Autore: William Ramirez
Data Di Creazione: 23 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 9 Dicembre 2024
Anonim
Machines that the devil would be shocked to see. Strange machines.
Video: Machines that the devil would be shocked to see. Strange machines.

Cuntenutu

L'artiglia di u Diavule hè una erba. U nome botanicu, Harpagophytum, significa "pianta à ganciu" in grecu. Sta pianta riceve u so nome da l'apparizione di u so fruttu, chì hè cupertu di ganci destinati à attaccà si à l'animali per sparghje e sementi. E radiche è i tuberi di a pianta sò aduprati per fà a medicina.

L'artiglia di u Diavule hè aduprata per u dolore di schiena, l'artrosi, l'artrite reumatoide (RA), è altre cundizione, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene sti usi.

Malattia di coronavirus 2019 (COVID-19): Certi sperti avertiscenu chì a grippa di u diavule pò interferisce cù a risposta di u corpu contr'à COVID-19. Ùn ci hè micca dati forti per sustene st'avvertimentu. Ma ùn ci hè ancu micca boni dati per sustene l'usu di a grippa di u diavulu per COVID-19.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per UNGRAIA DI DIAVU sò i seguenti:


Possibilmente efficace per ...

  • Dolore di schiena. Pigliate a grippa di u diavulu per bocca pare riduce u dulore à u schernu. A grippa di u Diavule sembra funziunà quant'è qualchì medicamentu antiinfiammatoriu non steroidale (AINE).
  • Osteoartrite. Pigliate a grippa di u diavulu solu, cù altri ingredienti, o inseme cù i farmaci antiinfiammatori non steroidali (AINE) pare aiutà à diminuisce u dulore ligatu à l'artrosi. Alcune evidenze suggerenu chì a grippa di u diavulu funziona quant'è diacerheina (una droga à azzione lenta per l'artrosi chì ùn hè micca dispunibile in i Stati Uniti) per migliurà u dulore di l'artrosi in u fiancu è u ghjinochju dopu à 16 settimane di trattamentu. Alcune persone chì piglianu a grippa di u diavulu parenu esse in gradu di calà a dosa di FANS ch'elli necessitanu per u dulore.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Artrite reumatoide (RA). E prime ricerche mostranu chì piglià l'estratto di artigli di u diavulu per bocca ùn puderia micca migliurà a RA.
  • Indurimentu di l'arterie (aterosclerosi).
  • Dolore à u pettu acutu dopu a respirazione (dolore toracicu pleuritu).
  • Fibromialgia.
  • Gout.
  • Colesterol altu.
  • Perda di l'appitittu.
  • Dolore musculare.
  • Migraña.
  • Indigestione (dispepsia).
  • Frebba.
  • Crampi menstruali (dismenorrea).
  • Periudi irregulari.
  • Difficultà durante u partitu.
  • Gonfiore (infiammazione) di un tendinu (tendinite).
  • Allergii.
  • Malatie di u rene è di a vejiga.
  • Curazione di a ferita, quandu hè appiicata à a pelle.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà a grippa di u diavulu per questi usi.

A grippa di u Diavule cuntene chimichi chì puderianu diminuisce l'infiammazione è u gonfiore è u dulore resultante.

Quandu hè presu per bocca: U grippu di u Diavule hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di l'adulti quandu sò presi finu à un annu. L'effettu secundariu più cumuni hè a diarrea. Altri effetti secondarii ponu include nausea, vomitu, dolore di stomacu, mal di testa, ronchi in l'arechje, perdita di appetitu è ​​perdita di gustu. A grippa di u Diavule pò ancu causà reazzione allergica à a pelle, prublemi menstruali è cambiamenti di pressione sanguigna. Questi avvenimenti sò pocu cumuni.

Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se a grippa di u diavulu hè sicura quandu hè presa per più di un annu.

Quandu si applica à a pelle: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se a grippa di u diavulu hè sicura o chì effetti ponu esse.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza: U grippu di u Diavule hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu s'utilice durante a gravidanza. Puderia dannà u fetu in via di sviluppu. Evite l'usu.

Allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se a grippa di u diavulu hè sicura da aduprà quandu allatta. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.

