Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 7 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Sittembre 2024
Anonim
5 AVENAS INSTANTÁNEAS FÁCILES | VIDA VEGANA
Video: 5 AVENAS INSTANTÁNEAS FÁCILES | VIDA VEGANA

Cuntenutu

L'avena hè un tipu di granu di cereali. E persone manghjanu spessu a semente di a pianta (l'avena), e foglie è u troncu (paglia d'avena), è a crusca d'avena (u stratu esterno di l'avena sana). Alcune persone utilizanu ancu queste parti di a pianta per fà medicina.

A crusca d'avena è l'avena sana sò aduprate per e malatie cardiache è u colesterolu altu. Sò ancu aduprati per l'ipertensione, u diabete, u cancheru, a pelle seca, è parechje altre cundizione, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene sti altri usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per AVENA sò i seguenti:

Probabilmente efficace per ...

  • Malatie cardiache. I prudutti d'avena cuntenenu quantità elevate di fibra. I cibi ricchi di fibre solubili ponu esse aduprati cum'è parte di una dieta bassa in grassu è bassu in colesterolu per prevene e malatie cardiache. E ricerche mostranu chì una persona deve manghjà almenu 3,6 grammi di fibra solubile ogni ghjornu per riduce u risicu di malatie cardiache.
  • Colesterol altu. Manghjà avena, crusca d'avena è altre fibre solubili ponu riduce modestamente u colesterolu lipoproteinu à bassa densità (LDL) à bassu densità (LDL) quandu si cunsuma cum'è parte di una dieta bassa in grassi saturati. Per ogni gramma di fibra solubile (beta-glucanu) cunsumata, u colesterolu totale diminuisce di circa 1,42 mg / dL è LDL di circa 1,23 mg / dL. Mangiare 3-10 grammi di fibre solubili pò riduce u colesterolu totale di circa 4-14 mg / dL. Ma ci hè un limitu. Dosi di fibra solubile più grande di 10 grammi per ghjornu ùn pare micca aumentà l'efficacità.
    Manghjà trè ciotole di farina d'avena (porzioni di 28 grammi) ogni ghjornu pò diminuisce u colesterolu totale di circa 5 mg / dL. I prudutti di crusca d'avena (muffins di crusca d'avena, fiocchi di crusca d'avena, crusca d'avena Os, ecc.) Pò variare in a so capacità di abbassà u colesterolu, secondu u cuntenutu tutale di fibre solubili. I prudutti interi di avena puderebbenu esse più efficaci per abbassà u LDL è u colesterolu tutale cà l'alimenti chì cuntenenu crusca d'avena più fibra beta-glucan solubile.
    A FDA ricumanda chì circa 3 grammi di fibra solubile sò presi ogni ghjornu per abbassà i livelli di colesterolu in u sangue. Tuttavia, sta raccomandazione ùn currisponde micca à i risultati di a ricerca; secondu studii clinichi cuntrullati, almenu 3,6 grammi di fibre solubili ogni ghjornu sò necessarie per abbassà u colesterolu.

Possibilmente efficace per ...

  • Diabetes. Manghjà avena è crusca d'avena per 4-8 settimane diminuisce prima di manghjà u zuccherinu in sangue, u zuccherinu in sangue 24 ore, è i livelli di insulina in e persone cun diabete di tip 2. Manghjà 50-100 grammi di avena in postu di altri carboidrati riduce u zuccherinu in sangue dopu à u pastu in alcune persone. À longu andà, manghjà 100 grammi di avena in postu di altri carboidrati hà l'effettu u più duru annantu à u glucosiu in sangue. Mangiare avena puderia ancu aiutà à abbassà i livelli di colesterolu in e persone cun diabete.
  • Cancer di stomacu. E persone chì manghjanu cibi ricchi di fibre, cum'è l'avena è u salvu d'avena, parenu avè un risicu più bassu di cancheru di stomacu.

Possibilmente inefficace per ...

