Effetti di Adoless è Cumu Pigliate
![Effetti di Adoless è Cumu Pigliate - Salute Effetti di Adoless è Cumu Pigliate - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/efeitos-do-adoless-e-como-tomar.webp)
Cuntenutu
Adoless hè un contraceptivu in forma di pillule chì cuntene 2 ormoni, gestodene è etinilestradiol chì inibiscenu l'ovulazione, è cusì a donna ùn hà micca un periodu fertile è dunque ùn pò esse incinta. Inoltre, questu contraceptivu face a secrezione vaginale più spessa, rendendu difficiule per u sperma di ghjunghje à l'utru, è cambia ancu l'endometriu, impedendu l'implantazione di l'ovu in l'endometriu.
Ogni cartone cuntene 24 pillule bianche è 4 pilule gialle chì sò solu «farina» è ùn anu alcun effettu nant'à u corpu, servendu solu per chì a donna ùn perda l'abitudine di piglià sta medicina ogni ghjornu. Tuttavia, a donna hè prutetta per tuttu u mese finchè piglia e pillule currettamente.
Ogni scatula di Adoless costa trà 27 è 45 reai.
Cumu piglià
In generale, pigliate a tavula numerica 1 marcata nantu à u pacchettu è seguitate a direzzione di e frecce. Pigliate ogni ghjornu à listessu tempu finu à a fine, è quelli gialli devenu esse l'ultimi à esse presi. Quandu finisci sta carta, duvete principià l'altru u ghjornu dopu.
Alcune situazioni speciali:
- Per piglià per a 1a volta: duverete piglià a vostra prima pillula u primu ghjornu di u vostru periodu, ma duverete aduprà un preservativu per i prossimi 7 ghjorni per evità e gravidanze indesiderate.
- Sì avete digià pigliatu qualsiasi contraceptivi: duverete piglià a prima tableta Adoless appena l'altru pacchettu contraceptivu hè finitu, senza pause trà i dui pacchetti.
- Per cumincià à aduprà dopu u DIU o impiantà: pudete piglià a prima tavuletta ogni ghjornu di u mese, appena avete cacciatu u DIU o l'implante contraceptivu.
- Dopu à l'abortu in u 1u trimestre: pudete cumincià à piglià Adoless subitu, ùn avete bisognu di aduprà un preservativu.
- Dopu l'avortu in u 2u o 3u trimesteru: duverebbe cumincià à piglià lu in u 28esimu ghjornu dopu a nascita, aduprate a caminata in i primi 7 ghjorni.
- Post partu (solu per quelli chì ùn allattanu micca): duverebbe cumincià à piglià lu u 28esimu ghjornu dopu a nascita, aduprate a caminata per i primi 7 ghjorni.
Un sanguinamentu simile à a menstruazione deve vene quandu si piglia a 2a o 3a pillola gialla è deve sparisce quandu si principia u novu pacchettu, dunque a "menstruazione" dura menu tempu, chì pò esse utile per quelli chì anu anemia da carenza di ferru, per esempiu.
Cosa da fà se vi scurdate
- Se vi scurdate finu à 12 ore: Pigliate appena vi ricordate, ùn hè micca necessariu aduprà un preservativu;
- In a settimana 1: Pigliate appena vi ricordate è l'altru à l'ora abituale. Aduprate un preservativu in i prossimi 7 ghjorni;
- In a settimana 2: Pigliate appena vi ricordate, ancu se duvete piglià 2 pillule inseme. Ùn hè micca necessariu aduprà un preservativu;
- In a settimana 3: Pigliate a pillola appena vi ricordate, ùn pigliate micca e pillole gialle da stu pacchettu è cuminciate un novu pacchettu subitu dopu, senza menstruazione.
- Se vi scurdate 2 comprimi in fila in ogni settimana: Pigliate appena vi ricordate è utilizate un preservativu per i prossimi 7 ghjorni. Sè site à a fine di u pacchettu, pigliate a prossima compressa appena vi ricordate, ùn pigliate micca e pillule gialle è cuminciate subitu un novu pacchettu.
Principali effetti collaterali
Adoless pò causà mal di testa, emicrania, sanguinamentu da a fuga per tuttu u mese, vaginite, candidiasi, cambiamenti d'umore, depressione, diminuzione di u desideriu sessuale, nervosità, vertigini, nausea, vomitu, addominale, acne, tenerezza mamaria, seni aumentati, coliche, mancanza di menstruazione, gonfiore, cambiamentu di secrezione vaginale.
Quandu ùn piglià micca
Adoless ùn deve esse aduprata da omi, donne incinte, in casu di suspettata di gravidanza, o da donne chì allattanu. Ùn deve ancu esse adupratu in casu di allergia à qualsiasi cumpunente di a formula.
Altre cundizioni chì contraindicanu ancu l'usu di stu contraccettivu includenu l'ostruzzione in una vena, a presenza di coaguli di sangue, ictus, infartu, dolore toracicu, cambiamenti di valvule cardiache, cambiamenti di ritmu cardiacu chì favurizanu i coaguli, sintomi neurologichi cum'è migraine cù aura, diabete influenzendu a circulazione; pressione alta incontrollata, cancheru di u senu o altra tumula cunnisciuta o suspettata di estrogeni dipendenti; tumore di u fegatu, o malattia attiva di u fegatu, sanguinamentu vaginale senza causa cunnisciuta, infiammazione di u pancreas cun livelli aumentati di trigliceridi in u sangue.