Prublemi cardiaci, pressione sanguigna alta, pressione sanguigna bassa: A grippa di u Diavule pò influenzà a frequenza cardiaca, i battiti di u core è a pressione sanguigna. Puderia dannà e persone cun disordini di u core è di u sistema circulatoriu. Sì avete una di sti cundizioni, parlate cù u vostru duttore sanitariu prima di inizià a grippa di u diavulu.

Diabetes: A grippa di u Diavule puderia calà i livelli di zuccheru in sangue.U so usu cun medicazione chì abbassa u zuccherinu in sangue pò fà calà u zuccheru in sangue troppu bassa. Monitorà i livelli di glucosiu in sangue da vicinu. U vostru duttore sanitariu puderia bisognu di adattà a vostra dosa di medicazione per u diabete.

Càlculi: A grippa di u Diavule puderia aumentà a produzzione di bile. Questu puderia esse un prublema per e persone cun calcoli biliari. Evite aduprà l'artigliulu di u diavulu.

Bassi livelli di sodiu in u corpu: A grippa di u Diavule puderia fà calà i livelli di sodiu in u corpu. Questa puderia aggravà i sintomi in e persone chì anu dighjà bassi livelli di sodiu.

Malattia di l'ulcera peptica (PUD): Siccomu a grippa di u diavulu puderia aumentà a produzzione di acidi di u stomacu Questa puderia dannà e persone cun ulceri di stomacu. Evite aduprà l'artigliulu di u diavulu.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C19 (CYP2C19))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. A grippa di u Diavule puderia diminuisce a rapidità cù chì u fegatu scumparte qualchì medicazione. Pigliate a grippa di u diavule inseme cù qualchi medicamentu chì sò scumpartuti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di certi medicazione. Prima di piglià l'artigliulu di u diavulu parlate cù u vostru duttore di sanità se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu omeprazole (Prilosec), lansoprazole (Prevacid), è pantoprazole (Protonix); diazepam (Valium); carisoprodol (Soma); nelfinavir (Viracept); è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C9 (CYP2C9))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. A grippa di u Diavule puderia diminuisce a rapidità cù chì u fegatu scumparte qualchì medicazione. Pigliate a grippa di u diavule inseme cù qualchi medicamentu chì sò scumpartuti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di certi medicazione. Prima di piglià l'artigliulu di u diavulu parlate cù u vostru duttore di sanità se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu diclofenac (Cataflam, Voltaren), ibuprofen (Motrin), meloxicam (Mobic), è piroxicam (Feldene); celecoxib (Celebrex); amitriptilina (Elavil); warfarina (Coumadin); glipizide (Glucotrol); losartan (Cozaar); è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. A grippa di u Diavule puderia diminuisce a rapidità cù chì u fegatu scumparte qualchì medicazione. Pigliate a grippa di u diavule inseme cù qualchi medicamentu chì sò scumpartuti da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di certi medicazione. Prima di piglià l'artigliulu di u diavulu, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu lovastatin (Mevacor), ketoconazole (Nizoral), itraconazole (Sporanox), fexofenadine (Allegra), triazolam (Halcion), è assai altri.
Warfarina (Coumadin)
A warfarina (Coumadin) hè aduprata per rallentà a coagulazione di u sangue. L'artiglia di u Diavule puderia aumentà l'effetti di a warfarina (Coumadin) è aumentà a probabilità di contusioni è sangu. Assicuratevi di avè u sangue verificatu regularmente. A dosa di a vostra warfarina (Coumadin) puderia esse necessariu cambià.
Minore
Attenti à sta cumbinazione.
Farmaci sposti da pompe in cellule (Substrati di glicoproteina P)
Alcuni medicamenti sò sposti da pompe in cellule. L'artiglia di u Diavule puderia fà ste pompe menu attive è aumentà quantu di certi medicazione sò assurbiti da u corpu. Questa puderia aumentà l'effetti secundari di qualchi medicazione.

Alcuni farmaci spostati da queste pompe includono etoposide, paclitaxel, vinblastina, vincristina, vindesina, ketoconazolo, itraconazolo, amprenavir, indinavir, nelfinavir, saquinavir, cimetidina, ranitidina, diltiazem, verapamil, corticosteroidi, eritromicin Allegra), ciclosporina, loperamide (Imodium), chinidina, è altri.
Medicazione chì diminuisce l'acidu di u stomacu (bloccanti H2)
L'artiglia di u Diavule puderia aumentà l'acidu stomacu. Aumentendu l'acidu di u stomacu, a grippa di u diavulu puderia diminuisce l'efficacezza di certi medicazione chì diminuiscenu l'acidu di u stomacu, chjamati bloccanti H2.

