se a carta igienica hè un modu assai praticu è simplice per pulisce u to culo dopu avè usatu u bagnu, hà una superficie assai irregulare è, dunque, pò causà irritazione di emorroidi, aggravendu u dolore.
Cusì, l'ideale hè di pulisce cù salviette bagnate o, dopu, lavà a regione di l'anu in a vasca dopu avè defecatu, evitendu l'usu di sapone.
5. Applica cumpressi freddi
U calore di i bagni di sitz hè un modu eccellente per alleviare u dolore è prumove a guarigione, tuttavia, se ci hè un grande gonfiore in a regione di l'anu, hè megliu applicà uni pochi di cumpresse in acqua fredda per 5 à 10 minuti, evitendu aduprà ghjacciu direttamente nantu à a pelle.
Vede cumu preparà cumpressi freddi currettamente.
6. Applica unguenti di hamamelis
Per emorroidi esterne, unguenti cù hamamelis sò una bella opzione, postu chì allevanu l'irritazione è stimulanu ancu a guarigione. Alcuni esempi di unguenti cù sta pianta includenu Hemovirtus o Proctosan, per esempiu. L'unguenti devenu esse applicati 2 à 3 volte à ghjornu, preferibilmente dopu u bagnu.
Vede chì altri unguenti ponu esse aduprati è cumu preparà un unguentu caseru di strega noci.
7. Attenti à pusà
L'abitudini simplici di u ghjornu, cum'è a seduta, ponu causà assai dolore quandu avete emorroidi, chì a pressione aumentata in a regione di l'annu diminuisce a circulazione di sangue in u situ. Cusì, per pusà più cunfortu, pudete aduprà un cuscinu speciale per emorroidi cù un foru in u centru, per esempiu.