Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
GLUCOSAMINA | Qué es, alimentos dónde se obtiene, beneficios, mecanismo de acción y para qué sirve
Video: GLUCOSAMINA | Qué es, alimentos dónde se obtiene, beneficios, mecanismo de acción y para qué sirve

Cuntenutu

A glucosamina hè un chimicu naturale chì si trova in u corpu umanu. Hè in u fluidu intornu à e articulazioni. A glucosamina esiste ancu in altri lochi in natura. Per esempiu, a glucosamina aduprata in i supplementi dietetichi hè spessu ottenuta da e conchiglie di crostacei. A glucosamina pò ancu esse fatta in un laburatoriu.

Ci sò sfarenti forme di glucosamina cumpresu glucosamine sulfate, glucosamine hydrochloride è N-acetyl glucosamine. Sti sfarenti chimichi anu qualchì similitudine, ma ùn anu pussutu avè listessi effetti quandu si piglianu cum'è supplementu dieteticu. A maiò parte di a ricerca scientifica nantu à a glucosamina hà implicatu sulfatu di glucosamina.

Alcuni prudutti di glucosamina ùn sò micca etichettati accuratamente. In certi casi, a quantità di glucosamina in realtà in u pruduttu hè variata da nimu à oltre u 100% di a quantità dichjarata nantu à l'etichetta di u pruduttu. Alcuni prudutti cuntenenu cloridrato di glucosamina quandu u sulfatu di glucosamina hè statu elencatu nantu à l'etichetta.

U sulfatu di glucosamina è u clorhidrato di glucosamina sò più aduprati per l'artrosi. A glucosamina hè ancu usata per parechje altre cundizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene questi usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per GLUCOSAMINA sò i seguenti:


Probabilmente efficace per ...

  • Osteoartrite. A maiò parte di e ricerche mostranu chì l'assunzione di sulfatu di glucosamina pò furnisce un sollievu di u dolore per e persone cun osteoartrite, in particulare quelli cun osteoartrite di i ghjinochji. Per alcune persone, u sulfatu di glucosamina pò travaglià ancu cum'è farmaci per u dolore senza prescrizione è prescrizioni cum'è acetaminofene o ibuprofene. Ma i medicinali per u dolore funzionanu rapidamente, mentre u sulfatu di glucosamina pò piglià 4-8 settimane prima di furnisce u sollievu di u dolore. Inoltre, e persone chì piglianu u sulfatu di glucosamina spessu anu sempre bisognu di piglià medicinali per u dolore per u focu di dolore.

    Ci hè parechji tippi di prudutti di glucosamina. A ricerca chì mostra u più benefiziu hè per i prudutti chì cuntenenu sulfatu di glucosamina. I prudutti chì cuntenenu cloridrato di glucosamina ùn sembranu micca travaglià ancu à menu chì ùn sianu presi in cumbinazione cù altri ingredienti. Parechji prudutti cuntenenu glucosamina cù chondroitin, ma ùn ci hè micca una bona prova chì questi prudutti funzionanu megliu chè u sulfatu di glucosamina da solu.

    U sulfatu di glucosamina ùn pare micca impedisce a ghjente d'avè l'artrosi.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Dolore articular causatu da droghe chjamati inibitori di aromatasi (artralgie indotte da inibitori di aromatasi). E prime ricerche suggerenu chì piglià una cumbinazione di sulfatu di glucosamina è sulfatu di condroitina in duie o trè dosi divise à ghjornu per 24 settimane riduce u dolore in e donne chì piglianu droghe chì abbassanu i livelli di estrogeni per u stadiu iniziale di u cancheru di u senu.
  • Malatie cardiache. E persone chì piglianu glucosamina ponu avè un risicu più bassu di sviluppà malatie cardiache. Ma ùn hè chjaru chì dosa o forma di glucosamina puderia travaglià megliu. Ùn hè ancu chjaru se stu risicu più bassu hè da glucosamina o da seguità di abitudini di vita più sani.
  • Depressione. E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di cloridrato di glucosamina per 4 settimane puderia migliorà i sintomi di depressione in alcune persone cun depressione.
  • Diabetes. E persone chì piglianu glucosamina ponu avè un risicu più bassu di sviluppà diabete. Ma ùn hè chjaru chì dosa o forma di glucosamina puderia travaglià megliu. Ùn hè ancu chjaru se stu risicu più bassu hè da glucosamina o da seguità di abitudini di vita più sani.
  • Alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia). E prime ricerche suggerenu chì u cloridrato di glucosamina ùn affetta micca i livelli di colesterolu o trigliceridi in e persone cun colesterolu altu.
  • Gonfiore à longu andà (infiammazione) in u trattu digestivu (malattia infiammatoria di l'intestinu o IBD). Ci hè una prima prova chì N-acetil glucosamina presa per bocca o per via rectale puderia diminuisce i sintomi di IBD in i zitelli cù a malatia di Crohn o colite ulcerosa.
  • Un disordine chì affetta l'osse è e articolazioni, di solitu in e persone cun carenza di seleniu (malattia Kashin-Beck). E prime prove mostranu chì l'assunzione di cloridrato di glucosamina cun u sulfatu di condroitina riduce u dolore è migliora a funzione fisica in adulti cù sta situazione. Pigliate solu u cloridrato di glucosamina puderia travaglià ancu cum'è medicinali per u dolore senza prescrizione.
  • Dolore à u ghjinochju. E prime ricerche mostranu chì piglià 1500 mg di sulfatu di glucosamina à ghjornu per 28 ghjorni ùn riduce micca u dolore di u ghjinochju in l'atleti dopu à una ferita à u ghjinochju. Ma pare di migliurà u muvimentu di u ghjinochju. Ci hè una certa evidenza iniziale chì u cloridrato di glucosamina puderia alleviare u dolore per alcune persone cun dolore frequente di ghjinochju.
  • Sclerosi multipla (MS). E prime ricerche mostranu chì piglià sulfate di glucosamina per bocca ogni ghjornu per 6 mesi puderia riduce a ricaduta di a sclerosi multipla.
  • Recuperazione dopu a cirurgia. E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di sulfatu di glucosamina ùn migliora micca a funzione, u dolore è e prestazioni in atleti maschili chì anu avutu una chirurgia per risolve un ACL strappatu. L'ACL hè un ligamentu chì mantene u ghjinochju in postu durante u muvimentu.
  • Artrite reumatoide (RA). E prime ricerche mostranu chì piglià glucosamina cloridrato puderia riduce u dolore ma micca u numeru di articulazioni gonfie è dolorose.
  • Corsu. E prime ricerche anu trovu chì e persone chì piglianu glucosamina ponu avè un risicu leggermente più bassu di avè un colpu. Ma ùn hè chjaru chì dosa o forma di glucosamina puderia travaglià megliu. Ma ùn hè chjaru se stu risicu più bassu hè da glucosamina o da abitudini di vita più sani.
  • Un gruppu di cundizioni dolorose chì affettanu l'articulu di a mascella è u musculu (disordini temporomandibulari o TMD). E prime ricerche ùn sò micca d'accordu nantu à se u sulfatu di glucosamina riduce u dolore in e persone cù l'artrosi di l'articulu di a mascella.
  • Invechjendu a pelle.
  • Dolore di schiena.
  • Crescenze non cancerose in l'intestinu grossu è in u rettu (adenoma culettale).
  • Morte per qualsiasi causa.
  • Dolore à l'articuli.
  • Sindrome di a vejiga dolorosa (cistite interstiziale).
  • Guarimentu di ferite.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà u sulfatu di glucosamina per questi usi.

A glucosamina hè una chimica chì si trova in u corpu umanu. Hè adupratu da u corpu per pruduce altri chimichi chì sò implicati in a custruzzione di tendini, ligamenti, cartilagine, è u fluidu densu chì circonda l'articuli.

L'articuli sò ammortizzati da u fluidu è u cartilagine chì li circondanu. In alcune persone cun osteoartrite, u cartilagine si rompe è diventa magre. Què risulta in più attritu articulare, dolore è rigidità. I ricercatori pensanu chì l'assunzione di supplementi di glucosamina pò aumentà u cartilagine è u fluidu intornu à l'articuli o aiutà à prevene a rottura di queste sostanze, o forse entrambe.

Quandu hè presu per bocca: U sulfatu di glucosamina hè PUBBLICAMENTE SAFE in a maiò parte di l'adulti. U cloridrato di glucosamina hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di l'adulti quandu si piglianu adeguatamente finu à 2 anni. N-acetil glucosamina hè ancu POSSIBILE SALVU quandu hè presu in dosi di 3-6 grammi à ghjornu. A glucosamina pò causà alcuni effetti collaterali lievi cum'è nausea, ardori di stomacu, diarrea è stinzia. L'effetti secundarii pocu cumuni sò sonnolenza, reazzioni cutanee è mal di testa.

Quandu si applica à a pelle: A N-acetil glucosamina hè POSSIBILE SALVU quandu s'utilice finu à 10 settimane.

Quandu hè datu cum'è un clistere (rectalmente): A N-acetil glucosamina hè POSSIBILE SALVU quandu s'utilice in dosi di 3-4 grammi à ghjornu.

Quandu hè datu cum'è un colpu: U sulfatu di glucosamina hè POSSIBILE SALVU quandu hè injected in u musculu cum'è un colpu duie volte à a settimana finu à 6 settimane.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza o allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se u sulfatu di glucosamina, u cloridrato di glucosamina o a N-acetil glucosamina sò sicuri da aduprà quandu sò incinte o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.

Astma: Ci hè un raportu chì leia un attaccu d'asma cù l'assunzione di glucosamina. Ùn si sà micca sicuru se a glucosamina hè stata a causa di l'attacu d'asma. Finu chì ùn si sà più, e persone cun asma devenu esse prudenti per piglià prudutti chì cuntenenu glucosamina.

