Iè, Parlate di COVID-19 cù u vostru Terapeuta - Ancu S'elli sò Stressati troppu
Cuntenutu
- Ùn site micca rispunsevule per u prucessu di guariscenza di l'altri
- Chì facenu i terapeute per i so bisogni di salute mentale durante u COVID-19?
- Una perspettiva persunale: Va bè d'ùn esse bè. Per noi tutti.
- I nostri terapeuti è prufessiunali di salute mentale sò duri à u travagliu - hè per quessa ch'elli si sò furmati, cum'è l'altri travagliadori di prima linea.
Hè per ciò ch'elli si sò furmati, cum'è l'altri travagliadori di prima linea.
Quandu u mondu travaglia versu a guarigione fisica, suciale è ecunomica dopu à a pandemia COVID-19, tanti di noi sò lasciati à luttà contr'à a tensione di e condizioni di salute mentale.
È parenu assai più intensi chè prima di u focu.
I sentimenti d'ansietà è di depressione relativi à COVID-19 sò quandu a pandemia si sparghje in u paese è in ogni angulu di u mondu.
Parechji di noi avemu a trattà cù u dolu cullettivu mentre affrontemu a realtà chì u nostru mondu ùn serà mai più u listessu.
I prufessiunali di a salute mentale chì anu parlatu à Healthline anu rimarcatu sta crescita di risposte d'ansietà, depressione, dolu è trauma.
"In generale, una grande quantità di sessioni anu focalizatu nantu à a gestione di u stress, a paura, l'ira, l'ansietà, a depressione, u dulore è u traumu assuciatu à a pandemia", un assistente sociale clinicu autorizatu dice à Healthline.
Per u scopu di prutege a privacy di i so clienti, a chjameremu Ms. Smith.
A pratica privata induve travaglia Smith hè passata da pocu à i servizii di teleterapia per tutti i clienti.
Hè stata capace di sparte e so sperienze cù stu cambiamentu, dicendu chì hè statu stressante, è appuntamenti in persona sò tipicamente preferiti, ma chì i so clienti sò grati per l'occasione di riceve cunsiglii in tempi di tale incertezza.
"Sia chì i clienti si mettenu in quarantena in casa o parte di a forza di travagliu essenziale, stanu sperimentendu angoscia", dice Smith.
Hè sensu perchè simu tutti assai più stressati, nò? Hè logicu perchè truvemu più difficiule per l'automotivazione è per aduprà tecniche terapeutiche per affruntà e nostre preoccupazioni di salute mentale.
Ma se questu hè ciò chì tutti sentenu, seguiterà chì i nostri terapeuti sò ancu vulnerabili à questi fattori di stress. Questu significa chì ùn duvemu micca parlà cun elli à questu?
Sicondu i sperti di salute mentale, ùn parlà micca di i fattori di stress COVID-19 hè u cuntrariu di ciò chì ci vole à fà per travaglià versu a guarigione.
Ùn site micca rispunsevule per u prucessu di guariscenza di l'altri
Leghjite dinò. Una volta di più.
Parechje persone si sentenu scomode di parlà di fattori di stress pandemichi cun i so terapeuti perchè sanu chì i so terapeuti sò ancu stressati.
Ricordate chì u vostru prucessu di guarigione hè u vostru propiu è aduprendu risorse cum'è e sessioni di teleterapia hè strumentale per fà progressi per a vostra propria salute mentale.
A relazione terapeuta-cliente ùn hè è ùn deve mai esse focalizzata nantu à a salute mentale è a guarigione di u terapeuta. U vostru terapeuta hà a responsabilità di esse prufessiunale, indipendentemente da ciò chì accade in a so vita persunale.
Un psicologu di scola sperimentatu chì travaglia in u nordu di u New York - chì chjameremu Ms. Jones per prutege a privacy di i so studienti - spiega ciò chì prufessiunalismu puderia sembrà da a perspettiva di un terapeuta durante a pandemia.
