Iniezione Denosumab
Cuntenutu
- L'iniezione di Denosumab (Prolia) hè aduprata
- L'iniezione di Denosumab (Xgeva) hè aduprata L'iniezione di Denosumab hè in una classe di farmaci chjamati inibitori di ligandu RANK. Funziona per prevene a perdita ossea bluccendu un certu recettore in u corpu per diminuisce a ripartizione ossea. Funziona per trattà GCTB bloccendu un certu recettore in e cellule tumorali chì rallenta a crescita di u tumore. Funziona per trattà alti livelli di calciu diminuendu a ripartizione ossea chì a ripartizione di l'osse rilascia u calciu.
- Prima di riceve l'iniezione di denosumab,
- L'iniezione di Denosumab pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene trattamentu medico d'urgenza:
L'iniezione di Denosumab (Prolia) hè aduprata
- per trattà l'osteoporosi (una cundizione in cui l'osse diventanu magre è debuli è si rompenu facilmente) in donne chì anu subitu a ménopause ("cambiamentu di vita;" fine di i periodi mestruali) chì anu un risicu aumentatu di fratture (ossa rotte) o chì ùn pò micca piglià o ùn risponde micca à altri trattamenti medicinali per l'osteoporosi.
- per trattà l'omi chì anu un risicu aumentatu di fratture (ossa rotte) o chì ùn ponu micca piglià o ùn anu micca rispostu à altri trattamenti medicinali per l'osteoporosi.
- trattà l'osteoporosi chì hè causata da i medicinali corticosteroidi in omi è donne chì piglianu medicinali corticosteroidi per almenu 6 mesi è anu un risicu aumentatu di fratture o chì ùn ponu micca piglià o ùn anu micca rispostu à altri trattamenti medicinali per l'osteoporosi.
- per trattà a perdita di l'ossu in l'omi chì sò trattati per u cancheru di a prutata cù certi medicinali chì causanu a perdita di l'ossu,
- per trattà a perdita di l'ossu in e donne cù u cancheru di u senu chì ricevenu certi medicinali chì aumentanu u so risicu di fratture.
L'iniezione di Denosumab (Xgeva) hè aduprata L'iniezione di Denosumab hè in una classe di farmaci chjamati inibitori di ligandu RANK. Funziona per prevene a perdita ossea bluccendu un certu recettore in u corpu per diminuisce a ripartizione ossea. Funziona per trattà GCTB bloccendu un certu recettore in e cellule tumorali chì rallenta a crescita di u tumore. Funziona per trattà alti livelli di calciu diminuendu a ripartizione ossea chì a ripartizione di l'osse rilascia u calciu.
- per riduce u risicu di fratture in e persone chì anu mieloma multiplu (cancru chì principia in e cellule plasmatiche è provoca danni à l'osse), è in e persone chì anu certi tippi di cancru chì anu principiatu in un'altra parte di u corpu ma si sò diffusi à l'osse.
- in adulti è alcuni adolescenti per trattà u tumore di cellule giganti di l'ossu (GCTB; un tipu di tumore ossu) chì ùn pò micca esse trattatu cù chirurgia.
- per trattà alti livelli di calciu chì sò causati da u cancheru in e persone chì ùn anu micca rispostu à altri medicamenti.
L'iniezione di Denosumab vene cum'è una soluzione (liquida) da iniettà sottucutaneamente (sottu à a pelle) in u bracciu, a coscia superiore o a zona di u stomacu. Hè generalmente injettatu da un duttore o infermiera in un ufficiu medicu o clinica. L'iniezione di Denosumab (Prolia) hè di solitu data una volta ogni 6 mesi. Quandu l'iniezione di denosumab (Xgeva) hè aduprata per riduce u risicu di fratture da u mieloma multiplu, o di u cancheru chì si hè sparghje in l'osse, hè generalmente data una volta ogni 4 settimane. Quandu l'iniezione di denosumab (Xgeva) hè aduprata per trattà tumore di cellule giganti di osse, o alti livelli di calciu causati da u cancheru, hè generalmente data ogni 7 ghjorni per e prime trè dosi (u ghjornu 1, u ghjornu 8, è u ghjornu 15) è dopu una volta ogni 4 settimane à partesi di 2 settimane dopu à e prime trè dosi.