Diabetes: Alcune ricerche iniziali anu suggeritu chì a glucosamina puderia alzà u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete. Ma una ricerca più recente è più affidabile mostra avà chì a glucosamina ùn sembra micca influenzà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete di tip 2. A glucosamina pare esse sicura per a maiò parte di e persone cun diabete, ma u zuccherinu in sangue deve esse monitoratu da vicinu.

Glaucoma: A glucosamina puderia aumentà a pressione in l'ochju è puderebbe peghju u glaucoma. Sì avete glaucoma, parlate cù u vostru duttore sanitariu prima di piglià glucosamina.

Colesterol altu: Alcune ricerche iniziali anu suggeritu chì a glucosamina pò aumentà i livelli di colesterolu. Ma una ricerca più recente è affidabile mostra avà chì a glucosamina ùn pare micca aumentà i livelli di colesterolu.

Pressione sanguigna alta: Alcune ricerche iniziali anu suggeritu chì a glucosamina pò aumentà i livelli di insulina. Ma una ricerca più recente è affidativa mostra chì a glucosamina ùn aumenta micca a pressione sanguigna. Per esse sicuru, cuntrollate attentamente a vostra pressione sanguigna se pigliate sulfate di glucosamina è avete pressione alta.

Allergia à i crostacei: Ci hè una certa preoccupazione chì i prudutti di glucosamina ponu causà reazioni allergiche in e persone chì sò sensibili à i crostacei. A glucosamina hè prodotta da e conchiglie di gamberi, aragosta è granchi. E reazzioni allergiche in e persone cun allergie à i crustacei sò causate da a carne di i crustacei, micca da a conchiglia. Ma alcune persone anu sviluppatu una reazione allergica dopu l'usu di supplementi di glucosamina. Hè pussibule chì alcuni prudutti di glucosamina possanu esse contaminati da a parte di a carne di crostacei chì pò causà una reazione allergica. Sì avete una allergia à i crostacei, parlate cù u vostru fornitore prima di usà glucosamina.

Major
Ùn pigliate micca sta cumminazione.
Warfarina (Coumadin)
A warfarina hè aduprata per rallentà a coagulazione di u sangue. Ci sò parechji raporti chì mostranu chì l'assunzione di glucosamina cù o senza condroitina aumenta l'effettu di a warfarina, rendendu u coagulu di sangue ancu più lente. Questu pò causà contusioni è sanguinamenti chì ponu esse seri. Ùn pigliate micca glucosamina se pigliate warfarina. Parechji medicinali naturali ponu interagisce cù a warfarina.
Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Farmaci per u cancer (Inibitori di Topoisomerasi II)
Alcuni medicamenti per u cancheru funzionanu diminuendu a velocità di e cellule tumorali chì si ponu copià. Certi scientifichi pensanu chì a glucosamina puderia bluccà questi medicazione da a diminuzione di a rapidità di e cellule tumorali chì si ponu copià. Assumendu glucosamina cun qualchì medicamentu per u cancheru puderia diminuisce l'efficacia di sti medicamenti.

Alcuni medicamenti aduprati per u cancer includenu etoposide (VP16, VePesid), teniposide (VM26), mitoxantrone, daunorubicin è doxorubicin (Adriamycin).
Minore
Attenti à sta cumbinazione.
Acetaminofene (Tylenol, altri)
Ci hè qualchì preoccupazione chì piglià glucosamina SULFATE è acetaminofene (Tylenol, altri) inseme puderebbenu influenzà quantu funziona ognunu. Ma più infurmazione hè necessaria per sapè se questa interazione hè una grande preoccupazione. Per avà, a maiò parte di i sperti dicenu chì hè bè d'utilizà tramindui inseme.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
Alcune ricerche iniziali anu suggeritu chì a glucosamina puderia aumentà u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete. Ma una ricerca più recente è più affidabile mostra avà chì a glucosamina ùn sembra micca influenzà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete di tip 2. Dunque, a glucosamina probabilmente ùn interferisce micca cù i farmaci per a diabete.

Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri .
Sulfate di condroitina
Assumendu sulfatu di condroitina cun glucosamina HYDROCHLORIDE puderia riduce i livelli di glucosamina nel sangue. Ma ùn hè micca chjaru se questu cambierà l'effetti di u cloridrato di glucosamina.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

