I 9 Migliori Cibi è Bevande da Avè Prima Dormi
Cuntenutu
- 1. Amanduli
- 2. Turchia
- 3. Tè di camomilla
- 4. Kiwi
- 5. Tart juice di ciliegia
- 6. Pesciu grassu
- 7. Noci
- 8. Tè passiflora
- 9. Rice biancu
- Altri cibi è beie chì ponu prumove u sonnu
- U fondu
Dormire bè hè incredibilmente impurtante per a vostra salute generale.
Pò riduce u risicu di sviluppà certe malatie croniche, mantene u vostru cervellu in bona salute, è aumentà u vostru sistema immunitariu (1,, 3).
Hè generalmente raccomandatu di uttene trà 7 è 9 ore di sonnu ininterrotta ogni notte, ancu se parechje persone luttanu per ottene abbastanza (,).
Ci hè parechje strategie chì pudete aduprà per prumove un bonu sonnu, cumprese e modifiche à a vostra dieta, chì alcuni alimenti è bevande anu pruprietà di prumuzione di u sonnu ().
Eccu i 9 migliori alimenti è bevande chì pudete avè prima di dorme per arricchisce a vostra qualità di sonnu.
1. Amanduli
L'amanduli sò un tipu di noce d'arburu cù assai benefici per a salute.
Sò una ottima surghjente di parechji nutrienti, postu chì 1 once (28 grammi) di noce arrustitu seccu cuntene u 18% di e necessità cutidiane di un adultu per u fosforu è u 23% per a riboflavina (, 8, 9).
Una uncia furnisce ancu u 25% di e necessità cutidiane di manganese per l'omi è u 31% di e necessità cutidiane di manganese per e donne (10).
Manghjà regolarmente amandule hè statu assuciatu à risichi inferiori di poche malatie croniche, cume u diabete di tippu 2 è e malatie cardiache. Questu hè attribuitu à i so grassi monoinsaturi sani, fibre è antioxidanti.
L'antioxidanti ponu prutegge e vostre cellule da infiammazioni dannose chì ponu purtà à queste malatie croniche (,).
Hè statu dichjaratu chì l'amanduli ponu aiutà à rinfurzà a qualità di u sonnu ancu. Hè perchè l'amandule, cù parechji altri tippi di noci, sò una fonte di l'ormone melatonina. A melatonina regule u vostru clock internu è signaleghja u vostru corpu per preparà per dorme ().
L'amanduli sò ancu una ottima fonte di magnesiu, chì furnisce 19% di e vostre necessità cutidiane in solu 1 once. U cunsumu quantità adeguate di magnesiu pò aiutà à migliurà a qualità di u sonnu, soprattuttu per quelli chì anu insonnia (, 14,).
U rolu di u magnesiu in a prumuzione di u sonnu hè pensatu per esse ligatu à a so capacità di riduce l'infiammazione. Inoltre, pò aiutà à riduce i livelli di l'ormone di u stress cortisol, chì hè cunnisciutu per interrompe u sonnu (,).
Eppuru, malgradu què, e ricerche nantu à l'amandule è u sonnu sò scarse.
Un studiu hà studiatu l'effetti di l'alimentazione di i topi 400 milligrammi (mg) di estrattu d'amandula. Hà trovu chì i topi durmianu più longu è più prufondu ch'è avianu senza cunsumà estrattu d'amandula (16).
L'effetti potenziali di u sonnu di l'amanduli sò prometenti, ma sò necessarii studii umani più ampi.
Se vulete manghjà amandule prima di dorme per determinà s'elle influenzanu a qualità di u sonnu, una porzione di 1 once (28 grammi), o circa una manciata, deve esse adeguata.
RiassuntuL'amanduli sò una fonte di melatonina è di magnesiu minerale chì migliurà u sonnu, duie pruprietà chì li ponu fà un ottimu alimentu da manghjà prima di dorme.
2. Turchia
A Turchia hè deliziosa è nutritiva.
Hè riccu in proteine, cù u tacchinu arrustitu chì furnisce guasi 8 grammi di proteine per once (28 grammi). A Proteina hè impurtante per mantene i musculi forti è regulà l'appetite (, 18).