U vostru duttore vi dicerà di piglià supplementi di calciu è vitamina D mentre site trattatu cun iniezione di denosumab. Pigliate questi supplementi esattamente cum'è indicatu.
Quandu l'iniezione di denosumab (Prolia) hè aduprata per trattà l'osteoporosi o a perdita d'ossu, u vostru duttore o farmacista vi darà a scheda d'infurmazione di u paziente di u fabbricante (Guida di Medicazione) quandu si inizia u trattamentu cù l'iniezione di denosumab è ogni volta chì riempite a vostra prescrizione. Leghjite attentamente l'infurmazioni è dumandate à u vostru duttore o farmacista se avete qualchì domanda. Pudete ancu visità u situ web di Food and Drug Administration (FDA) (http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/ucm085729.htm) o u situ web di u fabricatore per ottene a Guida di Medicazione.
Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.
Prima di riceve l'iniezione di denosumab,
- dite à u vostru duttore è farmacista sì sì allergicu à denosumab (Prolia, Xgeva), qualsiasi altre medicazione, lattice, o qualsiasi ingredienti in l'iniezione di denosumab. Dumandate à u vostru farmacista o verificate a Guida di Medicazione per una lista di l'ingredienti.
- duvete sapè chì l'iniezione di denosumab hè dispunibule cù e marche Prolia è Xgeva. Ùn duverete micca riceve più di un pruduttu chì cuntene denosumab in u stessu tempu. Assicuratevi di dì à u vostru duttore se sì trattatu cun unu di sti medicamenti.
- dite à u vostru duttore è farmacistu chì altri medicinali prescritti è senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià.Assicuratevi di menziunà unu di i seguenti: inibitori di l'angiogenesi cum'è axitinib (Inlyta), bevacizumab (Avastin), everolimus (Afinitor, Zortress), pazopanib (Votrient), sorafenib (Nexavar), o sunitinib (Sutent); bisphosphonates cum'è alendronate (Binosto, Fosamax), etidronate, ibandronate (Boniva), pamidronate, risedronate (Actonel, Atelvia), acidu zoledronic (Reclast); medicazione per chimioterapia per u cancer; farmaci chì sopprimenu u sistema immunitariu cume azatioprina (Azasan, Imuran), ciclosporina (Gengraf, Neoral, Sandimmune), metotrexato (Otrexup, Rasuvo, Trexall, Xatmep), sirolimus (Rapamune), e tacrolimus (Astagraf XL, Envarsus, Prograf) ; steroidi cum'è dexamethasone, methylprednisolone (A-Methapred, Depo-Medrol, Medrol, Solu-Medrol), è prednisone (Rayos); o medicazione aduprate per abbassà i vostri livelli di calciu, cum'è cinacalcet (Sensipar). U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
- dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu un livellu bassu di calciu in u sangue. U vostru duttore verificerà probabilmente u livellu di calciu in u sangue prima di inizià u trattamentu è vi dicerà probabilmente di ùn riceve iniezione di denosumab se u livellu hè troppu bassu.
- dite à u vostru duttore se avete ricevutu trattamenti di dialisi o se avete o avete mai avutu anemia (cundizione in chì i globuli rossi ùn portanu micca abbastanza ossigenu in tutte e parti di u corpu); cancru; ogni tipu d'infezzione, in particulare in bocca; prublemi cù a vostra bocca, denti, gengive o protesi; cirurgia dentale o orale (denti eliminati, impianti dentali); ogni cundizione chì impedisce u vostru sangue di cuglitu nurmalmente; ogni cundizione chì diminuisce u funziunamentu di u vostru sistema immune; cirurgia annantu à a to glàndula tiroidea o paratiroidea (piccula glàndula in u collu); cirurgia per caccià una parte di u vostru intestinu chjucu; prublemi cù u stomacu o l'intestinu chì facenu difficiule per u vostru corpu à assorbe nutrienti; polimialgia reumatica (disordine chì provoca dolore è debbulezza musculare); diabete, o paratiroidei o malatie renali.
- dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Duvete avè un test di gravidanza negativu prima di inizià u trattamentu cù l'iniezione di denosumab. Ùn deve micca esse incinta mentre riceve l'iniezione di denosumab. Duvete aduprà un metudu affidabile di controllo di a nascita per prevene a gravidanza mentre ricevi l'iniezione di denosumab è per almenu 5 mesi dopu u vostru trattamentu finale. Se site incinta mentre riceve l'iniezione di denosumab, o in 5 mesi da u vostru trattamentu, chjamate immediatamente u vostru duttore. Denosumab pò dannà u fetu.