  • Canceru di colon, cancru di u rectu. E persone chì manghjanu crusca d'avena o avena ùn parenu avè un risicu più bassu di cancheru di colon. Inoltre, manghjà fibre di crusca d'avena ùn hè micca ligatu cù un risicu più bassu di ricurrenza di tumore di colon.
  • Pressione sanguigna alta. Manghjà avena cum'è farina d'avena o cereali d'avena ùn riduce micca a pressione sanguigna in l'omi cun pressione sanguigna leggermente alta.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Eczema (dermatite atopica). E prime ricerche mostranu chì l'usu di una crema chì cuntene avena colloidale puderia aiutà à riduce i sintomi di eczema. In e persone chì utilizanu un unguentu chì cuntene un steroide chjamatu fluocinolone per riduce i sintomi di eczema, l'applicazione di una crema chì cuntene avena colloidale aiuta à mantene ogni benefiziu.
  • Cancer di senu. Manghjà più avena prima di esse diagnosticatu cun cancheru di u senu pò aiutà e donne cun cancru di senu à vive più.
  • Abilità di memoria è di pensamentu (funzione cognitiva). E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu specificu di avena verde salvatica (Neuravena) puderia migliorà a velocità di e prestazioni mentali in adulti sani.
  • Pelle secca. Aduprà una lozione chì cuntene estrattu di avena colloidale pare migliurà a pelle secca.
  • Dolore musculare causatu da l'eserciziu. E prime ricerche mostranu chì manghjà cookies chì cuntenenu farina d'avena puderia aiutà à riduce u dolore musculare in i ghjorni dopu l'eserciziu.
  • Cambiamenti in quantu u grassu hè distribuitu in u corpu in e persone chì piglianu medicinali per l'HIV. Manghjà una dieta ricca di fibre, inclusa l'avena, cun energia è proteine ​​adeguate pò impedisce l'accumulazione di grassu in e persone cun HIV. Un aumentu di un grammu in a fibra dietetica tutale pò diminuisce u risicu di l'accumulazione di grassu di 7%.
  • Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). E prime ricerche mostranu chì l'aggiunta di l'avena à una dieta di calorie inferiori ùn sembra avè alcun benefiziu in più nantu à a perdita di pesu, i grassi di sangue, a pressione sanguigna, o u zuccherinu in sangue in e persone cun sindrome metabolicu.
  • Pruritu. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di lozione chì cuntene avena riduce i pruriti di a pelle in e persone cù malatie renali. A lozione sembra funzionà è piglià l'antihistamine hydroxyzine 10 mg.
  • Corsu. Manghjà avena una volta à a settimana invece di ova o pane biancu puderia aiutà à prevene l'ictus.
  • Un tipu di malatia infiammatoria di l'intestione (colite ulcerosa). E prime ricerche mostranu chì piglià un pruduttu specificu basatu nantu à l'avena (Profermin) per bocca pò riduce i sintomi è prevene a ripetizione di colite ulcerosa.
  • Ansietà.
  • Perdita di cuntrollu di a vejiga (incontinenza urinaria).
  • Custipazione.
  • Diarrea.
  • Diverticulosi.
  • Gout.
  • Un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS).
  • Artrite reumatoide (RA).
  • Osteoartrite.
  • Stanchezza.
  • Sindrome di fatigue cronica (CFS).
  • Ritirata da eroina, morfina è altre droghe oppiacei.
  • Malatia di a cistifellea.
  • Influenza (influenza).
  • Tussa.
  • Frostbite.
  • Guarimentu di ferite.
  • Pelle aspra, squamosa nantu à u cuoio capillare è a faccia (dermatite seborreica).
  • Acne.
  • Brucia.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà l'avena per questi usi.

L'avena puderia aiutà à riduce i livelli di colesterolu è di zuccheru in sangue è à cuntrullà l'appetitu pruvucendu una sensazione di pienezza. A crusca d'avena puderia travaglià bluccendu l'assorbimentu da l'intestinu di e sostanze chì contribuiscenu à e malatie cardiache, u colesterolu altu è a diabete. Quandu si applica à a pelle, l'avena sembra riduce u gonfiore.

Quandu hè presu per bocca: A crusca d'avena è l'avena sana sò PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè aduprata in a quantità truvata in l'alimenti. L'avena pò causà gasi intestinali è gonfiore. Per minimizà l'effetti secundari, cuminciate cù una dosi bassa è aumentate lentamente à a quantità desiderata. U vostru corpu si abituarà à a crusca d'avena è l'effetti secundari probabilmente anderanu.

