Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 24 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
VITAMINA B3: NIACINA - QUÉ ES Y PARA QUÉ SIRVE?
Video: VITAMINA B3: NIACINA - QUÉ ES Y PARA QUÉ SIRVE?

Cuntenutu

A niacina hè una forma di vitamina B3. Si trova in cibi cum'è levitu, carne, pesci, latte, ova, ligumi verdi è cereali. A niacina hè ancu prodotta in u corpu da u triptofanu, chì si trova in l'alimenti chì cuntenenu proteine. Quandu si piglia cum'è supplementu, a niacina si trova spessu in cumbinazione cù altre vitamine B.

Ùn cunfundite micca a niacina cù NADH, niacinamide, inositol nicotinate, IP-6 o triptofanu. Vede l'elenchi separati per questi temi.

E forme di prescrizione di niacina sò appruvate da l'US Food and Drug Administration (FDA) per u colesterolu altu è per aumentà i livelli di un tipu specificu di colesterolu bonu, cunnisciutu cum'è HDL. I supplementi di niacina è i prudutti di prescrizione sò ancu presi per bocca per prevene a carenza di vitamina B3 è e cundizioni cunnesse cum'è pellagra.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per NIACIN sò i seguenti:


Probabilmente efficace per ...

  • Livelli anormali di colesterolu o di grassi sanguigni (dislipidemia). Alcuni prudutti di niacina sò appruvati da l'US Food and Drug Administration (FDA) cum'è prudutti di prescrizione per trattà livelli anormali di grassi sanguigni. Questi prudutti di niacina di prescription sò tipicamente in forze elevate di 500 mg o più alti. E forme di supplementu dieteticu di niacina sò generalmente in forze di 250 mg o menu. Siccomu dosi assai alte di niacina sò necessarie per migliurà i livelli di colesterolu, u supplementu dieteticu niacina di solitu ùn hè micca adattu. A niacina pò esse cumminata cù altre droghe per abbassà u colesterolu quandu a dieta è a terapia cù una sola droga ùn sò micca abbastanza. A niacina migliora i livelli di colesterolu, ma ùn migliora i risultati cardiovascolari cume l'attacchi di core è i colpi.
  • Una malattia causata da carenza di niacina (pellagra). A niacina hè appruvata da l'US Food and Drug Administration (FDA) per questu usu. Tuttavia, a niacina pò causà "ruboriu" (rossi, pruriti, è zinzichi). Dunque un altru pruduttu, chjamatu niacinamide, hè qualchì volta preferitu perchè ùn provoca micca questu effetti collaterali.

Possibilmente efficace per ...

  • Livelli anormali di grassi sanguigni in e persone cun HIV / AIDS. L'assunzione di niacina sembra migliurà i livelli di colesterolu è di grassi sanguigni chjamati trigliceridi in i pazienti cun sta situazione.
  • Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). Pigliate niacina pare aumentà i livelli di lipoproteine ​​ad alta densità (HDL o "bonu") di colesterolu è riduce i livelli di grassi sanguigni chjamati trigliceridi in e persone cun sindrome metabolicu. Piglià a niacina cù una prescrizione di acidi grassi omega-3 sembra funzionà ancu megliu.

Ineffettivu per ...

  • Malatie cardiache. Ricerche di alta qualità mostranu chì a niacina ùn impedisce micca l'infartu o u colpu in e persone chì piglianu a niacina per prevene o curà e malatie cardiache. Niacina ùn hè statu ancu dimustratu per riduce u risicu di morte. A niacina ùn deve esse presa per trattà o prevene e malatie cardiache.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Indurimentu di l'arterie (aterosclerosi). Assumendu niacina per bocca cù medicinali chjamati sequestranti di l'acidi biliari pò riduce l'indurimentu di e arterie in l'omi cù sta situazione. Sembra funzionà megliu in l'omi cun alti livelli di grassi sanguigni chjamati trigliceridi. Ma piglià niacina ùn sembra micca riduce l'indurimentu di l'arterie in i pazienti cun una situazione chjamata malattia arteriale periferica (PAD). Inoltre, a niacina ùn impedisce micca eventi cardiovascolari cume un infartu o un colpu.
  • Malatia Alzheimer. E persone chì cunsumanu quantità più alti di niacina da l'alimentu è di e multivitaminiche sembranu avè un risicu più bassu di piglià a malattia Alzheimer di e persone chì cunsumanu menu niacina. Ma ùn ci hè evidenza chì piglià un supplementu di niacina aiuta à prevene a malattia di Alzheimer.
  • Cataratta. E persone chì manghjanu una dieta ricca di niacina ponu avè una probabilità ridotta di sviluppà cataratta nucleare. A cataratta nucleare hè u tippu più cumunu di cataratta. L'effettu di piglià supplementazione di niacina hè scunnisciutu.
  • Una infezzione di l'intestini chì provoca diarrea (colera). Assumisce niacina per bocca pare riduce a diarrea in e persone cun colera.
  • Disfunzione erettile (ED). Piglià a niacina à liberazione prolungata à l'ora di dorme per 12 settimane sembra aiutà l'omi chì anu ED è alti livelli di lipidi mantenenu un'erezione durante i rapporti sessuali.
  • Alti livelli di fosfatu in u sangue (iperfosfatemia). E persone cù insufficienza renale ponu avè livelli alti di fosfatu in sangue. Alcune ricerche iniziali mostranu chì l'assunzione di niacina pò riduce i livelli di fosfato nel sangue in persone cun malattie renali in fase finale è alti livelli di fosfato nel sangue. Ma altre ricerche mostranu chì l'assunzione di niacina ùn abbassa micca i livelli di fosfato nel sangue in e persone chì piglianu ancu medicinali aduprati per abbassà i livelli di fosfato nel sangue.
  • Bloccu di a vena in l'ochju (occlusione di a vina retiniana): E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di niacina puderia migliurà a vista in e persone cun sta situazione.
  • Malatie di falcella: E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di niacina ùn migliora micca i livelli di grassi sanguigni in e persone cun malattia falciforme.
  • Acne.
  • U disordine di l'usu di l'alcol.
  • Prestazione atletica.
  • Disordine di deficit di attenzione-iperattività (ADHD).
  • Depressione.
  • Sturdimentu.
  • Allucinazioni indotte da droghe.
  • Migraña.
  • Malatia di u muvimentu.
  • Schizophrenia.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà a niacina per questi usi.

A niacina hè assurbita da u corpu quandu hè sciolta in acqua è presa per bocca. Hè cunvertitu in niacinamide se pigliatu in quantità più grande di ciò chì hè necessariu da u corpu.

A niacina hè necessaria per a funzione curretta di i grassi è di i zucaroli in u corpu è per mantene e cellule sane. À dosi elevate, a niacina puderia aiutà e persone cun malatie cardiache à causa di i so effetti benefichi nantu à a coagulazione. Pò dinò migliurà i livelli di un certu tippu di grassu chjamatu trigliceridi in u sangue.

A carenza di niacina pò causà una cundizione chjamata pellagra, chì provoca irritazione di a pelle, diarrea è demenza. A pellagra era cumuna à u principiu di u XXu seculu, ma hè menu cumuna avà, postu chì certi alimenti chì cuntenenu farina sò oramai furtificati cù niacina. Pellagra hè statu guasgi eliminatu in a cultura occidentale.

E persone cù una dieta scarsa, alcolismu, è alcuni tippi di tumori à crescita lenta chjamati tumori carcinoidi ponu esse in periculu di carenza di niacina. Quandu hè presu per bocca: Niacina hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè stata presa in modu adeguatu. I prudutti di prescrizione chì cuntenenu niacina sò sicuri quandu sò presi cum'è indicatu. L'alimenti chì cuntenenu niacina o i supplementi di niacina sò sicuri quandu si piglianu in dosi inferiori à 35 mcg à ghjornu.

Un effetti collaterale cumunu di a niacina hè una reazione di lavaggiu. Quista pò causà brusgiature, formicoli, pruriti, è rossi di a faccia, di i bracci è di u pettu, è ancu di mal di testa. Accuminciannu cù picculi dosi di niacina è piglià 325 mg d'aspirina prima di ogni dosa di niacina aiutanu à riduce a reazione di lavurazione. Di solitu, sta reazione si ne và quandu u corpu si abitua à a medicazione. L'alcolu pò aggravà a reazione di lavaggiu. Evite una grande quantità di alcolu mentre pigliate niacina.

Altri effetti secondarii minori di a niacina sò u mal di stomacu, gasi intestinali, vertigini, dolore in bocca, è altri prublemi.

Quandu si piglianu dosi di oltre 3 grammi per ghjornu di niacina, ponu accade effetti collaterali più gravi. Questi includenu prublemi di fegatu, gotta, ulcere di u trattu digestivu, perdita di visione, altu zuccherinu in sangue, battiti irregulari di u core, è altri prublemi seri.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Niacina hè PUBBLICAMENTE SAFE per e donne incinte è chì allattanu quandu si piglianu per bocca in i quantità raccomandati. A quantità massima raccomandata di niacina per e donne incinte o chì allattanu hè di 30 mg per ghjornu per e donne di menu di 18 anni, è 35 mg per e donne di più di 18 anni.