Alcuni farmaci chì diminuenu l'acidu stomacu includenu cimetidina (Tagamet), ranitidina (Zantac), nizatidina (Axid) è famotidina (Pepcid).
Medicazione chì diminuisce l'acidu stomacu (inibitori di a pompa di protoni)
L'artiglia di u Diavule puderia aumentà l'acidu stomacu. Aumentendu l'acidu di u stomacu, a grippa di u diavulu puderia diminuisce l'efficacezza di i medicazione chì sò aduprati per diminuisce l'acidu di u stomacu, chjamati inibitori di a pompa di protoni.

Alcuni farmaci chì diminuenu l'acidu stomacu includenu omeprazole (Prilosec), lansoprazole (Prevacid), rabeprazole (Aciphex), pantoprazole (Protonix), è esomeprazole (Nexium).
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù erbe è supplementi.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

DA BOCCA:
  • Per l'artrosi: 2-2,6 grammi di estrattu di griffa di u diavulu sò stati pigliati finu à trè dosi divizate à ghjornu finu à 4 mesi. Un pruduttu cumbinatu specificu chì furnisce 600 mg di griffa di u diavulu, 400 mg di curcuma, è 300 mg di bromelina hè statu presu 2-3 trè volte à ghjornu finu à 2 mesi. Un pruduttu cumbinatu specificu (Rosaxan, medAgil Gesundheitsgesellschaft mbH) chì cuntene artigli di u diavulu, ortica, rosa canina, è vitamina D presu per bocca cum'è 40 mL ogni ghjornu hè statu adupratu da 12 settimane.
  • Per u dolore di schiena: 0,6-2,4 grammi di estrattu di griffa di u diavulu hè statu presu ogni ghjornu, di solitu in dosi divise, finu à 1 annu.
Devils Claw, Devil’s Claw Root, Garra del Diablo, Grapple Plant, Griffe du Diable, Harpagophyti Radix, Harpagophytum, Harpagophytum procumbens, Harpagophytum zeyheri, Racine de Griffe du Diable, Racine de Windhoek, Teufelskrallenwurzel, Unuf.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Carvalho RR, Donadel CD, Cortez AF, Valviesse VR, Vianna PF, Correa BB. J Bras Nefrol. 2017 Mar; 39: 79-81. Vede astrattu.
  2. More M, Gruenwald J, Pohl U, Uebelhack R. A Rosa canina - Urtica dioica - Harpagophytum procumbens / zeyheri riduce significativamente i sintomi di gonartrite in un studiu randomizatu, controllatu da placebo in doppiu cecu. Planta Med. Dic 2017; 83: 1384-91. Vede astrattu.
  3. Mahomed IM, Ojewole JAO. Effettu simile à l'ossitocina di Harpagophytum procumbens [Pedaliacae] estratto acquoso di radice secondaria nantu à l'utru isolatu di ratti. Afr J Trad CAM 2006; 3: 82-89.
  4. Cuspidi C, Sala C, Tadic M, et al. Ipertensione sistemica indotta da Harpagophytum procumbens (griffa di u diavulu): un raportu di casu. J Clin Hypertens (Greenwich) 2015; 17: 908-10. Vede astrattu.
  5. Conrozier T, Mathieu P, Bonjean M, et al. Un cumplessu di trè agenti antiinflamatori naturali furnisce alleviamentu di u dolore di l'artrosi. Altern Ther Health Med. 2014; 20 Suppl 1: 32-7. Vede astrattu.
  6. Chrubasik S, Sporer F, è Wink M. [Contenutu di Harpagoside di diversi estratti secchi in polvere da Harpagophytum procumbens]. Forsch Komplmentarmed 1996; 3: 6-11.
  7. Chrubasik S, Schmidt A, Junck H, et al. [Efficacità è ecunumia di l'estrattu di Harpagophytum in u trattamentu di u lombalgu acutu - primi risultati di un studiu di coorte terapeutica]. Forsch Komplementarmed 1997; 4: 332-336.