PER BOCCA:
  • Per l'artrosi: Glucosamina SULFATE 1500 mg una volta à ghjornu o 500 mg trè volte à ghjornu, solu o cun 400 mg di chondroitin sulfate duie o trè volte à ghjornu, hè stata aduprata finu à 3 anni.
(3R, 4R, 5S, 6R) -3-Amino-6- (Idrossimetil) Ossano-2,4,5-Triol Cloridrato, 2-Amino-2-Deossi-Glucosio, 2-Amino-2-Deossi-Beta- D-Glucopiranosa, 2-Amino-2-Deossid-D-Glucosio Solfato, Acetilglucosamina, Acetilglucosamina, GlcNAc, 3-Amino-6- (Idrossimetil) Ossano-2,4,5-Triol Solfato, Amino Monosaccharide, Chitosamina, Chlorhidrato de Glucosamina, Chlorhydrate de Glucosamine, Chlorure de Potassium-Sulfate de Glucosamine, D-Glucosamine, D-Glucosamine HCl, D-Glucosamine Sulfate, D-Glucosamine Sulfate, G6S, Glucosamine HCl, Glucosamine KCl, Glucosamine N-Acetyl, Glucosamine N-acetil Sulfate, Glucosamine Sulfate 2KCl, Glucosamine Sulfate-Potassium Chloride, Glucosamine Sulphate, Glucosamine Sulfate KCl, Glucosamine-6-Phosphate, GS, Mono-Saccharide Saccharide, N-Acetil Glucosamina, N-Acétyl Glucosamine, N-Acétyl, N-Acétyl Acétylglucosamine, N-Acetyl D-Glucosamine, N-Acétyl D-Glucosamine, NAG, pGlcNAc, Poly-N-Acetyl Glucosamine, Poly-NAG, Poly- (1-> 3) -N-Acetyl-2-Amino-2- Deossi-3-O-Beta-D-Gl ucopyranurosyl-4- (o 6-) Sul, p-GlcNAc, Saccharide Mono-Sulfaté, Saccharide Sulfaté, Sulfate de Glucosamine, Sulfate de Glucosamine 2KCl, SG, Monosaccharide Sulfate, Saccharide Sulfate, Sulfato de Glucosamina. 2-Amino-2-Deossi-D-Glucosio cloridrato, 2-Amino-2-Deossi-Beta-D-Glucopiranosa, 2-Amino-2-Deossid-Beta-D-Glucopiranosa Cloridrato, Amino Monosaccharide, Chitosamina Cloridrato, Chlorhidrato de Glucosamina , Chlorhydrate de Glucosamine, D-Glucosamine HCl, D-Glucosamine Hydrochloride, Glucosamine, Glucosamine HCl, Glucosamine KCl, Glucosamine-6-Phosphate. 2-Acetamido-2-deossiglucosio, Glucosamina, Glucosamina-6-fosfato, Glucosamina N-Acetil, N-Acetil Glucosamina, N-Acétyl Glucosamine, N-Acétyl-Glucosamine, N-Acétylglucosamine, N-Acetyl D-Glucosamine, N- Acétyl D-Glucosamina, NAG, NAG, pGlcNAc, Poly-N-Acetyl Glucosamine, Poly-NAG, p-GlcNAc.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. King DE, Xiang J. Glucosamina / Chondroitin è Murtalità in una Coorte NHANES US. J Am Board Fam Med. 2020; 33: 842-847. Vede astrattu.
  2. Lee DH, Cao C, Zong X, et al. Supplementi di Glucosamina è Condroitina è Risicu di Adenoma Colorettale è Polipu Serratu. Cancer Epidemiol Biomarkers Prev. 2020; 29: 2693-2701. Vede astrattu.
  3. Kumar PNS, Sharma A, Andrade C. Un pilotu, un'inchiesta aperta di l'efficacità di a glucosamina per u trattamentu di a depressione maiò. Asian J Psychiatr. 2020; 52: 102113. Vede astrattu.
  4. Ma H, Li X, Zhou T, et al. Usu di glucosamina, infiammazione è suscettibilità genetica, è incidenza di diabete di tip 2: un studiu prospettivu in UK Biobank. Cura di u Diabete. 2020; 43: 719-25. Vede astrattu.
  5. Bruyere O, Honvo G, Veronese N, et al. Una raccomandazione aggiornata di algoritmi per a gestione di l'artrosi di u ghjinochju da a Società Europea per Aspetti Clinichi è Economichi di Osteoporosi, Osteoartrite è Malattie Musculoskeletriche (ESCEO). Arthritis Semin Reum. 2019 Dic; 49: 337-50. Vede astrattu.
  6. Navarro SL, Levy L, Curtis KR, Lampe JW, Hullar MAJ. Modulazione di Microbiota Intestinale da Glucosamina è Chondroitin in una Prova Pilotu Randomizzata, Doppiu Cecu in Umani. Microorganismi. 2019 Nov 23; 7. pii: E610. Vede astrattu.
  7. Restaino OF, Finamore R, Stellavato A, et al. Supplementi alimentari europei di sulfatu di condroitina è glucosamina: Una valutazione sistematica di qualità è quantità paragunata à i farmaci Carbohydr Polym. 2019 15 d'ottobre; 222: 114984. Vede astrattu.
  8. Hoban C, Byard R, Musgrave I. Reazzioni avverse ipersensibili à a preparazione di glucosamina è cundroitina in Australia trà u 2000 è u 2011. Postgrad Med J. 2019 Oct 9. pii: postgradmedj-2019-136957. Vede astrattu.
  9. Kolasinski SL, Neogi T, Hochberg MC, et al. 2019 Guida di a Fundazione Americana di Reumatologia / Artrite per a gestione di l'artrosi di a manu, l'anca è u ghjinochju. Artrite Reumatol. 2020 Feb; 72: 220-33. Vede astrattu.
  10. Tsuruta A, Horiike T, Yoshimura M, Nagaoka I. Valutazione di l'effettu di l'amministrazione di un glucosamina chì cuntene supplementu nantu à biomarcatori per u metabolismu di a cartilagine in i ghjucatori di calciu: Un studiu randomizatu à doppiu cieco controllatu da placebo. Mol Med Rep.2018 Ott; 18: 3941-3948. Epub 2018 Aug 17. Vede u abstract.
  11. Simental-Mendía M, Sánchez-García A, Vilchez-Cavazos F, Acosta-Olivo CA, Peña-Martínez VM, Simental-Mendía LE. Effettu di glucosamina è sulfatu di condroitina in l'artrosi sintomatica di u ghjinochju: una rivista sistematica è metanàlisi di prucessi randomizati cuntrullati cù placebo. Rheumatol Int. 2018 Aug; 38: 1413-1428. Epub 2018 Giu 11. Recensione. Vede astrattu.
  12. Gregori D, Giacovelli G, Minto C, et al. Associazione di Trattamenti Farmacologichi cù Cuntrollu di u Dolore à Longu Termine in Pazienti Con Osteoartrite di u Ghjinochju: Una Revisione Sistematica è Meta-analisi. JAMA. 25 Dicembre 2018; 320: 2564-2579. Vede astrattu.
  13. Ogata T, Ideno Y, Akai M, et al. Effiani di a glucosamina in i malati cù l'artrosi di u ghjinochju: una stima sistematica è metanisi. Clin Rheumatol. 2018 di Settembre; 37: 2479-2487. Epub 2018 Apr 30. Vede u riassuntu.
  14. Ma H, Li X, Sun D, ​​et al. Associazione di l'usu abituale di glucosamina cun risicu di malatie cardiovascolari: studiu prospetticu in UK Biobank. BMJ. 2019 14 di Maghju; 365: l1628. Vede astrattu.
  15. de Vos BC, Landsmeer MLA, van Middelkoop M, et al. Effetti à longu andà di un interventu di vita di vita è di sulfatu di glucosamina orale in cura primaria nantu à OA di u ghjinochju incidente in donne in sovrappesu. Reumatologia (Oxford). 2017; 56: 1326-1334. Vede astrattu.
  16. Tsuji T, Yoon J, Kitano N, Okura T, Tanaka K. Effetti di supplementazione di N-acetil glucosamina è sulfatu di chondroitin nantu à u dolore di ghjinochju è funzione di ghjinochju autoreportata in adulti giapponesi di mezza età è anziani: un randomized, double-blind, prucessu cuntrullatu cù placebo. Aging Clin Exp Res. 2016; 28: 197-205. Vede astrattu.
  17. Runhaar J, Deroisy R, van Middelkoop M, et al. U rolu di a dieta è di l'eserciziu è di u sulfatu di glucosamina in a prevenzione di l'artrosi di u ghjinochju: Ulteriori risultati da u studiu di PRevenzione di u osteoartrite di u ghjinochju in Femine in Sovrappesu (PROVA). Arthritis Semin Reum. 2016; 45 (4 Suppl): S42-8. Vede astrattu.
  18. Roman-Blas JA, Castañeda S, Sánchez-Pernaute O, et al. U Trattamentu Combinatu Cù Sulfatu di Condroitina è Sulfatu di Glucosamina ùn Mustrà Nisuna Superiorità Nantu à Placebo per a Riduzione di Dolore Articulatu è Indebolimentu Funzionale in Pazienti Con Osteoartrite à u Ghjinochju: Un Processu Clinicu Multicentru, Randomizatu, Doppiu Cecu, Controllatu Placebo. Artrite Reumatol. 2017; 69: 77-85. Vede astrattu.
  19. Kongtharvonskul J, Anothaisintawee T, McEvoy M, Attia J, Woratanarat P, Thakkinstian A. Efficacità è securità di glucosamina, diacereina è AINE in osteoartrite ghjinochju: una rivista sistematica è metanàlisi di rete. Eur J Med Res. 2015; 20: 24. Vede astrattu.
  20. Kanzaki N, Ono Y, Shibata H, Moritani T. U supplementu chì cuntene glucosamina migliora e funzioni locomotori in i sughjetti cù u dolore di ghjinochju: un studiu randomizatu, doppiu-cecu, controllatu da placebo. Clin Interv Aging. 2015; 10: 1743-53. Vede astrattu.
  21. Gueniche A, Castiel-Higounenc I. Efficacità di u Sulfatu di Glucosamina in Invechjamentu di a Pelle: Risultati da un Modellu Anti-Aging ex vivo è un Prughjettu Clinicu. Skin Pharmacol Physiol. 2017; 30: 36-41. Vede astrattu.
  22. Eraslan A, Ulkar B. Supplementazione di glucosamina dopu a ricustruzzione di ligamenti cruciati anteriore in atleti: un testu randomizatu cuntrullatu da placebo. Res Sports Med. 2015; 23: 14-26. Vede astrattu.
  23. Esfandiari H, Pakravan M, Zakeri Z, et al. Effettu di a glucosamina nantu à a pressione intraoculare: un prucessu clinicu randomizatu. Ochju. 2017; 31: 389-394.
  24. Murphy RK, Jaccoma EH, Rice RD, Ketzler L. Glucosamina cum'è Possibile Fattore di Risicu per u Glaucoma. Investite Ophthalmol Vis Sci 2009; 50: 5850.
