À e Persone chì Campanu cù RCC, Ùn Cede Mai
Cari amichi,
Cinque anni fà, purtava una vita impegnata cum'è stilista cù a mo impresa. Tuttu hè cambiatu una notte quandu mi sò colpu colpu da u dulore in a mo schiena è aghju avutu un sanguinamentu acutu. Aviu 45 anni.
Sò statu purtatu à l'uspidale induve una scansione CAT hà rivelatu un grande tumore in u mo rene manca. Aghju avutu carcinoma di cellule renali. U diagnosticu di u cancheru hè statu subitu è totalmente inaspettatu. Ùn era micca statu malatu.
Eru solu in un lettu d'ospedale quandu aghju intesu a prima volta quellu parolla. U duttore hà dettu: "Avarete bisognu di una cirurgia per eliminà u cancheru".
Eru in shock total. Duveria dà sta nutizia à a mo famiglia. Cumu spiegà qualcosa cusì devastante chì ùn vi capite micca? Era difficiule per mè di accettà è per a mo famiglia di vene d'accordu cun ella.
Una volta cuntrullata a sanguinazione, sò statu mandatu per chirurgia per caccià u rene cù u so tumore. L'operazione hè stata riesciuta, è u tumore era cuntenutu. Eppuru, sò statu lasciatu cù u dolore di schiena costante.
Durante i prossimi dui anni, aghju avutu à fà una scansione ossea, scansione MRI, è scansi di routine CAT. À a fine, aghju statu diagnosticatu cù danni à i nervi è prescritti analgesici indefinitamente.
U cancheru hà interrottu a mo vita cusì bruscamente chì aghju avutu difficultà à cuntinuà cum'è di solitu. L'affare di a moda paria assai superficiale quandu sò vultatu à u travagliu, allora aghju chjosu a mo attività è aghju vendutu tuttu u stock. Aviu bisognu di qualcosa cumpletamente diversu.
Una nova nurmalità hà pigliatu a suprana. Aviu avutu per piglià ogni ghjornu cumu ghjunse. Quandu u tempu passava, aghju cuminciatu à sente mi più rilassatu; senza termini, a mo vita hè diventata più simplice. Aghju apprezzatu di più e piccule cose.
Aghju cuminciatu à tene un quadernettu u ghjornu chì sò statu diagnosticatu. Più tardi, l'aghju trasferitu in un blog - {textend} Un Cancer à a Moda. A mo sorpresa, u blog hà cuminciatu à attirà assai attenzione, è mi hè statu dumandatu di mette a mo storia in furmatu di libru. Aghju aghjuntu ancu à un gruppu di scrittura. A scrittura era una passione zitellina mia.
Un altru passatempu chì mi piacia era l'atletica. Aghju cuminciatu à andà à una classa di yoga lucale postu chì l'esercizii eranu simili à a fisioterapia, chì era cunsigliatu da u mo duttore. Quandu aghju pussutu, aghju cuminciatu à corre dinò. Aghju custruitu e distanze, è avà corgu trè volte à settimana. Sò in traccia di corse a mo prima corsa di mezza maratona è faraghju una maratona piena in 2018 per marcà cinque anni da a mo nefrectomia.
U cancheru di rene hà messu fine à u modu di vita à u quale eru abituatu è hà lasciatu un segnu indelebile nantu à a manera di guidà a mo vita avà. Tuttavia, a mo strada versu u fitness hà apertu porte novi, chì anu purtatu à più sfide.
Spergu chì leghjendu sta lettera, altri chì campanu cù carcinoma di cellule renali ponu vede chì u cancheru ci pò alluntanà assai, ma a lacuna pò esse riempita in tanti modi. Ùn cede mai.
Cù tutti i trattamenti dispunibuli quì, pudemu avè più tempu. U prucessu di ricuperazione m'hà cuncessu tramindui più tempu, è una nova visione di a vita. Cù stu tempu è una nova perspettiva, aghju accesu vechje passioni è ne aghju trovu ancu di novi.
Per mè, u cancheru ùn era micca a fine, ma l'iniziu di qualcosa di novu. Provu à gode di ogni minutu di u viaghju.
Amore,
Debbie
Debbie Murphy hè stilista è pruprietaria di Missfit Creations. Hà una passione per u yoga, a corsa è a scrittura .. Vive cù u so maritu, duie figliole, è u so cane, Finny, in Inghilterra.