I zitelli: Niacina hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè presu per bocca in i quantità raccomandati per ogni gruppu d'età. Ma i zitelli anu da evità di piglià dosi di niacina sopra i limiti superiori di u ghjornu, chì sò 10 mg per i zitelli di 1-3 anni, 15 mg per i zitelli 4-8 anni, 20 mg per i zitelli 9-13 anni, è 30 mg per i zitelli di 14-18 anni.

Allergii: A niacina puderia aggravà l'allergie causendu l'istamina, u chimicu rispunsevule di i sintomi allergichi, da esse liberatu.

Malatie cardiache / angina instabile: Grande quantità di niacina pò aumentà u risicu di battiti irregulari di u core. Aduprà cun prudenza.

Malatia di Crohn: E persone cù a malattia di Crohn ponu avè livelli bassi di niacina è richiede supplementazione durante i flare-ups.

Diabetes: A niacina puderia aumentà u zuccherinu in sangue. E persone cun diabete chì piglianu niacina devenu verificà attentamente u zuccherinu in sangue.

Malatia di a cistifellea: A niacina pò aggravà a malatia di a cistifellea.

Gout: Una grande quantità di niacina pò purtà à a gotta.

Malatia renale: A niacina pò accumulà in e persone cù malattie renali. Questa puderia causà danni.

Malatie di u fegatu: A niacina puderia aumentà i danni à u fegatu. Ùn aduprate micca grandi quantità se avete malatie di fegatu.

Ulceri stomacu o intestinali: A niacina pò aggravà l'ulcere. Ùn aduprate micca grandi quantità se avete ulcere.

Pressione sanguigna assai bassa: A niacina pò abbassà a pressione sanguigna è peghju sta cundizione.

Chirurgia: A niacina pò interferisce cù u cuntrollu di u zuccherinu in sangue durante è dopu a chirurgia. Smetta di piglià niacina almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Depositi grassi intornu à i tendini (xantomi di tendini): A niacina puderia aumentà u risicu di infezioni in xantomi.

Disturbi di a tiroide: A tirossina hè un ormone pruduttu da a glàndula tiroidea. A niacina puderia abbassà i livelli di tiroxina in sangue. Quista puderia aggravà i sintomi di certi disordini di a tiroide.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Alcolu (Etanolu)
A niacina pò causà ruboriu è prurito. U cunsumu d'alcol cù niacina pò aggravà u lavu è u pruritu. Ci hè ancu qualchì preoccupazione chì cunsumà alcolu cù niacina puderia aumentà a probabilità di avè danni à u fegatu.
Allopurinol (Zyloprim)
Allopurinol (Zyloprim) hè adupratu per trattà a gotta. Assumendu grandi dosi di niacina pò aggravà a gotta è diminuire l'efficacia di allopurinol (Zyloprim).
Clonidine (Catapres)
Clonidina è niacina tramindui abbassanu a pressione sanguigna. Assumendu niacina cù clonidina puderia causà chì a vostra pressione sanguigna diventi troppu bassa.
Gemfibrozil (Lopid)
Pigliate niacina cù gemfibrozil puderia causà danni musculari in alcune persone. Aduprà cun prudenza.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
L'usu di dosi elevate di niacina (circa 3-4 grammi à ghjornu) puderia aumentà u zuccherinu in sangue. Aumentendu u zuccherinu in sangue, a niacina puderia diminuisce l'efficacezza di i farmaci per a diabete. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.

Alcuni medicamenti aduprati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), metformin (Glucophage), nateglinide (Starlix), repaglinide (Prandin), chlorpropamide ( Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri.
Medicazione per a pressione sanguigna alta (farmaci antiipertensivi)
L'utilizazione di niacina cù droghe chì riduce a pressione sanguigna pò aumentà l'effetti di queste droghe è pò abbassà troppu a pressione sanguigna.

Alcuni medicamenti per a pressione sanguigna alta includenu captopril (Capoten), enalapril (Vasotec), losartan (Cozaar), valsartan (Diovan), diltiazem (Cardizem), amlodipine (Norvasc), hydrochlorothiazide (HydroDIURIL), furosemide (Lasix), è assai altri .
Medicazioni chì ponu dannà u fegatu (droghe epatotossiche)
A niacina puderia dannà u fegatu. I preparati à liberazione sustinuta di niacina parenu avè u più grande risicu. Assumendu niacina cun medicazione chì puderia ancu dannà u fegatu pò aumentà u risicu di danni à u fegatu. Ùn pigliate micca niacina se pigliate un medicamentu chì pò dannà u fegatu.

Alcuni farmaci chì ponu dannà u fegatu includenu acetaminofene (Tylenol è altri), amiodarone (Cordarone), carbamazepina (Tegretol), isoniazide (INH), metotrexato (Rheumatrex), metildopa (Aldomet), fluconazolo (Diflucan), itraconazole (Sporanox), eritromicina (Erythrocin, Ilosone, altri), fenitoina (Dilantin), lovastatin (Mevacor), pravastatin (Pravachol), simvastatin (Zocor), è assai altri.
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
A niacina puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Assumendu niacina cun medicazione chì ancu rallenta a coagulazione puderia aumentà a probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni medicamenti chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), dalteparina (Fragmin), enoxaparina (Lovenox), eparina, indometacina (Indocina), ticlopidina (Ticlida), warfarina (Coumadin), è altri.
Medicazione aduprata per abbassà u colesterolu (sequestranti di l'acidi biliari)
Alcuni medicamenti per abbassà u colesterolu chjamati sequestranti di l'acidi biliari ponu diminuisce quantu niacina assorbe u corpu. Questa puderia riduce l'efficacità di a niacina. Pigliate niacina è i medicazione à u minimu 4-6 ore di distanza.

Alcuni di sti medicamenti aduprati per abbassà u colesterolu includenu colestiramina (Questran) è colestipol (Colestid).
Medicazione aduprata per abbassà u colesterolu (Statine)
A niacina pò influenzà negativamente i musculi. Alcuni medicamenti aduprati per abbassà u colesterolu chjamatu statine ponu ancu influenzà i musculi. Assumendu niacina cun sti medicamenti puderia aumentà u risicu di prublemi musculari.

