, sintomi è cumu hè u trattamentu
Cuntenutu
- Cumu accade l'infezzione
- Sintomi di infezzjoni da Acinetobacter sp.
- Diagnosticu di l'infezzione da Acinetobacter sp.
- Cumu evità è trattà
- Trattamentu Phage
Acinetobacter currisponde à un genaru di batteri assuciatu spessu cù infezioni in relazione à l'ambiente sanitariu, l'HAI, essendu u riprisentante principale di stu genaru u Acinetobacter baumannii, chì in più di esse ligata à infezioni in l'ambiente uspidale presenta ancu resistenza à a maiò parte di l'antibiotici aduprati, rendendu u trattamentu difficiule.
Stu batteriu hè cunsideratu opportunisticu, perchè causa malatie in e persone chì anu fattori chì favurizeghjanu a so presenza, cume una diminuzione di l'attività di u sistema immunitariu è una lunga durata di permanenza in l'Unità di Cure Intensive (UCI). O Acinetobacter sp. pò esse spessu trovu nantu à a pelle, in ogni casu in i persone in ospedale hè spessu identificatu in a gola è in e secrezioni di e vie respiratorie.
Cumu accade l'infezzione
Infezzione cù Acinetobacter sp. accade principalmente in un ambiente ospedaliere per cuntattu cù superfici contaminate o per cuntattu cù un'altra persona infetta, e mani essendu cunsiderate a via principale di trasmissione è infezione.
Stu tipu d'infezzione hè più faciule per accade in e persone chì sò in ospedale per lunghi periodi in l'ospedale in l'Unità di Cura Intensiva (UCI), anu ferite cutanee, anu un sistema immunitariu indebolitu, chì respiranu cù l'aiutu di dispositivi, o chì anu cateteru , per esempiu.
Questu hè perchè u batteriu hè capace di formà biofilm in dispositivi medici, chì currisponde à un meccanismu di resistenza in cui i batteri ponu attaccà à a superficie di u dispositivu è multiplica assai efficacemente, rendendu u trattamentu difficiule è cunducendu complicazioni.
Cusì, in un ambiente di ospedale, l'infezzione da Acinetobacter sp. pò ancu esse ligatu à i dispositivi medichi aduprati ogni ghjornu.
Sintomi di infezzjoni da Acinetobacter sp.
I sintomi di l'infezzione ponu varià secondu induve i batteri si trovanu è si sviluppanu. Dunque, se in u sistema respiratoriu, u Acinetobacter sp. pò purtà à l'apparizione di segni è sintomi di pulmonite, cume difficultà per respirà, frebba è dolore toracicu.
Quandu hè in u sistema urinariu, pò esse in l'apparizione di sintomi d'infezzione urinaria, cum'è u dolore è brusgiate quandu urina, urgenza frequente per andà in bagnu è urina torbida.
In e persone chì anu un sistema immunitariu più compromessu o chì sò ricoverati in ospedale per un periodu più longu, hè cumunu per i batteri di ghjunghje più facilmente à u sangue è di cunduce à l'apparizione di sintomi indicativi di bacteremia, chì currisponde à a presenza di batteri in u sangue, ci pò esse frebba alta è persistente, diminuzione di pressione sanguigna, nausea è vertigini. Eccu cumu identificà i sintomi di l'infezzione di sangue.
Diagnosticu di l'infezzione da Acinetobacter sp.
U diagnosticu di l'infezzione da Acinetobacter sp. si face in un ambiente uspidale, postu chì a maiò parte di e persone chì anu sta infezzione sò ricoverate in ospedale, attraversu a raccolta di un campione di sangue, secrezione tracheale è / o urina, chì hè inviatu à u laboratoriu di microbiologia per analisi.
I campioni sò trattati è analizzati secondu l'aspetti macro è microscopichi di e culunie batteriche ottenute dopu l'incubazione à 37 ° C, chì hè a temperatura ideale per a crescita batterica. Dopu, i batteri sò identificati è l'antibiogramma hè effettuatu, in cui hè verificatu u prufilu di i batteri di sensibilità è resistenza à l'antibiotici, questa informazione hè impurtante per chì u duttore possa indicà a medicina più adatta per a persona è sia capace di eliminà i batteri. Capite cumu hè fattu l'antibiograma.
Cumu evità è trattà
Cum'è Acinetobacter sp. hè multirresistente, vale à dì, hà parechji meccanismi di resistenza contr'à l'antibiotici nurmalmente aduprati, è anu a capacità di furmà biofilm, chì hè a capacità di u batteriu di aderisce à i dispositivi medichi è di multiplicassi, u trattamentu hè difficiule.
Dunque, a persona chì hè stata identificata cù l'infezzione da Acinetobacter sp. u multiresistente deve stà in l'uspidale isolatu è cun precauzioni di cuntattu, in listessu tempu chì si faci u trattamentu cù antibiotici chì u batteriu hè sempre sensibile, chì impedisce chì u microorganismu si sparghji è chì altre persone sianu cuntaminate.
Per evità l'infezioni, l'azzione principale da fà hè u lavatu currettu di e mani, postu chì e mani currispondenu à i mezi principali di trasmissione di infezioni in l'ambiente di l'uspidale. Inoltre, hè impurtante micca aduprà antibiotici senza a raccomandazione di u duttore, perchè pò stimulà u sviluppu di resistenza à l'antibiotici, è, quandu si trovanu in ospedale, evitate di esse vicinu à i pazienti chì sò isolati o, se hè necessariu cuntattà, lavate e mani prima è dopu u cuntattu cù a persona è portanu un equipamentu protettivu personale Amparate più nantu à cumu evità infezioni in l'ospedale.
Trattamentu Phage
U trattamentu di i fagi, chjamatu ancu terapia di fagi, hè un tipu di trattamentu induve i batteriofagi sò usati per luttà contr'à e infezioni chì sò difficiule da curà soprattuttu per via di a resistenza multidrog à l'antibiotici. I batteriofagi, o semplicemente fagi, sò virus chì anu a capacità di distrugge i batteri è, dunque, u so usu in u trattamentu di infezioni multi-resistenti pò esse efficace.
Ogni batteriofagu hè incaricatu di luttà contr'à unu o un gruppu di batteri è, dunque, in u trattamentu di e malatie, un cocktail specificu di batteriofagi pò esse fattu per luttà contr'à una determinata infezzione. Ricertamenti, a terapia di fagi hè stata efficace in u trattamentu Acinetobacter baumannii multirresistente, in quale i batteriofagi anu sappiutu eliminà e batterie è cusì luttà contr'à l'infezioni è migliurà a qualità di vita di a persona.
Malgradu esse una vechja tecnica, u trattamentu cù batteriofagi hà guadagnatu impurtanza in l'ultimi anni per via di a grande quantità di microorganismi multi-resistenti. Amparate più nantu à i batteriofagi.