  8. Chrubasik S, Model A, Black A, et al. Un studiu pilotu randomized double-blind paragunendu Doloteffin® è Vioxx® in u trattamentu di u lombalgiu. Reumatologia 2003; 42: 141-148.
  9. Biller, A. Ergebnisse sweier randomisieter kontrollierter. Phyto-pharmaka 2002; 7: 86-88.
  10. Schendel, U. Trattamentu di l'artrite: Studiu cù u strattu di Devil Claw [in alimanu]. Der Kassenarzt 2001; 29/30: 2-5.
  11. Usbeck, C. Teufelskralle: Artiglio di diavulu: Trattamentu per u dolore crònicu [in alimanu]. Arzneimittel-Forum 2000; 3: 23-25.
  12. Rutten, S. è Schafer, I. Einsatz der afrikanischen Teufelskralle [Allya] bei Erkrankungen des Stutz unde Bewegungsapparates. Ergebnisse einer Anwendungscbeobachtung Acta Biol 2000; 2: 5-20.
  13. Pinget, M. è Lecomte, A. L'effettu di Harpagophytum Arkocaps in reumatismu degenerativu [in alimanu]. Naturheilpraxis 1997; 50: 267-269.
  14. Ribbat JM è Schakau D. Behandluing chronisch aktivierter Schmerzen am Bewegungsapparat. NaturaMed 2001; 16: 23-30.
  15. Loew D, Schuster O, è Möllerfeld J. Stabilität und biopharmazeutische Qualität. Voraussetzung für Bioverfügbarkeit von Harpagophytum procumbens. In: Loew D è Rietbrock N. Phytopharmaka II. Forschung und klinische Anwendung. Darmstadt: Forschung und klinische Anwendung; 1996.
  16. Tunmann P è Bauersfeld HJ. Über weitere Inhaltsstoffe der Wurzel von Harpagophytum procumbens DC. Arch Pharm (Weinheim) 1975; 308: 655-657.
  17. Ficarra P, Ficarra R, Tommasini A, et al. [Analisi HPLC di una droga in medicina tradiziunale: Harpagophytum procumbens DC. I]. Boll Chim Farm 1986; 125: 250-253.
  18. Tunmann P è Lux R. Zur Kenntnis der Inhaltsstoffe aus der Wurzel von Harpagophytum procumbens DC. DAZ 1962; 102: 1274-1275.
  19. Kikuchi T. Novi glucosidi iridoidi da Harpagophytum procumbens. Chem Pharm Bull 1983; 31: 2296-2301.
  20. Zimmermann W. Pflanzliche Bitterstoffe in der Gastroenterologie. Z Allgemeinmed 1976; 23: 1178-1184.
  21. Van Haelen M, van Haelen-Fastré R, Samaey-Fontaine J, et al. Aspetti botaniques, constitution chimique et activité pharmacologique d’Harpagophytum procumbens. Fitoterapia 1983; 5: 7-13.
  22. Chrubasik S, Zimpfer C, Schutt U, et al. Efficacia di Harpagophytum procumbens in u trattamentu di u lombalgu acutu. Fitomedicina 1996; 3: 1-10.
  23. Chrubasik S, Sporer F, Wink M, et al. Zum wirkstoffgehalt in arzneimitteln aus harpagophytum procumbens. Forsch Komplementärmed 1996; 3: 57-63.
  24. Chrubasik S, Sporer F, è Wink M. [Contenutu di a sustanza attiva in i preparati di tè da Harpagophytum procumbens]. Forsch Komplementarmed 1996; 3: 116-119.
  25. Langmead L, Dawson C, Hawkins C, et al. Effetti antiossidanti di e terapie à base di erbe aduprate da i pazienti cun malattia infiammatoria di l'intestini: un studiu in vitro. Aliment Pharmacol Ther 2002; 16: 197-205.
  26. Bhattacharya A è Bhattacharya SK. Attività antiossidativa di Harpagophytum procumbens. Br J Phytother 1998; 72: 68-71.
  27. Schmelz H, Haemmerle HD, è Springorum HW. Analgetische Wirksamkeit eines Teufels-krallenwurzel-Extraktes bei verschiedenen chronisch-degenerativen Gelenkerkrankungen. In: Chrubasik S è Wink M. Rheumatherapie mit Phytopharmaka. Stuttgart: Hippokrates; 1997.
  28. Frerick H, Biller A è Schmidt U. Stufenschema bei Coxarthrose. Der Kassenarzt 2001; 5: 41.