"Sentu chì se site affettatu à un diploma chì ùn pudete micca parlà cun un cliente nantu à temi specifici, sarebbe prudente (è e migliori pratiche) di riferirle à un collegu o à qualcunu chì pò esse capace di fà", dice Jones Salute.
Jones crede chì tutti i terapeuti sò "obligati à stu standard di cura sia eticamente sia prufessionalmente".
Questu ùn significa micca chì i vostri terapeute ùn sperimentanu micca lotte cum'è voi, benintesa. I vostri terapisti puderebbenu ancu sente sintomi di tensione di salute mentale è anu da truvà dinò un trattamentu chì funziona per elli.
"Aghju campatu periodi d'ansietà, depressione è grande disperazione per via di a pandemia è di u clima puliticu attuale", dice Smith.
Jones hà cumuni inquietudini simili: "Aghju nutatu cambiamenti in u mo sonnu, abitudini alimentari, è umore generale / affettu. Pare di cambià di modu regulare - un ghjornu, mi senteraghju motivatu è eccitatu, mentre u prossimu mi senteraghju stancu mentale è fisicu ".
"Mi pare chì u mo statutu di salute mentale in tutta sta pandemia sia guasi un microcosimu di ciò chì prima s'assumigliava, o putenzialmente s'assumigliava, se ùn era micca gestitu per mezu di medicazione è terapia", aghjusta Jones.
Ma sì vi sentite nervosu o "male" per discutere e vostre preoccupazioni cù i vostri terapeuti, ricordate chì u vostru travagliu hè di esse u paziente è di guarisce. U travagliu di u vostru terapeuta hè di aiutà vi in quellu viaghju.
"Ùn hè mai u travagliu per u pazientu di curà u terapeuta", enfatizza Smith. "Hè u nostru travagliu è a nostra rispunsabilità prufessiunale di curassi per noi stessi per pudè esse presenti per i nostri clienti."
È se ùn site micca sicuru di cumu navigà nantu à e cunversazioni nantu à COVID-19 in e vostre sessioni di cunsigliu, Jones dice: "Incuragiraghju i mo studienti (o qualsiasi clientela) à divulgà, per u so cunfortu, qualsiasi sughjettu cun quale stanu luttendu".
Apertura di sta cumunicazione hè u primu passu versu u vostru prucessu individuale di guarigione.
Chì facenu i terapeute per i so bisogni di salute mentale durante u COVID-19?
In corta, assai di elli stanu praticendu i cunsiglii assai chì vi daranu.
"Pigliu i cunsiglii chì offru à i clienti ... limitendu u cunsumu di nutizie, mantenendu una dieta sana, eserciziu ogni ghjornu, assistendu à un prugramma di sonnu regulare, è cunnessione creativa cù l'amichi / famiglia", dice Smith.
Quandu avemu dumandatu ciò ch'ella faci in modu prufessiunale per evità u burnout cunnessu à a pandemia, Smith hà cunsigliatu: "Piglia pause trà e sessioni è pianificà u tempu di travagliu agisce cum'è una misura preventiva di a pandemia diventendu tuttu cunsumante".
"Ancu se i clienti ponu discute u listessu stressore (vale à dì, a pandemia), travaglià cun elli individualmente per creà / sfidà e so narrazioni intornu à a gestione / sopravvivenza di a pandemia offre prospettive uniche nantu à speranza è guarigione, chì aiuta à girà u script nantu à a pandemia," ella dice.
E i cunsiglii di Smith à altri terapeute?
"Vuleriate incuraghjà i terapeute per ricurdà u so regimu di autocura. Aduprate i vostri culleghi è ci hè una mansa di supportu in ligna - simu in questu inseme! Avemu da passà per questu! "
Una perspettiva persunale: Va bè d'ùn esse bè. Per noi tutti.
Dapoi chì a mo università hè andata à chjude per via di u focu COVID-19, aghju avutu a furtuna di parlà virtualmente cù u mo cunsiglieru ogni settimana.
