Autore: Joan Hall
Data Di Creazione: 4 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Aostu 2025
Anonim
Emofilia 2015
Video: Emofilia 2015

L'emofilia si riferisce à un gruppu di disordini sanguinanti in cui a coagulazione di u sangue dura assai.

Ci hè duie forme di emofilia:

  • Emofilia A (emofilia classica, o carenza di fattore VIII)
  • Emofilia B (malattia di Natale, o carenza di fattore IX)

Quandu sanguinate, una serie di reazioni si producenu in u corpu chì aiuta à formassi coaguli di sangue. Stu prucessu hè chjamatu cascata di coagulazione. Implica proteine ​​speciali chjamate coagulazione, o fattori di coagulazione. Pudete avè una probabilità più grande di sangu eccessivu se unu o più di questi fattori sò mancanti o ùn funzionanu micca cum'è si deve.

L'emofilia hè causata da a mancanza di fattore di coagulazione VIII o IX in u sangue. In a maiò parte di i casi, l'emofilia hè tramandata per mezu di e famiglie (ereditatu). A maiò parte di u tempu, hè passatu à i zitelli maschili.

U sintomu principale di l'emofilia hè u sangu. I casi lievi ùn ponu micca esse rilevati finu à più tardi in a vita, dopu un sanguinamentu eccessivu dopu a chirurgia o una ferita.

In i peggiori casi, i sanguinamenti si producenu senza ragione. Sanguinamentu internu pò accade in ogni locu è sanguinamentu in e articulazioni hè cumunu.


A più spessu, l'emofilia hè diagnosticata dopu chì una persona hà un episodiu anormale di sangu. Pò esse ancu diagnosticatu da un test di sangue fattu per rilevà u prublema, se altri membri di a famiglia anu a cundizione.

U trattamentu più cumunu hè di rimpiazzà u fattore di coagulazione chì manca in u sangue per via di una vena (infusioni endovenose).

Una cura particulare durante a chirurgia deve esse pigliata se avete stu disordine sanguinante. Dunque, assicuratevi di dì à u vostru chirurgu chì avete stu disordine.

Hè ancu assai impurtante di sparte l'infurmazioni nantu à u vostru disordine cù i parenti di sangue perchè ponu ancu esse affettati.

Unisce à un gruppu di supportu induve i membri spartenu prublemi cumuni ponu alleviare u stress di una malattia (cronica) à longu andà.

A maiò parte di e persone cun emofilia sò capaci di fà attività normali. Ma alcune persone anu sanguinendu in l'articuli, chì ponu limità a so attività.

Un picculu numeru di persone cun emofilia pò more di sangu grave.

Emofilia A; Emofilia classica; Mancanza di fattore VIII; Emofilia B; Malatia di Natale; Mancanza di fattore IX; Disordine di sangu - emofilia


  • Coaguli di sangue

Carcao M, Moorehead P, Lillicrap D. Hemophilia A è B. In: Hoffman R, Benz EJ, Silberstein LE, et al, eds. Ematologia: Principii di Base è Pratica. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 135.

Sala JE. Emostasi è coagulazione di u sangue. In: Sala JE, ed. Guyton è Hall Manuale di Fisiologia Medica. XIII ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 37.

Ragni MV. Patologie emorragiche: carenze di fattore di coagulazione. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 25a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 174.

Oghje Populu

Cumu (Daveru) Cunnosce Qualcunu

Cumu (Daveru) Cunnosce Qualcunu

Alcune per one ùn anu micca prublemi per cunno ce l'altri. Puderete ancu avè un amicu cu ì. Deci minuti cù qualchi ia novu, è tanu à chjachjarà cum'è &#...
Cumu Manighjà Pimples nantu à Tatuaggi Novi o Vechji

Cumu Manighjà Pimples nantu à Tatuaggi Novi o Vechji

L'acne pò dannà u tatuu? e un pimple i viluppa nantu à u vo tru tatuu, hè improbabile di cau à danni. Ma e ùn ite micca attenti, cumu pruvate à trattà u pi...