Autore: William Ramirez
Data Di Creazione: 23 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Pillole di ioduro di potassio riempiono la tiroide evitando che assorba iodio radioattivo
Video: Pillole di ioduro di potassio riempiono la tiroide evitando che assorba iodio radioattivo

Cuntenutu

L'ioduru di potassiu hè adupratu per prutege a glàndula tiroidea da l'assunzione di iodu radioattivu chì pò esse liberatu durante una emergenza di radiazioni nucleari. U iodu radioattivu pò dannà a glàndula tiroidea. Duvete piglià ioduru di potassiu solu s'ellu ci hè una emergenza di radiazioni nucleari è i funzionari publichi vi dicenu chì duvete piglià. L'ioduru di potassiu hè in una classa di medicazione chjamata medicazione anti-tiroidea. Funziona bluccendu u iodu radioattivu da entra in a glàndula tiroidea.

Ioduru di potassiu pò prutege vi di l'effetti di iodiu radioattivu chì pò esse liberatu durante una emergenza di radiazioni nucleari, ma ùn vi pruteggerà micca da altre sostanze periculose chì ponu esse liberate durante l'emergenza. L'ufficiali publichi ponu dì à voi di fà altre cose per pruteggervi durante l'emergenza. Seguitate attentamente tutte ste indicazioni.

L'ioduru di potassiu vene cum'è un liquidu è una compressa da piglià per bocca. Hè di solitu pigliatu una volta à ghjornu per quanti ghjorni chì i funziunari publichi dicenu chì hè necessariu. Pigliate ioduru di potassiu intornu à a listessa ora ogni ghjornu. Se vi dicenu di piglià ioduru di potassiu durante una emergenza di radiazioni nucleari, ùn duverebbe micca piglià più spessu una volta ogni 24 ore. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à l'etichetta di u pacchettu, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Pigliate ioduru di potassiu esattamente cumu indicatu. Ùn ne pigliate più o menu di ciò chì hè indicatu nantu à l'etichetta di u pacchettu. Piglià ioduru di potassiu più spessu ùn vi darà più prutezzione durante l'emergenza, è aumenterà u risicu chì pudete sperienze effetti collaterali.


A dosa di ioduru di potassiu chì duvete piglià o dà à u vostru zitellu dipende da a vostra età o da l'età di u zitellu. Se ioduru di potassiu hè pigliatu da un adolescente trà l'età di 12 à 18 anni, a dosa dipende ancu da u pesu di l'adulescente. Verificate l'etichetta di u pacchettu per vede chì dosi duvete piglià sè stessu o dà à u to figliolu. Dumandate à u vostru duttore, farmacista, o ufficiale publicu se avete dumande.

I comprimi di ioduru di potassiu ponu esse schiacciati è mischiati cù acqua è certi altri liquidi cumpresi latte biancu o cioccolatu à pocu grassu, soda piatta, suchju d'aranciu, sciroppu di lamponi, o formula infantile da pudè esse dati à i zitelli o à e persone chì ùn ponu micca inghjuttà e compresse. Verificate l'etichetta di u pacchettu per sapè cumu fà stu mischju è quantu di questu mischju duvete piglià o dà à u vostru zitellu. Se fate un mischju, conservatelu in a frigorifera è adupratelu in 7 ghjorni. Eliminate ogni mischju inutilizatu dopu à 7 ghjorni.

Leghjite attentamente l'infurmazioni di u fabricatore per u paziente. Dumandate à u vostru duttore o farmacista se avete qualchì domanda.


L'ioduru di potassiu hè ancu adupratu qualchì volta per trattà a glandula tiroidea iperattiva è a sporotricosi (una infezzione di a pelle causata da un fungu). Parlate cù u vostru duttore nantu à i risichi di l'usu di questu medicazione per a vostra situazione.

Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

Prima di piglià ioduru di potassiu,

  • dite à u vostru duttore è farmacista sì sì allergicu à ioduru di potassiu, iodiu, qualsiasi altre medicazione, o qualsiasi ingredienti in ioduri di potassiu o liquidu. Dumandate à u vostru farmacista o verificate l'etichetta di u pacchettu per una lista di l'ingredienti.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu ciò chì prescrive è medicazione senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. Se ùn pudete micca ghjunghje à u vostru duttore, pudete piglià ioduru di potassiu cù i vostri altri medicazione.
  • dite à u vostru duttore se avete dermatite erpetiforme (una malattia di a pelle in corso chì provoca gruppi di prurite furmule nantu à u corpu), vasculite hypocomplementemica (una situazione permanente chì provoca focolai frequenti di urticaria è altri sintomi cum'è gonfiore è dolore articulare), o sè avete a malatia tiroidea multinodulare (assai grumi in a glàndula tiroidea) è malatie cardiache. Ùn duvete micca piglià ioduru di potassiu se avete una di queste condizioni.
  • sè avete o avete mai avutu una cundizione di tiroide cum'è a malattia di Graves (cundizione induve u corpu attacca a glàndula tiroidea facendula eccessiva) o tiroidite di Hashimoto (gonfiore di a glàndula tiroidea chì face diminuisce a so funzione), pudete piglià u potassu ioduru se vi dicenu cusì in una emergenza. Tuttavia, duvete chjamà u vostru duttore se avete bisognu di piglià ioduru di potassiu per più di pochi ghjorni.
  • dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Sì site incinta o allattate, pudete piglià ioduru di potassiu se vi dicenu di fà in una emergenza, ma duvete chjamà u vostru duttore u più prestu pussibule. U vostru duttore vi monitorerà probabilmente attentamente, è vi vulete evità di piglià più di una dose di ioduru di potassiu se hè pussibule.
  • sè dà ioduru di potassiu à un criaturu menu di un mese, chjamate u duttore di u criaturu u più prestu pussibule. U duttore di u criaturu survegliarà cù cura u criaturu è vulerà evità di dà à u criaturu più di una dosa di ioduru di potassiu si hè pussibule.

A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.


Pigliate a dose mancata appena vi ne arricurdate. Tuttavia, se hè quasi u tempu per a prossima dose, saltate a dose mancata è continuate u vostru calendariu di dosaggio regulare. Ùn pigliate micca una doppia dose per compensà una mancata è ùn piglià micca 2 dosi à menu di 24 ore.

Ioduru di potassiu pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:

  • glandule gonfie
  • gustu metallicu in bocca
  • nausea
  • vomitu
  • diarrea
  • pena in corpu
  • mal di testa

Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, smette di piglià ioduru di potassiu è chjamate u vostru duttore immediatamente:

  • rash
  • urticaria
  • frebba
  • dulore articulare
  • gonfiore di a faccia, labbra, lingua, gola, mani o pedi
  • prublemi di respira, di parlà, o d'ingolle
  • sibilante
  • mancanza di fiatu
  • latti irregulari di u core
  • dulore à u pettu
  • bulu sottu a pelle à a basa di u collu

Ioduru di potassiu pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.

Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).

Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Guardà à temperatura ambiente è luntanu da a luce, u calore eccessivu è l'umidità (micca in u bagnu). Alcune buttiglie di ioduru di potassiu ponu esse sicure da aduprà dopu a data di scadenza stampata nantu à a buttiglia; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.

Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.

Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore pò urdinà certe prove di laburatoriu per verificà a risposta di u vostru corpu à ioduru di potassiu.

Fate à u vostru farmacista tutte e dumande chì avete nantu à ioduru di potassiu.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Iosat®
  • Thyrosafe®
  • Cuscinetti®
  • KI
Ultima Revisione - 15/11/2016

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Inserzione velata

Inserzione velata

L'in erzione velata hè un prublema in a cunne ione di u cordone umbilicale à a placenta, riducendu a nutrizione di u zitellu durante a gravidanza, chì pò cau à equelazioni...
Sclerite: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Sclerite: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

A clerite hè una malattia caratterizata da l'infiammazione di a clera, chì hè u tratu magru di te utu chì copre a parte bianca di l'ochju, purtendu à l'apparizione...