Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 7 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Life Balms - Vol. 6: Akwaeke Emezi nantu à u Processu di Creazione di u travagliu - Salute
Life Balms - Vol. 6: Akwaeke Emezi nantu à u Processu di Creazione di u travagliu - Salute

Cuntenutu

Dapoi chì esce u so rumanzu esordiu, l'autore hè andatu in viaghju. Avà, parlanu di a necessità di u riposu è di esse vistu in i so termini.

Bona nutizia: Life Balms - {textend} una seria guidata da interviste nantu à e cose, e persone, è e pratiche chì ci tenenu bè è chì prosperanu - {textend} hè di ritornu.

Cattivi nutizie: Questa installazione chì mette in risaltu l'inimitabile Akwaeke Emezi hè a so ultima. Per sta corsa, quantunque. Ma ùn enterremu micca u lede.

Dopu avè publicatu "Freshwater", un libru chì esplora "a metafisica di l'identità è di l'esse", a vita sana di Emezi hà cambiatu.

Hè da aspettà per ogni autore per a prima volta, ma soprattuttu quellu chì si descrive cum'è una vita non umana in spazi liminali. Da u principiu à a fine, u rumanzu autobiograficu si ritrova in piena fioritura in territorii scunnisciuti, almenu in l'imaginazione di i lettori in "l'Occidenti", induve u libru hè statu inizialmente liberatu.


In a casa di Emezi in Nigeria, tuttavia, sta realtà Igbo antica hè luntana da esse nova. "Per alcune persone stu libru hè travagliu", hà dettu Emezi. È quellu travagliu - {textend} di scrittura, di lettura, di relazione ancu quandu una cosa hè straniera - {textend} hè qualcosa cumanda "Acqua dolce".

Mentre a strada dapoi l'introduzione di u rumanzu in u mondu hè stata tuttu menu sorda, "Acqua dolce" hè solu u principiu. (Emezi hà dighjà vendutu dui libri in più cù dui altri in corsu, tutti cronichi attraversu u so feed persunale di Twitter.)

"[M] ore importantly + in termini di carne", Emezi tweeted, "un autore out queer + trans neri / africani / nigeriani chì scrive nantu à e realtà marginalizate, nantu à queer + trans ppl, è chì prosperanu mentre facenu stu travagliu hè significativu."

Leghjite u nostru chjachjaru quì sottu per sbuccà nantu à u mondu è u prucessu di Emezi mentre si adattanu è si calibrenu à u successu chì hè senza dubbitu luntanu da più.

Per avà, ùn vogliu micca dì addiu à voi, allora vi diceraghju solu bona notte. Grazie per avè lettu a serie. Hè stata vera.


Amani Bin Shikhan: Mi piace à cumincià queste dumandendu una domanda assai basica: Cumu stai?

Akwaeke Emezi: Sò bonu! Aghju avutu u mo ultimu avvenimentu di libru per l'annu a settimana scorsa allora sò in modalità semi-vacanze, è hè statu un tale sollievu di ritruvà u tempu per me è a mo scrittura.

AB: Ah, felicità! Sò chì avete travagliatu 24 ore su 24 in a prumuzione di u vostru rumanzu esordiu, "Acqua dolce", mentre in qualchì modu travagliendu simultaneamente nantu à prughjetti futuri. Cumu si hè statu rinfurzatu à avè torna un pocu di più tempu? Cumu si scumpressanu da quella corsa iniziale?

AE: Aghju stesu nantu à u mo divanu è aghju vistu Netflix per dui ghjorni, haha! È aghju pruvatu à esse dolce cù me stessu - {textend} ùn mi piace micca cum'è se devu assolutamente saltà ind'è e rivisioni è l'altri prughjetti, cum'è s'ellu hè OK per piglià uni pochi di ghjorni di riposu.

AB: Chì spettaculi fighjate?

AE: Attualmente fighjendu "BoJack Horseman" è "Psych". Saltu intornu mostra assai.


