Forza di vuluntà assoluta (in solu 3 passi facili)
Cuntenutu
L'annunziu chì sfidava "Scumette chì ùn si pò manghjà solu unu" avia u vostru numeru: Quella prima patata chip conduce inevitabilmente à un saccu quasi viotu. Ci vole solu l'aroma di i biscotti in coccia per a vostra determinazione di manghjà menu dolci per diventà mozza cum'è un biscotti inzuppatu. È a vostra decisione di marchjà trè mane à a settimana era un colpu a prima volta chì piove è a voglia di cuglitelu in lettu per un'altra mez'ora era troppu putente per resistene. Sapete chì fà per perde u pesu è esse sanu; vi pare solu di mancà a forza di vuluntà di fà la. Tuttavia, a ricerca rivela chì pudete furmà è rinfurzà a vostra forza di volontà quant'è i vostri musculi. Ma duvete ancu pruvà? In certi cerchi, a forza di vuluntà hè diventata guasi una parolla brutta. Per esempiu, TV shrink Phil McGraw, Ph.D. (aka Dr. Phil) hà dichjaratu chjaramente chì a forza di volontà hè un mitu è ùn vi aiuterà micca à cambià nunda.
Sicondu l'espertu di perdita di pisu Howard J. Rankin, Ph.D., psicologu clinicu cunsultante à l'Istitutu Hilton Head in Hilton Head, SC, è l'autore di The TOPS Way to Weight Loss (Hay House, 2004), però, pudete amparà à resiste à a tentazione. Ma fà cusì richiede di scuntrallu di fronte.
À u primu, chì puderia sembrà contraintuitivu. "A maiò parte di a ghjente pensa chì l'unicu modu per trattà a [tentazione] hè di evità, ma chì rinforza solu a so impotenza", dice Rankin. "L'autocontrollu è l'autodisciplina sò e cose più impurtanti chì avemu bisognu per fà una vita efficace."
A mancanza di forza di vuluntà (o "forza di autocontrollu", cume i chjamanu i circadori) hè implicata in una serie di prublemi persunali è sucietali, accunsente Megan Oaten, candidata à u dutturatu in psiculugia à l'Università Macquarie in Sydney, Australia, chì cunduce tagli- studii di punta nantu à l'autocontrollu. "Se pensate à u cunsumu eccessivu di alimenti malsani, a mancanza di eserciziu, u ghjocu è a droga, allora l'autocontrollo puderia esse unu di i medicini più impurtanti per u nostru tempu", dice. "Hè assai pusitivu, è hè dispunibule per tutti".
A pratica rende perfetta
Ah, dite, ma sapete digià chì ùn avete micca assai forza di vuluntà. À sente Oaten, ci sò differenze individuali in a nostra capacità di autocontrollu, è pudete esse veramente natu cun menu putenziale in questa zona. Ma i studii di Oaten anu dimustratu chì a pratica mette à livellu u campu di ghjocu. "Mentre truvemu differenze iniziali in e capacità di autocontrollu di e persone, una volta ch'elli cumincianu à esercità lu, i benefici s'applicanu ugualmente à tutti", dice. Se pensate chì l'autocontrolu funziona cum'è un musculu, aghjusta, "avemu un effettu à breve è à longu andà da esercitallu".
In u cortu termini, a vostra forza di vuluntà pò "ferite" assai cum'è i vostri musculi facenu a prima volta chì i sottumessi à un bonu entrenamentu. Hè soprattuttu veru se u overdo. Immaginate di andà in palestra per a prima volta è di pruvà à fà una classa di step, una classa di Spinning, una classa di Pilates è un entrenamentu di forza tutte in u stessu ghjornu! Puderete esse cusì malatu è stancu chì ùn puderete mai vultà in daretu. Hè ciò chì fate à a vostra forza di vuluntà quandu fate risoluzioni di l'annu novu per manghjà menu grassu è più fibra, esercite regularmente, tagliate l'alcohol, dorme più, sia puntuale per l'appuntamenti è scrive in u vostru ghjurnale ogni ghjornu. "Cù e migliori intenzioni, pudete sovraccaricà a vostra forza di autocontrollu, è ùn pò mancu affrontà tutte quelle richieste", dice Oaten. "In questu casu pudemu predichendu un fallimentu".
In ogni casu, s'è vo avete principiatu sensu, piglià un compitu à un tempu, spinghjendu à traversu l'incomfortu iniziale, migliurà a vostra prestazione è appiccicate cun ellu ùn importa ciò chì, cum'è un musculu rinforza, cusì sarà a vostra forza di vuluntà. "Questu hè l'effettu à longu andà", dice Oaten.
L'allenamentu di forza di volontà
Rankin, chì hà fattu studii seminali nantu à l'autocontrollu à l'Università di Londra in l'anni 70, hà cuncipitu esercizii pruvati chì fate in sequenza per accurtà a vostra forza di vuluntà. "Sta tecnica ùn hà micca bisognu di fà qualcosa chì ùn avete micca fattu dighjà", dice. Per esempiu, in ocasioni resiste à a postre; ghjustu ùn la fate micca abbastanza spessu per fà una differenza, o cun a cuscenza chì ogni volta chì a fate rinfurzate a vostra forza di volontà. L'esercizii seguenti ponu aiutà à trattà sistematicamente è cun mente cun e tentazioni relative à l'alimentu.