Alcuni di sti medicamenti aduprati per u colesterolu altu includenu rosuvastatin (Crestor), atorvastatin (Lipitor), lovastatin (Mevacor), pravastatin (Pravachol), fluvastatin (Lescol), è simvastatin (Zocor).
Probenecid (Benemid)
Probenecid hè adupratu per trattà a gotta. Assumendu grandi dosi di niacina pò aggravà a gotta è diminuisce l'efficacia di u probenecid.
Sulfinpyrazone (Anturane)
Sulfinpyrazone (Anturane) hè adupratu per trattà a gotta. L'assunzione di grandi dosi di niacina pò aggravà a gotta è diminuire l'efficacia di sulfinpyrazone (Anturane).
Ormone tiroidea
U corpu produce naturalmente ormoni tiroidei. A niacina puderia diminuisce i livelli di ormoni tiroidei. L'assunzione di niacina cù pillule di ormone tiroidea puderia diminuisce l'effetti è l'effetti secondari di l'ormone tiroideu.
Minore
Attenti à sta cumbinazione.
Aspirina
L'aspirina hè spessu usata cù a niacina per riduce u flussu causatu da a niacina. Assumendu dosi elevate di aspirina puderia diminuisce a velocità di u corpu per sbarrazzassi di a niacina. Questa puderia causà chì ci sia troppu niacina in u corpu è pò causà effetti collaterali. Eppuru, e poche dosi d'aspirina più cumunemente aduprate per u lavatu ligatu à a niacina ùn parenu esse un prublema.
Patch di nicotina (Nicoderm)
A niacina pò volte causà ruboriu è vertigini. U patch di nicotina pò ancu causà ruboriu è vertigini. Assumendu niacina o niacinamide è aduprendu un pezzu di nicotina pò aumentà a pussibilità di diventà rossu è sturditu.
Beta-carotene
Una cumbinazione di niacina è di a droga simvastatin (Zocor) eleva u colesterolu HDL (lipoproteina à alta densità) ("colesterolu bonu") in e persone cun malatie coronarie è bassi livelli di HDL. Tuttavia, piglià niacina cun combinazioni di antiossidanti, cumpresu u beta-carotene, sembra sfumà sta crescita di HDL. Ùn si sà se questu effettu accade in e persone chì ùn anu micca malatie coronarie.
Cromu
Piglia niacina è cromu inseme pò abbassà u zuccherinu in sangue. Sì avete diabete è pigliate inseme supplementi di cromu è niacina, survegliate u zuccherinu in sangue per assicurassi chì ùn sia micca troppu bassu.
Erbe è supplementi chì ponu dannà u fegatu
A niacina, in particulare in dosi più alte pò causà danni à u fegatu. Assumendu niacina cù altre erbe o supplementi chì puderebbenu dannà u fegatu puderia aumentà stu risicu. Alcuni di sti prudutti includenu androstenedione, foglia di borragine, chaparral, comfrey, dehydroepiandrosterone (DHEA), germander, kava, oliu pennyroyal, levitu rosso, è altri.
Erbe è supplementi chì ponu abbassà a pressione sanguigna
A niacina pò abbassà a pressione sanguigna. Assumendu niacina cù altre erbe è supplementi chì ancu abbassanu a pressione sanguigna puderanu causà a pressione sanguigna à calà troppu. Altre erbe è supplementi chì ponu calà a pressione sanguigna includenu andrographis, peptidi di caseina, griffe di gattu, coenzima Q10, L-arginina, lycium, ortica, teanina, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
A niacina puderia rallentà a coagulazione di u sangue. L'utilizazione di niacina cù altre erbe è supplementi chì rallentanu ancu a coagulazione di u sangue puderanu aumentà u risicu di sanguinamentu in alcune persone. Alcune altre erbe di stu tippu includenu angelica, spicca, danshen, agliu, zenzeru, Panax ginseng, è altri.
Tè Kombucha
Ci hè qualchì preoccupazione chì u tè kombucha puderia diminuisce l'assorbimentu di niacina. Tuttavia, questu deve esse studiatu di più.
Seleniu
Una cumbinazione di niacina è di a droga simvastatin (Zocor) eleva u colesterolu HDL (lipoproteina à alta densità) ("colesterolu bonu") in e persone cun malatie coronarie è bassi livelli di HDL. Tuttavia, piglià niacina cun combinazioni di antiossidanti, cumpresu u seleniu, sembra sfumà sta crescita di HDL. Ùn si sà se questu effettu accade in e persone chì ùn anu micca malatie coronarie.
Triptofanu
Alcuni triptofani da a dieta ponu esse convertiti in niacina in u corpu. Assumendu niacina è triptofanu inseme puderia aumentà i livelli è l'effetti secondari di a niacina.
Vitamina C
Una cumbinazione di niacina è di a droga simvastatin (Zocor) eleva u colesterolu HDL (lipoproteina à alta densità) ("colesterolu bonu") in e persone cun malatie coronarie è bassi livelli di HDL. Tuttavia, piglià niacina cun combinazioni di antiossidanti, inclusa a vitamina C, sembra sfumà sta crescita di HDL. Ùn si sà se questu effettu accade in e persone chì ùn anu micca malatie coronarie.
Vitamina E
Una cumbinazione di niacina è di a droga simvastatin (Zocor) eleva u colesterolu HDL (lipoproteina à alta densità) ("colesterolu bonu") in e persone cun malatie coronarie è bassi livelli di HDL. Tuttavia, piglià niacina cun combinazioni di antiossidanti, inclusa a vitamina E, pare sminuisce sta crescita di HDL. Ùn si sà se questu effettu accade in e persone chì ùn anu micca malatie coronarie.
Zinc
U corpu pò fà niacina. E persone chì sò malnutriti è chì anu carenza di niacina, cum'è alcoolichi crònichi, facenu niacina in più si piglianu zincu. Ci puderebbe esse un risicu aumentatu di effetti collaterali cunnessi cù a niacina cum'è lavatu è prurigazione se a niacina è u zincu sò presi inseme.
Bevande calde
A niacina pò causà ruboriu è prurito. Questi effetti ponu esse aumentati se a niacina hè presa cù una bevanda calda.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

ADULTI

DA BOCCA:
  • Generale: Alcuni prudutti di supplementi dietetici elencanu niacina nantu à l'etichetta in equivalenti niacina (NE). 1 mg di niacina hè uguale à 1 mg NE. Quandu a niacina hè listata nantu à una etichetta cum'è NE, puderia includere ancu altre forme di niacina, cumprese niacinamide, inositol nicotinate è triptofanu. L'indennità dietetica raccomandata ogni ghjornu (RDA) per a niacina in adulti hè 16 mg NE per l'omi, 14 mg NE per e donne, 18 mg NE per e donne incinte, è 17 mg NE per e donne chì allattanu.
  • Per u colesterolu altu: L'effetti di a niacina sò dipendenti da a dose. Sò state aduprate dosi di niacina à u minimu di 50 mg è alti di 12 grammi ogni ghjornu. Tuttavia, i più grandi aumenti di HDL è diminuzioni di trigliceridi si producenu da 1200 à 1500 mg / ghjornu. L'effetti maiò di Niacina annantu à LDL si producenu da 2000 à 3000 mg / ghjornu. A niacina hè spessu usata cù altri medicamenti per migliurà i livelli di colesterolu.
  • Per prevene è trattà a carenza di vitamina B3 è e cundizioni cunnesse cum'è pellagra: 300-1000 mg à ghjornu in dosi divise.
  • Per trattà l'indurimentu di l'arterie: E dosi di niacina sò state quant'è 12 grammi à ghjornu. Tuttavia, una dosa di circa 1 à 4 grammi di niacina ogni ghjornu, sola o inseme cù statine o sequestranti di l'acidi biliari (una medicina chì abbassa u colesterolu), hè stata aduprata finu à 6,2 anni.
  • Per riduce a perdita di fluidi causata da a tossina di u colera: 2 grammi à ghjornu hè statu adupratu.
  • Per livelli anormali di grassu in sangue per via di trattamentu per HIV / AIDS: Finu à 2 grammi à ghjornu hè statu adupratu.
  • Per u sindrome metabolicu: 2 grammi di niacina sò stati presi ogni ghjornu per 16 settimane. In certi casi, niacina 2 grammi à ghjornu, sola o à sta dosa, hè presa cun 4 grammi di esteri etilici omega-3 prescritti (Lovaza, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals).
DA IV:
  • Per prevene è trattà a carenza di vitamina B3 è e cundizioni cunnesse cum'è pellagra: 60 mg di niacina hè stata aduprata.
Cum'è un colpu:
  • Per prevene è trattà a carenza di vitamina B3 è e cundizioni cunnesse cum'è pellagra: 60 mg di niacina hè stata aduprata.
ZITELLI