  29. Schrüffer H. Salus Teufelskralle-Tabletten. Ein Fortschritt in der nichtsteroidalen antirheumatischen Therapie. Die Medizinische Publikation 1980; 1: 1-8.
  30. Pinget M è Lecompte A. Etude des effets de I'harpagophytum en rhumatologie dégénérative. 37 Le magazine 1990;: 1-10.
  31. Lecomte A è Costa JP. Harpagophytum dans l’arthrose: Etude en double insu contre placebo. Le Magazine 1992; 15: 27-30.
  32. Guyader M. Les plantes antirhumatismales. Etude historique et pharmacologique, et etude clinique du nebulisat d’Harpagohytum procumbens DC chez 50 patients arthrosiques suivis en service hospitalier [Dissertation]. Universite Pierre et Marie Curie, 1984.
  33. Belaiche P. Etude clinique de 630 cas d’artrose traites par le nebulisat aqueux d’Harpagophytum procumbens (Radix). Fitoterapia 1982; 1: 22-28.
  34. Chrubasik S, Fiebich B, Black A, et al. Trattamentu di u lombalgiu cù un estrattu di Harpagophytum procumbens chì inibisce a liberazione di citochine. Eur J Anaesthesiol 2002; 19: 209.
  35. Chrubasik S è Eisenberg E. Trattamentu di u dolore reumaticu cù a medicina Kampo in Europa. A Clinica di u Dolore 1999; 11: 171.
  36. Jadot G è Lecomte A. Activite anti-inflammatoire d’Harpagophytum procumbens DC. Lyon Mediteranee Med Sud-Est 1992; 28: 833-835.
  37. Fontaine, J., Elchami, A. A., Vanhaelen, M., e Vanhaelen-Fastre, R. [Analisi biologica di Harpagophytum procumbens D.C. II. Analisi farmaculogica di l'effetti di harpagoside, harpagide è harpagogenine nantu à l'ileone guinea-pig ileum (trad. Autore)]. J Pharm Belg. 1981; 36: 321-324. Vede astrattu.
  38. Eichler, O. è Koch, C. [Effettu antifhlogisticu, analgésicu è spasmoliticu di harpagoside, un glicosidu da a radica di Harpagophytum procumbens DC]. Arzneimittelforschung. 1970; 20: 107-109. Vede astrattu.
  39. Occhiuto, F., Circosta, C., Ragusa, S., Ficarra, P., and Costa, De Pasquale. Una droga aduprata in medicina tradiziunale: Harpagophytum procumbens DC. IV. Effetti nantu à qualchì preparazione musculare isolata. J Ethnopharmacol. 1985; 13: 201-208. Vede astrattu.
  40. Erdos, A., Fontaine, R., Friehe, H., Durand, R., e Poppinghaus, T. [Cuntribuzione à a farmaculugia è a tossiculugia di sfarenti estratti è ancu di l'arpagosidi da Harpagophytum procumbens DC]. Planta Med 1978; 34: 97-108. Vede astrattu.
  41. Brien, S., Lewith, G. T., è McGregor, G. Devil's Claw (Harpagophytum procumbens) cum'è trattamentu per l'artrosi: una rivista di efficacità è di sicurità. J Altern Complement Med 2006; 12: 981-993. Vede astrattu.
  42. Grant, L., McBean, D. E., Fyfe, L., è Warnock, A. M. Una rivista di l'azzioni terapeutiche biologiche è potenziali di Harpagophytum procumbens. Phytother Res 2007; 21: 199-209. Vede astrattu.
  43. Ameye, L. G. è Chee, W. S. Osteoarthritis è nutrimentu. Da nutraceutici à alimenti funziunali: una rivista sistematica di l'evidenza scientifica. Arthritis Res Ther 2006; 8: R127. Vede astrattu.
  44. Teut, M. è Warning, A. [Metastasi ossi in carcinoma di u senu]. Forsch Komplement.Med 2006; 13: 46-48. Vede astrattu.
  45. Kundu, J. K., Mossanda, K. S., Na, H. K., è Surh, Y. J. Effetti inibitori di l'estratti di Sutherlandia frutescens (L.) R. Br. è Harpagophytum procumbens DC. nantu à l'espressione COX-2 indotta da u phorbol ester in a pelle di u topu: AP-1 è CREB cume obiettivi upstream potenziali. Cancer Lett. 1-31-2005; 218: 21-31. Vede astrattu.