AB: Cumu altru sì dolce cù voi stessu? Spessu twittate nantu à cose cum'è #operationbeast chì vi anu eseguitu, esecutendu, esecutendu. Cumu bilanciate e duie parte?

AE: Aghju amparatu chì esse gentile cun me stessu parte di a produtività. Se mi brusgiu, ùn faraghju micca u travagliu à u ritmu o a qualità chì vogliu, allora u riposu ùn hè micca un lussu culpevule, hè una necessità. Cumu, esse bè hè a priorità, perchè u megliu travagliu vene dopu à questu, invece di spinghje u travagliu prima è di pensà, Oh, mi ritruveraghju solu nantu à u mo benessere dopu. Hè insostenibile è inefficiente, per esse onesto.

AB: Questa idea di u riposu hè un aspettu vitale di u vostru regime di travagliu hà sempre fattu parte di voi? O hè statu qualcosa chì avete amparatu longu a strada?

AE: Pensu chì l'aghju amparatu per forza, haha. Eru in ER sta estate è sò statu in fisioterapia per a maiò parte di l'annu da u dannu chì u stress hè causatu à u mo corpu.

AB: Maladettu, mi dispiace. Pudete spiegà brevemente ciò chì quellu tempu ti pareva, per u travagliu?

AE: Ié, sicuru. Aghju fattu trè picculi "giri": quandu u libru hè statu lanciatu; Londra di ghjugnu per prellançà l'edizione UK; A Germania in settembre per lancià l'edizione tedesca. È ogni volta chì l'aghju finita prestu perchè avia avutu un mumentu duru per stà in vita. L'avvenimenti stessi sò meravigliosi, mi piace cunnessu cù e persone, ma ci hè un crash chì accade dopu è una solitudine chì hè veramente periculosa per mè.

Cusì a mo squadra è eiu stamu capendu chì alloghju aghju bisognu in u futuru per fà u viaghju fattibile. Sembra chì averaghju sempre bisognu di un amicu strettu cun mè. Ci hè stu meravigliosu saggio di Fiumi Salomone chì m'hà fattu pensà à u mitu chì pudemu fà lu solu, cumu avemu daveru bisognu di altre persone per manteneci vivi, è capisce cumu ùn hè micca una "debolezza", cusì pudemu lascià andà u vergogna è culpabilità di ùn esse capace di fà lu solu.

Ùn aghju micca interessu à esse resistente. Aghju un interessu à chì a ghjente sia dolce cun mè, assicurendu mi di riceve ciò chì mi serve. Ma ùn campemu micca in un mondu tenneru.

AB: Quante volte vi truvate viaghjà quist'annu?

AE: Ogni gamba era forse una settimana di viaghju? Onestamente, ùn mi ricordu micca bè ... tanta parte di l'annu hè stata una foschia. Hè cum'è a vostra vita cambia à una velocità straordinaria è duvete cuntinuà à cambià per seguità cun ella, è avete appena u fiatu per trattà questi cambiamenti per voi stessi, ancu menu cumu tutti quelli intornu à voi reagiscenu ancu à questi cambiamenti. Perde una s * * * tonna di persone.

AB: Da l'esternu guardendu, sembrava chì una grande parte di l'annu consistesse in chì duvete affirmà è riaffirmassi ancu voi stessu, in termini di cume a ghjente seria u sessu è ti classificariava cum'è persona è autore. Hè una cosa precisa da dì?

AE: Ié, mi paria assai lotta per ùn esse vistu, per l'integrità di u travagliu per avè una furtuna fora, per ùn esse cunsumatu da e storie è e realità di l'altri.

AB: Chì stavate fighjendu, lighjendu in quellu tempu?