Quandu si applica à a pelle: A lozione chì cuntene estrattu d'avena hè POSSIBILE SALVU da aduprà nantu à a pelle. Mette prudutti chì cuntenenu avena nantu à a pelle pò fà chì alcune persone abbianu un'eruzione.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: A crusca d'avena è l'avena sana sò PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè ingeratu da e donne incinte è chì allattanu in quantità chì si trovanu in l'alimenti.

Malatia celiac: E persone cun celiachia ùn devenu manghjà glutine. À parechje persone cun celiachia si dice di evità di manghjà l'avena perchè puderebbenu esse cuntaminati da granu, segale o orzu, chì cuntenenu glutine. Tuttavia, in e persone chì ùn anu avutu sintomi per almenu 6 mesi, manghjà quantità moderate di avena pura, micca contaminata pare esse sicura.

Disturbi di u trattu digestivu cumpresu l'esofago, u stomacu è l'intestini: Evite di manghjà prudutti d'avena. I prublemi digestivi chì puderianu allargà a durata di u tempu chì u vostru cibu deve esse digeritu puderia permette à l'avena di bluccà u vostru intestinu.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Insulina
L'avena puderia riduce a quantità di insulina necessaria per cuntrullà u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete di tip 2. Piglià l'avena cù l'insulina pò fà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra insulina puderia bisognu di esse cambiata.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
L'avena puderia diminuisce u zuccherinu in sangue. I medicazione per u diabete sò ancu usati per abbassà u zuccherinu in sangue. Piglià l'avena cù i medicazione per a diabete pò causà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.

Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri .
Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
L'avena puderia calà i livelli di zuccheru in sangue U so usu cù altre erbe o supplementi chì anu u listessu effettu pò abbassà troppu i livelli di zuccheru in sangue. Evite sta cumminazione. Alcune altre erbe chì puderebbenu calà u zuccherinu in sangue sò l'arti di u diavulu, u fenu, l'agliu, a gomma di guar, a castagna equina, u ginseng Panax, u psyllium è u ginseng siberianu.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

PER BOCCA:
  • Per e malatie cardiache: Prudutti d'avena chì cuntenenu 3,6 grammi di beta-glucanu (fibra solubile) ogni ghjornu, in u quadru di una dieta bassa in grassu è bassu in colesterolu. Una mezza tazza (40 grammi) di farina d'avena Quaker cuntene 2 grammi di beta-glucanu; una tazza (30 grammi) di Cheerios cuntene un grammu di beta-glucanu.
  • Per u colesterolu altu: 56-150 grammi di prudutti di avena interi cum'è crusca d'avena o farina d'avena, chì cuntenenu 3,6-10 grammi di beta-glucan (fibra solubile) ogni ghjornu cum'è parte di una dieta bassa in grassi. Una mezza tazza (40 grammi) di farina d'avena Quaker cuntene 2 grammi di beta-glucanu; una tazza (30 grammi) di Cheerios cuntene un grammu di beta-glucanu.
  • Per abbassà i livelli di zuccheru in sangue in i pazienti cun diabete di tip 2: Alimenti ricchi di fibre cume i prudutti di avena integrali chì cuntenenu finu à 25 grammi di fibre solubili sò aduprati ogni ghjornu. 38 grammi di crusca d'avena o 75 grammi di farina d'avena secca cuntenenu circa 3 grammi di beta-glucanu.
Avena, Avena Fructus, Avena byzantina, Avena orientalis, Avena sativa, Avena volgensis, Avenae Herba, Avenae Stramentum, Avoine, Avoine Entière, Avoine Sauvage, Cereal Fiber, Colloidal Oatmeal, Dietary Fiber, Farine d'Avoine, Fiber Alimentaire, Fiber Céréalière , Fibre d'Avoine, Folle Avoine, Grain d'Avoine, Green Oat, Green Oat Grass, Groats, Gruau, Haber, Hafer, Oat, Oat Bran, Oat Fibre, Oat Flour, Oat Fruit, Oat Grain, Oat Grass, Oat Erba, Paille d'Avena, Cime d'Avena, Avena, Farina d'Avena, Avena, Paille, Paille d'Avoine, Porridge, Avena Rotolata, Son d'Avoine, Paglia, Avena Intera, Avena Tutta, Avena Selvatica, Erba d'Avena Selvatica, Avena Selvatica Seme Lattea .