- duvete sapè chì l'iniezione di denosumab pò causà osteonecrosi di a mascella (ONJ, una situazione grave di l'ossu di a mascella), soprattuttu se avete una chirurgia o un trattamentu dentale mentre ricevi stu medicamentu. Un dentistu deve esaminà i vostri denti è fà tutti i trattamenti necessarii, cumpresu a pulizia o a riparazione di protesi dentali mal adattate, prima di cumincià à riceve l'iniezione di denosumab. Assicuratevi di lavà i denti è di pulì a bocca currettamente mentre ricevi l'iniezione di denosumab. Parlate cù u vostru duttore prima di avè trattamenti dentali mentre riceve stu medicamentu.
A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.
Se vi manca un appuntamentu per riceve una iniezione di denosumab, duvete chjamà u vostru duttore sanitariu u più prestu pussibule. A dosa mancata deve esse data appena pò esse riprogrammata. Quandu l'iniezione di denosumab (Prolia) hè aduprata per l'osteoporosi o a perdita d'ossu, dopu avè ricevutu a dosa mancata, a vostra prossima iniezione deve esse pianificata 6 mesi da a data di a vostra ultima iniezione.
L'iniezione di Denosumab pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- pelle rossa, secca o pruriginosa
- blister oozing o crusty nantu à a pelle
- buccia di pelle
- mal di schiena
- dulore in i vostri bracci
- gonfiore di e bracce o di e ghjambe
- dulore musculare o articulare
- nausea
- diarrea
- stinimentu
- dulore addominale
- mal di testa
Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene trattamentu medico d'urgenza:
- rigidità musculare, contrazioni, crampi o spasmi
- numbness o tingling in i vostri ditti, dite, o intornu à a vostra bocca
- urticaria, eruzione cutanea, prurito, difficoltà à respirà o à inghiuttire, gonfiore di a faccia, ochji, gola, lingua o labbra,
- frebba o brividi
- rossu, tenerezza, gonfiore o calore di a zona di a pelle
- frebba, tosse, mancanza di fiatu
- drenaggiu di l'arechja o dolore severu à l'arechja
- bisognu frequente o urgente di urinare, sensazione di brusgiatura quandu urinate
- dulore addominale severu
- gengive dolorose o gonfie, allentamentu di i denti, intorpidimentu o sensazione pesante in a mascella, cattiva guarigione di a mascella
- sanguinamentu insolitu o contusioni
- nausea, vomitu, mal di testa, è diminuzione di a vigilenza dopu a cessazione di denosumab è finu à 1 annu dopu
L'iniezione di Denosumab pò aumentà u risicu chì vi romperà l'ossu (i) di a coscia Pudete sente dolore in i fianchi, inguine, o cosce per parechje settimane o mesi prima chì l'ossu (i) si rompa, è pudete truvà chì unu o entrambi i vostri ossi di a coscia anu rottu ancu se ùn site micca cascatu o sperimentatu altri traumi. Hè stranu chì l'ossu di a coscia rompa in persone sane, ma e persone chì anu osteoporosi ponu rompe questu ossu ancu s'elle ùn ricevenu iniezione di denosumab. L'iniezione di Denosumab pò ancu causà ossa rotte à guarisce lentamente è pò compromettà a crescita ossea è impedisce chì i denti entrinu currettamente in i zitelli. Parlate cù u vostru duttore nantu à i risichi di riceve l'iniezione di denosumab.
L'iniezione di Denosumab pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete prublemi inusuali mentre riceve stu medicamentu.
Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).
Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Ùn agite micca l'iniezione di denosumab. Immagazzinate in u frigorifero è prutettelu da a luce. Ùn congelate. L'iniezione di Denosumab pò esse mantenuta à temperatura ambiente finu à 14 ghjorni.
I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.
Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org
Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore urdinerà certi testi per esse sicuri chì sia sicuru per voi di riceve l'iniezione di denosumab è di verificà a risposta di u vostru corpu à l'iniezione di denosumab.
Ùn lasciate micca à nimu altru aduprà a vostra medicazione. Fate à u vostru farmacista tutte e dumande chì avete nantu à a ricarica di a vostra prescription.
Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.
- Prolia®
- Xgeva®