AE: Lettu sempre una fizzione speculativa per purtammi in altri mondi per pudè ottene una pausa da questu. Passu ancu assai tempu à sunnià di custruisce a vita chì vogliu, è cunnessu ciò à e storie chì vogliu cuntà, perchè scrive questi libri hè u mo locu felice, è hè un rigalu tale chì mi prendenu cura in ritornu dendu in realtà una stabilità finanziaria. Chì s * * * cambia a vita.

AB: Cusì scrivite stu libru, publicate, è a parte più bona di u vostru annu hè cunsumata da ellu. Cumu fà per esce da stu prucessu?

AE: U libru in realtà ùn era micca a cosa più esigente in questu annu. Era definitivamente una parte enorme è intensa, ma in listessu tempu, u mo corpu era in crisa. Dunque ci sò parechje questioni di salute, avemu vendutu i mo terzu è quartu libri, tuttu u stress interpersonale, allora hè cum'è se ci fosse una banda di cose diverse chì cunsumanu in listessu tempu.

Duvia amparà à dì à a ghjente quantu era male per ch'elli pudessinu aiutà, perchè ùn andavanu micca à fà lu solu. À l'esternu, pare tuttu brillanti, perchè sì avete tuttu stu successu di carriera.

AB: Truveru chì hè una di e cose più difficiule: ricurdà à e persone chì l'aspettu esternu lucente ùn rivela in realtà nunda di a so vita personale. Parlendu personalmente, hè statu estremamente discordante d'avè unu di l'anni più duri di a mo vita persunale sia unu di i migliori anni in modu prufessiunale.

AE: Ugh, iè! Ci sò tante volte chì vogliu scuzzulà a ghjente è urlà in faccia chì Instagram ùn hè micca una raprisentazione precisa di nunda! Hè stranu diventendu di più in più visibili, è di più in più invisibili in listessu tempu.

AB: Cumu cuntate cun questu? Chì sò e negoziazioni chì avete fattu cù sta sperienza?

AE: Pensu chì u cambiamentu più grande hè chì i mo media suciali sò assai menu persunali dapoi chì u libru hè surtitu. Aghju avutu à filtrà in un modu chì ùn aghju micca avutu prima, per pruteggimi è creà una distanza necessaria trà quellu self publicu visibile chì sò sempre eiu, ma solu micca l'altru me chì hè avà più privatu.

AB: Iè, uttene tuttu. Chì ne pensi di e rete suciale?

AE: Sò generalmente diventatu menu accessibile. Pensu sempre à quella descrizzione di Beyoncé cum'è ipervisibile ma inaccessibile, è mi piace un pocu. Per mè, una mancanza di accessibilità hè assai riguardu à a prutezzione. A mo capacità ùn hè micca aumentata cù stu successu. Sì qualcosa, sò diventatu assai più fragile.

Ùn aghju micca interessu à esse resistente. Aghju un interessu à chì a ghjente sia dolce cun mè, assicurendu mi di riceve ciò chì mi serve. Ma ùn campemu micca in un mondu tenneru.

U stress hè letale à questu puntu, allora aghju aghjustatu per quessa, perchè l'altre persone spessu ùn si adattanu micca per voi, a menu chì u dumandate. Cumu, per suprattuttu tutte l'inchieste passanu per i mo agenti, aghju avutu un assistente, aghju messu tamponi in postu per pruteggimi.

Ùn aghju micca capitu a parte ascendente finu dopu a morte di u Principe, è aghju cercatu è capitu chì avemu i stessi segni sole / alzati, ciò chì mi rende felice.

AB: Sò cusì cuntentu chì trovi una certa stabilità in u ritimu chì si adatta à i vostri bisogni. Questu s * * * hè cusì straziante è hè cusì spessu di tuttu, fora di u travagliu. In quelli ghjorni eccezziunale chì provanu, chì vulete cunsiderà per esse i vostri "balsami di vita"? Chì vi porta a pace di a mente è di u core in questi ghjorni?

AE: Unu di i mo balsami di vita hè u cuncepimentu interiore, haha. Appena mi sò pagatu una parte di l'affare di dui libri, aghju rifattu tuttu u mo appartamentu in u corsu di circa un mese, è avà hè cum'è stu picculu paradisu cù accenti d'oru è tunnellate di piante.