DA BOCCA:
  • Generale: L'indennità dietetica raccomandata ogni ghjornu (RDA) per a niacina in i zitelli sò 2 mg NE per i zitelli 0-6 mesi di età, 4 mg NE per i zitelli 7-12 mesi di età, 6 mg NE per i zitelli 1-3 anni, 8 mg NE per i zitelli di 4-8 anni, 12 mg NE per i zitelli 9-13 anni, 16 mg NE per i masci 14-18 anni, è 14 mg NE per e femine 14-18 anni.
  • Per prevene è trattà a carenza di vitamina B3 è e cundizioni cunnesse cum'è pellagra: 100-300 mg per ghjornu di niacina, datu in dosi divise.
3-Pyridinecarboxylic Acid, Acide Nicotinique, Acide Pyridine-Carboxylique-3, Anti-Blacktongue Factor, Antipellagra Factor, B Complex Vitamin, Complexe de Vitamines B, Facteur Anti-Pellagre, Niacina, Niacine, Nicosedine, Nicotinic Acid, Pellagra Preventing Vitamina B3, Vitamina PP, Vitamina B3, Vitamina B3, Vitamina PP.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Anderson TJ, Grégoire J, Pearson GJ, et al. 2016 Linee guida di a Società Cardiovascolare Canadese per a Gestione di Dislipidemia per a Prevenzione di Malatie Cardiovascolari in Adulti. Can J Cardiol. 2016; 32: 1263-1282. Vede astrattu.
  2. Stone NJ, Robinson JG, Lichtenstein AH, et al. Linea guida ACC / AHA 2013 nantu à u trattamentu di u colesterolu in sangue per riduce u risicu cardiovasculare ateroscleroticu in adulti: un rapportu di u gruppu di travagliu di u College Americanu di Cardiologia / American Heart Association nantu à e linee guida di pratica. J Am Coll Cardiol 2014; 63: 2889-934. Vede astrattu.
  3. Lloyd-Jones DM, Morris PB, Ballantyne CM, et al. 2016 ACC Expert consensus rathway decisione nantu à u rolu di e terapie non-statine per u colesterolu LDL in a gestione di u risicu di malatie cardiovasculare aterosclerotiche: un rapportu di u task force di u College Americanu di Cardiologia nantu à documenti di consensu di esperti clinichi. J Am Coll di Cardiol 2016; 68: 92-125. Vede astrattu.
  4. Montserrat-de la Paz S, Lopez S, Bermudez B, et al. Effetti di a niacina à liberazione immediata è di l'acidi grassi dietetichi nantu à l'insulina acuta è u statu lipidicu in e persone cun sindrome metabolicu. J Sci Food Agric 2018; 98: 2194-200. Vede astrattu.
  5. Jenkins DJA, Spence JD, Giovannucci EL, et al. Vitamine è minerali supplementari per a prevenzione è u trattamentu di CVD. J Am Coll Cardiol 2018; 71: 2570-84. Vede astrattu.
  6. Sahebkar A, Reiner Z, Simental-Mendia LE, Ferretti G, Cicero AF. Effettu di a niacina di liberazione allargata nantu à i livelli di lipoproteine ​​plasmatiche (a): Una rivista sistematica è metanàlisi di prucessi randomizati cuntrullati cù placebo. Metabolisimu. 2016 Nov; 65: 1664-78. Vede astrattu.
  7. Gaynon MW, Paulus YM, Rahimy E, Alexander JL, Mansour SE. Effettu di a niacina orale nantu à l'ucclusione di a vina retinica centrale. Graefes Arch Clin Exp Ophthalmol. 2017 di ghjugnu; 255: 1085-92. Vede astrattu.
  8. Schandelmaier S, Briel M, Saccilotto R, Olu KK, Arpagaus A, Hemkens LG, Nordmann AJ. Niacina per a prevenzione primaria è secundaria di eventi cardiovascolari. Cochrane Database Syst Rev.2017 14 di ghjugnu; 6: CD009744. Vede astrattu.
  9. Lin C, Grandinetti A, Shikuma C, et al. L'effetti di a niacina à liberazione estesa nantu à e concentrazioni di sottoparticule di lipoproteine ​​in pazienti infetti da HIV. Salute Publicu Hawaii J Med. 2013 Apr; 72: 123-7. Vede astrattu.
  10. Scoffone HM, Krajewski M, Zorca S, et al. Effettu di a niacina à liberazione prolungata nantu à i lipidi sierici è nantu à a funzione endoteliale in adulti cù anemia falciforme è livelli di colesterolu lipoproteine ​​à bassa densità. Am J Cardiol. 2013 Nov 1; 112: 1499-504. Vede astrattu.
  11. Brunner G, Yang EY, Kumar A, et al. L'effettu di a modificazione lipidica nantu à a malattia di l'arteria periferica dopu u prucessu d'intervenzione endovascolare (ELIMIT). Aterosclerosi. 2013 Dic; 213: 371-7. Vede astrattu.
  12. Goldie C, Taylor AJ, Nguyen P, McCoy C, Zhao XQ, a terapia Preiss D. Niacin è u risicu di diabete novu: una meta-analisi di prucessi cuntrullati randomizati. U core. 2016 Feb; 102: 198-203. Vede astrattu.
  13. Documentu di Dettagli PL, Rolu di Non-Statine per Dislipidemia. Lettera di u farmacista / Lettera di u prescrittore. Ghjugnu 2016; 32: 320601.
  14. Teo KK, Goldstein LB, Chaitman BR, Grant S, Weintraub WS, Anderson DC, Sila CA, Cruz-Flores S, Padley RJ, Kostuk WJ, Boden WE; AIM-HIGH Investigatori. Terapia di niacina à liberazione estesa è risicu di colpu ischemicu in pazienti cun malatie cardiovascolari: l'intervenzione di Aterotrombosi in Sindrome Metabolica cun HDL bassu / Trigliceridi Alti: Impattu annantu à u Prughjettu Globale di Risultatu Sanitariu (AIM-HIGH). Corsu. 2013 d'ottobre; 44: 2688-93. Vede astrattu.
  15. Shearer GC, Pottala JV, Hansen SN, Brandenburg V, Harris WS. Effetti di a niacina di prescrizione è di l'acidi grassi omega-3 nantu à i lipidi è a funzione vascolare in u sindrome metabolicu: un studiu randomizatu cuntrullatu. J Lipidi Res. 2012 Nov; 53: 2429-35. Vede astrattu.
  16. Sazonov V, Maccubbin D, Sisk CM, Canner PL. Effetti di a niacina annantu à l'incidenza di diabete novu apparente è di eventi cardiovascolari in pazienti cun normoglicemia è alterazione di u glucosiu à digiunu. Int J Clin Pratica. 2013 Apr; 67: 297-302. Vede astrattu.
  17. Philpott AC, Hubacek J, Sun YC, Hillard D, Anderson TJ. A niacina migliora u prufilu lipidicu ma micca a funzione endoteliale in i pazienti cù malattia coronaria in terapia cù statine à alta dose. Aterosclerosi. 2013 Feb; 226: 453-8. Vede astrattu.
  18. Loebl T, Raskin S. Un novu rapportu di casu: episodiu psicoticu manicu acutu dopu u trattamentu cù niacina. J Neuropsichiatria Clin Neurosci. 2013 Autunno; 25: E14. Vede astrattu.
  19. Lavigne PM, Karas RH. U statu attuale di niacina in prevenzione di malatie cardiovascolari: una revisione sistematica è meta-regressione. J Am Coll Cardiol. 2013 29 di ghjennaghju; 61: 440-6. Vede astrattu.
  20. Lakey WC, Greyshock N, Guyton JR.Reazzioni avverse di xantomi di u tendinu d'Achille in trè pazienti ipercolesterolemici dopu à l'intensificazione di u trattamentu cù niacina è sequestranti di l'acidi biliari. J Clin Lipidol. 2013 Mar-Apr; 7: 178-81. Vede astrattu.
  21. Kei A, Liberopoulos EN, Mikhailidis DP, Elisaf M. Comparazione di cambià à a dosa più alta di rosuvastatin vs. add-on acid nicotinic vs. add-on fenofibrate per dislipidemia mista. Int J Clin Pratica. 2013 Maghju; 67: 412-9. Vede astrattu.
  22. Keene D, Prezzo C, Shun-Shin MJ, Francis DP. Effettu nantu à u risicu cardiovasculare di lipoproteine ​​ad alta densità destinate à trattamenti farmacologici niacina, fibrati, è inibitori CETP: meta-analisi di provi randomizati cuntrullati cumprendu 117,411 pazienti. BMJ. 2014 18 lug; 349: g4379. Vede astrattu.
  23. He YM, Feng L, Huo DM, Yang ZH, Liao YH. Benefici è dannu di niacina è u so analogicu per i pazienti di dialisi renale: una revisione sistematica è una metanalisi. Int Urol Nephrol. 2014 Feb; 46: 433-42. Vede astrattu.
  24. Guyton JR, Fazio S, Adewale AJ, Jensen E, Tomassini JE, Shah A, Tershakovec AM. Effettu di a niacina di liberazione allargata nantu à a diabetica di novu apparizione in i pazienti iperlipidemici trattati cun ezetimibe / simvastatin in un prucessu cuntrullatu randomizatu. Cura di u Diabete. 2012 Apr; 35: 857-60. Vede astrattu.
  25. Davidson MH, Rooney M, Pollock E, Drucker J, Choy Y. Effettu di colesevelam è niacina nantu à u colesterolu lipoproteinu à bassa densità è u cuntrollu glicemicu in sughjetti cù dislipidemia è indebolitu glucosio à digiunu. J Clin Lipidol. 2013 Sep-Ott; 7: 423-32. Vede astrattu.
