Ashley Graham è Jeanette Jenkins sò obiettivi di l'amici di l'allenamentu
Cuntenutu
Puderete cunnosce Ashley Graham per esse in copertina di Sports Illustratu'edizione di u costume da bagno o per i so posti Instagram pusitivi in corpu. Ma s'ellu ùn avete micca nutatu, u mudellu hè ancu forte cum'è l'infernu. (Seriu, basta à fighjà unu di i so recenti allenamenti in Instagram. Hè una bestia tutale.)
Ghjustu quandu pensavamu chì u so livellu di fitpiu ùn pudia ottene più altu, ella si hè alzata cun un allenamentu straziante da u furmatore Kirk Myers, fundatore di Dogpound in New York. (Relazionatu: 7 Altri Esercizii Butt da u Trainer d'Ashley Graham per Custruì un Bottu Forte)
L'addestratore di celebrità Jeanette Jenkins, u creatore di The Hollywood Trainer Club, s'unì à Graham per l'allenamentu, cumprendu un eserciziu di burnout per andà cù u nostru 30-Day Butt Challenge cù Jenkins stessa. Verificate quì:
A sequenza #ButtFinisher era una seria di salti larghi, cù salti in daretu, aduprendu una banda di resistenza trà e gambe. "Dà una prova, 15-20reps, 2-3sets! U vostru bottino sarà nantu à u focu ", disse Jenkins in u post. (Iscriviti à a nostra newsletter Butt Challenge per uttene un pocu di rinfurzamentu è di tonificazione di u culo direttamente da Jenkins ogni ghjornu!)
E se nunda di più, stu video prova chì un allenamentu duru hè assai più divertente cun un amicu, soprattuttu quandu avete u tempu di traslassi in Whitney Houston.