  25. Eriksen P, Bartels EM, Altman RD, Bliddal H, Juhl C, Christensen R. Risicu di pregiudiziu è marca spieganu l'inconsistenza osservata in i prucessi nantu à a glucosamina per u sollievu sintomaticu di l'artrosi: una meta-analisi di provi controllati da placebo. Arthritis Care Res (Hoboken). 2014; 66: 1844-55. Vede astrattu.
  26. Singh JA, Noorbaloochi S, MacDonald R, Maxwell LJ. Chondroitina per l'artrosi. Cochrane Database Syst Rev.2015 28 gen; 1: CD005614. Vede astrattu.
  27. Bruyère O, Cooper C, Pelletier JP, et al. Una dichjarazione di consensu nantu à a Società Europea per l'Aspetti Clinichi è Ecunomichi di Osteoporosi è Osteoartrite (ESCEO) algoritmu per a gestione di l'articulu di u ghjinochju-Da a medicina basata in evidenza à l'ambiente di a vita vera. Arthritis Semin Reum. 2016; 45 (4 Suppl): S3-11. Vede astrattu.
  28. Kimball AB, Kaczvinsky JR, Li J, et al. Riduzione di l'aspettu di l'iperpigmentazione facciale dopu l'usu di creme idratanti cun una cumbinazione di niacinamide topica è N-acetil glucosamina: risultati di un testu randomizatu, doppiu orbu, cuntrullatu da i veiculi. Br J Dermatol 2010; 162: 435-41. Vede astrattu.
  29. Madhu K, Chanda K, Saji MJ. A sicurezza è l'efficacità di l'estrattura di Curcuma longa in u trattamentu di l'artrosi dolorosa di u ghjinochju: un studiu randomizatu cuntrullatu da placebo. Inflammofarmacologia 2013; 21: 129-36. Vede astrattu.
  30. Vetter G. [Terapia topica di l'artrosi cù glucosamine (Dona 200)]. Munch Med Wochenschr 1969; 111: 1499-502. Vede astrattu.
  31. Setnikar I, Giacchetti C, Zanolo G. Farmacocinetica di a glucosamina in u cane è in l'omu. Arzneimittelforschung 1986; 36: 729-35. Vede astrattu.
  32. Basak M, Joseph S, Joshi S, Sawant S. Biodisponibilità comparativa di un novu liberu cronometratu è formulazione di sulfosatu di glucosamina piena di polvere - un studiu multi-dose, randomizatu, crossover. Int J Clin Pharmacol Ther 2004; 42: 597-601. Vede astrattu.
  33. Phitak T, Pothacharoen P, Kongtawelert P. Comparazione di l'effetti derivati ​​di glucose nantu à a degradazione di u cartilagine. BMC Musculoskelet Disord 2010; 11: 162. Vede astrattu.
  34. Setnikar I, Cereda R, Pacini MA, Revel L. Proprietà antireactive di glucosamina sulfate. Arzneimittelforschung 1991; 41: 157-61. Vede astrattu.
  35. Sumantran VN, Chandwaskar R, Joshi AK, Boddul S, Patwardhan B, Chopra A, Wagh UV. A relazione trà effetti chondroprotettivi è antiinflamatori di a radice Withania somnifera è di u sulfatu di glucosamina nantu à u cartilagine osteoartriticu umanu in vitro. Phytother Res 2008; 22: 1342-8. Vede astrattu.
  36. Setnikar I, Pacini MA, Revel L. Effetti antiartritichi di u sulfatu di glucosamina studiatu in mudelli animali. Arzneimittelforschung 1991; 41: 542-5. Vede astrattu.
  37. Bassleer C, Henrotin Y, Franchimont P. Valutazione in vitro di droghe pruposte cum'è agenti chondroprotettivi. Reazione Tissue Int J 1992; 14: 231-41. Vede astrattu.
  38. Calamia V, Ruiz-Romero C, Rocha B, Fernández-Puente P, Mateos J, Montell E, Vergés J, Blanco FJ. Studiu farmacoproteomicu di l'effetti di a condroitina è di u sulfatu di glucosamina nantu à i cundrociti articulari umani. Arthritis Res Ther 2010; 12: R138. Vede astrattu.
  39. Graeser AC, Giller K, Wiegand H, Barella L, Boesch Saadatmandi C, Rimbach G. Effettu chondroprotettore sinergicu di alfa-tocoferolo, acidu ascorbicu è seleniu è glucosamina è chondroitina nantu à a morte cellulare indotta da ossidanti è inibizione di a matrice metalloproteinase-3 --studii in cundrociti cultivati. Molecule. 2009; 15: 27-39. Vede astrattu.
  40. Murphy RK, Ketzler L, Rice RD, Johnson SM, Doss MS, Jaccoma EH. Integratori orali di glucosamina cum'è pussibule agente ipertensivu oculare. JAMA Ophthalmol 2013; 131: 955-7. Vede astrattu.
  41. Swinburne LM. Sulfatu di glucosamina è osteoartrite. Lancet 2001; 357: 1617. Vede astrattu.
  42. Akarasereenont P, Chatsiricharoenkul S, Pongnarin P, Sathirakul K, Kongpatanakul S. Studiu di bioequivalenza di 500 mg di glucosamina sulfatu in volontarii sani tailandesi. J Med Assoc Thai 2009; 92: 1234-9. Vede astrattu.
  43. Chopra A, Saluja M, Tillu G, Venugopalan A, Sarmukaddam S, Raut AK, Bichile L, Narsimulu G, Handa R, Patwardhan B. A Randomized Controled Exploratory Evaluation of Standardized Ayurvedic Formulations in Symptomatic Osteoarthritis Knees: A Government of India NMITLI Project . Cumplementu Evid Basatu Alternat Med 2011; 2011: 724291. Vede astrattu.
  44. Wangroongsub Y, Tanavalee A, Wilairatana V, Ngarmukos S. Risultati clinichi comparabili trà glucosamina sulfate-cloruro di potassiu è glucosamina sulfate di sodiu cloruro in pazienti cun artrosi di ghjinochju lieve è moderata: un studiu randomizatu, doppiu cecu. J Med Assoc Thai 2010; 93: 805-11. Vede astrattu.
  45. Smidt D, Torpet LA, Nauntofte B, Heegaard KM, Pedersen AM. Associazioni trà flussu labiale è salivariu sanu, malatie sistemiche è medicazione in un campione di persone anziane. Community Dent Oral Epidemiol 2010; 38: 422-35. Vede astrattu.
  46. Simon RR, Marks V, Leeds AR, Anderson JW. Una rivista cumpleta di l'usu di glucosamina orale è effetti nantu à u metabolismu di u glucosiu in individui normali è diabetichi. Diabetes Metab Res Rev 2011; 27: 14-27. Vede astrattu.
  47. Wilkens, P., Scheel, I. B., Grundnes, O., Hellum, C., è Storheim, K. Effettu di a glucosamina nantu à a disabilità cunnessa à u dolore in i pazienti cun lombalgia cronica è artrosi lombare degenerativa: un studiu randomizatu cuntrullatu. JAMA 2010; 304: 45-52. Vede astrattu.
  48. Greenlee H, Crew KD, Shao T, Kranwinkel G, Kalinsky K, Maurer M, Brafman L, Insel B, Tsai WY, Hershman DL. Studiu di Fase II di glucosamina cù chondroitin nantu à i sintomi cumuni associati à l'inibitore di aromatasi in donne cù cancru di senu. Support Care Cancer 2013; 21: 1077-87. Vede astrattu.
  49. Nieman DC, Shanely RA, Luo B, Dew D, Meaney MP, Sha W. Un supplementu dieteticu cummercializatu allevia u dolore articular in adulti di a cumunità: un prucessu cumunitariu doppiu cecu, cuntrullatu da placebo. Nutr J 2013; 12: 154. Vede astrattu.
  50. Fransen M, Agaliotis M, Nairn L, Votrubec M, Bridgett L, Su S, Jan S, March L, Edmonds J, Norton R, Woodward M, Day R; LEGS studia un gruppu di cullaburazione. Glucosamina è chondroitin per l'artrosi di u ghjinochju: un studiu clinicu randomized doppiu-cecu controllatu da placebo valutendu regimi singuli è cumbinati. Ann Rheum Dis 2015; 74: 851-8. Vede astrattu.
  51. Chopra A, Saluja M, Tillu G, Sarmukkaddam S, Venugopalan A, Narsimulu G, Handa R, Sumantran V, Raut A, Bichile L, Joshi K, Patwardhan B. A medicina ayurvedica offre una bona alternativa à glucosamina è celecoxib in u trattamentu di osteoartrite sintomatica di u ghjinochju: una prova randomizata, doppia-ceca, equivalente cuntrullata di droghe. Reumatologia (Oxford) 2013; 52: 1408-17. Vede astrattu.
  52. Levin RM, Krieger NN è Winzler RJ. Tolleranza à a glucosamina è à l'acetilglucosamina in l'omu. J Lab Clin Med 1961; 58: 927-932.
  53. Wu H, Liu M, Wang S, Zhao H, Yao W, Feng W, Yan M, Tang Y, Wei M. Biodisponibilità à digiunu comparativu è proprietà farmacocinetiche di 2 formulazioni di glucosamina cloridrato in volontarii sani maschi adulti cinesi. Arzneimittelforschung. 2012 Aug; 62: 367-71. Vede astrattu.
  54. Liang CM, Tai MC, Chang YH, Chen YH, Chen CL, Chien MW, Chen JT. A glucosamina inibisce a proliferazione indotta da fattore di crescita epidermica è a progressione di u ciclu cellulare in cellule epiteliali di pigmentu retinicu. Mol Vis 2010; 16: 2559-71. Vede astrattu.
  55. Yomogida S, Hua J, Sakamoto K, Nagaoka I. A glucosamina suprime a produzzione interleuchina-8 è l'espressione ICAM-1 da cellule epiteliali coloniche umane HT-29 stimulate da TNF-alfa. Int J Mol Med 2008; 22: 205-11. Vede astrattu.
  56. Kim CH, Cheong KA, Park CD, Lee AY. A glucosamina hà miglioratu lesioni cutanee atopiche simili à a dermatite in topi NC / Nga per inibizione di u sviluppu di e cellule Th2. Scand J Immunol 2011; 73: 536-45. Vede astrattu.
  57. Ju Y, Hua J, Sakamoto K, Ogawa H, Nagaoka I. Glucosamine, un amino monosaccharide naturale modula l'attivazione di e cellule endoteliali indotte da LL-37. Int J Mol Med 2008; 22: 657-62. Vede astrattu.
  58. Qiu W, Su Q, Rutledge AC, Zhang J, Adeli K. U stress reticulum endoplasmaticu induttu da glucosamina attenuisce a sintesi di l'apolipoproteina B100 per via di a segnalazione PERK. J Lipid Res 2009; 50: 1814-23. Vede astrattu.