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Hou Q, Li Y, Li L, Cheng G, Sun X, Li S, Tian H. L'effetti metabolichi di l'ingaghjamentu d'avena in i pazienti cun diabete di tip 2: Una rivista sistematica è metanàlisi. Nutrienti. 2015; 7: 10369-87. Vede astrattu.
  2. Capone K, Kirchner F, Klein SL, Tierney NK. Effetti di a crema di dermatite atopica topica di farina d'avena colloidale nantu à u microbioma di a pelle è e proprietà di barriera di a pelle. J Drugs Dermatol. 2020; 19: 524-531. Vede astrattu.
  3. Andersen JLM, Hansen L, Thomsen BLR, Christiansen LR, Dragsted LO, Olsen A. Ingestione pre è post-diagnostica di granu integrale è di prudutti lattichi è pronosticu di u cancheru di u senu: a coorte di Dieta Danese, Cancer è Salute. Trattamentu Res Res Cancer. 2020; 179: 743-753. Vede astrattu.
  4. Leão LSCS, Aquino LA, Dias JF, Koifman RJ. L'aggiunta di crusca d'avena riduce HDL-C è ùn potenzializeghja l'effettu di una dieta bassa in calorie nantu à a remissione di u sindrome metabolicu: Un prucessu nutrizionale pragmaticu, randomizatu, cuntrullatu, apertu. Nutrizione. 2019; 65: 126-130. Vede astrattu.
  5. Zhang T, Zhao T, Zhang Y, et al. A supplementazione Avenanthramide riduce l'infiammazione eccentrica indotta da l'eserciziu in ghjovani omi è donne. J Int Soc Sport Nutr. 2020; 17: 41. Vede astrattu.
  6. Sobhan M, Hojati M, Vafaie SY, Ahmadimoghaddam D, Mohammadi Y, Mehrpooya M. L'efficacità di a crema di farina d'avena colloidale 1% cum'è terapia add-on in a gestione di eczema crònicu di a manu irritante: Un studiu in doppiu orbu. Clin Cosmet Investig Dermatol. 2020; 13: 241-251. Vede astrattu.
  7. Alakoski A, Hervonen K, Mansikka E, et al. L'effetti à longu andà di sicurezza è di qualità di vita di l'avena in dermatite erpetiforme. Nutrienti. 2020; 12: 1060. Vede astrattu.
  8. Spector Cohen I, Day AS, Shaoul R. Esse avena o micca esse? Un aghjurnamentu nantu à u dibattitu in corso nantu à l'avena per i pazienti cun celiachia. Front Pediatr. 2019; 7: 384. Vede astrattu.
  9. Lyskjær L, Overvad K, Tjønneland A, Dahm CC. Sostituzioni di farine d'avena è alternative di cibo per colazione è u tassu di colpu. Corsu. 2020; 51: 75-81. Vede astrattu.
  10. Delgado G, Kleber ME, Krämer BK, et al. Intervenzione dietetica cù farina d'avena in pazienti cun diabete mellitus di tip 2 incontrollatu - Un studiu crossover. Exp Clin Endocrinol Diabetes. 2019; 127: 623-629. Vede astrattu.
  11. Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 101. Sottoparte E - Prisente specificu per e Richieste di Salute. Disponibile à: http://www.ecfr.gov/cgi-bin/text-idx?SID=c7e427855f12554dbc292b4c8a7545a0&mc=true&node=pt21.2.101&rgn=div5#se21.2.101_176. Accessu à u 9 di marzu di u 2020.
  12. Pridal AA, Böttger W, Ross AB. Analisi di avenanthramidi in i prudutti d'avena è stima di l'assunzione di avenanthramide in l'omu. Food Chem 2018; 253: 93-100. doi: 10.1016 / j.foodchem.2018.01.138. Vede astrattu.
  13. Kyrø C, Tjønneland A, Overvad K, Olsen A, Landberg R. A più alta assunzione di granu interu hè assuciata à un risicu inferiore di diabete di tippu 2 trà l'omi è e donne di età medievale: a dieta danese, u cancer è a coorte di salute. J Nutr 2018; 148: 1434-44. doi: 10.1093 / jn / nxy112. Vede astrattu.