Passu 1:Visualizate sè stessu resistendu à a tentazione.
Un metudu pruvatu utilizatu da atleti, attori è musicisti hè a visualizazione. "A visualizazione hè pratica", dice Rankin. Hè perchè aduprate i stessi percorsi neuronali per immaginà un'attività cum'è fate quandu vi impegnate in realtà. Un ghjucadore di basca, per esempiu, pò "praticare" à fà tiri liberi senza esse in u tribunale. In listessu modu, per mezu di a visualizazione pudete praticà a resistenza à a tentazione senza avè l'alimentariu in ogni locu vicinu à voi, per quessa, ùn ci hè micca risicu di cede. "Se ùn pudete micca imaginate di fà qualcosa", dice Rankin, "a chance di fà veramente hè abbastanza remota".
Eserciziu di visualizazione Truvate un locu tranquillu, chjudite l'ochji è fate un pocu di respiru di u ventre per rilassate. Avà immaginatevi resistendu cù successu à l'alimentu chì vi seduce regolarmente. Dite chì a vostra caduta hè sbuchjata nantu à u ghjacciu mentre fighjate a television. Immaginate chì sia 21h15, site ingagiatu Casalinghe Disperate, è site distrattu da u cartone di Rocky Road in u congelatore. Vede sè stessu andendu in u congelatore, cacciendu, poi rimettenu senza avè. Immaginate tuttu u scenariu in dettu: Più hè vivu, più riesce à esse. Sempre cunclude cun un risultatu pusitivu. Praticate finu à chì pudete fà questu, dopu passà à u Passu 2.
Passu 2: Avè scontri stretti.
A chjave quì hè di stà intornu à l'alimenti chì vi tentanu senza risponde à a vostra manera abituale. In altri palori, affrontate a tentazione, ma ùn cedete micca. "A tentazione hè fora", dice Rankin, "è dà a putenza di sapè chì si pò trattà cun ellu piuttostu chì di sente chì si cammina sempre una corda tesa".
Rankin illustra stu cuncettu cù un anzianu paziente, una donna obesa chì stava in New York. Andava in a so panetteria preferita un paru di volte à ghjornu, è ogni volta manghjava un croissant o dui è un muffin. "Cusì avemu fattu a visualizazione, dopu andemu à a panetteria, guardemu in a finestra è andemu", dice Rankin. Allora a donna hà praticatu questu per sè stessu parechje volte. Dopu, sò andati inseme in a panatteria, cù tutti i so aromi tentatori. "Avemu fighjatu e cose, dopu simu partuti", dice. Infine, a donna hà praticatu ella stessa, travagliendu pianu pianu finu à u puntu chì puderia pusà in a panetteria per 15-20 minuti è solu piglià un caffè. "Mi hà scrittu un annu dopu o dopu è hà dettu ch'ella avia persu 100 sterline", dice Rankin. "Questa era a tecnica pivotale chì l'hà fattu sentu chì avia qualchì cuntrollu".
Eserciziu di scontru vicinu Pruvate a stessa prucedura cù qualsiasi alimentu chì abitualmente hè a vostra cascata. Fate l'aiutu di un amicu di sustegnu, cum'è in l'esempiu di sopra. Quandu pudete riesce solu solu intornu à un "alimentu binge" senza cascà in preda, andate à u Passu 3.
Passu 3: Fate una prova gustativa.
Questu eserciziu implica manghjà una piccula quantità di u vostru cibu preferitu, dopu fermassi. Perchè sottumettesi à stu tipu di tentazione? Parechje persone dicenu chì ponu occasionalmente indulge in qualcosa senza esce da u cuntrollu, Rankin spiega. "Avete bisognu di sapè se pudete fà veramente o sì site ingannendu voi stessi." Ci ponu esse alcuni alimenti chì duvete evità cumpletamente. Sè, in fattu, ùn pudete micca mai "manghjate solu unu", allora utilizate i primi dui passi per furmà per ùn manghjà micca quellu primu. D'altra parte, hè estremamente incuraghjente scopre chì si pò piantà dopu à un paiu di cucchiai di mousse di cicculata.
Eserciziu di prova di gustu Pruvate un muzzicu di torta in una festa d'anniversariu o solu una di e cookies di i vostri cumpagni. Prufittate di qualsiasi opportunità chì si presentanu. "Tocca à ogni persona in ogni ghjornu per affruntà ciò chì sentenu di pudè gestisce", dice Rankin. "Ùn rinunzià micca perchè ciò chì pudete fà eri ùn era micca pussibule oghje. U puntu impurtante hè di fà bè bè volte per rinfurzà a vostra forza di vuluntà flexing it ".
Pruvate boni risultati cù l'alimentu pò dà fiducia per pruvà a tecnica cù altri cumpurtamenti, cum'è smettere di fumà o cumincià à esercità. Cum'è Rankin dici: "Sempre chì resisti bè à a tentazione, sviluppate l'autocontrollo".