  59. Ju Y, Hua J, Sakamoto K, Ogawa H, Nagaoka I. Modulazione di l'attivazione di cellule endoteliali indotte da TNF-alfa da glucosamina, un amino monosaccharide naturale. Int J Mol Med 2008; 22: 809-15. Vede astrattu.
  60. Ilic MZ, Martinac B, Samiric T, Handley CJ. Effetti di a glucosamina nantu à a perdita di proteoglicani da tendini, ligamenti è culture cumplicanti di capsule articulari. Osteoarthritis Cartilage 2008; 16: 1501-8. Vede astrattu.
  61. Toegel S, Wu SQ, Piana C, Unger FM, Wirth M, Goldring MB, Gabor F, Viernstein H. Comparazione trà effetti chondroprotettivi di glucosamina, curcumina è diacereina in condrociti C-28 / I2 stimulati da IL-1beta. Cartilagine Osteoarthritis 2008; 16: 1205-12. Vede astrattu.
  62. Lin YC, Liang YC, Sheu MT, Lin YC, Hsieh MS, Chen TF, Chen CH. Effetti chondroprotettivi di a glucosamina chì implicanu i percorsi di segnalazione p38 MAPK è Akt. Rheumatol Int 2008; 28: 1009-16. Vede astrattu.
  63. Scotto d’Abusco A, Politi L, Giordano C, Scandurra R. Un derivatu di peptidil-glucosamina affetta l’attività di IKKalpha kinase in i cundrociti umani. Arthritis Res Ther 2010; 12: R18. Vede astrattu.
  64. Shikhman AR, Brinson DC, Valbracht J, Lotz MK. Effetti metabolichi differenziali di glucosamina è N-acetilglucosamina in condrociti articulari umani. Osteoarthritis Cartilage 2009; 17: 1022-8. Vede astrattu.
  65. Uitterlinden EJ, Koevoet JL, Verkoelen CF, Bierma-Zeinstra SM, Jahr H, Weinans H, Verhaar JA, van Osch GJ. A glucosamina aumenta a produzzione di acidu ialuronicu in i spianti di sinoviu osteoartriticu umanu. BMC Musculoskelet Disord 2008; 9: 120. Vede astrattu.
  66. Hong H, Park YK, Choi MS, Ryu NH, Song DK, Suh SI, Nam KY, Park GY, Jang BC. A regulazione differenziale di COX-2 è MMP-13 in fibroblasti di a pelle umana da glucosamina-cloridrato. J Dermatol Sci 2009; 56: 43-50. Vede astrattu.
  67. Wu YL, Kou YR, Ou HL, Chien HY, Chuang KH, Liu HH, Lee TS, Tsai CY, Lu ML. Regolazione di glucosamina di l'infiammazione mediata da LPS in cellule epiteliali bronchiali umane. Eur J Pharmacol 2010; 635 (1-3): 219-26. Vede astrattu.
  68. Imagawa K, de Andrés MC, Hashimoto K, Pitt D, Itoi E, Goldring MB, Roach HI, Oreffo RO. L'effettu epigeneticu di a glucosamina è un fattore nucleare-kappa B (NF-kB) inibitore nantu à i condrociti umani primari - implicazioni per l'artrosi. Biochem Biophys Res Commun 2011; 405: 362-7. Vede astrattu.
  69. Yomogida S, Kojima Y, Tsutsumi-Ishii Y, Hua J, Sakamoto K, Nagaoka I. Glucosamine, un amino monosaccharide naturale, supprime dextran sulfate indotta da sodiu colite in ratti. Int J Mol Med 2008; 22: 317-23. Vede astrattu.
  70. Sakai S, Sugawara T, Kishi T, Yanagimoto K, Hirata T. Effettu di glucosamina è cumposti cunnessi nantu à a degranulazione di mastociti è gonfiore di l'arechja indotta da dinitrofluorobenzene in topi. Life Sci 2010; 86 (9-10): 337-43. Vede astrattu.
  71. Hwang MS, Baek WK. A glucosamina induce a morte di e cellule autofagiche attraversu a stimolazione di u stress ER in cellule di u cancer di glioma umanu. Biochem Biophys Res Commun 2010; 399: 111-6. Vede astrattu.
  72. Park JY, Park JW, Suh SI, Baek WK. A D-glucosamina regule in basso HIF-1alpha per inibizione di a traduzzione di e proteine ​​in e cellule di cancru di prostata DU145. Biochem Biophys Res Commun 2009; 382: 96-101. Vede astrattu.
  73. Chesnokov V, Sun C, Itakura K. A glucosamina suprime a proliferazione di e cellule DU145 di carcinoma prostaticu umanu per inibizione di a segnalazione STAT3. Cancer Cell Int 2009; 9:25. Vede astrattu.
  74. Tsai CY, Lee TS, Kou YR, Wu YL. A glucosamina inibisce a produzzione IL-8 mediata da IL-1beta in cellule di u cancer di prostata per attenuazione MAPK. J Cell Biochem 2009; 108: 489-98. Vede astrattu.
  75. Kim DS, Park KS, Jeong KC, Lee BI, Lee CH, Kim SY. A glucosamina hè un chimio-sensibilizatore efficace via l'inibizione transglutaminasi 2. Cancer Lett 2009; 273: 243-9. Vede astrattu.
  76. Naito K, Watari T, Furuhata A, Yomogida S, Sakamoto K, Kurosawa H, Kaneko K, Nagaoka I. Valutazione di l'effettu di a glucosamina nantu à un mudellu sperimentale di osteoartrite di rat. Life Sci 2010; 86 (13-14): 538-43. Vede astrattu.
  77. Weiden S è Wood IJ. U destinu di glucosamina cloridrato iniettatu per via endovenosa in l'omu. J Clin Pathol 1958; 11: 343-349.
  78. Satia JA, Littman A, Slatore CG, Galanko JA, White E. Associazioni di supplementi à base di erbe è di specialità cun risicu di cancheru pulmonariu è culurale in u studiu VITamini è Stile di Vita. Biomarcatori Epidemiol Cancer Prec 2009; 18: 1419-28. Vede astrattu.
  79. Audimoolam VK, Bhandari S. Nefrite interstiziale acuta indotta da glucosamina. Nephrol Dial Transplant 2006; 21: 2031. Vede astrattu.
  80. Ossendza RA, Grandval P, Chinoune F, Rocher F, Chapel F, Bernardini D. [Epatite colestatica acuta per glucosamina forte]. Gastroenterol Clin Biol. 2007 Apr; 31: 449-50. Vede astrattu.
  81. Wu D, Huang Y, Gu Y, Fan W. Efficacità di e diverse preparazioni di glucosamina per u trattamentu di l'artrosi: una meta-analisi di provi randomizati, doppiu cecu, controllati da placebo. Int J Clin Pract 2013; 67: 585-94. Vede astrattu.
  82. Provenza JR, Shinjo SK, Silva JM, Peron CR, Rocha FA. A glucosamina cumminata è u sulfatu di condroitina, una o trè volte à ghjornu, furnisce analgesia clinicamente pertinente in l'artrosi di u ghjinochju. Clin Rheumatol 2015; 34: 1455-62. Vede astrattu.
  83. Kwoh CK, Roemer FW, Hannon MJ, Moore CE, Jakicic JM, Guermazi A, Green SM, Evans RW, Boudreau R. Effettu di glucosamina orale nantu à a struttura articulare in individui cù u dolore cronicu di u ghjinochju: un studiu clinicu randomizatu, controllatu da placebo. Artrite Reumatol. 2014 Apr; 66: 930-9. Vede astrattu.
  84. von Felden J, Montani M, Kessebohm K, Stickel F. Traumatismu epaticu agutu induttu da droga imitendu l'epatite autoimmune dopu l'assunzione di supplementi dietetici chì cuntenenu glucosamina è sulfatu di condroitina. Int J Clin Pharmacol Ther 2013; 51: 219-23. Vede astrattu.
  85. Hochberg MC, Martel-Pelletier J, Monfort J, Möller I, Castillo JR, Arden N, Berenbaum F, Blanco FJ, Conaghan PG, Doménech G, Henrotin Y, Pap T, Richette P, Sawitzke A, du Souich P, Pelletier JP ; per nome di u Gruppu d'Investigazione MOVES. Sulfate di chondroitin cumbinatu è glucosamina per l'artrosi dolorosa di u ghjinochju: un prucessu multicentricu, randomizatu, doppiu cecu, di non inferiorità versus celecoxib. Ann Rheum Dis 2016; 75: 37-44. Vede astrattu.
  86. Cerda C, Bruguera M, Parés A. Epatotossicità associata à glucosamina è sulfatu di condroitina in pazienti cun malattie croniche di u fegatu. Mondu J Gastroenterol 2013; 19: 5381-4. Vede astrattu.
  87. Fox BA, Stephens MM. Cloridrato di glucosamina per u trattamentu di i sintomi di l'artrosi. Clin Interv Aging 2007; 2: 599-604. Vede astrattu.
  88. Vlad, S. C., LaValley, M. P., McAlindon, T. E., è Felson, D. T. Glucosamina per u dolore in l'artrosi: perchè i risultati di i prucessi differenu? Arthritis Rheum 2007; 56: 2267-2277. Vede astrattu.
  89. Reginster, J. Y. L'efficacità di u sulfatu di glucosamina in l'artrosi: cunflittu d'interessu finanziariu è non finanziariu. Arthritis Rheum 2007; 56: 2105-2110. Vede astrattu.
  90. Frestedt, J. L., Walsh, M., Kuskowski, M. A., è Zenk, J. L. Un supplementu minerale naturale furnisce sollievu da i sintomi di l'artrosi di u ghjinochju: un prucessu pilotu aleatoriu cuntrullatu. Nutr J 2008; 7: 9. Vede astrattu.
  91. Yue, J., Yang, M., Yi, S., Dong, B., Li, W., Yang, Z., Lu, J., Zhang, R., e Yong, J. Chondroitin sulfate è / o glucosamina cloridrato per a malattia di Kashin-Beck: un studiu randomizatu in cluster, controllatu da placebo. Osteoartrite. Cartilagine. 2012; 20: 622-629. Vede astrattu.
  92. Kanzaki, N., Saito, K., Maeda, A., Kitagawa, Y., Kiso, Y., Watanabe, K., Tomonaga, A., Nagaoka, I., è Yamaguchi, H. Effettu di un supplementu dieteticu chì cuntene cloridrato di glucosamina, chondroitin sulfate è quercetin glycosides nantu à l'artrosi sintomatica di u ghjinochju: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. J.Sci.Food Agric. 15-3-2012; 92: 862-869. Vede astrattu.
  93. Wandel, S., Juni, P., Tendal, B., Nuesch, E., Villiger, PM, Welton, NJ, Reichenbach, S., e Trelle, S. Effetti di glucosamina, chondroitin o placebo in pazienti cun osteoartrite di anca o di ghjinochju: metanalisi di rete. BMJ 2010; 341: c4675. Vede astrattu.
