7 Lupus Life Hacks chì m'aiutanu à prosperà
Cuntenutu
- 1. Cugliu i vantaghji di u ghjurnale
- 2. Mi focu nantu à a mo lista "pò fà"
- 3. Custruiscu a mo orchestra
- 4. Provu à eliminà a parlata negativa di sè
- 5. Accettu a necessità di fà aghjustamenti
- 6. Aghju aduttatu un approcciu più olisticu
- 7. Truvu a guarigione per aiutà l'altri
- Purtà si
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Quandu mi sò statu diagnosticatu lupus 16 anni fà, ùn avia alcuna idea di cumu a malattia avessi un impattu in ogni zona di a mo vita. Benchì avessi pussutu aduprà un manuale di sopravvivenza o un geniu magicu à u mumentu per risponde à tutte e mo dumande, mi sò stata data una bona vechja esperienza di vita. Oghje, vedu u lupus cum'è u catalizatore chì m'hà furmatu in una donna più forte, più compassionevole, chì apprezza avà e piccule gioie di a vita. Mi hà ancu amparatu una cosa o duie - o un centu - nantu à cume campà megliu quandu si tratta di una malattia cronica. Mentre ùn hè micca sempre faciule, certe volte basta un pocu di creatività è di pensà fora di a scatula per truvà ciò chì funziona per voi.
Eccu sette hacks di vita chì mi aiutanu à prosperà cun lupus.
1. Cugliu i vantaghji di u ghjurnale
Anni fà, u mo maritu hà suggeritu ripetutamente di ghjurnale per a mo vita di u ghjornu. Aghju risistitu prima. Era abbastanza difficiule di campà cun lupus, ancu menu di scrive ne. Per appaciallu, aghju pigliatu a pratica. Dodici anni dopu, ùn aghju mai guardatu in daretu.
I dati compilati sò stati aperti. Aghju anni d'infurmazioni nantu à l'usu di i medicinali, sintomi, fattori di stress, terapie alternative chì aghju pruvatu, è stagioni di remissione.
Per via di queste note, sò ciò chì innesca e mo fiamme è chì sintomi aghju tipicamente prima di una fiasca. Un puntu culminante di u ghjurnale hà vistu u prugressu chì aghju fattu dapoi u diagnosticu. Stu prugressu pò sembra sfuggente quandu site in u spessore di una fiamma, ma un ghjurnale u porta in prima linea.
2. Mi focu nantu à a mo lista "pò fà"
I mo genitori m'anu tichittatu "mutore è agitatore" à una ghjovana età. Aviu avutu grandi sogni è aghju travagliatu assai per rializà li. Allora u lupus hà cambiatu u parcorsu di a mo vita è u parcorsu di parechji di i mo scopi. S'ellu ùn era micca abbastanza frustrante, aghju aghjustatu carburante à u focu di u mo criticu internu paragunendu me à parenti sani. Dece minuti passati à scorri per Instagram mi lasciaranu improvvisamente sentendu mi scunfittu.
Dopu à anni di torturami per misurà à e persone chì ùn anu micca avutu una malattia cronica, sò diventatu più intenzionale per focalizami nantu à ciò chì aghju pudia fà. Oghje, tengu una lista "pò fà" - chì aghjurnu continuamente - chì mette in risaltu i mo successi. Mi focu nantu à u mo scopu unicu è cercu di ùn paragunà u mo viaghju à l'altri. Aghju cunquistatu a guerra di paragone? Micca interamente. Ma fighjà nantu à e mo abilità hà assai miglioratu a mo autostima.
3. Custruiscu a mo orchestra
In a vita cù u lupus dapoi 16 anni, aghju studiatu assai l'impurtanza di avè un circulu di sustegnu pusitivu. U tema mi interessa perchè aghju sperimentatu e conseguenze di avè pocu sustegnu da membri di a famiglia stretta.
À u filu di l'anni, u mo circulu di sustegnu cresce. Oghje, include amici, selezziunate membri di a famiglia, è a mo famiglia di a chjesa. Chjamu spessu a mo rete a mo "orchestra", perchè ognunu di noi hà attributi distinti è ci sustenemu pienu. Attraversu u nostru amore, incuragimentu è sustegnu, credu chì femu una bella musica inseme chì sustituisce tuttu ciò chì a vita negativa pò lancià a nostra strada.
4. Provu à eliminà a parlata negativa di sè
Mi ricordu di esse particularmente duru cun mè stessu dopu à u diagnosticu di lupus. Attraversu l'autocritica, mi culperebbe di tene u mo ritimu di pre-diagnosi, in cui aghju brusgiatu e candele à e duie estremità. Fisicamente, questu resulterebbe in stanchezza è, psiculugicamente, in sentimenti di vergogna.
Attraversu a preghiera - è in fondu à ogni libru di Brene Brown nantu à u mercatu - aghju scupertu un livellu di guarigione fisica è psiculogica per amassi me stessu. Oghje, ancu se ci vole sforzu, mi focu nantu à "parlà a vita". Ch'ella sia "Avete fattu un bellu travagliu oghje" o "Sembri bellu", parlendu affirmazioni pusitive hà cambiatu sicuramente cumu mi vedu.