Sò veramente bravu à fà chì e mo case si sentinu cum'è santuarii tranquilli, è funziona cum'è una bolla sicura chì mi pò ricaricà è centrà.

U mo equilibriu ideale hè esse in casa è travaglià tranquillamente nantu à i libri multipli chì aghju in corsu. Hè una mansa di pace quì.

AB: Questu hè energia. Chì hè a vostra carta di nascita?

AE: OK, allora sò un sole Gemini, una luna Libra è un Scorpione chì cresce. Ùn aghju micca capitu a parte ascendente finu dopu a morte di u Principe, è aghju cercatu è capitu chì avemu i stessi segni di sole / alzà, chì m'anu fattu felice.

AB: Wow, duie leggende. Parlate mi di u vostru mondu; cumu create novi costellazioni per voi stessi interamente. Cumu sta pratica vi mantene vivu quandu tuttu u restu minaccia?

AE: Una di e cose chì hè veramente intima di "Acqua Dolce" hè chì mostra u mondu chì aghju avutu in secretu in primu locu. Quasi moriri di suicidiu un paiu di volte l'aghju purtatu in casa per mè chì ùn possu sopravvive in stu mondu, dunque stà in u mo mondu hè l'unicu modu per sopravvivere à sta incarnazione.

Sò grata à "Acqua dolce", perchè scrive lu hà sculpitu una porta in questa realità per mè, è era cum'è, oh s * * * hè ciò chì hè reale, hè ciò chì hè veru. Devu stà quì per esse OK. No sorprendu chì aghju sempre avutu guai in quellu altru mondu di carne.

Sò ancu furtunatu d'avè amichi non umani chì ùn sò micca basati in [un] mondu di carne, allora ùn sò micca solu è pudemu sparte è cunnesse, è chì ci aiuta tutti à trattà cun l'incarnazione un pocu megliu. Una di e mo grandi speranze per "Acqua Dolce" hè chì apre possibilità per altri non-umani isolati, incarnati fora - {textend} pussibulità ch'elli ùn sianu micca soli, micca pazzi, è chì quelli mondi soi sianu tutalmente validi.

Balsami di vita d'Akwaeke

  • Lettura. Attualmente a serie di fumetti "Saga" scritta da Brian K. Vaughan è illustrata da Fiona Staples. U mo magu mi hà raccomandatu, è u stò gustendu emissione per emissione.
  • Disignu di interni. Recentemente aghju passatu un mese à rifà u mo appartamentu in Brooklyn. Amu prughjetti cusì. U cuncepimentu di spazii hè meditativu per mè; Pò passà ore solu à pianificallu in a mo testa. Mi mantene ancu occupatu è fora di e social media in una bona manera. Hè un hobby chì devu tene per e per me stessu, sta scultura fora di santuarii privati.
  • Luce solare. Cercu di vultà à una vita senza invernu. L'aghju fattu un annu quandu campava in Trinità. Hà tagliatu a mo depressione enormamente, in più a mo pelle paria stupente.

Cume i penseri di Akwaeke? Seguitate u so viaghju in Twitter è Instagram.

Amani Bin Shikhan hè un scrittore è ricercatore di cultura cun focus nantu à a musica, u muvimentu, a tradizione è a memoria - {textend} quandu coincidenu, in particulare. Foto di Asmaà Bana.

Cunsigliatu Da Noi

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite curri ponde à l'infiammazione di l'uvea, chì face parte di l'ochju furmatu da l'iri , u ciliaru è u corpu coroidale, chì dà ri ultati in intomi cum'...
Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

A cungiuntiviti hè un prublema nurmale durante a gravidanza è ùn hè micca periculo a per u zitellu o a donna, ba ta chì u trattamentu ia fattu bè.Di olitu u trattamentu p...