  94. Sawitzke, AD, Shi, H., Finco, MF, Dunlop, DD, Harris, CL, Singer, NG, Bradley, JD, Silver, D., Jackson, CG, Lane, NE, Oddis, CV, Wolfe, F. , Lisse, J., Furst, DE, Bingham, CO, Reda, DJ, Moskowitz, RW, Williams, HJ, è Clegg, DO Efficacia clinica è sicurezza di glucosamina, chondroitin sulphate, a so cumbinazione, celecoxib o placebo presu per trattà l'artrosi di u ghjinochju: risultati di 2 anni da GAIT. Ann.Rheum.Dis. 2010; 69: 1459-1464. Vede astrattu.
  95. Jackson, CG, Plaas, AH, Sandy, JD, Hua, C., Kim-Rolands, S., Barnhill, JG, Harris, CL, e Clegg, DO A farmacocinetica umana di l'ingestione orale di glucosamina è di condroitina sulfata presa separatamente o in cumbinazione. Osteoartrite Cartilagine 2010; 18: 297-302. Vede astrattu.
  96. Lee, Y. H., Woo, J. H., Choi, S. J., Ji, J. D., è Song, G. G. Effettu di glucosamina o chondroitin sulfate nantu à a progressione di l'artrosi: una meta-analisi. Rheumatol Int 2010; 30: 357-363. Vede astrattu.
  97. Theoharides, T. C., Kempuraj, D., Vakali, S., è Sant, G. R. Trattamentu di a cistite interstiziale refrattaria / sindrome dolorosa di a vejiga cù CystoProtek - un supplementu naturale multi-agente orale. Can J Urol 2008; 15: 4410-4414. Vede astrattu.
  98. Dudics, V., Kunstar, A., Kovacs, J., Lakatos, T., Geher, P., Gomor, B., Monostori, E., è Uher, F. Potenziale condrogenicu di e cellule staminali mesenchimali da pazienti cun reumatoide artrite è artrosi: misurazioni in un sistema di microcultura. Cells Tissues. Organi 2009; 189: 307-316. Vede astrattu.
  99. Cahlin, B. J. è Dahlstrom, L. Nisun effettu di u sulfatu di glucosamina annantu à l'artrosi in l'articuli temporomandibulari - un studiu randomizatu, cuntrullatu, à breve termine. Oral Surg Oral Med Oral Pathol Oral Radiol Endod 2011; 112: 760-766. Vede astrattu.
  100. Shaygannejad, V., Janghorbani, M., Savoj, M. R., è Ashtari, F. Effetti di u sulfatu di glucosamina aghjuntu nantu à a progressione di sclerosi multipla recidiva-rimessa: risultati preliminari di un studiu randomizatu, cuntrullatu da placebo. Neurol Res 2010; 32: 981-985. Vede astrattu.
  101. Ostojic, S. M., Arsic, M., Prodanovic, S., Vukovic, J., è Zlatanovic, M. Amministrazione di glucosamina in atleti: effetti nantu à a recuperazione di ferita acuta di ghjinochju. Res Sports Med 2007; 15: 113-124. Vede astrattu.
  102. Rozendaal, RM, Uitterlinden, EJ, van Osch, GJ, Garling, EH, Willemsen, SP, Ginai, AZ, Verhaar, JA, Weinans, H., Koes, BW, è Bierma-Zeinstra, SM Effettu di u sulfatu di glucosamina nantu à l'articulazione restringimentu di u spaziu, dolore è funzione in i pazienti cù artrosi di l'anca; analisi di sottugruppi di un prucessu cuntrullatu randomizatu. Osteoartrite Cartilagine 2009; 17: 427-432. Vede astrattu.
  103. Marti-Bonmati, L., Sanz-Requena, R., Rodrigo, J. L., Alberich-Bayarri, A., e Carot, J. M. Glucosamine sulfate effect on the degenerated patellar cartilage: preliminari risultati da modellazione di risonanza magnetica farmacocinetica. Eur Radiol 2009; 19: 1512-1518. Vede astrattu.
  104. Rovati LC, Giacovelli G, Annefeld N, et al. Un grande studiu randomizatu, cuntrullatu cù placebo, doppiu cecu di sulfatu di glucosamina vs piroxocam è vs a so associazione nantu à a cinetica di l'effettu sintomaticu in l'artrosi di u ghjinochju. Cartilagine Osteoarth 1994; 2 (suppl 1): 56.
  105. Nandhakumar J. Efficacità, tollerabilità è sicurezza di un antiinflammatoriu multicomponente cù glucosamina cloridrato vs glucosamina sulfato vs un AINE in u trattamentu di l'artrosi di u ghjinochju - un studiu randomizatu, prospettivu, doppiu cecu, comparativu. Integr Med Clin J 2009; 8: 32-38.
  106. Muller-Fassbender, H., Bach, G. L., Haase, W., Rovati, L. C., è Setnikar, I. Glucosamine sulfate cumparatu cù ibuprofene in l'artrosi di u ghjinochju. Osteoartrite Cartilagine 1994; 2: 61-69. Vede astrattu.
  107. Towheed, T. E. è Anastassiades, T. P. Glucosamina terapia per l'artrosi. J Rheumatol 1999; 26: 2294-2297. Vede astrattu.
  108. Zhang, W., Nuki, G., Moskowitz, RW, Abramson, S., Altman, RD, Arden, NK, Bierma-Zeinstra, S., Brandt, KD, Croft, P., Doherty, M., Dougados, M., Hochberg, M., Hunter, DJ, Kwoh, K., Lohmander, LS, è Tugwell, P. OARSI recommandations for the management of hip and knee osteoarthritis: part III: Cambiamenti in evidenza dopu l'aghjurnamentu cumulativu sistematicu di ricerca publicata finu à ghjinnaghju 2009. Osteoarthritis Cartilage 2010; 18: 476-499. Vede astrattu.
  109. Petersen, SG, Beyer, N., Hansen, M., Holm, L., Aagaard, P., Mackey, AL, è Kjaer, M. Medicina antiinflamatoria non-steroidale o glucosamina riduce u dolore è migliurà a forza musculare cù furmazione di resistenza un prucessu cuntrullatu randomizatu di i malati di l'artrosi di u ghjinochju Arch Phys Med Rehabil 2011; 92: 1185-1193. Vede astrattu.
  110. Noack, W., Fischer, M., Forster, K. K., Rovati, L. C., è Setnikar, I. Glucosamine sulfate in l'artrosi di u ghjinochju. Osteoartrite Cartilagine 1994; 2: 51-59. Vede astrattu.
  111. Giordano N, Fioravanti A, Papakostas P, et al. L'efficacità è a tollerabilità di u sulfatu di glucosamina in u trattamentu di l'artrosi di u ghjinochju: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Curr Ther Res Clin Exp 2009; 70: 185-196. Vede astrattu.
  112. Yamamoto, T., Kukuminato, Y., Nui, I., Takada, R., Hirao, M., Kamimura, M., Saitou, H., Asakura, K., e Kataura, A. [Relazione tra u polen di betula allergie è ipersensibilità orale è faringea à i frutti]. Nippon Jibiinkoka Gakkai Kaiho 1995; 98: 1086-1091. Vede astrattu.
  113. Kawasaki T, Kurosawa H, Ikeda H, et al. Effetti additivi di glucosamina o risedronatu per u trattamentu di l'artrosi di u ghjinochju cumbinatu cù l'eserciziu in casa: una prova prospettiva randomizata di 18 mesi J Bone Miner Metab 2008; 26: 279-87. Vede astrattu.
  114. Nelson BA, Robinson KA, Buse MG. Un altu glucosiu è glucosamina induce resistenza à l'insulina per mezu di diversi meccanismi in adipociti 3T3-L1. Diabetes 2000; 49: 981-91. Vede astrattu.
  115. Barone AD, Zhu JS, Zhu JH, et al. A glucosamina induce a resistenza à l'insulina in vivo affettendu a traslocazione GLUT 4 in u musculu scheletricu. Implicazioni per a tossicità di u glucosiu. J Clin Invest 1995; 96: 2792-801. Vede astrattu.
  116. Eggertsen R, Andreasson A, Andren L. Nisun cambiamentu di livelli di colesterolu cù un pruduttu di glucosamina dispunibule in cummerciu in i pazienti trattati cù droghe lipidiche: un prucessu cuntrullatu, aleatorizatu, apertu cross-over. BMCPharmacol Toxicol 2012; 13:10. Vede astrattu.
  117. Liu W, Liu G, Pei F, et al. Malatia Kashin-Beck in Sichuan, Cina: rapportu di un prucessu terapeuticu apertu pilotu. J Clin Rheumatol 2012; 18: 8-14. Vede astrattu.
  118. Nakamura H, Masuko K, Yudoh K, et al. Effetti di l'amministrazione di glucosamina nantu à i pazienti cun artrite reumatoide. Rheumatol Int 2007; 27: 213-8. Vede astrattu.
  119. Bruyere O, Pavelka K, Rovati LC, et al. Sostituzione totale di l'articuli dopu u trattamentu di u sulfatu di glucosamina in l'artrosi di u ghjinochju: risultati di una osservazione media di 8 anni di i pazienti da dui prucessi precedenti di 3 anni, randomizati, controllati da placebo. Cartilagine Osteoarthritis 2008; 16: 254-60. Vede astrattu.
  120. Bijlsma JWJ, Lafeber FPJG. Glucosamine sulfate in osteoarthritis: A ghjuria hè sempre fora. Ann Intern Med 2008; 148: 315-6. Vede astrattu.
  121. Rozendaal RM, Koes BW, van Osch GJVM, et al. Effettu di u sulfatu di glucosamina annantu à l'artrosi di l'anca: Un prucessu randomizatu. Ann Intern Med 2008; 148: 268-77. Vede astrattu.
  122. Persiani S, Rotini R, Trisolino G, et al. Concentrazioni sinoviali è di glucosamina in plasma in pazienti osteoartritici dopu à sulfatu di glucosamina cristallina orale à a dose terapeutica. Osteoartrite Cartilagine 2007; 15: 764-72. Vede astrattu.
  123. Yue QY, Strandell J, Myrberg O. L'usu concomitante di glucosamina pò potenziale l'effettu di a warfarina. U Centru di Monitorizazione Uppsala. Disponibile à: www.who-umc.org/graphics/9722.pdf (Accessu à u 28 d'aprile 2008).
  124. Knudsen J, Sokol GH. Interazzione potenziale glucosamina-warfarin resultante in un aumentu di u rapportu nurmalizatu internaziunale: Casu rapportu è rivista di a literatura è a basa di dati MedWatch. Farmacoterapia 2008; 28: 540-8. Vede astrattu.