  46. Chrubasik, S. Addendum à a monografia ESCOP nantu à Harpagophytum procumbens. Fitomedicina. 2004; 11 (7-8): 691-695. Vede astrattu.
  47. Kaszkin, M., Beck, KF, Koch, E., Erdelmeier, C., Kusch, S., Pfeilschifter, J., e Loew, D. Downregulation of expression iNOS in cell mesangial rat by extracts special of Harpagophytum procumbens derives from effetti harpagoside-dipendenti è indipendenti. Fitomedicina. 2004; 11 (7-8): 585-595. Vede astrattu.
  48. Na, H. K., Mossanda, K. S., Lee, J. Y., è Surh, Y. J. Inibizione di l'espressione COX-2 indotta da u phorbol ester da alcune piante africane commestibili. Biofattori 2004; 21 (1-4): 149-153. Vede astrattu.
  49. Chrubasik, S. [L'estrattura di u griffu di u Diavule cum'è un esempiu di l'efficacezza di l'analgesici à base di erbe]. Orthopade 2004; 33: 804-808. Vede astrattu.
  50. Schulze-Tanzil, G., Hansen, C., è Shakibaei, M. [Effettu di un estrattu di Harpagophytum procumbens DC nantu à metalloproteinasi matriciali in cundrociti umani in vitro]. Arzneimittelforschung. 2004; 54: 213-220. Vede astrattu.
  51. Chrubasik, S., Conradt, C., è Roufogalis, B. D. Efficacia di l'estratti di Harpagophytum è l'efficacia clinica. Phytother.Res. 2004; 18: 187-189. Vede astrattu.
  52. Boje, K., Lechtenberg, M., è Nahrstedt, A. Glicosidi iridoidi- è feniletanoidi novi è cunnisciuti da Harpagophytum procumbens è a so inibizione in vitro di l'elastasi leucocitaria umana. Planta Med 2003; 69: 820-825. Vede astrattu.
  53. Clarkson, C., Campbell, W. E., è Smith, P. Attività antiplasmodiale in vitro di diterpeni abietane è totarane isolati da Harpagophytum procumbens (artiglio del diavolo). Planta Med 2003; 69: 720-724. Vede astrattu.
  54. Betancor-Fernandez, A., Perez-Galvez, A., Sies, H., è Stahl, W. Prughjetti farmaceutichi chì cuntenenu estratti di rizoma di curcuma, foglia di carciofu, radice di unghie di u diavulu è oliu d'agliu o di salmone per a capacità antioxidante. J Pharm Pharmacol 2003; 55: 981-986. Vede astrattu.
  55. Munkombwe, N. M. Glicosidi fenolici acetilati da Harpagophytum procumbens. Fitoquimica 2003; 62: 1231-1234. Vede astrattu.
  56. Gobel H. dulore]. Schmerz. 2001; 15: 10-18. Vede astrattu.
  57. Laudahn, D. è Walper, A. Efficacità è tolleranza di l'estrattu di Harpagophytum LI 174 in i pazienti cù u dolore di schiena non-radiculare cronicu. Phytother.Res. 2001; 15: 621-624. Vede astrattu.
  58. Loew, D., Mollerfeld, J., Schrodter, A., Puttkammer, S., e Kaszkin, M. Investigazioni nantu à e pruprietà farmacocinetiche di l'estratti di Harpagophytum è i so effetti nantu à a biosintesi eicosanoide in vitro è ex vivo. Clin.Pharmacol.Ther. 2001; 69: 356-364. Vede astrattu.
  59. Leblan, D., Chantre, P. è Fournie, B. Harpagophytum procumbens in u trattamentu di l'articulu di u ghjinochju è di l'anca. Quattru mesi risultati di un prucessu prospettivu, multicentru, doppiu cecu versus diacerhein. Joint Bone Spine 2000; 67: 462-467. Vede astrattu.
  60. Baghdikian, B., Guiraud-Dauriac, H., Ollivier, E., N'Guyen, A., Dumenil, G., e Balansard, G. Formazione di metaboliti chì cuntenenu azotu da i principali iridoidi di Harpagophytum procumbens è H. zeyheri da i batteri intestinali umani. Planta Med 1999; 65: 164-166. Vede astrattu.
