Inhalazione Orale Isoetharine
Cuntenutu
- Per aduprà l'inhaler, seguitate ste tappe:
- Prima di aduprà isoetharine,
- Isoetharine pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- Sì avete qualchissia di i sintomi seguenti, chjamate u vostru duttore immediatamente:
Isoetharine ùn hè più dispunibule in i Stati Uniti
Isoetharine hè adupratu per prevene è trattà u sibilante, a mancanza di respiru, a tosse è a stanchezza toracica causate da asma, bronchite cronica, enfisema è altre malatie pulmonari. Si rilassa è apre i passaghji d'aria in i pulmoni, rendendu più faciule a respirazione.
Stu medicamentu hè qualchì volta prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.
Isoetharine vene cum'è un aerosol è una soluzione per inalà per bocca. Hè adupratu cumu necessariu per alleviare i sintomi ma di solitu ùn deve esse adupratu più di ogni 4 ore. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à a vostra etichetta di prescrizione, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Aduprate isoetharine esattamente cum'è indicatu. Ùn aduprate micca più o menu o ne aduprate più spessu di ciò chì hè prescrittu da u vostru duttore.
Isoetharine cuntrolla i sintomi di l'asma è altre malatie pulmonari ma ùn li guarisce. Ùn smette micca di aduprà isoetharine senza parlà cù u vostru duttore.
Prima di aduprà isoetharine a prima volta, leghjite l'istruzzioni scritte chì venenu cun ella. Fate à u vostru duttore, farmacista o terapeuta respiratoriu di dimustrà a tecnica adatta. Praticate aduprà l'inhaler mentre in a so presenza.
Per aduprà l'inhaler, seguitate ste tappe:
- Agitate bè l'inalatore.
- Cacciate u cappucciu di prutezzione.
- Exhale (respira) u più cumpletamente pussibule attraversu u nasu mentre tene a bocca chjusa.
- Tecnica Bocca Aperta: Aprite a bocca larga, è piazzate l'estremità aperta di u bocchinu circa 1 à 2 pollici da a vostra bocca.Tecnica di Bocca Chjusa: Pone l'estremità aperta di u bocchinu ben in bocca, passendu i denti di davanti. Chiudite bè e labbre intornu à u bocchinu.
- Pigliate un soffiu lentu è prufondu attraversu u bocchinu è, in listessu tempu, appughjate nantu à u contenitore per spruzzà u medicamentu in bocca. Assicuratevi chì a nebbia entre in a vostra gola è ùn sia micca bluccata da i denti o a lingua. L'Adulti chì danu u trattamentu à i zitelli chjuchi ponu tene chjosu u nasu di u zitellu per esse sicuri chì u medicamentu và in a gola di u zitellu.
- Ritenite u vostru fiatu per 5-10 secondi, sguassate l'inalatore, è espirate lentamente per u nasu o a bocca. Se pigliate 2 puffs, aspettate 2 minuti è scuzzulate bè l'inalatore prima di piglià u secondu puff.
- Rimpiazzà u tappu prutettore di l'inalatore.
Sì avete difficultà à uttene u medicamentu in i vostri pulmoni, un spacer (un dispositivu speciale chì si attacca à l'inalatore) pò aiutà; dumandate à u vostru duttore, farmacista o terapeuta respiratoriu.
Prima di aduprà isoetharine,
- dite à u vostru duttore è farmacistu se sì allergicu à isoetharina o à qualsiasi altra droga.
- dite à u vostru duttore è spiegatoriu chì medicazione prescritta pigliate, in particulare atenolol (Tenormin); carteolol (Cartrol); labetalol (Normodyne, Trandate); metoprolol (Lopressor); nadolol (Corgard); fenelzina (Nardil); propranolol (Inderal); sotalol (Betapace); teofillina (Theo-Dur); timolol (Blocadren); tranylcypromine (Parnate); è altri medicazione per l'asma, malatie cardiache, o depressione.
- dite à u vostru duttore è spiegatoriu chì medicazione senza prescrizione è vitamine chì pigliate, cumpresu l'efedrina, a fenilefrina, a fenilpropanolamina o a pseudoefedrina. Parechji prudutti senza prescrizione cuntenenu queste droghe (per esempiu, pilule dietetiche è medicinali per i raffreddori è l'asma), allora verificate attentamente l'etichette. Ùn pigliate alcunu di sti medicazione senza parlà cù u vostru duttore (ancu sè ùn avete mai avutu un prublema per piglià li prima).
- dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu un battitu cardiacu irregulare, una frequenza cardiaca aumentata, glaucoma, malatie cardiache, pressione sanguigna alta, una glandula tiroidea iperattiva, diabete o crisi.
- dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre aduprate isoetharine, chjamate u vostru duttore.
- se avete una chirurgia, inclusa una chirurgia dentale, dite à u duttore o dentista chì state aduprendu isoetharina
Aduprate a dosa mancata appena u ricurdate. Tuttavia, se hè quasi u tempu per a prossima dose, saltate a dose mancata è continuate u vostru calendariu di dosaggio regulare. Ùn aduprate micca una doppia dose per compensà una mancata.
Isoetharine pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- tremore
- nervosità
- mal di testa
- mal di stomacu
- bocca asciutta
- irritazione di a gola
Sì avete qualchissia di i sintomi seguenti, chjamate u vostru duttore immediatamente:
- cresce difficultà à rispirà
- freccia cardiaca rapida o aumentata
- latti irregulari di u core
- dulore à u pettu o disconfort
Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).
Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Guardà à temperatura ambiente è luntanu da u calore eccessivu è l'umidità (micca in u bagnu). Ùn aduprate micca u liquidu s'ellu hè di culore rosu, giallu o scuru o s'ellu cuntene particelle flottanti. Evitate di perforà u contenitore d'aerosol, è ùn u ghjettate micca in un inceneritore o in un focu.
Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org
I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.
Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore urdinerà certi testi di laboratorio per verificà a vostra risposta à isoetharine.
Per alleviare l'irritazione secca di a bocca o di a gola, risciacquate a bocca cù acqua, masticate gomma, o succhiate caramelle dure senza zuccheru dopu aduprà isoetharine.
I dispositivi per inalazione richiedenu una pulizia regulare. Una volta à settimana, cacciate u contenitore di droga da u bocchinu in plasticu, lavate u boccaglio cun acqua calda di rubinetto, è asciugatelu bè.
Ùn lasciate micca altru utilizà a vostra medicazione.Fate à u vostru farmacista tutte e dumande chì avete nantu à a ricarica di a vostra prescription.
Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.
- Beta-2®¶
- Bronkosol®¶
¶ Stu pruduttu di marca ùn hè più nantu à u mercatu. Alternative generiche ponu esse dispunibili.
Ultima Revisione - 15/09/2017