  14. Mackie AR, Bajka BH, Rigby NM, et al. A dimensione di e particule d'avena altera l'indice glicemicu ma micca in funzione di u tassu di svuotamentu gastricu. Am J Physiol Gastrointest Fegatu Physiol. 2017; 313: G239-G246. Vede astrattu.
  15. Li X, Cai X, Ma X, et al. Effetti à breve è à longu andà di l'assunzione di Avena Integrale nantu à a Gestione di u Pesu è u Metabolismu Glucolipidi in Diabetichi di Tipu 2 in Sovrappesu: Una Prova di Cuntrollu Randomizzata. Nutrienti. 2016; 8. Vede astrattu.
  16. Kennedy DO, Jackson PA, Forster J, et al. Effetti acuti di un estratto di avena verde selvatica (Avena sativa) nantu à a funzione cognitiva in adulti di mezza età: Una prova in doppiu orbu, cuntrullata da placebo, in i sughjetti. Nutr Neurosci. 2017; 20: 135-151. Vede astrattu.
  17. Ilnytska O, Kaur S, Chon S, et al. Farina d'Avena Colloidale (Avena Sativa) Migliora a barriera di a pelle attraversu l'attività di multi-terapia. J Drugs Dermatol. 2016; 15: 684-90. Vede astrattu.
  18. Reynertson KA, Garay M, Nebus J, Chon S, Kaur S, Mahmood K, Kizoulis M, Southall MD. Attività antiinfiammatorie di farina d'avena colloidale (Avena sativa) cuntribuiscenu à l'efficacità di l'avena in u trattamentu di u pruritu assuciatu à a pelle secca è irritata. J Drugs Dermatol. 2015 Jan; 14: 43-8. Vede astrattu.
  19. Nakhaee S, Nasiri A, Waghei Y, Morshedi J. Comparazione di Avena sativa, acitu è ​​idrossizina per pruritu uremicu di pazienti emodialisi: un prucessu clinicu randomizatu crossover. Iran J Dis. 2015 Lug; 9: 316-22. Vede astrattu.
  20. Krag A, Munkholm P, Israelsen H, von Ryberg B, Andersen KK, Bendtsen F. Profermin hè efficace in pazienti cù colite ulcerativa attiva - un prucessu cuntrullatu randomizatu. Inflamm Intestinale Dis. 2013; 19: 2584-92. Vede astrattu.
  21. Cooper SG, Tracey EJ. Ostruzione di l'intestinu chjucu causata da bezoar d'avena-crusca. N Engl J Med 1989; 320: 1148-9. Vede astrattu.
  22. Hendricks KM, Dong KR, Tang AM, et al. A dieta ricca di fibre in l'omi seropositivi hè associata à un risicu più bassu di sviluppà deposizione di grassu. Am J Clin Nutr 2003; 78: 790-5. Vede astrattu.
  23. Storsrud S, Olsson M, Arvidsson Lenner R, et al. I pazienti celiaci adulti tolleranu grandi quantità di avena. Eur J Clin Nutr 2003; 57: 163-9. . Vede astrattu.
  24. De Paz Arranz S, Perez Montero A, Remon LZ, Molero MI. Urticaria di cuntattu allergicu à a farina d'avena. Allergia 2002; 57: 1215. . Vede astrattu.
  25. Lembo A, Camilleri M. Stinzia crònica. N Engl J Med 2003; 349: 1360-8. . Vede astrattu.
  26. Rao SS. Stinzia: valutazione è trattamentu. Gastroenterol Clin North Am 2003; 32: 659-83 .. Vede astrattu.
  27. Jenkins DJ, Wesson V, Wolever TM, et al. Pane integrale versus pane integrale: proporzione di granu interu o crepatu è a risposta glicemica. BMJ 1988; 297: 958-60. Vede astrattu.
  28. Terry P, Lagergren J, Ye W, et al. Associu inversu trà assunzione di fibre di cereali è risicu di cancheru di cardia gastrica. Gastroenterologia 2001; 120: 387-91 .. Vede astrattu.