  61. Chrubasik, S., Junck, H., Breitschwerdt, H., Conradt, C., e Zappe, H. Efficacità di Harpagophytum extract WS 1531 in u trattamentu di esacerbazione di u lombalgu: un randomized, placebo-controlatu, doppiu studiu cecu. Eur.J Anaesthesiol. 1999; 16: 118-129. Vede astrattu.
  62. Gagnier, J. J., van Tulder, M., Berman, B., è Bombardier, C. Medicina vegetale per u lombalgia. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2006;: CD004504. Vede astrattu.
  63. Spelman, K., Burns, J., Nichols, D., Winters, N., Ottersberg, S., e Tenborg, M. Modulazione di l'espressione di citochine da i medicini tradiziunali: una rivista di immunomodulatori di erbe. Altern.Med.Rev. 2006; 11: 128-150. Vede astrattu.
  64. Ernst, E. è Chrubasik, S. Phyto-antiinflamatori. Una rivista sistematica di prove randomized, controllate da placebo, in doppiu cecu. Rheum.Dis Clin North Am 2000; 26: 13-27, vii. Vede astrattu.
  65. Romiti N, Tramonti G, Corti A, Chieli E. Effects of Devil's Claw (Harpagophytum procumbens) nantu à u trasportatore multidrogu ABCB1 / P-glicoproteina. Fitomedicina 2009; 16: 1095-100. Vede astrattu.
  66. Gagnier JJ, van Tulder MW, Berman B, Bombardier C. Erboristeria per u lombalgia. Una rivista Cochrane. Spina 2007; 32: 82-92. Vede astrattu.
  67. Chrubasik S, Kunzel O, Thanner J, et al. Un seguitu di 1 annu dopu un studiu pilotu cù Doloteffin per u lombalgia. Fitomedicina 2005; 12: 1-9. Vede astrattu.
  68. Wegener T, Lupke NP. Trattamentu di i malati cù artrosi di anca o di ghjinochju cù un estrattu acquoso di artiglia di u diavulu (Harpagophytum procumbens DC). Phytother Res 2003; 17: 1165-72. Vede astrattu.
  69. Unger M, Frank A.Determinazione simultanea di a putenza inibitoria di estratti di erbe nantu à l'attività di sei enzimi citocromi principali P450 aduprendu cromatografia liquida / spettrometria di massa è estrazione in linea automatizzata. Rapidu Commun Mass Spectrom 2004; 18: 2273-81. Vede astrattu.
  70. Jang MH, Lim S, Han SM, et al. Harpagophytum procumbens suprime espressioni stimulate da lipopolisiaccaridi di cicloossigenasi-2 è ossidu nitrico inducibile sintasi in linea cellulare di fibroblasti L929. J Pharmacol Sci 2003; 93: 367-71. Vede astrattu.
  71. Gagnier JJ, Chrubasik S, Manheimer E. Harpgophytum procumbens per l'artrosi è u so spinu: una stima sistematica. BMC Complement Altern Med 2004; 4: 13. Vede astrattu.
  72. Moussard C, Alber D, Toubin MM, et al. Un medicamentu adupratu in medicina tradiziunale, harpagophytum procumbens: nisuna prova per l'effettu simile à l'AINE nantu à a produzzione di eicosanoidi in u sangue sanu in l'omu. Prostaglandine Leukot Essent Acidi Grassi. 1992; 46: 283-6 .. Vede astrattu.
  73. Whitehouse LW, Znamirowska M, Paul CJ. Artigli di u Diavule (Harpagophytum procumbens): nisuna evidenza di attività antiinflamatoria in u trattamentu di a malattia artritica. Can Med Assoc J 1983; 129: 249-51. Vede astrattu.
  74. Fiebich BL, Heinrich M, Hiller KO, Kammerer N. Inibizione di sintesi TNF-alfa in monociti umani primari stimulati da LPS da Harpagophytum extract SteiHap 69. Phytomedicine 2001; 8: 28-30 .. Vede astrattu.