5. Accettu a necessità di fà aghjustamenti
A malatia cronica hà a reputazione di mette una chiave in parechji piani. Dopu à decine d'occasioni perse è riprogrammati eventi di vita, aghju cuminciatu pianu pianu à sparghje a mo abitudine di pruvà à cuntrullà tuttu. Quandu u mo corpu ùn pudia trattà e richieste di una settimana di travagliu di 50 ore cum'è reporter, aghju cambiatu à u ghjurnalismu freelance. Quandu aghju persu a maiò parte di i mo capelli per a chimio, aghju ghjucatu cù parrucche è estensioni (è mi piacia!). È quandu aghju giratu l'angulu à 40 senza un zitellu, aghju cuminciatu à viaghjà per a strada di l'adopzione.
L'aghjustamenti ci aiutanu à sfruttà u massimu di a nostra vita, invece di senteci frustrati è intrappulati da e cose chì ùn vanu micca secondu u pianu.
6. Aghju aduttatu un approcciu più olisticu
A cucina hè stata una grande parte di a mo vita dapoi a so zitellina (chì possu dì, sò talianu), eppuru ùn aghju micca fattu prima a cunnessione cibu / corpu. Dopu avè luttatu cù sintomi intensi, aghju cuminciatu u viaghju in a ricerca di terapie alternative chì puderanu travaglià accantu à i mo medicamenti. Mi pare d'avè pruvatu tuttu: suchju, yoga, agopuntura, medicina funzionale, idratazione IV, ecc. Alcune terapie anu avutu pocu effetti, mentre chì altri - cum'è cambiamenti dietetichi è medicina funzionale - anu avutu effetti benefichi nantu à sintomi specifici.
Perchè aghju trattatu e risposte allergiche eccessive à l'alimentu, chimichi, ecc per a maiò parte di a mo vita, aghju subitu test di allergie è sensibilità à l'alimentu da un allergistu. Cù sta infurmazione, aghju travagliatu cù un nutrizziunistu è rinnovatu a mo dieta. Ottu anni dopu, credu sempre un alimentu pulitu è riccu di nutrienti dà à u mo corpu a spinta cutidiana chì hà bisognu quandu si tratta di lupus. I cambiamenti dietetichi mi anu guaritu? Innò, ma anu migliuratu assai a mo qualità di vita. A mo nova relazione cù l'alimentu hà cambiatu u mo corpu per u megliu.
7. Truvu a guarigione per aiutà l'altri
Ci sò stati stagioni in l'ultimi 16 anni induve lupus era in mente tuttu u ghjornu. Mi cunsumava, è più mi cuncentravu nantu à questu - specificamente u "what ifs" - u peghju mi sentia. Dopu qualchì tempu, n'aghju avutu abbastanza. Aghju sempre piaciutu à serve l'altri, ma u truccu era amparà cumu. Eru à u lettu à l'uspidale à quellu tempu.
U mo amore per aiutà l'altri hà sbucciatu per mezu di un blog chì aghju cuminciatu ottu anni fà chjamatu LupusChick. Oghje, sustene è incuragisce più di 600.000 persone à u mese cù lupus è malatie sovrapposte. Certe volte sparte storie persunale; altre volte, u sustegnu hè furnitu ascoltendu à qualchissia chì si sente solu o dicendu à qualcunu chì sò amati. Ùn sò micca ciò chì rigalu particulare chì avete chì pò aiutà l'altri, ma credu di spartelu chì hà da influenzà assai sia u destinatariu sia voi stessi. Ùn ci hè più grande gioia ch'è sapendu chì avete influenzatu positivamente a vita di qualcunu attraversu un attu di serviziu.
Purtà si
Aghju scupertu sti piratoghji di vita viaghjendu una strada longa è sinuosa piena di parechji punti alti indimenticabili è di alcune valli scure è solitarie. Continuu à amparà di più ogni ghjornu nantu à mè, ciò chì hè impurtante per mè, è chì lascita vogliu lascià daretu. Ancu se cercu sempre modi per superà e lotte di u ghjornu cù lupus, l'implementazione di e pratiche sopra hà cambiatu u mo puntu di vista, è in certi modi, hà resu a vita più faciule.
Oghje, ùn sentu più chì u lupus sia nantu à u seggiolu di u cunduttore è sò un passageru impotente. Invece, aghju e duie mani nantu à a rota è ci hè un grande, grande mondu fora chì pensu à esplorà! Chì hacks di vita funziona per aiutavvi à prosperà cun lupus? Per piacè, spartiteli cun mè in i cumenti sottu!
Marisa Zeppieri hè ghjurnalista in salute è alimentazione, chef, autore è fundatore di LupusChick.com è LupusChick 501c3. Reside in New York cù u so maritu è hà salvatu u rat terrier. Truvatela in Facebook è seguitalla in Instagram (@LupusChickOfficial).