  29. Kerckhoffs DA, Hornstra G, Mensink RP. L'effettu abbassante di u colesterolu di u beta-glucan da a crusca d'avena in sughjetti ligeramente ipercolesterolemici pò diminuisce quandu u beta-glucan hè incorporatu in u pane è i biscotti. Am J Clin Nutr 2003; 78: 221-7 .. Vede astrattu.
  30. Van Horn L, Liu K, Gerber J, et al. Avena è soia in diete lipolipemiche per e donne cù ipercolesterolemia: ci hè sinergia? J Am Diet Assoc 2001; 101: 1319-25. Vede astrattu.
  31. Chandalia M, Garg A, Lutjohann D, et al. Effetti benefiziunali di una alta assunzione di fibre dietetiche in i pazienti cun diabete mellitus di tip 2. N Engl J Med 2000; 342: 1392-8. Vede astrattu.
  32. Maier SM, Turner ND, Lupton JR. Lipidi sierichi in omi è donne ipercolesterolemichi chì cunsumanu crusca d'avena è prudutti amaranti. Cereal Chem 2000: 77; 297-302.
  33. Foulke J. FDA Permette à i Cibi Avena Tutta di Fà una Richiesta di Salute per Riduce u Risicu di Malatie Cardiache. Paper di discussione FDA. 1997. Disponibile à: http://www.fda.gov/bbs/topics/ANSWERS/ANS00782.html.
  34. Braaten JT, Wood PJ, Scott FW, et al. U beta-glucanu d'avena riduce a concentrazione di colesterolu in sangue in sughjetti ipercolesterolemici. Eur J Clin Nutr 1994; 48: 465-74. Vede astrattu.
  35. Anderson JW, Gilinsky NH, Deakins DA, et al. Risposte lipidiche di l'omi ipucolesterolemichi à a salata d'avena è di branu. Am J Clin Nutr. 1991; 54: 678-83. Vede astrattu.
  36. Van Horn LV, Liu K, Parker D, et al. Risposta lipidica sierica à l'assunzione di prudutti d'avena cù una dieta modificata in grassu. J Am Diet Assoc 1986; 86: 759-64. Vede astrattu.
  37. Food and Drug Administration. Etichettatura alimentaria: rivendicazioni sanitarie: avena è malatie coronarie. Fed Regist 1996; 61: 296-313.
  38. Lia A, Hallmans G, Sandberg AS, et al. U beta-glucanu d'avena aumenta l'escrezione di l'acidu bile è una frazzione ricca di fibre d'orzu aumenta l'escrezione di colesterolu in i sughjetti di ileostomia. Am J Clin Nutr 1995; 62: 1245-51. Vede astrattu.
  39. Brown L, Rosner B, Willett WW, Sacks FM. Effetti di riduzzione di u colesterolu di a fibra dietetica: una meta-analisi. Am J Clin Nutr 1999; 69: 30-42. Vede astrattu.
  40. Ripsen CM, Keenan JM, Jacobs DR, et al. Prudutti d'avena è abbassamentu di lipidi. Una metanàlisi. JAMA 1992; 267: 3317-25. Vede astrattu.
  41. Davidson MH, Dugan LD, Burns JH, et al. L'effetti ipocolesterolemichi di u beta-glucanu in a farina d'avena è di crusca d'avena. JAMA 1991; 265: 1833-9. Vede astrattu.
  42. Dwyer JT, Goldin B, Gorbach S, Patterson J. Riviste di terapia farmacologica: fibra dietetica è supplementi di fibre in a terapia di disordini gastrointestinali. Am J Hosp Pharm 1978; 35: 278-87. Vede astrattu.
  43. Kritchevsky D. Fibra dietetica è cancer. Eur J Cancer Prec 1997; 6: 435-41. Vede astrattu.
  44. Almy TP, Howell DA. Prugressu medicu; Malatie diverticulare di u colon. N Engl J Med 1980; 302: 324-31.
  45. Almy TP. Fibra è l'intestinu. Am J Med 1981; 71: 193-5.