E nostre sessioni di teleterapia sò diverse da l'appuntamenti in persona in parechji modi. Per una, sò di solitu in pantaloni di pijama cù una manta, o un misgiu, o tramindui drappati nantu à e mo grotte. Ma a differenza più notevule hè u modu in cui cumincianu queste sessioni di teleterapia.
Ogni settimana, u mo cunsiglieru cuntrolla cun mè - un semplice "Cumu va?"
Nanzu, e mo risposte eranu di solitu qualcosa cum'è "stressatu nantu à a scola", "soprava da u travagliu", o "avè una settimana di dolore dolente".
Avà, sta dumanda hè assai più difficiule da risponde.
Sò un scrittore disabile in l'ultimu semestru di u mo prugramma MFA, à un mese di andà in casa per andà in u nordu di u New York, è qualchì mese in più da (forse, speremu) avè un matrimoniu chì eiu è u mo fidanzatu avemu avutu pianificatu per dui anni.
Ùn sò micca surtitu da u mo studio in settimane. Ùn possu sorte fora perchè i mo vicini ùn portanu micca maschere, è tossenu senza scusa in aria.
Mi dumandu assai nantu à a mo malatia respiratoria di un mese in ghjennaghju, ghjustu prima chì i Stati Uniti fussinu culpiti di casi cunfirmati, è quantu medichi m'anu dettu ch'elli ùn pudianu aiutà. Chì era qualchì virus ch'elli ùn capianu micca. Sò immunocomprumessu, è sò sempre in ripresa.
Allora cumu andu?
A verità hè chì sò spaventatu. Sò incredibbilmente ansiosu. Sò depressu. Quandu dicu à u mo cunsiglieru questu, ella annuisce, è sò chì si sente di listessa manera.
A cosa strana di curà a nostra salute mentale durante una pandemia glubale hè chì tante di e nostre sperienze sò sparte subitu.
"Mi sò trovu" unendu "cù i clienti più spessu per via di u prucessu parallelu chì stamu tutti attraversu", dice Smith.
Simu in un prucessu parallelu versu a guarigione. Prufessiunali di salute mentale, travagliadori essenziali, studienti - tutti noi pruvemu à fà fronte à l '"incertezza di ciò chì serà u" novu nurmale "," dice Jones.
Eiu è u mo cunsiglieru ci stallemu assai nant'à a parolla "d'accord". Stò bè. Stemu bè. Tuttu andarà bè.
Scambià un sguardu attraversu schermi, una intelligenza tranquilla. Un suspiru.
Ma nunda in questu hè veramente bè, è hè per quessa chì hè impurtante per mè (è per voi, ancu) di cuntinuà cù a mo assistenza mentale ancu se so chì tutti l'altri intornu à mè anu e stesse paure.
Tutti avemu bisognu di risorse cum'è terapia, è autocura, è sustenemu più chè mai in tempi cum'è questi. Tuttu quellu di noi chì pudemu fà hè gestisce. Tuttu quellu di noi chì pudemu fà hè sopravvivere.
I nostri terapeuti è prufessiunali di salute mentale sò duri à u travagliu - hè per quessa ch'elli si sò furmati, cum'è l'altri travagliadori di prima linea.
Allora iè, puderebbe ricunnosce a stanchezza di u to terapeuta. Puderete scambià un sguardu, una capiscitura. Puderete vede chì site tramindui in dolu è sopravvive in modi simili.
Ma crede in u vostru terapeuta è ascultate bè cumu vi dicenu: Va bè d'ùn stà bè è sò quì per aiutavvi à traversu.
Aryanna Falkner hè una scrittora disabile da Buffalo, New York. Hè una candidata à u MFA in fiction in Bowling Green State University in Ohio, induv'ella stà cun u so fidanzatu è u so gattinu neru soffiu. U so scrittu hè apparsu o vene in Blanket Sea and Tule Review. Truvatela è ritratti di u so ghjattu in Twitter.