  26. Bassan M. Un casu per a niacina à liberazione immediata. Pulmone di u Cori. 2012 Jan-Feb; 41: 95-8. Vede astrattu.
  27. Aramwit P, Srisawadwong R, Supasyndh O. Efficacia è sicurezza di l'acidu nicotinicu à liberazione estesa per riduce u fosforu sericu in i pazienti emodialisi. J Nephrol. 2012 Maghju-Ghjugnu; 25: 354-62. Vede astrattu.
  28. Ali EH, McJunkin B, Jubelirer S, Hood W. Niacin induce a coagulopatia cum'è manifestazione di ferita di fegatu occultu. W V Med J. 2013 Jan-Feb; 109: 12-4 Vede l'astrattu.
  29. Urberg, M., Benyi, J., è John, R. Effetti ipocolesterolemichi di l'acidu nicotinicu è di supplementazione di cromu. Praticu J Fam. 1988; 27: 603-606. Vede astrattu.
  30. Hendrix, CR, Housh, TJ, Mielke, M., Zuniga, JM, Camic, CL, Johnson, GO, Schmidt, RJ, e Housh, DJ Effetti aguti di un supplementu chì cuntene caffeina nantu à a stampa di u bancu è a forza è u tempu di l'estensione di a gamba à stanchezza durante l'ergometria di u ciclu. J Forza.Cond.Res 2010; 24: 859-865. Vede astrattu.
  31. Figge HL, Figge J, Souney PF, et al. Comparazione di escrezione di l'acidu nicotinuricu dopu l'ingestione di dui preparati à liberazione cuntrullata di l'acidu nicotinicu in l'omu. J Clin Pharmacol. 1988 Dic; 28: 1136-40. Vede astrattu.
  32. Mrochek JE, Jolley RL, Young DS, Turner WJ. Risposta metabolica di l'omu à l'ingestione di l'acidu nicotinicu è di a nicotinamide. Clin Chem. 1976; 22: 1821-7. Vede astrattu.
  33. Neuvonen PJ, Roivas L, Laine K, Sundholm O. A biodisponibilità di formulazioni di acidu nicotinicu à liberazione sustinuta. Fr J Clin Pharmacol. 1991; 32: 473-6. Vede astrattu.
  34. Menon RM, Adams MH, González MA, Tolbert DS, Leu JH, Cefali EA. Farmacocinetica di plasma è urina di niacina è i so metaboliti da una formulazione di niacina à liberazione estesa. Int J Clin Pharmacol Ther. 2007; 45: 448-54. Vede astrattu.
  35. Karpe F, Frayn KN. U receptore di l'acidu nicotinicu - un novu meccanismu per una vechja droga. Lancetta. 2004; 363: 1892-4. Vede astrattu.
  36. Casi S, Smith SJ, Zheng YW, et al. Identificazione di un genu chì codifica un acil CoA: diacilglicerol aciltransferasi, un enzima chiave in sintesi di triacilglicerol. Proc Natl Acad Sci U S A. 1998; 95: 13018-23. Vede astrattu.
  37. Ganji SH, Tavintharan S, Zhu D, Xing Y, Kamanna VS, Kashyap ML. A niacina inibisce non cumpetitivamente DGAT2 ma micca attività DGAT1 in cellule HepG2. J Lipidi Res. 2004; 45: 1835-45. Vede astrattu.
  38. Tornvall P, Hamsten A, Johansson J, Carlson LA. Nurmalizazione di a cumpusizione di lipoproteine ​​à bassa densità in ipertrigliceridemia da l'acidu nicotinicu. Aterosclerosi. 1990; 84 (2-3): 219-27. Vede astrattu.
  39. Morgan JM, Capuzzi DM, Baksh RI, et al. Effetti di niacina à liberazione estesa nantu à a distribuzione di sottuclasse di lipoproteine. Am J Cardiol. 2003; 91: 1432-6. Vede astrattu.
  40. Jin FY, Kamanna VS, Kashyap ML. A niacina diminuisce a rimozione di lipoproteine ​​ad alta densità apolipoproteina A-I ma non ester di colesterolu da e cellule Hep G2. Implicazione per u trasportu inversu di colesterolu. Arterioscler Thromb Vasc Biol. 1997; 17: 2020-8. Vede astrattu.
  41. Vincent JE, Zijlstra FJ. L'acidu nicotinicu inibisce a sintesi di tromboxane in e piastrine. Prostaglandine. 1978; 15: 629-36. Vede astrattu.
  42. Datta S, Das DK, Engelman RM, et al. A preservazione miocardica aumentata da l'acidu nicotinicu, un compostu antilipoliticu: meccanisimu d'azione. Cardiol Res di Base. 1989; 84: 63-76. Vede astrattu.
  43. Turjman N, Cardamone A, Gotterer GS, Hendrix TR. Effettu di l'acidu nicotinicu nantu à u muvimentu di u fluidu induttu da u colera è i flussi di sodiu unidirezziunali in u jejunum di cunigliulu. Johns Hopkins Med J. 1980; 147: 209-11. Vede astrattu.
  44. Unna K. Studii nantu à a tossicità è a farmacologia di l'acidu nicotinicu. J Pharmacol Exp Ther 1939; 65: 95-103.
  45. Brazda FG è Coulson RA. Tossicità di l'acidu nicotinicu è di alcuni di i so derivati. Proc Soc Exp Biol Med 1946; 62: 19-20.
  46. Chen KK, Rose CL, Robbins EB. Tossicità di l'acidu nicotinicu. Proc Soc Exp Biol Med 1938; 38: 241-245.
  47. Fraunfelder FW, Fraunfelder FT, Illingworth DR. Effetti oculari avversi associati à a terapia niacina. Br J Ophthalmol 1995; 79: 54-56.
  48. Litin SC, Anderson CF. Miopatia assuciata à l'acidu nicotinicu: un rapportu di trè casi. Am J Med. 1989; 86: 481-3. Vede u riassuntu.
  49. Gharavi AG, Diamond JA, Smith DA, Phillips RA. Miopatia indotta da niacina. Am J Cardiol. 1994; 74: 841-2. Vede astrattu.
  50. O'REILLY PO, CALLBECK MJ, HOFFER A. Acidu nicotinicu à liberazione sustinuta (nicospan); effettu nantu à i livelli di colesterolu è i leucociti. Can Med Assoc J. 1959; 80: 359-62. Vede astrattu.
  51. Earthman TP, Odom L, Mullins CA. Acidosi lattica assuciata à a terapia di niacina in alta dosi. South Med J. 1991; 84: 496-7. Vede astrattu.
  52. Brown WV. Niacina per i disordini lipidichi. Indicazioni, efficacia è sicurezza. Postgrad Med. Aostu 1995; 98: 185-9, 192-3. Vede astrattu.
  53. Windler E, Zyriax BC, Bamberger C, Rinninger F, Beil FU. Strategie attuali è recenti progressi in a terapia di ipercolesterolemia. Atheroscler Suppl. 2009; 10: 1-4. Vede astrattu.
  54. Kaijser L, Eklund B, Olsson AG, Carlson LA. Dissociazione di l'effetti di l'acidu nicotinicu nantu à a vasodilatazione è a lipolisi da un inibitore di sintesi di prostaglandine, indometacina, in l'omu. Med Biol. 1979; 57: 114-7. Vede astrattu.
  55. Eklund B, Kaijser L, Nowak J, Wennmalm A. Prostaglandins cuntribuiscenu à a vasodilatazione indotta da l'acidu nicotinicu. Prostaglandine. 1979; 17: 821-30. Vede astrattu.
  56. Andersson RG, Aberg G, Brattsand R, Ericsson E, Lundholm L. Studii nantu à u meccanisimu di u lavu induttu da l'acidu nicotinicu. Acta Pharmacol Toxicol (Copenh). 1977 lug; 41: 1-10. Vede astrattu.
  57. Morgan JM, Capuzzi DM, Guyton JR, et al. Effettu di Trattamentu di Niaspan, una Niacina à Liberazione Cuntrullata, in Pazienti cun Ipercolesterolemia: Un Pruvenimentu Controllatu Placebo. J Cardiovasc Pharmacol Ther. 1996; 1: 195-202. Vede astrattu.
  58. Aronov DM, Keenan JM, Akhmedzhanov NM, et al. Pruvenza clinica di niacina à liberazione sustinuta di matrice di cera in una populazione russa cun ipercolesterolemia. Arch Fam Med. 1996; 5: 567-75. Vede astrattu.
  59. Goldberg A, Alagona P Jr, Capuzzi DM, et al. Efficacità di dosi multipli è sicurezza di una forma di liberazione estesa di niacina in a gestione di l'iperlipidemia. Am J Cardiol. 2000; 85: 1100-5. Vede astrattu.
  60. Smith DT, Ruffin JM è Smith SG. Pellagra trattatu cù successu à l'acidu nicotinicu: un raportu di casu. JAMA 1937; 109: 2054-2055.
  61. Fouts PJ, Helmer OM, Lepkovsky S, et al. Trattamentu di a pellagra umana cù l'acidu nicotinicu. Proc Soc Exp Biol Med 1937; 37: 405-407.
  62. Brown BG, Bardsley J, Poulin D, et al. Dosi moderata, terapia di trè droghe cù niacina, lovastatina è colestipol per riduce u colesterolu lipoproteicu à bassa densità <100 mg / dl in i pazienti cù iperlipidemia è malattia coronaria. Am J Cardiol. 1997; 80: 111-5. Vede astrattu.
  63. Ban TA. Psichiatria accademica è l'industria farmaceutica. Prog Neuropsychopharmacol Biol Psychiatry. 2006 di Maghju; 30: 429-41.Vede astrattu.
  64. Lanska DJ. Capitulu 30: aspetti storichi di i principali disordini di carenza di vitamina neurologica: e vitamine B solubili in acqua. Handb Clin Neurol. 2010; 95: 445-76. Vede astrattu.
  65. Berge KG, Canner PL. Prughjettu coronariu di droghe: sperienza cù niacina. Gruppu di Ricerca di u Prughjettu Coronariu di Droga. Eur J Clin Pharmacol. 1991; 40 Suppl 1: S49-51. Vede astrattu.