  46. Reddy BS. Rolu di a fibra dietetica in u cancheru di colon: una visione d'insieme. Am J Med 1999; 106: 16S-9S. Vede astrattu.
  47. Rosario PG, Gerst PH, Prakash K, Albu E. Distensione senza prurite: i bezoars di crusca d'avena causanu ostruzione. J Am Geriatr Soc 1990; 38: 608.
  48. Arffmann S, Hojgaard L, Giese B, Krag E. Effettu di a crusca d'avena nantu à l'indice litogenicu di u metabolismu di l'acide biliari è di a bile. Digestione 1983; 28: 197-200. Vede astrattu.
  49. Braaten JT, Wood PJ, Scott FW, Riedel KD, et al. A gomma d'avena abbassa u glucosiu è l'insulina dopu una carica di glucosu orale. Am J Clin Nutr 1991; 53: 1425-30. Vede astrattu.
  50. Braaten JT, Scott FW, Wood PJ, et al. U branu d'avena è u gomma d'avena cun elevatu beta-glucanu riducenu u glucosiu è l'insulina postprandiale in i sughjetti cun è senza diabete di tip 2. Diabet Med 1994; 11: 312-8. Vede astrattu.
  51. Wood PJ, Braaten JT, Scott FW, et al. Effettu di a dosa è mudificazione di e proprietà viscose di a gomma d'avena nantu à u glucosiu in plasma è l'insulina dopu una carica di glucosiu orale. Br J Nutr 1994; 72: 731-43. Vede astrattu.
  52. Pick ME, Hawrysh ZJ, Gee MI, et al. I prudutti di pane cuncintrati di crusca d'avena migliuranu u cuntrollu à longu andà di u diabete: un studiu pilotu. J Am Diet Assoc 1996; 96: 1254-61. Vede astrattu.
  53. Cooper SG, Tracey EJ. Ostruzione di l'intestinu chjucu causata da bezoar d'avena-crusca. N Engl J Med 1989; 320: 1148-9.
  54. Ripsin CM, Keenan JM, Jacobs DR Jr, et al. Prudutti d'avena è abbassamentu di lipidi. Una metanàlisi. JAMA 1992; 267: 3317-25. Vede astrattu.
  55. Braaten JT, Wood PJ, Scott FW, et al. U beta-glucanu d'avena riduce a concentrazione di colesterolu in sangue in sughjetti ipercolesterolemici. Eur J Clin Nutr 1994; 48: 465-74. Vede astrattu.
  56. Poulter N, Chang CL, Cuff A, et al. Profili lipidichi dopu u cunsumu cutidianu di un cereale à base d'avena: un prucessu crossover cuntrullatu. Am J Clin Nutr 1994; 59: 66-9. Vede astrattu.
  57. Marlett JA, Hosig KB, Vollendorf NW, et al. Meccanismu di riduzione di u colesterolu siericu da a crusca d'avena. Hepatol 1994; 20: 1450-7. Vede astrattu.
  58. Romero AL, Romero JE, Galaviz S, Fernandez ML. I cookies arricchiti cù psyllium o crusca d'avena riduce u colesterolu LDL in plasma in omi normali è ipercolesterolemici di u Nordu di u Messicu. J Am Coll Nutr 1998; 17: 601-8. Vede astrattu.
  59. Kwiterovich PO Jr. U rolu di a fibra in u trattamentu di l'ipercolesterolemia in i zitelli è l'adulescenti. Pediatria 1995; 96: 1005-9. Vede astrattu.
  60. Chen HL, Haack VS, Janecky CW, et al. Meccanismi per i quali a crusca di granu è a crusca d'avena aumentanu u pesu di e feci in l'omu. Am J Clin Nutr 1998; 68: 711-9. Vede astrattu.
  61. Sito Web di l'Associazione Dietetica Americana. Disponibile à: www.eatright.org/adap1097.html (Accessu à u 16 di lugliu di u 1999).
  62. Kromhout D, de Lezenne C, Coulander C. Dieta, prevalenza è mortalità di 10 anni da malatie coronarie in 871 omi di mezza età. U Studiu Zutphen. Am J Epidemiol 1984; 119: 733-41. Vede astrattu.
