7 Errori di a pelle estiva
Cuntenutu
- Ùn portanu micca u filtru solare
- Applicazione di Sunscreen incorrectly
- Ùn portanu micca Occhiali da Sole
- Pigliate una Immersione Dopu u Rasatu
- Ùn stà micca idratatu
- Trascurendu i Vostri Piedi
- Grattarsi à i morsi di bug
- Rivista per
Morsi di bug, scottature da sole, sbuchjulazione di a pelle-estate significa una mansa di sfarenti appiccicati di a pelle ch'è no simu abituati à luttà in tempi più freschi.
Avà sapete probabilmente alcune di e basi, cume chì avete bisognu di prutege a vostra pelle da quellu sole ardente, ma parechje persone sò sempre in una trappula cumuna per a cura di a pelle.
Di seguito sò alcuni di i più frequenti errori di a pelle estiva-è soluzioni facili. Allora diteci in i cumenti : Cosa hè u vostru più grande lagnanza di a pelle di l'estiu?
Ùn portanu micca u filtru solare
A Skin Cancer Foundation informa chì u 90 per centu di i cancers di a pelle chì ùn sò micca melanoma in i Stati Uniti sò ligati à l'esposizione à u sole, è ancu parechji di noi ùn sò micca prutetti. In fattu, 49 per centu di l'omi è 29 per centu di e donne dicenu chì ùn anu micca usatu a crema solare in l'ultimi 12 mesi, secondu una recente indagine da The Skin Cancer Foundation.
A parte di u mutivu hè chì ci hè una cunfusione simplice per ciò chì travaglia è per quantu tempu. Solu u 32 per centu di l'omi hà dettu ch'elli si cunsidereghjanu estremamente o assai sapienti nantu à cumu uttene una prutezzione solare adatta, secondu l'indagine.
Ma tuttu hè megliu cà nunda. "Onestamente, u megliu filtru solare hè tuttu ciò chì u paziente usa", hà dettu à u HuffPost u Maghju u duttore Bobby Buka, dermatologu in pratica privata in New York. "Ùn aghju micca a lotta per a battaglia nantu à a formulazione".
Applicazione di Sunscreen incorrectly
Ancu trà i loyalisti di u sunscreen, ci hè una cunfusione in quantu à quanta crema solare avete veramente bisognu è quante volte duvete riapplicà. Più di u 60 per centu di l'omi anu dettu ch'elli cridianu chì una dumanda li prutegeria per almenu quattru ore, secondu a stessa indagine di a Fundazione per u Cancer di a Pelle.
In realtà, a maiò parte di i filtri solari deve esse riapplicati ogni duie ore, è più freti s'ellu si nata o sudatu.
Durante ogni applicazione, assicuratevi di aduprà abbastanza crema solare per "ricoprire generosamente" qualsiasi pelle chì ùn serà micca coperta da i vestiti, l'Accademia Americana di Dermatologia raccomanda. In generale, questu serà circa una uncia di filtru solare, o abbastanza per riempie un bicchieru sparatu, ancu se pudete avè bisognu di più secondu a dimensione di u corpu. Un studiu hà trovu chì a maiò parte di a ghjente usa menu di a mità di quella quantità.
Ùn portanu micca Occhiali da Sole
Se ùn prutegge micca i vostri peepers quandu site à u sole (è u 27 per centu di l'adulti americani dicenu chì ùn a facenu mai, secondu un raportu di u gruppu cummerciale The Vision Council), vi site espostu à un risicu più grande di cataratta , a degenerazione maculare è u cancru di a pelle nantu à e palpebre, chì cuntene finu à u 10 per centu di tutti i cancers di a pelle.
Hè ancu impurtante di tirà nantu à u coppiu ghjustu. Quelli à bon pattu chì avete pigliatu ùn ponu micca risponde à e raccomandazioni per a prutezzione di i raggi UV. Circate un coppiu chì blocchi almenu u 99 per centu di i raghji UVA è UVB, a Salute Maschile hà riferitu, ancu s'ellu pò esse complicatu perchè i negozii ponu etichettà i prudutti in modu incorrettu. A vostra megliu scumessa hè di purtà i vostri occhiali da sole à un oculista, chì pò scansà e lente per misurà a quantità di prutezzione chì offrenu.
L'usu di l'occhiali di sole pò ancu aiutà à minimizzà e arrughe è e linee fini causate da squinting.
Pigliate una Immersione Dopu u Rasatu
Sè vo vulete guardà liscia prima di lounging poolside, pigliate nota chì andà in l'acqua subitu dopu à rasatura, depilazione o sottumessu di depilazione laser pò causà irritazione à quella pelle extra-sensibile, secondu Glamour.com. Pruvate à finisce a rutina di bellezza almenu uni pochi d'ore prima ch'ella sia ora di fà un spruzzu.
Ùn stà micca idratatu
Vi sentite secchi da u caldu di l'estate? A to pelle pò esse troppu! L'esposizione à u sole sguassate l'umidità da a pelle, chì vi pò lasciate squame è squame, spiega Daily Glow.
Lozioni più ricche è moisturizers sò un bonu principiu, ma una parte di u prublema hè chì ùn site micca prubabilmente moisturizing da l'internu. Bè più acqua pò aiutà, cum'è l'altri sorsi idratanti, cum'è l'acqua di coccu, è Cibi alimentari cun altu cuntenutu di acqua, cum'è anguria è cucumari.
Trascurendu i Vostri Piedi
Passà assai tempu in flip-flops pò causà a pelle intornu à u talone per crack. L'idratazione ogni ghjornu pò aiutà, cum'è una data settimanale cù a pietra pomice. Se ùn site micca troppu caldu, Glamour.com consiglia di dorme in calzini. U tessulu pò aiutà à a vostra crema idratante.
Grattarsi à i morsi di bug
Sapemu chì u pruritu pò sentelu cum'è tortura, ma grattà i morsi di bug di l'estate hè una gattiva idea, u duttore Neal B. Schultz, dermatologu certificatu in bordu in pratica in New York, hà dettu à HuffPost in ghjugnu. Probabilmente romperete a pelle di più grattendu, chì pò espone u morsu à l'infezzione. E grattà solu farà chì i morsi sianu più infiammati, hà dettu, purtendu à più prurito è dulore.
Invece, pruvate un trattamentu naturale, cum'è u ghjacciu, l'acitu, a hamamelis è ancu di più.
Più nantu à Huffington Post Healthy Living
Pudete ricuperà e vostre papille gustative?
U Dos è Don'ts di Capelli Sani
Duvete piglià un sonnu per e vacanze?