Inoltre, u tacchinu hè una modesta fonte di poche vitamine è minerali, cum'è riboflavina è fosforu. Hè una ottima fonte di seleniu, cù un serviziu di 3 once chì furnisce 56% di u Valore Quotidianu (DV) (19).
A Turchia hà uni pochi di pruprietà chì spieganu perchè alcune persone si stancanu dopu avè manghjatu o pensanu chì favurisce a sonnolenza. In particulare, cuntene l'aminoacidu triptofanu, chì aumenta a produzzione di melatonina (, 21).
A proteina in tacchinu pò ancu cuntribuisce à a so capacità di prumove a stanchezza. Ci hè evidenza chì cunsumà quantità moderate di proteine prima di dorme hè assuciatu à una qualità di sonnu megliu, cumprendu menu svegliati tutta a notte ().
Più ricerca hè necessaria per cunfirmà u rolu potenziale di a tacchina per migliurà u sonnu.
RiassuntuA Turchia pò esse un ottimu alimentu da manghjà prima di dorme per via di e so alte quantità di proteine è di triptofanu, chì tramindui ponu induce stanchezza.
3. Tè di camomilla
U tè di camomilla hè un famosu tisane chì pò offre una varietà di benefici per a salute.
Hè ben cunnisciutu per i so flavoni. I flavoni sò una classa di antioxidanti chì riducenu l'infiammazione chì spessu porta à malatie croniche, cume u cancer è e malatie cardiache ().
Ci hè ancu alcune evidenze chì bere tè di camomilla pò aumentà u vostru sistema immunitariu, riduce l'ansietà è a depressione, è migliurà a salute di a pelle. Inoltre, u tè di camomilla hà alcune proprietà uniche chì ponu migliurà a qualità di u sonnu (,, 25).
Specificamente, u tè di camomilla cuntene apigenina. Questu antioxidante si lega à certi recettori in u vostru cervellu chì ponu prumove a sonnolenza è riduce l'insonnia (,).
Un studiu di u 2011 in 34 adulti hà trovu quelli chì cunsumavanu 270 mg di strattu di camomilla duie volte à ghjornu per 28 ghjorni s'addurmintavanu 15 minuti più veloci è avianu sperimentatu menu svegliu di notte paragunatu à quelli chì ùn cunsumavanu micca l'estrazzione ().
Un altru studiu hà trovu chì e donne chì anu bevutu tè di camomilla per 2 settimane anu segnalatu una migliore qualità di u sonnu paragunatu à i bevitori senza tè.
Quelli chì anu bevutu tè di camomilla anu avutu ancu menu sintomi di depressione, chì hè comunmente assuciata à prublemi di sonnu ().
Bere tè di camomilla prima di andà in lettu vale di sicuru a pena di pruvà se vulete migliurà a qualità di u vostru sonnu.
RiassuntuU tè di camomilla cuntene antiossidanti chì ponu prumove a sonnolenza, è u so bere hà dimustratu per migliurà a qualità di sonnu generale.
4. Kiwi
I Kiwi sò un fruttu pocu caluricu è assai nutritivu.
Un fruttu cuntene solu 42 calorie è una quantità significativa di nutrienti, cumpresu u 71% di u DV per a vitamina C. Fornisce à l'omi è à e donne 23% è 31%, rispettivamente, di a vitamina K ch'elli necessitanu ogni ghjornu.
Contene una quantità decente di folati è potassiu è ancu parechji minerali traccia (, 30, 31).
Inoltre, manghjà i kiwi ponu benefiziu a vostra salute digestiva, riduce l'infiammazione, è abbassà u vostru colesterolu. Sti effetti sò duvuti à l'altitudine quantità di fibra è di antioxidanti carotenoidi chì furniscenu (,).
Sicondu studii nantu à u so putenziale per migliurà a qualità di u sonnu, i kiwi ponu ancu esse unu di i migliori alimenti da manghjà prima di dorme.
In un studiu di 4 settimane, 24 adulti anu cunsumatu dui kiwi una ora prima di andà à dorme ogni notte. À a fine di u studiu, i participanti si sò addurmintati 42% più rapidamente chè quandu ùn anu manghjatu nunda prima d'andà à dorme.
Inoltre, a so capacità di dorme tutta a notte senza svegliu hè migliorata di 5%, mentre u so tempu di sonnu totale cresce di 13% (34).