  66. Nisun autore elencatu. Clofibrate è niacina in malatie coronarie. JAMA. 1975 27 Jan; 231: 360-81. Vede astrattu.
  67. Henkin Y, Oberman A, Hurst DC, Segrest JP. Niacina rivisitata: osservazioni cliniche nantu à una droga impurtante ma sottoutilizzata. Am J Med. 1991; 91: 239-46. Vede astrattu.
  68. Henkin Y, Johnson KC, Segrest JP. Rechallenge cù niacina cristallina dopu à l'epatite indotta da droghe da niacina à liberazione sustinuta. JAMA. 1990; 264: 241-3. Vede astrattu.
  69. Etchason JA, Miller TD, Squires RW, et al. Epatite indotta da niacina: un effetti collaterali putenziali cù niacina à liberazione di tempu à bassa dosi. Mayo Clin Proc. 1991; 66: 23-8. Vede astrattu.
  70. Shakir KM, Kroll S, Aprill BS, Drake AJ 3rd, Eisold JF. L'acidu nicotinicu diminuisce i livelli di ormoni tiroidali sierici mantenendu un statu eutiroideu. Mayo Clin Proc. 1995; 70: 556-8. Vede astrattu.
  71. Drinka PJ. Alterazioni in a tiroide è i testi di funzione epatica associati à i preparati di niacina à rilasciu sustinutu Mayo Clin Proc. 1992; 67: 1206. Vede astrattu.
  72. Cashin-Hemphill L, Spencer CA, Nicoloff JT, et al. Alterazioni in indici hormonali tiroidali sierici cù terapia colestipol-niacina. Ann Intern Med. 1987; 107: 324-9. Vede astrattu.
  73. Dunn RT, Ford MA, Rindone JP, Kwiecinski FA. L'aspirina à bassa dose è l'ibuprofene riduce e reazioni cutanee dopu à l'amministrazione di niacina. Sò J Ther. 1995; 2: 478-480. Vede astrattu.
  74. Litin SC, Anderson CF. Miopatia assuciata à l'acidu nicotinicu: un rapportu di trè casi. Am J Med. 1989; 86: 481-3. Vede astrattu.
  75. Hexeberg S, Retterstøl K. [Ipertrigliceridemia - diagnosticu, risicu è trattamentu]. Tidsskr Nè Laegeforen. 2004; 124: 2746-9. Vede astrattu.
  76. Garnett WR. Interazzione cù hydroxymethylglutaryl-coenzyme A reductase inhibitors. Am J Health Syst Pharm. 1995; 52: 1639-45. Vede astrattu.
  77. Gadegbeku CA, Dhandayuthapani A, Shrayyef MZ, Egan BM. Effetti emodinamichi di l'infuzione di l'acidu nicotinicu in sughjetti normotensivi è ipertensivi. Sò J Hypertens. 2003; 16: 67-71. Vede astrattu.
  78. O'Brien T, Silverberg JD, Nguyen TT. A tossicità indotta da l'acidu nicotinicu assuciata à a citopenia è a diminuzione di i livelli di globulina chì vincula a tiroxina. Mayo Clin Proc. 1992; 67: 465-8. Vede astrattu.
  79. Dearing BD, Lavie CJ, Lohmann TP, Genton E. Niacina indotta da carenza di sintesi di fattore di coagulazione cù coagulopatia. Arch Intern Med. 1992; 152: 861-3. Vede astrattu.
  80. Sampathkumar K, Selvam M, Sooraj YS, Gowthaman S, Ajeshkumar RN. Acidu nicotinicu à liberazione estesa - un novu agente orale per u cuntrollu di fosfati. Int Urol Nephrol. 2006; 38: 171-4. Vede astrattu.
  81. Ng CF, Lee CP, Ho AL, Lee VW. Effettu di a niacina nantu à a funzione erettile in l'omi chì soffrenu disfunzione erettile è dislipidemia. J Sex Med. 2011; 8: 2883-93. Vede astrattu.
  82. Duggal JK, Singh M, Attri N, et al. Effettu di a terapia niacina nantu à i risultati cardiovascolari in i pazienti cù malattia coronaria. J Cardiovasc Pharmacol Ther. 2010; 15: 158-66. Vede astrattu.
  83. Carlson LA, Rosenhamer G. Riduzzione di a mortalità in u Studiu di Stoccolma Ischemica di Cardiopatia Studiu di Prevenzione Secundaria per trattamentu cumbinatu cù clofibratu è acidu nicotinicu. Acta Med Scand. 1988; 223: 405-18. Vede astrattu.
  84. Blankenhorn DH, Nessim SA, Johnson RL, et al. Effetti benefichi di a terapia combinata di colestipol-niacina nantu à l'aterosclerosi coronaria è l'innesti di bypass venoso coronariu. JAMA. 1987; 257: 3233-40. Vede astrattu.
  85. Mack WJ, Selzer RH, Hodis HN, et al. Riduzione di un annu è analisi longitudinale di u spessore intima-media carotide assuciatu à a terapia colestipol / niacina. Corsu. 1993; 24: 1779-83. Vede astrattu.
  86. Blankenhorn DH, Selzer RH, Crawford DW, et al. Effetti benefiziunali di a terapia colestipol-niacina annantu à l'arteria carotide cumuna. Riduzione di dui è quattru anni di spessore intima-media misurata per ultrasuoni. Circulazione. 1993; 88: 20-8. Vede astrattu.
  87. Brown BG, Zambon A, Poulin D, et al. Usu di niacina, statine è resine in pazienti cun iperlipidemia cumminata. Am J Cardiol. 1998; 81 (4A): 52B-59B. Vede astrattu.
  88. Brown G, Albers JJ, Fisher LD, et al. Regressione di a malattia coronaria cum'è u risultatu di una terapia intensiva di riduzione di lipidi in omi cù alti livelli di apolipoproteina B. N Engl J Med. 1990; 323: 1289-98. Vede astrattu.
  89. Bruckert E, Labreuche J, Amarenco P. Meta-analisi di l'effettu di l'acidu nicotinicu solu o in cumbinazione nantu à eventi cardiovascolari è aterosclerosi. Aterosclerosi. 2010; 210: 353-61. Vede astrattu.
  90. Spies TD, Grant JM, Stone RE, et al. Osservazioni recenti nantu à u trattamentu di seicentu pellagrini cun un accentu speciale nantu à l'usu di l'acidu nicotinicu in profilassi. South Med J 1938; 31: 1231.
  91. Malfait P, Moren A, Dillon JC, et al. Un focu di pellagra in relazione cù cambiamenti in niacina dietetica trà i rifugiati mozambicani in Malawi. Int J Epidemiol. 1993; 22: 504-11. Vede astrattu.
  92. Gerber MT, Mondy KE, Yarasheski KE, et al. Niacina in individui infetti da HIV cun iperlipidemia chì ricevenu una terapia antiretrovirale potente. Clin Infect Dis. 2004; 39: 419-25. Vede astrattu.
  93. Dubé MP, Wu JW, Aberg JA, et al. Sicurezza è efficacia di a niacina à liberazione estesa per u trattamentu di dislipidemia in pazienti cun infezione da HIV: Studiu A5148 di Prove Clinichi di AIDS. Antivir Ther. 2006; 11: 1081-9. Vede astrattu.
  94. Balasubramanyam A, Coraza I, Smith EO, et al. A cumbinazione di niacina è fenofibratatu cù cambiamenti di stile di vita migliora a dislipidemia è l'ipoadiponectinemia in i pazienti HIV in terapia antiretrovirale: risultati di "core pusitivu", un studiu randomizatu è cuntrullatu. J Clin Endocrinol Metab. 2011; 96: 2236-47. Vede astrattu.
  95. Elam MB, Hunninghake DB, Davis KB, et al. Effettu di a niacina nantu à i livelli di lipidi è lipoproteine ​​è u cuntrollu glicemicu in i pazienti cun diabete è malatie arteriali periferiche: u studiu ADMIT: Un studiu randomizatu. Pruvenza di Intervenzione Multipla di Malatie Arteriali. JAMA. 2000; 284: 1263-70. Vede astrattu.
  96. Charland SL, Malone DC. Previsione di riduzione di risicu di eventi cardiovascolari da cambiamenti lipidici associati à a terapia di dislipidemia ad alta potenza. Curr Med Res Opin. 2010; 26: 365-75. Vede astrattu.
  97. Goldberg AC. Una metanàlisi di studii cuntrullati randomizati nantu à l'effetti di a niacina à liberazione estesa in donne. Am J Cardiol. 2004; 94: 121-4. Vede astrattu.
  98. Maes BD, Hiele MI, Geypens BJ, et al. Modulazione farmacologica di u tassu di svuotamentu gastricu di i solidi misurata da u test di respiru à l'acidu octanoicu marcatu cù carbonu: influenza di l'eritromicina è di a propantelina. Gut 1994; 35: 333-7.Vede astrattu.
  99. Dichjarazione FDA nantu à u prucessu AIM-HIGH. http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/PostmarketDrugSafetyInformationforPatientsandProviders/ucm256841.htm. (Accessu à u 3 di ghjugnu 2011).
  100. Nutizie NIH. NIH ferma u prucessu clinicu nantu à u trattamentu cumminatu di u colesterolu. 26 di Maghju, 2011. http://www.nih.gov/news/health/may2011/nhlbi-26.htm. (Accessu à u 3 di ghjugnu 2011).
  101. PL Detail-Document, Niacin Plus Statin per Riduce u Risicu Cardiovascolare: Studiu AIM-HIGH. Lettera di u farmacista / Lettera di u prescrittore. Lugliu 2011.
  102. Karthikeyan K, Thappa DM. Pellagra è pelle. Int J Dermatol 2002; 41: 476-81. Vede astrattu.