  125. Muniyappa R, Karne RJ, Hall G, et al. A glucosamina orale per 6 settimane à dosi standard ùn causa micca o aggrava a resistenza à l'insulina o disfunzione endoteliale in sughjetti magri o obesi. Diabetes 2006; 55: 3142-50. Vede astrattu.
  126. Tannock LR, Kirk EA, King VL, et al. A supplementazione di glucosamina accelera l'aterosclerosi precoce ma micca tardiva in topi carenti di recettori LDL. J Nutr 2006; 136: 2856-61. Vede astrattu.
  127. Pham T, Cornea A, Blick KE, et al. A glucosamina orale in dosi aduprate per trattà l'artrosi aggrava a resistenza à l'insulina. Am J Med Sci 2007; 333: 333-9. Vede astrattu.
  128. Messier SP, Mihalko S, Loeser RF, et al. Glucosamina / chondroitin cumbinata cù eserciziu per u trattamentu di l'artrosi di u ghjinochju: un studiu preliminariu. Cartilagine Osteoarthritis 2007; 15: 1256-66. Vede astrattu.
  129. Stumpf JL, Lin SW. Effettu di a glucosamina nantu à u cuntrollu di u glucosu. Ann Pharmacother 2006; 40: 694-8. Vede astrattu.
  130. Bush TM, Rayburn KS, Holloway SW, et al.Interazzione avversa trà sustanzi erbali è dietetichi è medicazione di prescription: una indagine clinica. Altern Ther Health Med 2007; 13: 30-5. Vede astrattu.
  131. Towheed TE, Maxwell L, Anastassiades TP, et al. Terapia Glucosamina per trattà l'artrosi. Cochrane Database Syst Rev 2005;: CD002946. Vede astrattu.
  132. Poolsup N, Suthisisang C, Channark P, Kittikulsuth W. Glucosamine trattamentu à longu andà è a progressione di l'artrosi di u ghjinochju: rivista sistematica di provi controllati randomizati. Ann Pharmacother 2005; 39: 1080-7. Vede astrattu.
  133. Qiu GX, Weng XS, Zhang K, et al. [Un prucessu clinicu multi-centrale, randomizatu, cuntrullatu di glucosamina cloridrato / sulfatu in u trattamentu di l'artrosi di u ghjinochju]. Zhonghua Yi Xue Za Zhi 2005; 85: 3067-70. Vede astrattu.
  134. Clegg DO, Reda DJ, Harris CL, et al. Glucosamina, sulfatu di condroitina, è i dui in cumbinazione per l'artrosi dolorosa di u ghjinochju. N Engl J Med 2006; 354: 795-808. Vede astrattu.
  135. Herrero-Beaumont G, Ivorra JA, Del Carmen Trabado M, et al. Sulfate di glucosamina in u trattamentu di i sintomi di l'artrosi di u ghjinochju: un studiu randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu da placebo cù acetaminofene cum'è comparatore laterale. Arthritis Rheum 2007; 56: 555-67. Vede astrattu.
  136. Theodosakis J. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu da placebo di una crema topica chì cuntene glucosamina sulfate, chondroitin sulfate, è camfora per l'artrosi di u ghjinochju. J Rheumatol 2004; 31: 826. Vede astrattu.
  137. Zhang W, Doherty M, Arden N, et al. Raccomandazioni basate nantu à l'evidenza EULAR per a gestione di l'artrosi di l'anca: rapportu di una task force di u Cumitatu Permanente EULAR per Studii Clinichi Internaziunali Inclusa Terapetica (ESCISIT). Ann Rheum Dis 2005; 64: 669-81. Vede astrattu.
  138. Towheed TE, Anastassiades TP, Shea B, et al. Terapia Glucosamina per trattà l'artrosi. Cochrane Database Syst Rev 2001; 1: CD002946. Vede astrattu.
  139. McAlindon T. Perchè i prucessi clinichi di glucosamina ùn sò più uniformi pusitivi? Rheum Dis Clin Nord Am 2003; 29: 789-801. Vede astrattu.
  140. Cibere J, Kopec JA, Thorne A, et al. Prova di discontinuazione di glucosamina randomizzata, doppia ceca, controllata da placebo in osteoartrite di u ghjinochju. Arthritis Rheum 2004; 51: 738-45. Vede astrattu.
  141. McAlindon T, Formica M, LaValley M, et al. Efficacità di a glucosamina per i sintomi di l'artrosi di u ghjinochju: risultati da un prucessu randomizatu in doppiu cecu randomizatu in Internet. Am J Med 2004; 117: 643-9. Vede astrattu.
  142. Bruyere O, Pavelka K, Rovati LC, et al. U sulfatu di glucosamina riduce a prugressione di l'artrosi in donne in postmenopausa cù osteoartrite di ghjinochju: evidenze da dui studii di 3 anni. Ménopause 2004; 11: 138-43. Vede astrattu.
  143. Grey HC, Hutcheson PS, Slavin RG. A glucosamina hè sicura in i pazienti cù allergie à i frutti di mare (lettera)? J Allergy Clin Immunol 2004; 114: 459-60. Vede astrattu.
  144. Tannis AJ, Barban J, Conquer JA. Effettu di a supplementazione di glucosamina nantu à e concentrazioni di glucosiu plasmaticu à digiunu è non digiunu è insuline seriche in individui sani. Cartilagine Osteoarthritis 2004; 12: 506-11. Vede astrattu.
  145. Weimann G, Lubenow N, Selleng K, et al. U sulfatu di glucosamina ùn reagisce micca cun l'anticorpi di i pazienti cun trombocitopenia indotta da eparina. Eur J Haematol 2001; 66: 195-9. Vede astrattu.
  146. Hughes R, Carr A. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, cuntrollatu da placebo di sulfatu di glucosamina cum'è analgésicu in l'artrosi di u ghjinochju. Reumatologia (Oxford) 2002; 41: 279-84. . Vede astrattu.
  147. Rozenfeld V, Crain JL, Callahan AK. Possibile aumentu di l'effettu warfarin da glucosamina-chondroitin. Am J Health Syst Pharm 2004; 61: 306-307. Vede astrattu.
  148. Towheed TE. Situazione attuale di a terapia di glucosamina in l'artrosi. Arthritis Rheum 2003; 49: 601-4. Vede astrattu.
  149. Guillaume MP, Peretz A. Possibile associazione trà u trattamentu di glucosamina è a tossicità renale: cummentà a lettera da Danao-Camara. Arthritis Rheum 2001; 44: 2943-4. Vede astrattu.
  150. Danao-Camara T. Effetti secundarii putenziali di u trattamentu cù glucosamina è chondroitin. Arthritis Rheum 2000; 43: 2853. Vede astrattu.
  151. Cohen M, Wolfe R, Mai T, Lewis D.Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo di una crema topica chì cuntene glucosamina sulfate, chondroitin sulfate, e canfora per l'artrosi di u ghjinochju. J Rheumatol 2003; 30: 523-8 .. Vede astrattu.
  152. Yu JG, Boies SM, Olefsky JM. L'effettu di u sulfatu di glucosamina orale nantu à a sensibilità à l'insulina in i sughjetti umani. Diabetes Care 2003; 26: 1941-2. Vede astrattu.
  153. Setnikar I, Rovati LC. Assorbimentu, distribuzione, metabolismu è escrezione di sulfatu di glucosamina. Una rivista. Arzneimittelforschung 2001; 51: 699-725. Vede astrattu.
  154. Hoffer LJ, Kaplan LN, Hamadeh MJ, et al. U sulfatu puderia medià l'effettu terapeuticu di u sulfatu di glucosamina. Metabolismu 2001; 50: 767-70 .. Vede astrattu.
  155. Braham R, Dawson B, Goodman C. L'effettu di a supplementazione di glucosamina nantu à e persone chì sperimentanu un dolore regulare di ghjinochju. Br J Sports Med 2003; 37: 45-9. Vede astrattu.
  156. Scroggie DA, Albright A, Harris MD. L'effettu di a supplementazione di glucosamina-chondroitin nantu à i livelli di emoglobina glicosilata in i pazienti cun diabete mellitus di tip 2: un prucessu clinicu randomizatu cuntrullatu da placebo, in doppiu ciechi. Arch Intern Med 2003; 163: 1587-90. Vede astrattu.
  157. Richy F, Bruyere O, Ethgen O, et al. Efficacità strutturale è sintomatica di glucosamina è chondroitin in l'articulu di u ghjinochju: una meta-analisi cumpleta. Arch Intern Med 2003; 163: 1514-22. Vede astrattu.
  158. Salvatore S, Heuschkel R, Tomlin S, et al. Un studiu pilotu di N-acetil glucosamina, un substratu nutrizionale per a sintesi di glicosaminoglicani, in malattie infiammatorie croniche infiammatorie pediatriche. Aliment Pharmacol Ther 2000; 14: 1567-79 .. Vede astrattu.
  159. Tallia AF, Cardone DA. Esacerbazione di l'asma assuciata à u supplementu di glucosamina-chondroitin. J Am Board Fam Pract 2002; 15: 481-4 .. Vede astrattu.
  160. Tiku ML, Narla H, Karry SK, et al. A Glucosamina Inibisce Reazione Avanzata di Lipossidazione è Modificazione Chimica di Lipoproteine ​​Scavenging Carbonyl Reactive Intermediates. Reunione di u Cullegiu Americanu di Reumatologia; 25-29 d'ottobre, 2002. Riassuntu 11.
  161. Alvarez-Soria MA, Largo R, Diez-Ortego E, et al. A glucosamina Inibisce l'attivazione NF-kappa B indotta da IL-1ß in condrociti osteoartritici umani. Reunione di u Cullegiu Americanu di Reumatologia; 25-29 d'ottobre, 2002. Riassuntu 118.
  162. Ganu VA, Hu SI, Strassman J, et al. Inibitori di N-glicosilazione Riduce a Produzione indotta da Citochine di Matrici Metalloproteinasi, Ossidu Nitricu, è PGE2 da Condrociti Articulati: Un Meccanismu Candidatu per l'Effetti Chondroprotettivi di d-Glucosamina. Reunione di u Cullegiu Americanu di Reumatologia; 25-29 d'ottobre, 2002. Astrattu 616.
  163. Du XL, Edelstein D, Dimmeler S, et al. Iperglicemia inibisce l'attività endoteliale di l'ossidu nitru sintasa per modificazione post-traslazionale in u situ Akt. J Clin Invest 2001; 108: 1341-8. Vede astrattu.