L'effetti di prumove u sonnu di i kiwi sò à volte attribuiti à a serotonina. A serotonina hè un chimicu cerebrale chì aiuta à regulà u ciclu di u sonnu (, 34,).
Hè statu ancu suggeritu chì l'antioxidanti antiinflamatori in i kiwi, cum'è a vitamina C è i carotenoidi, ponu esse in parte rispunsevuli di i so effetti di prumuzione di u sonnu (34).
Hè necessaria più evidenza scientifica per determinà l'effetti chì i kiwi ponu avè per migliurà u sonnu. Tuttavia, manghjà 1-2 kiwii mediani prima di dorme pò aiutà à addurmintassi più prestu è à dorme più longu.
RiassuntuI Kiwi sò ricchi di serotonina è antioxidanti, chì tramindui ponu migliurà a qualità di u sonnu quandu si manghjanu prima di dorme.
5. Tart juice di ciliegia
U suchju di ciliegia à a crostata hà qualchì benefiziu impressiunale per a salute.
Prima, furnisce quantità modeste di pochi nutrienti impurtanti, cum'è magnesiu è fosforu. Hè una bona surghjente di putassiu ancu.
Una porzione di 8 once (240 millilitri) cuntene u 17% di u putassiu chì una donna hà bisognu ogni ghjornu è u 13% di u potassu chì un omu hà bisognu ogni ghjornu (, 38).
Inoltre, hè una ricca fonte d'antioxidanti, cumprese antocianine è flavonoli (,,).
U suchju di ciliegia à a crostata hè ancu cunnisciutu per prumove a sonnolenza, è hè statu ancu studiatu per u so rolu in u sollievu di l'insonnia. Per queste ragioni, beve suchju di ciliegie acide prima di dorme pò migliurà a qualità di u sonnu (,).
L'effetti di prumuzione di u sonnu di u suchju di ciliegia acida sò per via di e so alte quantità di melatonina (,,).
In un picculu studiu, l'adulti cù insonnia anu betu 8 once (240 ml) di suchju di ciliegia acida duie volte à ghjornu per 2 settimane. Anu durmitu 84 minuti più è anu segnalatu una migliore qualità di sonnu paragunatu à quandu ùn anu micca bevutu u suchju ().
Ancu se questi risultati sò prometenti, una ricerca più larga hè necessaria per cunfirmà u rolu di u suchju di ciliegie acide per migliurà u sonnu è prevene l'insonnia.
Tuttavia, beie un pocu di suchju di ciliegie prima di dorme vale a pena di pruvà se avete a lotta per cascà o dorme di notte.
RiassuntuU suchju di ciliegia à a crostata cuntene l'hormone melatonina chì prumove u sonnu è pò aiutà à induce una bona notte di sonnu.
6. Pesciu grassu
I pesci grassi, cum'è u salmone, u tonu, a trota è u sgualtru, sò incredibilmente sani. Ciò chì li face unichi sò e so quantità eccezziunali di vitamina D.
Per esempiu, una porzione di 3 once (85 grammi) di salmone sockeye cuntene 570 unità internaziunali (IU) di vitamina D. Hè u 71% di u vostru DV. Un serviziu simile di truite arcobaleno allevatu cuntene 81% di u vostru DV (44).
Inoltre, i pesci grassi sò ricchi in acidi grassi omega-3 sani, specificamente à l'acidu eicosapentaenoicu (EPA) è l'acidu docosahexaenoic (DHA).
EPA è DPA sò cunnisciuti per riduce l'infiammazione. Inoltre, l'acidi grassi omega-3 ponu prutegge contra e malatie cardiache è aumentà a salute cerebrale (,).
A cumminazione di acidi grassi omega-3 è vitamina D in i pesci grassi hà u putenziale di arricchisce a qualità di u sonnu, postu chì tramindui sò stati dimustrati chì aumentanu a produzzione di serotonina (, 47,).
In un studiu, l'omi chì anu manghjatu 10,5 once (300 grammi) di salmone atlanticu trè volte à settimana per 6 mesi si sò addurmintati circa 10 minuti più veloce di l'omi chì anu manghjatu pollu, manzo, o porcu.
Stu effettu hè statu pensatu per esse u risultatu di a vitamina D. Quelli chì sò in u gruppu di i pesci avianu livelli più alti di vitamina D, chì era ligata à un miglioramentu significativu di a qualità di u sonnu ().