  103. Hendricks WM. Pellagra è dermatosi pellagralike: etiologia, diagnosticu differenziale, dermatopatologia è trattamentu. Semin Dermatol 1991; 10: 282-92. Vede astrattu.
  104. Bingham LG, Verma SB. Un rash fotodistribuitu. (Esame di Autovalutazione di l'Accademia Americana di Dermatologia). J Am Acad Dermatol 2005; 52: 929-32.
  105. Nahata MC. Chloramphenicol. In: Evans WE, Schentag JJ, Jusko WJ (eds). Farmacocinetica Applicata: Principii di Monitoraggio Terapeuticu di Medicinali. 3a ed., Vancouver, WA: Applied Therapeutics, Inc., 1992.
  106. Ding RW, Kolbe K, Merz B, et al. Farmacocinetica di l'interazione àcitu nicotinicu-acidu salicilicu. Clin Pharmacol Ther 1989; 46: 642-7. Vede astrattu.
  107. Lyon VB, Fairley JA. Pellagra indotta da anticonvulsivu. J Am Acad Dermatol 2002; 46: 597-9. Vede astrattu.
  108. Kaur S, Goraya JS, Thami GP, Kanwar AJ. Dermatite pellagra indotta da fenitoina (lettera). Pediatr Derm 2002; 19: 93. Vede astrattu.
  109. Wood B, Rademaker M, Oakley A, Wallace J. Pellagra in una donna cù rimedii alternativi. Australas J Dermatol 1998; 39: 42-4. Vede astrattu.
  110. Bender DA, Russell-Jones R. Pellagra indotta da isoniazidi malgradu a supplementazione di vitamina B6 (lettera). Lancet 1979; 2: 1125-6. Vede astrattu.
  111. Stevens H, Ostlere L, Begent R, et al. Pellagra secondaria à 5-fluorouracil. Br J Dermatol 1993; 128: 578-80. Vede astrattu.
  112. Swash M, Roberts AH. Encefalopatia reversibile cum'è pellagra cù etionamide è cicloserina. Tuberculu 1972; 53: 132. Vede astrattu.
  113. Brooks-Hill RW, Bishop ME, Vellend H. Encefalopatia simile à Pellagra complicendu un regime multiplu di farmaci per u trattamentu di l'infezioni pulmonari da Mycobacterium avium-intracellulare (lettera). Am Rev Resp Dis 1985; 131: 476. Vede astrattu.
  114. Bender DA, Earl CJ, Lees AJ. Deplezione di niacina in pazienti Parkinsoniani trattati cù L-dopa, benserazide è carbidopa. Clinical Sci 1979; 56: 89-93. . Vede astrattu.
  115. Ludwig GD, DC biancu. Pellagra indotta da 6-mercaptopurina. Clin Res 1960; 8: 212.
  116. Stratigos JD, Katsambas A. Pellagra: una malattia esistente. Br J Dermatol 1977; 96: 99-106. Vede astrattu.
  117. Jarrett P, Duffill M, Oakley A, Smith A. Pellagra, azatioprina è malattia infiammatoria di l'intestinu. Clin Exp Dermatol 1997; 22: 44-5. Vede astrattu.
  118. Infurmazione nantu à u pruduttu: Niaspan. Pharmaceuticals Kos. Cranbury, NJ. 2005. Dispunibule in www.niaspan.com/professional/content/pdfs/productinfo.pdf. (Accessu u 3 di marzu di u 2006).
  119. Schwab RA, Bachhuber BH. Deliriu è acidosi lattica causata da l'etanolu è a niacina coingestione. Am J Emerg Med 1991; 9: 363-5. Vede astrattu.
  120. Ito MK. Avanzamenti in a comprensione è a gestione di a dislipidemia: aduprendu terapie basate in niacina. Am J Health-Syst Pharm 2003; 60 (suppl 2): ​​s15-21. Vede astrattu.
  121. Reaven P, Witztum JL. Lovastatin, acidu nicotinicu è rabdomiolisi (lettera). Ann Int Med 1988; 109: 597-8. Vede astrattu.
  122. Rockwell KA. Interazzione potenziale trà niacina è nicotina transdermica (lettera). Ann Pharmacother 1993; 27: 1283-4. Vede astrattu.
  123. Gillman MA, Sandyk R. Carenza di acidu nicotinicu indotta da valproato di sodiu (lettera). S Afr Med J 1984; 65: 986. Vede astrattu.
  124. Papa CM. Niacinamide è acanthosis nigricans (lettera). Arch Dermatol 1984; 120: 1281. Vede astrattu.
  125. Morris MC, Evans DA, Bianias JL, et al. A niacina dietetica è u risicu di incidente malatia Alzheimer è di calata cugnitiva. J Neurol Neurosurg Psychiatry 2004; 75: 1093-99. Vede astrattu.
  126. McKenney J. Nuove prospettive nantu à l'usu di a niacina in u trattamentu di i disordini lipidici. Arch Intern Med 2004; 164: 697-705. Vede astrattu.
  127. Raising HDL è Niacin Use. Lettera di u farmacista / Lettera di u prescrittore 2004; 20: 200504.
  128. Hoskin PJ, Stratford MR, Saunders MI, et al. Amministrazione di nicotinamide durante u graficu: farmacocinetica, escalazione di dose è tossicità clinica. Int J Radiat Oncol Biol Phys 1995; 32: 1111-9. Vede astrattu.
  129. Miralbell R, Mornex F, Greiner R, et al. Radioterapia accelerata, carbogenu è nicotinamide in glioblastoma multiforme: rapportu di l'Organizazione Europea per a Ricerca è Trattamentu di u Cancer 22933. J Clin Oncol 1999; 17: 3143-9. Vede astrattu.
  130. Anon. Monografia di Niacinamide. Alt Med Rev 2002; 7: 525-9. Vede astrattu.
  131. Schwartz ML. Iperglicemia grave riversibile in cunsequenza di a terapia niacina. Arch Int Med 1993; 153: 2050-2. Vede astrattu.
  132. Kahn SE, Beard JC, Schwartz MW, et al. Aumentata capacità secretoria di e cellule B cume meccanismu per l'adattazione di l'isulottu à a resistenza à l'insulina indotta da l'acidu nicotinicu. Diabetes 1989; 38: 562-8. Vede astrattu.
  133. Rader JI, Calvert RJ, Hathcock JN. Tossicità epatica di preparazioni immodificate è di liberazione di tempu di niacina. Am J Med 1992; 92: 77-81. Vede astrattu.
  134. Figge HL, Figge J, Souney PF, et al. Acidu Nicotinicu: una rivista di u so usu clinicu in u trattamentu di i disordini lipidi. Farmacoterapia 1988; 8: 287-94. Vede astrattu.
  135. Bays HE, Dujovne CA. Interazzione di droghe di droghe chì alteranu i lipidi. Drug Saf 1998; 19: 355-71. Vede astrattu.
  136. Vannucchi H, Moreno FS. Interazione di u niacina è u metabolismu di u zincu in i pazienti cù pellagra alcolica Am J Clin Nutr 1989; 50: 364-9. Vede astrattu.
  137. Urberg M, Zemel MB. Evidenza di sinergismu trà cromu è acidu nicotinicu in u cuntrollu di a tolleranza à u glucosiu in l'anziani umani. Metabolismu 1987; 36: 896-9. Vede astrattu.
  138. Cheung MC, Zhao XQ, Chait A, et al. I supplementi antiossidanti bloccanu a risposta di HDL à a terapia di simvastatin-niacina in i pazienti cù malattia coronaria è HDL bassa. Arterioscler Thromb Vasc Biol 2001; 21: 1320-6. Vede astrattu.
  139. Chesney CM, Elam MB, Herd JA, et al. Effettu di a niacina, a warfarina è a terapia antiossidante nantu à i parametri di coagulazione in i pazienti cù malatie arteriali periferiche in u Pruvenzu di Intervenzione Multipla di Malatie Arteriali (ADMIT). Am Heart J 2000; 140: 631-6 .. Vede astrattu.
  140. Wink J, Giacoppe G, King J. Effettu di naicina à dosi assai basse nantu à lipoproteine ​​ad alta densità in pazienti sottoposti à terapia di statine à longu andà. Am Heart J 2002; 143: 514-8 .. Vede astrattu.
  141. Wolfe ML, Vartanian SF, Ross JL, et al. Sicurezza è efficacia di Niaspan quandu aghjuntu sequenzialmente à una statina per u trattamentu di dislipidemia. Am J Cardiol 2001; 87: 476-9, A7 .. Vede astrattu.
  142. Brown BG, Zhao XQ, Chait A, et al. Simvastatin è niacina, vitamine antioxidanti, o a cumminazione per a prevenzione di malatie coronarie. N Engl J Med 2001; 345: 1583-93. Vede astrattu.
  143. Cumming RG, Mitchell P, Smith W. Diet and cataract: the Blue Mountains Eye Study. Oftalmologia 2000; 10: 450-6. Vede astrattu.
  144. Kuroki F, Iida M, Tominaga M, et al. Statu multiplu di vitamina in a malatia di Crohn. Correlazione cù l'attività di a malatia. Dig Dis Sci 1993; 38: 1614-8. Vede astrattu.
  145. Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Thiamin, Riboflavina, Niacina, Vitamina B6, Folatu, Vitamina B12, Acidu Pantotenicu, Biotina è Colina. Washington, DC: National Academy Press, 2000. Disponibile à: http://books.nap.edu/books/0309065542/html/.
  146. Sito Web di l'Associazione Dietetica Americana. Disponibile à: www.eatright.org/adap1097.html (Accessu à u 16 di lugliu di u 1999).
  147. Lal SM, Hewett JE, Petroski GF, et al. Effetti di l'acidu nicotinicu è lovastatina in i pazienti trasplantati renali: un prucessu prospettivu, randomizatu, apertu etichettatu crossover. Am J Dis Disney 1995; 25: 616-22. Vede astrattu.
