Acetazolamide (Diamox)
Cuntenutu
- Cumu aduprà
- 1. Glaucoma
- 2. Epilepsia
- 3. Fallimentu di u cungestivu
- 4. Edema induttu da droga
- 5. Malatia acuta di muntagna
- Quale ùn deve micca aduprà
- Possibili effetti collaterali
Diamox hè un medicamentu chì impedisce l'enzimi indicatu per u cuntrollu di a secrezione fluida in certi tipi di glaucoma, trattamentu di epilepsia è diuresi in casi d'edema cardiacu.
Questa medicina hè dispunibule in farmacie, à una dose di 250 mg, è pò esse acquistata per un prezzu di circa 14 à 16 reai, dopu a presentazione di una prescrizione.
Cumu aduprà
A dosa dipende da u prublema da trattà:
1. Glaucoma
In u glaucoma à angulu apertu, a dose raccomandata hè di 250 mg à 1g per ghjornu, in dosi divise, per u trattamentu di u glaucoma à angulu chjusu, a dose raccomandata hè di 250 mg ogni 4 ore. Alcune persone rispondenu à 250 mg duie volte à ghjornu in terapia à breve termine, è in certi casi acuti, secondu a situazione individuale, pò esse più adattu per amministrà una dose iniziale di 500 mg, seguita da dosi di 125 mg o 250 mg , ogni 4 ore.
2. Epilepsia
A dosa ghjurnata suggerita hè 8 à 30 mg / kg di acetazolamide, in dosi divise. Ancu se alcuni pazienti rispondenu à dosi basse, a gamma di dosi totali ideali sembra varia da 375 mg a 1 g per ghjornu. Quandu l'acetazolamide hè amministratu in cumbinazione cù altri anticonvulsivanti, a dose raccomandata hè di 250 mg di acetazolamide, una volta à ghjornu.
3. Fallimentu di u cungestivu
A dose iniziale di solitu raccomandata hè da 250 mg à 375 mg, una volta à ghjornu, in a mattina.
4. Edema induttu da droga
A dosa raccomandata hè da 250 mg à 375 mg, una volta à ghjornu, per unu o dui ghjorni, in alternanza cù un ghjornu di riposu.
5. Malatia acuta di muntagna
A dosa raccomandata hè di 500 mg à 1 g di acetazolamide per ghjornu, in dosi divise.Quandu a salita hè rapida, una dose più alta di 1 g hè raccomandata, preferibilmente 24 à 48 ore prima di a salita è continuà per 38 ore mentre in alta quota o per un periodu più longu, cume hè necessariu per cuntrullà i sintomi.
Quale ùn deve micca aduprà
L'acetazolamide ùn deve esse adupratu in e persone chì sò ipersensibili à i cumpunenti di a formula, in situazioni induve i livelli serici di sodiu o di potassiu sò depressi, in casi di disfunzioni o malatie renali è epatiche severi, fallimentu di a ghiandola surrenale è in acidosi iperchloremica.
Stu medicamentu ùn deve ancu esse adupratu in donne incinte o in allattamentu senza a guida di u duttore.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu sò mal di testa, malessere, fatica, frebba, ruboriu, crescita stuntata in i zitelli, paralisi flaccida è reazioni anafilattiche.