  63. Morris JN, Marr JW, Clayton DG. Dieta è core: un postscript. Br Med J 1977; 2: 1307-14. Vede astrattu.
  64. Khaw KT, Barrett-Connor E. Fibra dietetica è ridotti i tassi di mortalità ischemica da e malatie cardiache in omi è donne: un studiu prospettivu di 12 anni. Am J Epidemiol 1987; 126: 1093-102. Vede astrattu.
  65. He J, Klag MJ, Whelton PK, et al. Prese d'avena è di granu saracinu è fattori di risicu di malatie cardiovascolari in una minurità etnica di a Cina. Am J Clin Nutr 1995; 61: 366-72. Vede astrattu.
  66. Rimm EB, Ascherio A, Giovannucci E, et al. Accolta di fibre di verdura, di frutta è di cereali è risicu di malatie coronarie trà l'omi. JAMA 1996; 275: 447-51. Vede astrattu.
  67. Van Horn L. Fibra, lipidi è malatie coronarie. Una dichjarazione per i prufessiunali sanitarii da u Cumitatu Nutr, Am Heart Assn. Circulazione 1997; 95: 2701-4. Vede astrattu.
  68. Pietinen P, Rimm EB, Korhonen P, et al. Assumimentu di fibre dietetiche è risicu di malatie coronarie in una coorte d'omi finlandesi. L'alfa-tocoferolu, studiu di prevenzione di u cancheru beta-carotene. Circulazione 1996; 94: 2720-7. Vede astrattu.
  69. Wursch P, Pi-Sunyer FX. U rolu di a fibra visubile solubile in u cuntrollu metabolicu di u diabete. Una rivista cun primura particulare nantu à i cereali ricchi in beta-glucanu. Diabetes Care 1997; 20: 1774-80. Vede astrattu.
  70. Paper di discussione FDA. A FDA permette à i Cibi Avena Sani di fà Richiesta di Riduce u Risicu di Malatie Cardiache. 1997. Dispunibile à: vm.cfsan.fda.gov/~lrd/tpoats.html.
  71. Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure. Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
  72. Schatzkin A, Lanza E, Corle D, et al. Mancanza d'effettu di una dieta bassa in grassu è ricca di fibre nantu à a ricurrenza di l'adenomi culurale. Gruppu di Studiu di Pruvenza di Prevenzione di Polipi. N Engl J Med 2000; 342: 1149-55. Vede astrattu.
  73. Davy BM, Melby CL, Beske SD, et al. U cunsumu d'avena ùn influenza micca a pressione sanguigna arteriale 24-h in riposu casuale è ambulatoriu in l'omi cù pressione sanguigna alta normale in ipertensione in stadiu I. J Nutr 2002; 132: 394-8 .. Vede astrattu.
  74. Ludwig DS, Pereira MA, Kroenke CH, et al. Fibra dietetica, aumento di pesu, è fattori di risicu di malatie cardiovascolari in giovani adulti. JAMA 1999; 282: 1539-46. Vede astrattu.
  75. McGuffin M, Hobbs C, Upton R, Goldberg A, eds. Manuale di Sicurezza Botanica di l'Associazione Americana di Prudutti à Erbe. Boca Raton, FL: CRC Press, LLC 1997.
Ultima rivista - 11/10/2020

Cunsigliatu À Voi

Latte in polvere: hè male o ingrassa?

Latte in polvere: hè male o ingrassa?

Generalmente, u latte in polvere hà a te a compo izione cum'è u latte equivalente, chì pò e e crematu, emi- crematu o interu, ma da quale l'acqua hè tata cacciata da u...
Ecocardiogramma: À chì serve, cumu si face, tippi è preparazione

Ecocardiogramma: À chì serve, cumu si face, tippi è preparazione

L'ecocardiogramma hè un e ame chì erve per valutà, in tempu reale, alcune caratteri tiche di u core, cume a dimen ione, a forma di e valvule, u pe ore di u mu culu è a capacit&...