  164. Pavelka K, Gatterova J, Olejarova M, et al. Utilizazione di sulfatu di glucosamina è ritardu di a progressione di l'artrosi di u ghjinochju: Un studiu di 3 anni, randomizatu, controllatu da placebo, doppiu cecu. Arch Intern Med 2002; 162: 2113-23. Vede astrattu.
  165. Adebowale AO, Cox DS, Liang Z, et al. Analisi di u cuntenutu di glucosamina è sulfatu di chondroitin in i prudutti cummercializati è di a permeabilità Caco-2 di e materie prime di chondroitin sulfate. JANA 2000; 3: 37-44.
  166. Bagasra O, Whittle P, Heins B, Pomerantz RJ. Attività di virus di immunodeficienza anti-umana di tipu 1 di monosaccaridi sulfati: paragone cù polisaccaridi sulfati è altri poliioni. J Infect Dis 1991; 164: 1082-90. Vede astrattu.
  167. Nowak A, Szczesniak L, Rychlewski T, et al. I livelli di glucosamina in e persone cù malatie cardiache ischemiche cù e senza diabete di tip II. Pol Arch Med Wewn 1998; 100: 419-25. Vede astrattu.
  168. Olszewski AJ, Szostak WB, McCully KS. Glucosamina in plasma è galattosamina in malatie cardiache ischemiche. Aterosclerosi 1990; 82: 75-83. Vede astrattu.
  169. Yun J, Tomida A, Nagata K, Tsuruo T. U stress regulatu da u glucosiu conferisce resistenza à VP-16 in e cellule di u cancheru umanu attraversu una spressione diminuita di DNA topoisomerase II. Oncol Res 1995; 7: 583-90. Vede astrattu.
  170. Pouwels MJ, Jacobs JR, Span PN, et al. L'infuzione à breve termine di glucosamina ùn influenza micca a sensibilità à l'insulina in l'omu. J Clin Endocrinol Metab 2001; 86: 2099-103. Vede astrattu.
  171. Monauni T, Zenti MG, Cretti A, et al. Effetti di l'infuzione di glucosamina nantu à a secrezione di insulina è l'azione di l'insulina in l'omu. Diabetes 2000; 49: 926-35. Vede astrattu.
  172. Das A Jr, Hammad TA. Efficacità di una cumbinazione di cloridrato di glucosamina FCHG49, sulfate di condroitina di sodiu à pocu pesu moleculare è ascorbatu di manganese in a gestione di l'artrosi di u ghjinochju. Osteoarthritis Cartilage 2000; 8: 343-50. Vede astrattu.
  173. Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Vitamina A, Vitamina K, Arsenicu, Bore, Cromu, Rame, Iodiu, Ferru, Manganese, Molibdenu, Nichel, Siliziu, Vanadiu è Zincu. Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: www.nap.edu/books/0309072794/html/.
  174. A glucosamina aumenta i livelli di lipidi sierici è a pressione sanguigna? Lettera di u farmacista / Lettera di u prescrittore 2001; 17: 171115.
  175. Reginster JY, Deroisy R, Rovati LC, et al. Effetti à longu andà di u sulfatu di glucosamina nantu à a prugressione di l'artrosi: un studiu randomizatu, cuntrullatu da placebo. Lancet 2001; 357: 251-6. Vede astrattu.
  176. Almada A, Harvey P, Platt K. Effetti di u sulfatu di glucosamina orale cronica annantu à l'indice di resistenza à l'insulina à digiunu (FIRI) in individui non diabetici. FASEB J 2000; 14: A750.
  177. Leffler CT, Philippi AF, Leffler SG, et al. Glucosamina, chondroitin, è ascorbate di manganese per a malattia degenerativa di l'articuli di u ghjinochju o di a schiena bassa: un studiu pilotu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Mil Med 1999; 164: 85-91. Vede astrattu.
  178. Thie NM, Prasad NG, Major PW. Valutazione di u sulfatu di glucosamina paragunatu à l'ibuprofene per u trattamentu di l'artrosi temporomandibulare: una prova clinica randomizata doppia ceca cuntrullata 3 mesi. J Rheumatol 2001; 28: 1347-55. Vede astrattu.
  179. Shankar RR, Zhu JS, Barone AD. L'infuzione di glucosamina in ratti simula a disfunzione di e cellule beta di u diabete mellitus non insulinodipendente. Metabolismu 1998; 47: 573-7. Vede astrattu.
  180. Rossetti L, Hawkins M, Chen W, et al. L'infusione in vivo di glucosamina induce resistenza à l'insulina in normoglicemici ma micca in topi cuscienti iperglicemici. J Clin Invest 1995; 96: 132-40. Vede astrattu.
  181. Burton AF, Anderson FH. Diminuzione di l'incorporazione di 14C-glucosamina in relazione à 3H-N-acetil glucosamina in a mucosa intestinale di i pazienti cù malattie infiammatorie di l'intestinu. Am J Gastroenterol 1983; 78: 19-22. Vede astrattu.
  182. Barclay TS, Tsourounis C, McCart GM. Glucosamina. Ann Pharmacother 1998; 32: 574-9. Vede astrattu.
  183. Setnikar I, Palumbo R, Canali S, et al. Farmacocinetica di a glucosamina in l'omu. Arzneimittelforschung 1993; 43: 1109-13. Vede astrattu.
  184. Forster K, Schmid K, Rovati L, et al. Trattamentu à longu andà di osteoartrite lieve à moderata di u ghjinochju cù sulfatu di glucosamina - un studiu clinicu aleatoriu cuntrullatu, doppiu cecu. Eur J Clin Pharmacol 1996; 50: 542.
  185. Reichelt A. Efficacità è sicurezza di sulfate di glucosamina intramusculare in l'artrosi di u ghjinochju. Un studiu randomizatu, cuntrullatu da placebo, doppiu cecu. Arzneimittelforschung 1994; 44: 75-80. Vede astrattu.
  186. Qiu GX, Gao SN, Giacovelli G, et al. Efficacità è sicurezza di u sulfatu di glucosamina versus ibuprofene in i malati cù l'artrosi di u ghjinochju. Arzneimittelforschung 1998; 48: 469-74. Vede astrattu.
  187. Pujalte JM, Llavore EP, Ylescupidez FR. Valutazione clinica à doppiu orbu di u sulfatu di glucosamina orale in u trattamentu di basa di l'artrosi. Curr Med Res Opin 1980; 7: 110-4. Vede astrattu.
  188. Lopes Vaz A. Doppia-ceca, valutazione clinica di l'efficacia relativa di ibuprofene è di sulfatu di glucosamina in a gestione di l'artrosi di u ghjinochju in ambulatori. Curr Med Res Opin 1982; 8: 145-9. Vede astrattu.
  189. da Camara CC, Dowless GV. Sulfate di glucosamina per l'artrosi. Ann Pharmacother 1998; 32: 580-7. Vede astrattu.
  190. Drovanti A, Bignamini AA, Rovati AL. Attività terapeutica di u sulfatu di glucosamina orale in osteoartrosi: un'investigazione doppia-ceca cuntrullata da placebo. Clin Ther 1980; 3: 260-72. Vede astrattu.
  191. McAlindon TE, LaValley MP, Gulin JP, Felson DT. Glucosamina è chondroitin per u trattamentu di l'artrosi: una valutazione sistematica di qualità è metanàlisi. JAMA 2000; 283: 1469-75. Vede astrattu.
  192. Houpt JB, McMillan R, Wein C, Paget-Dellio SD. Effettu di u cloridrato di glucosamina in u trattamentu di u dolore di l'artrosi di u ghjinochju. J Rheumatol 1999; 26: 2423-30. Vede astrattu.
  193. Rindone JP, Hiller D, Collacott E, et al. Prova randomizata, cuntrullata di glucosamina per trattà l'artrosi di u ghjinochju. West J Med 2000; 172: 91-4. Vede astrattu.
  194. Foerster KK, Schmid K, Rovati LC. Efficacità di u sulfatu di glucosamina in l'artrosi di a spina lombare: un studiu controllatu da placebo, randomizatu, in doppiu cecu. Am Coll Rheumatol 64th Ann Scientific Mtg, Philadelphia, PA: 2000; 29 d'ottobre - 2 di Novembre: astrattu 1613.
  195. Kim YB, Zhu JS, Zierath JR, et al. L'infuzione di glucosamina in topi pregiudica rapidamente a stimolazione di l'insulina di u fosfoinositide 3-kinase ma ùn altera micca l'attivazione di Akt / proteina kinase B in u musculu scheletricu. Diabetes 1999; 48: 310-20. Vede astrattu.
  196. Holmang A, Nilsson C, Niklasson M, et al. L'induzione di a resistenza à l'insulina da a glucosamina riduce u flussu di sangue ma micca i livelli interstiziali nè di glucosiu nè d'insulina. Diabetes 1999; 48: 106-11. Vede astrattu.
  197. Giaccari A, Morviducci L, Zorretta D, et al. Effetti in vivo di glucosamina nantu à a secrezione di l'insulina è a sensibilità à l'insulina in u topu: pussibile rilevanza per e risposte disadattive à l'iperglicemia cronica. Diabetologia 1995; 38: 518-24. Vede astrattu.
  198. Balkan B, Dunning BE. A glucosamina inibisce a glucokinasi in vitro è produce una compromissione specifica di glucosiu di a secrezione di insulina in vivo in ratti. Diabetes 1994; 43: 1173-9. Vede astrattu.
  199. Adams ME. Hype nantu à a glucosamina. Lancet 1999; 354: 353-4. Vede astrattu.
Ultima rivista - 03/03/2021

Sovieticu

Puderaghju veramente u sindromu di scossa tossica se lasciu un tampone per troppu tempu?

Puderaghju veramente u sindromu di scossa tossica se lasciu un tampone per troppu tempu?

Definitivamente aumenterete u vo tru ri icu, ma ùn cenderete nece ariamente cun indrome di co a to ica (T ) a prima volta chì vi curdate. "Dite chì dorme è vi curdate di cambi...
Malatia Celiac 101

Malatia Celiac 101

Chì ghjèE per one chì anu a malatia celiaca (cunni ciuta ancu cum'è celia prue) ùn ponu micca tollerà u glutine, una proteina chì i trova in u granu, a egale ...