Manghjà uni pochi once di pesci grassi prima di dorme pò aiutà à addurmintassi più prestu è à dorme più prufondu. Più studii sò necessarii per fà una conclusione definitiva nantu à a capacità di i pesci grassi à migliurà u sonnu.
RiassuntuI pesci grassi sò una grande fonte di vitamina D è acidi grassi omega-3, chì anu tramindui pruprietà chì ponu migliurà a qualità di u vostru sonnu.
7. Noci
E noci sò un tippu pupulare di noce d'arburu.
Sò abbundanti in parechji nutrienti, furnendu più di 19 vitamine è minerali, in più di 1,9 grammi di fibre, in una porzione di 1 once (28 grammi). E noci sò particularmente ricche in magnesiu, fosforu, manganese è ramu ().
Inoltre, e noci sò una grande fonte di grassi sani, cumpresi l'acidi grassi omega-3 è l'acidu linoleicu. Anu ancu furnisce 4,3 grammi di proteine per uncia, chì ponu esse benefiziali per riduce l'appetitu (18,, 51).
E noci ponu ancu aumentà a salute di u core. Sò stati studiati per a so capacità di riduce livelli di colesterolu alti, chì sò un fattore di risicu maiò per e malatie cardiache ().
In più, certi circadori sustennu chì manghjà noci migliurà a qualità di u sonnu, postu chì sò una di e migliori fonti alimentarii di melatonina (, 53).
U truccu di l'acidi grassi di e noci pò ancu cuntribuisce à un sonnu megliu. Forniscenu l'acidu alfa-linolenicu (ALA), un acidu grassu omega-3 chì hè cunvertitu in DHA in u corpu. DHA pò aumentà a produzzione di serotonina (,).
Ùn ci hè micca assai evidenza per sustene l'affirmazioni annantu à e noci chì migliuranu u sonnu. In fatti, ùn ci sò stati studii chì si cuncentranu specificamente nantu à u so rolu in a prumuzione di u sonnu.
Indipendentemente, sì avete a lotta cù u sonnu, manghjà alcune noci prima di dorme pò aiutà. Circa una manata di noci hè una parte adatta.
RiassuntuE noci anu uni pochi di pruprietà chì ponu prumove un sonnu megliu. Per esempiu, sò una grande fonte di melatonina è di grassi sani.
8. Tè passiflora
U tè di a Passiflora hè un altru tisanu chì hè statu tradiziunalmente adupratu per curà una quantità di malatie di salute.
Hè una ricca fonte d'antioxidanti flavonoidi. L'antioxidanti flavonoidi sò cunnisciuti per u so rolu in a riduzione di l'infiammazione, aumentendu a salute immune è riducendu u risicu di malatie cardiache ().
Inoltre, u tè di a passiflora hè statu studiatu per u so putenziale per riduce l'ansietà.
L'apigenina antioxidante pò esse respunsabule di l'effetti di riduzzione di l'ansietà di a passiflora. Apigenin produce un effettu calmante ligendu à certi recettori in u vostru cervellu ().
Ci hè ancu qualchì evidenza chì a passiflora aumenta a produzzione di l'acidu gamma aminobutiricu chimicu cerebrale (GABA). GABA travaglia per inibisce altre chimiche cerebrali chì inducenu u stress, cume u glutammatu ().
E proprietà calmanti di u tè di a passiflora ponu prumove a sonnolenza, dunque pò esse benefiziu di beie lu prima d'andà à dorme.
In un studiu di 7 ghjorni, 41 adulti anu bevutu una tazza di tè di passiflora prima di dorme. Anu valutatu a so qualità di u sonnu assai megliu quandu anu bevutu u tè paragunatu à quandu ùn anu micca bevutu u tè ().
Hè necessaria più ricerca per determinà se a passiflora prumove u sonnu.
RiassuntuU tè di a Passiflora cuntene apigenina è hà a capacità di fà cresce a produzzione d'acidu gamma aminobutirrico (GABA). Questu pò influenzà u sonnu.
9. Rice biancu
U risu biancu hè un granu chì hè largamente cunsumatu cum'è alimentu di basa in parechji paesi.
