7 cunsiglii per aiutà u zitellu à dorme più prestu
Cuntenutu
- 1. Dormi sempre in listessu locu è in listessu tempu
- 2. Evite troppu stimuli prima di dorme
- 3. Finite e paure
- 4. Passà u tempu cù u zitellu
- 5. Ùn mentite à panza
- 6. Insegnate à u zitellu à addurmintassi solu
- 7. Cantate una ninna nanna nanzu dorme
Alcuni zitelli anu difficultà à dorme è finiscenu per lascià i genitori ancu più stanchi dopu una ghjurnata di travagliu, ma ci sò qualchì tattica chì pò aiutà un zitellu à addurmintassi nanzu.
A megliu strategia hè di osservà u zitellu è pruvà à identificà perchè ùn si pò addurmintà solu. Pò esse agitata, inquieta, impaurita o semplicemente vulendu passà qualchì tempu in più cù i so genitori, allora lotta cù u sonnu.
Alcuni consiglii chì ponu aiutà u vostru zitellu à dorme più veloce sò:
1. Dormi sempre in listessu locu è in listessu tempu
I zitelli anu bisognu di abitudini di sonnu è u fattu ch'ella dorma sempre in a listessa stanza à listessu tempu a face sente più sicura è addurmintassi più prestu.
2. Evite troppu stimuli prima di dorme
Circa 2 ore prima di dorme, duvete spegne a TV, smette di corre in casa è mantene un ambiente calmu è tranquillu. Se u quartieru hè assai rumurosu, pò esse una bona idea di pruvà à insonorizà e finestre in modu chì ci sia menu stimulazione in a stanza. Inoltre, mette una radio cun musica calma pò aiutà à rilassate, rende u sonnu più faciule.
3. Finite e paure
Quandu u zitellu hà paura di u bughju, pudete lascià una piccula luce di notte in a stanza o lasciate a luce accesa in un'altra stanza è lasciate a porta di a stanza di u zitellu aperta per chì a stanza sia un pocu più luminosa. Se u zitellu hà paura di i "mostri", i genitori ponu piglià una spada immaginaria è finisce i mostri davanti à u zitellu, ma senza prestu una attenzione eccessiva à sta situazione.
4. Passà u tempu cù u zitellu
Alcuni zitelli mancanu i so genitori è si 'curlanu' per dorme perchè volenu passà più tempu cun elli. Ciò chì pudete fà, in questu casu, hè di dedicà un pocu di tempu solu per dà attenzione à u zitellu, ancu s'ellu hè solu 10 minuti à ghjornu. Durante questu tempu, hè impurtante guardà in l'ochji, dì chì a teni caru è fà qualcosa chì ti piace, cum'è disegnu, per esempiu.
5. Ùn mentite à panza
Quandu u zitellu hà una panza assai piena, diventa più inquietu è ùn sà micca cumu sprime ciò ch'ellu sente è questu pò rende u sonnu difficiule. Prima di mette u zitellu in lettu, hè impurtante verificà chì ùn hà micca fame o cù a panza assai piena. Un modu per risolve stu prublema hè di cena circa 2 ore prima di dorme.
6. Insegnate à u zitellu à addurmintassi solu
Insegnà à u zitellu à addurmintassi solu hè impurtante perchè hè pussibule per u zitellu svegliarsi di notte è andà in a stanza di i genitori. Una bona punta hè di stà appena un pocu in a stanza cù u zitellu, mentre ellu si calma è lascia a stanza quandu si rende contu ch'ellu hè guasi addurmintatu. Un basgiu da a bona notte è unu finu à dumane, pò aiutà in l'addiu.
Eccu cumu insegnà à u vostru zitellu à dorme solu.
7. Cantate una ninna nanna nanzu dorme
Alcune ninne nanne sò spaventose è sò dunque micca sempre indicate, ma l'abitudine di cantà una canzone calma aiuta u zitellu à capì chì hè ora di dorme. Una bona idea hè di fà una canzone persunalizata, lascendu corre a to immaginazione.
Dopu à sti cunsiglii ogni ghjornu face di stu rituale un abitudine, è aiuta u zitellu à calmassi, facilitendu u sonnu. Tuttavia, quandu questu ùn hè micca abbastanza, i genitori ponu pruvà à ricorre à l'aromaterapia ponendu 2 gocce d'oliu essenziale di lavanda nantu à u cuscinu di u zitellu è dendu un pocu di suchju di frutta di a passione prima di dorme. Questi rimedii casani anu proprietà sedative chì vi aiutanu à rilassate è sò utili per facilità u sonnu.