  75. Baghdikian B, Lanhers MC, Fleurentin J, et al. Un studiu analiticu, effetti antiinflamatori è analgésici di Harpagophytum procumbens è Harpagophytum zeyheri. Planta Med 1997; 63: 171-6. Vede astrattu.
  76. Lanhers MC, Fleurentin J, Mortier F, et al. Effetti antiinflamatori è analgésici di un estrattu acquoso di Harpagophytum procumbens. Planta Med 1992; 58: 117-23. Vede astrattu.
  77. Grahame R, Robinson BV. Artigli di Diavuli (Harpagophytum procumbens): studii farmaculogichi è clinichi. Ann Rheum Dis 1981; 40: 632. Vede astrattu.
  78. Chrubasik S, Sporer F, Dillmann-Marschner R, et al. Proprietà fisico-chimiche di harpagoside è u so rilasciu in vitro da Harpagophytum procumbens estratti di compresse. Fitomedicina 2000; 6: 469-73. Vede astrattu.
  79. Soulimani R, Younos C, Mortier F, Derrieu C. U rolu di a digestione stomacale nantu à l'attività farmacologica di estratti vegetali, aduprendu cum'è esempiu estratti di Harpagophytum procumbens. Can J Physiol Pharmacol 1994; 72: 1532-6. Vede astrattu.
  80. Costa De Pasquale R, Busa G, et al. Una droga aduprata in medicina tradiziunale: Harpagophytum procumbens DC. III. Effetti nantu à arritmie ventriculari iperkinetiche per riperfusione. J Ethnopharmacol 1985; 13: 193-9. Vede astrattu.
  81. Circosta C, Occhiuto F, Ragusa S, et al. Una droga aduprata in medicina tradiziunale: Harpagophytum procumbens DC. II. Attività cardiovascolare. J Ethnopharmacol 1984; 11: 259-74. Vede astrattu.
  82. Chrubasik S, Thanner J, Kunzel O, et al. U paragone di e misure di u risultatu durante u trattamentu cù u doloteffinu estrattu di Harpagophytum in i pazienti cun dolore in u lombu, u ghjinochju o l'anca. Fitomedicina 2002; 9: 181-94. Vede astrattu.
  83. Barak AJ, Beckenhauer HC, Tuma DJ. Betaine, etanolu è u fegatu: una rivista. Alcolu 1996; 13: 395-8. Vede astrattu.
  84. Chantre P, Cappelaere A, Leblan D, et al. Efficacità è tolleranza o Harpagophytum procumbens versus diacerhein in trattamentu di l'artrosi. Fitomedicina 2000; 7: 177-83. Vede astrattu.
  85. Fetrow CW, Avila JR. Manuale di Prufessiunale di Medicini Cumplementarii è Alternativi. 1a ed. Springhouse, PA: Springhouse Corp., 1999.
  86. Krieger D, Krieger S, Jansen O, et al. Manganese è encefalopatia epatica cronica. Lancet 1995; 346: 270-4. Vede astrattu.
  87. Shaw D, Leon C, Kolev S, Murray V. Rimedi tradiziunali è supplementi alimentari: un studiu tossicologicu di 5 anni (1991-1995). Drug Saf 1997; 17: 342-56. Vede astrattu.
  88. Brinker F. Controindicazioni di Erbe è Interazioni Drug. 2a ed. Sandy, OR: Publicazioni Mediche Eclettiche, 1998.
  89. Wichtl MW. Droghe à base di erbe è Fitofarmaceutici. Ed. N.M. Bisset. Stuttgart: Medpharm GmbH Editori Cientifici, 1994.
  90. Newall CA, Anderson LA, Philpson JD. Erboristeria: Una Guida per i Prufessiunali Sanitari. Londra, Regnu Unitu: The Pharmaceutical Press, 1996.
Ultima rivista - 05/06/2020

U Nostru Cunsigliu

Visione - cecità notturna

Visione - cecità notturna

A cecità notturna hè una vi ione car a di notte o in poca luce.A cecità notturna pò cau à prublemi cù a guida di notte. E per one cun cecità notturna anu pe u pruble...
Pneumomediastinum

Pneumomediastinum

Pneumomedia tinum hè aria in u media tinum. U media tinu hè u paziu à mezu à u pettu, trà i pulmoni è intornu à u core.Pneumomedia tinum hè pocu cumunu. A cundi...