A differenza maiò trà u risu biancu è u risu brunu hè chì u risu biancu hà avutu u so crusca è u so germe rimossi. Questu face più bassu in fibra, nutrienti è antioxidanti.
Tuttavia, u risu biancu cuntene sempre una quantità decente di poche vitamine è minerali.
Una porzione di 4 once (79 grammi) di risu biancu furnisce u 19% di e vostre necessità cutidiane di folatu. Fornisce dinò un 21% di i bisogni quotidiani di tiamina per l'omi è 22% di i bisogni quotidiani di tiamina per e donne (, 60, 61).
Una porzione di 4 once (79 grammi) di risu biancu à granu longu cuntene u 13% di u vostru DV per u manganese (10).
U risu biancu hè riccu in carboidrati, dendu 22 grammi in una porzione di 4 once (79 grammi). U so cuntenutu in carb è a mancanza di fibre contribuiscenu à u so altu indice glicemicu (GI). L'indice glicemicu hè una misura di quantu rapidamente un alimentu aumenta u zuccherinu in sangue (,).
Hè stata suggerita chì manghjà cibi cù un IG altu, cum'è u risu biancu, almenu 1 ora prima di dorme pò aiutà à migliurà a qualità di u sonnu ().
Un studiu hà paragunatu l'abitudini di sonnu di 1.848 persone secondu a so ingestione di risu, pane o tagliatelle. Una assunzione più alta di risu hè stata assuciata à un sonnu megliu cà u pane o tagliatelle, cumprendu una durata di sonnu più longa ().
Malgradu u rolu potenziale chì manghjà u risu biancu pò avè in a prumuzione di u sonnu, hè megliu cunsumatu cù moderazione per via di e so quantità cumparative di fibre è nutrienti.
RiassuntuU risu biancu pò esse benefiziu da manghjà prima di dorme per u so altu indice glicemicu (IG). Un IG altu pò prumove un sonnu megliu.
Altri cibi è beie chì ponu prumove u sonnu
Parechji altri alimenti è bevande anu pruprietà chì prumove u sonnu. Per esempiu, ponu cuntene quantità elevate di nutrienti cum'è u triptofanu.
Tuttavia, in certi casi, ci hè poca ricerca nantu à i so effetti specifici nantu à u sonnu.
- Latticini: I prudutti lattichi, cum'è un bichjeru di latte, casgiu furmatu, è yogurt semplice, sò fonti cunnisciute di triptofanu. U latte hè statu dimustratu per migliurà u sonnu in adulti maiori, soprattuttu quandu hè accumpagnatu cù un eserciziu ligeru (,, 66).
- Banane: E bucce di banana cuntenenu triptofanu è u fruttu stessu hè una modesta fonte di magnesiu. Entrambe ste pruprietà ponu aiutà à dorme bè (14, 67).
- Farina d'avena: Simile à u risu, a farina d'avena hè ricca di carboidrati cun un pocu più di fibre è hè statu signalatu chì induce somnolenza quandu si cunsuma prima di dorme. Inoltre, l'avena hè una fonte cunnisciuta di melatonina ().
Altri cibi è bevande, cum'è prudutti casgili, banane è farina d'avena, cuntenenu ancu nutrienti cunnisciuti per migliurà a qualità di u sonnu. A ricerca specifica nantu à i so effetti nantu à u sonnu pò esse limitata, però.
U fondu
Dormire abbastanza hè assai impurtante per a vostra salute.
Parechji cibi è beie ponu aiutà.Hè perchè cuntenenu ormoni regulatori di u sonnu è chimichi cerebrali, cum'è melatonina è serotonina.
Alcuni cibi è bevande cuntenenu quantità elevate di antiossidanti è nutrienti specifici, cume u magnesiu è a melatonina, chì sò cunnisciuti per arricchisce u sonnu aiutendu vi à addurmintassi più prestu o à dorme più longu.
Per coglie i benefici di l'alimenti è di e bevande chì migliuranu u sonnu, pò esse megliu di cunsumalli 2-3 ore prima di dorme. Manghjà immediatamente prima di andà à dorme pò causà prublemi digestivi, cum'è reflux acidu.
In generale, più ricerche sò necessarie per cunclude u rolu specificu chì l'alimenti è e bevande anu in a prumuzione di u sonnu, ma i so effetti cunnisciuti sò assai prometenti.