  148. Guyton JR, Goldberg AC, Kreisberg RA, et al. Efficacia di a dosa una volta à a notte di niacina à liberazione estesa sola è in cumbinazione per ipercolesterolemia. Am J Cardiol 1998; 82: 737-43. Vede astrattu.
  149. Vega GL, Grundy SM. Risposte di lipoproteine ​​à u trattamentu cù lovastatin, gemfibrozil, è acidu nicotinicu in pazienti normolipidemici cun ipoalphalipoproteinemia. Arch Intern Med 1994; 154: 73-82. Vede astrattu.
  150. Vacek JL, Dittmeier G, Chiarelli T, et al. Cunfrontu di lovastatin (20 mg) è acidu nicotinicu (1,2 g) cù qualsiasi droga solu per iperlipoproteinemia di tipu II. Am J Cardiol 1995; 76: 182-4. Vede astrattu.
  151. Illingworth DR, Stein EA, Mitchel YB, et al. Effetti comparativi di lovastatin è niacina in ipercolesterolemia primaria. Un prucessu prospettivu. Arch Intern Med 1994; 154: 1586-95. Vede astrattu.
  152. Pozzilli P, Browne PD, Kolb H. Meta-analisi di u trattamentu di nicotinamide in i pazienti cun IDDM di iniziu recente. I Trialisti di Nicotinamide. Diabetes Care 1996; 19: 1357-63. Vede astrattu.
  153. Johansson JO, Egberg N, Asplund-Carlson A, Carlson LA. U trattamentu à l'acidu nicotinicu sposta l'equilibriu fibrinoliticu favurèvule è diminuisce u fibrinogenu plasmaticu in l'omi ipertrigliceridemichi. J Cardiovasc Risk 1997; 4: 165-71. Vede astrattu.
  154. Rabbani GH, Butler T, Bardhan PK, Islam A. Riduzione di a perdita di fluidi in u colera da l'acidu nicotinicu: un studiu randomizatu cuntrullatu. Lancet 1983; 2: 1439-42. Vede astrattu.
  155. Programma Naziunale d'Educazione à u Colesterolu. Abbassamentu di u Colesterulu in u Paziente cù Malatie Coronaria. 1997. Disponibile à: http://www.vidyya.com/pdfs/1225cholesterol.pdf. (Accessu à u 26 di Maghju 2016).
  156. Darvay A, Basarab T, McGregor JM, Russell-Jones R. Isoniazid induce pellagra malgradu a supplementazione di piridossina. Clin Exp Dermatol 1999; 24: 167-9. Vede astrattu.
  157. Ishii N, Nishihara Y. Encefalopatia Pellagra trà i pazienti tuberculosi: a so relazione cù a terapia isoniazida. J Neurol Neurosurg Psychiatry 1985; 48: 628-34. Vede astrattu.
  158. Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute. Dichjarazione di Posizione Terapeutica ASHP nantu à l'usu sicuru di niacina in a gestione di dislipidemie. Am J Health Syst Pharm 1997; 54: 2815-9. Vede astrattu.
  159. Leighton RF, Gordon NF, Small GS, et al. Dolore dentale è gengivale cume effetti collaterali di a terapia niacina. Pettu 1998; 114: 1472-4. Vede astrattu.
  160. Garg A, Grundy SM. L'acidu nicotinicu cum'è terapia per a dislipidemia in u diabete mellitus non insulinu-dipendente. JAMA 1990; 264: 723-6. Vede astrattu.
  161. Crouse JR III. Novi sviluppi in l'usu di niacina per u trattamentu di l'iperlipidemia: novu cunsiderazioni in l'usu di una vechja droga. Coron Artery Dis 1996; 7: 321-6. Vede astrattu.
  162. Knopp RH. Profili clinichi di niacina di pianura versus di liberazione sustinuta (Niaspan) è u fundamentu fisiologicu per a dosa di notte. Am J Cardiol 1998; 82: 24U-28U; discussione 39U-41U. Vede astrattu.
  163. Knopp RH, Alagona P, Davidson M, et al. Efficacità equivalente di una forma di liberazione di tempu di niacina (Niaspan) data una volta à a notte versus niacina semplice in a gestione di l'iperlipidemia. Metabolismu 1998; 47: 1097-104. Vede astrattu.
  164. McKenney JM, Proctor JD, Harris S, Chinchili VM. Un paragone di l'efficacità è l'effetti tossichi di a niacina sustinuta vs à liberazione immediata in i pazienti ipercolesterolemici. JAMA 1994; 271: 672-7. Vede astrattu.
  165. Grey DR, Morgan T, Chretien SD, Kashyap ML. Efficacità è sicurezza di niacina à liberazione cuntrullata in veterani dislipoproteinemichi. Ann Intern Med 1994; 121: 252-8. Vede astrattu.
  166. Capuzzi DM, Guyton JR, Morgan JM, et al. Efficacità è sicurezza di una niacina à liberazione estesa (Niaspan): un studiu à longu andà. Am J Cardiol 1998; 82: 74-81; discu. 85U-6U. Vede astrattu.
  167. Jungnickel PW, Maloley PA, Vander Tuin EL, et al. Effettu di dui regimi di pretrattamentu di l'aspirina nantu à reazzioni cutanee indotte da niacina. J Gen Intern Med 1997; 12: 591-6. Vede astrattu.
  168. Whelan AM, Prezzo SO, Fowler SF, Hainer BL. L'effettu di l'aspirina nantu à e reazzioni cutanee indotte da niacina. J Fam Pract 1992; 34: 165-8. Vede astrattu.
  169. Gibbons LW, Gonzalez V, Gordon N, Grundy S. A prevalenza di l'effetti secundari cù l'acidu nicotinicu di liberazione regulare è sustinuta. Am J Med 1995; 99: 378-85. Vede astrattu.
  170. Park YK, Sempos CT, Barton CN, et al. Efficacità di a furtificazione alimentaria in i Stati Uniti: u casu di pellagra. Am J Public Health 2000; 90: 727-38. Vede astrattu.
  171. Zhao XQ, Brown BG, Hillger L, et al. Effetti di una terapia intensiva di riduzione di lipidi nantu à l'arterie coronarie di sughjetti asintomatici cun elevata apolipoproteina B. Circulazione 1993; 88: 2744-53. Vede astrattu.
  172. Canner PL, Berge KG, Wenger NK, et al. Murtalità di quindici anni in i pazienti di u Prughjettu Coronariu di Droga: benefiziu à longu andà cù niacina. J Am Coll Cardiol 1986; 8: 1245-55. Vede astrattu.
  173. Guyton JR, Blazing MA, Hagar J, et al. Niacina à liberazione estesa vs gemfibrozil per u trattamentu di bassi livelli di colesterolu lipoproteicu ad alta densità. Gruppu di Studiu Niaspan-Gemfibrozil. Arch Intern Med 2000; 160: 1177-84. Vede astrattu.
  174. Zema MJ. Gemfibrozil, acidu nicotinicu è terapia cumbinata in pazienti cun ipoalphalipoproteinemia isolata: un studiu randomizatu, apertu, crossover studiu. J Am Coll Cardiol 2000; 35: 640-6. Vede astrattu.
  175. Knodel LC, Talbert RL. Effetti avversi di droghe ipolipidemiche. Med Toxicol 1987; 2: 10-32. Vede astrattu.
  176. Yates AA, Schlicker SA, Suitor CW. Prese di riferimentu dieteticu: A nova basa per e raccomandazioni per u calciu è nutrienti cunnessi, vitamine B è colina. J Am Diet Assoc 1998; 98: 699-706. Vede astrattu.
  177. Shils ME, Olson JA, Shike M, Ross AC, eds. Nutrizione Moderna in Salute è Malatie. 9a ed. Baltimore, MD: Williams & Wilkins, 1999.
  178. Reimund E. Dermatite indotta da privazione di sonnu: ulteriore sustegnu di deplezione di l'acidu nicotinicu in privazione di sonnu. Med Ipotesi 1991; 36: 371-3. Vede astrattu.
  179. Ioannides-Demos LL, Christophidis N, et al. Implicazione di dosificazione di un'interazione clinica trà u suchju di pompelmo è a ciclosporina è e concentrazioni di metaboliti in i pazienti cù malatie autoimmune. J Rheumatol 1997; 24: 49-54. Vede astrattu.
  180. Hardman JG, Limbird LL, Molinoff PB, eds. Goodman è Gillman's The Pharmacological Basis of Therapeutics, 9th ed. New York, NY: McGraw-Hill, 1996.
  181. Garg R, Malinow MR, Pettinger M, et al. U trattamentu cù niacina aumenta i livelli di omocisteina in plasma. Am Heart J 1999; 138: 1082-7. Vede astrattu.
  182. Gruenwald J, Brendler T, Jaenicke C. PDR per Medicinali à base di erbe. 1a ed. Montvale, NJ: Medical Economics Company, Inc., 1998.
  183. McEvoy GK, ed. AHFS Infurmazione nantu à a Droga. Bethesda, MD: Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute, 1998.
Ultima rivista - 16/10/2020

Fascinante

Cumu hè fatta a chirurgia di u cancheru intestinale

Cumu hè fatta a chirurgia di u cancheru intestinale

A cirurgia hè u trattamentu principale indicatu per u cancheru di l'inte tione, po tu chì curri ponde à un modu più veloce è più efficace per eliminà a maiò...
Helmiben - Worms Remedy

Helmiben - Worms Remedy

Helmiben hè un rimediu chì hè adupratu per trattà infezioni cau ate da vermi è para iti in adulti è zitelli di più di 5 anni.Que ta medicina in ver ione liquida cunt...