Perchè Alex Morgan Vole Più Atleti per Abbracciare a Maternità In a so Carriera
Cuntenutu
U ghjucatore di a Squadra Naziunale di Calcio femminile di i Stati Uniti (USWNT), Alex Morgan, hè diventatu una di e voce a più franca in a lotta per a parità di paga in u sport. Hè stata unu di i cinque ghjucatori chì anu presentatu una lagnanza ufficiali cù a Cummissione di uguale opportunità d'impiegu in u 2016, accusendu discriminazione di genere da parte di a Federazione di Calcio US.
Più pocu fà, Morgan hè diventatu unu di i 28 membri di l'USWNT per prucede ufficialmente à u US Soccer per ùn avè micca furnitu à a squadra uguale salariu è "condizioni uguali di ghjocu, furmazione è viaghju; prumuzione uguale di i so ghjochi; uguale sustegnu è sviluppu per i so ghjochi; è altri termini è cundizioni d'impiegu uguali à a [Squadra Naziunale Maschile], "secondu CNN. (Correlatu: U.S.U Calcio Dice ch'ellu ùn hà micca da pagà a squadra femminile in modu uguale perchè u Calcio Maschile "Richiede Più Abilità")
Avà, à ottu mesi di gravidanza, Morgan parla di una altra battaglia in a lotta per l'ugualità: a maternità in u sport.
L'atleti di 30 anni duverà dà nascita à a so figliola in aprile, è finu à pocu tempu fà, ella pianificava di participà à l'Olimpiadi di Tokyo 2020, hà dettu. Glamour rivista in una nova entrevista.
Di sicuru, i Ghjochi sò stati rimandati per via di a pandemia di coronavirus. Ma prima chì u postponimentu accadissi, Morgan hà dettu Glamour chì a so furmazione ùn hà mai pigliatu un postu in daretu. Ella hà dettu ch'ella avia continuatu à fà sessioni nantu à u terrenu, allenamentu di pesi, classi di spin, è corse, finu à ch'ella era incinta di sette mesi. Hà ricusatu solu di pocu u dialu quandu s'avvicina à a fine di a so gravidanza, cambiendu à jogging regulare, fisioterapia, esercizii di u pianu pelvicu è yoga prenatale, hà dettu à l'outlet.
In generale, però, Morgan hà dettu chì ùn hà micca trattatu a so gravidenza cum'è un ostaculu à a so furmazione. I so critichi, però, apparentemente sentenu altrimenti, hà spartutu. "I fanali casuali di u ghjocu eranu cum'è," Perchè ella faria qualcosa cusì durante u piccu di a so carriera? "" Morgan hà dettu. Glamour, in riferimentu à a so decisione di avè un criaturu.
Ma per Morgan, ùn era micca solu cusì grande, hà dettu. "Ùn hè micca cum'è e donne ùn ponu micca fà tramindui - i nostri corpi sò incredibili - hè u fattu chì stu mondu ùn hè micca veramente stallatu per e donne per prosperà ", hà cuntinuatu. "Pensu à mè stessu, aghju u sustegnu in u locu per pudè vultà. Ùn ci hè micca ragiò per mè di piantà solu per fà una famiglia.
Dice questu, Morgan hè cuscente chì micca tutti crede in a capacità di a donna per equilibrà a paternità cù una carriera riescita, in particulare in u sport; Dopu tuttu, alcune marche di fitness anu affruntatu critiche per e pulitiche chì una volta ùn garantivanu micca a prutezzione per l'atleti sponsorizzati chì sò incinte o novi genitori.
Morgan hà dettu ch'ella vole esse aperta nantu à u so viaghju di gravidanza cum'è atleta prufessiunale per aiutà e donne "sentenu chì ùn anu micca da sceglie unu o l'altru", hà dettu Glamour. "U più atleti femine chì sò mamme in a so carriera, u megliu. U più sfidau u sistema, più cambierà ".
Morgan hà poi fattu un urlu à alcuni di i so cumpagni di sport, cumpresu u sprinter americanu Allyson Felix, a regina di tennis Serena Williams è u so cumpagnu di squadra USWNT Sydney Leroux. Ciò chì queste donne anu in cumunu (oltre à esse atleti badass pro): Tutti anu dimustratu chì a maternità malabare è una carriera hè pussibile-ancu in faccia à a discriminazione è à i scettici negativi. (Related: Fit Moms sparte i modi relatable è realisticu chì facenu tempu per l'entrenamentu)
Casu in puntu: In settembre 2019, alcune persone anu avutu i so dubbi se Felix - un medaglia d'oru olimpica di sei volte è (à quellu tempu) 11 volte campione di u mondu - puderia ancu qualificassi per i Campionati Mundiali o u Tokyo 2020 Olimpichi dopu avè parturitu a so figliola, Camryn, 10 mesi prima. Ma cum'è sapete digià, Felix hà continuatu à fà storia in Doha, in Qatar, non solu guadagnendu a so 12a medaglia d'oru, ma ancu battendu u record di Usain Bolt per i più tituli di Campionatu Mundiale di sempre.
Williams, invece, hè ghjuntu à a finale di u Grand Slam solu 10 mesi dopu à avè parturitu a figliola, Alexis Olympia. Hè dopu chì hà subitu complicazioni periculose per a vita durante u partu, BTW. Dapoi Williams hà ghjuntu à parechje finale di Grand Slam, Wimbledon è US Open, è hè più vicinu chè mai à batte u record mundiale di 24 tituli maiò detenuti da a tennista australiana Margaret Court. (Vede: U permessu di maternità di Serena Williams hà fattu un cambiamentu maiò in i tornei di tennis di e donne)
È u cumpagnu di squadra di Morgan, u striker USWNT Sydney Leroux hà tornatu à u campu di football ghjustu 93 ghjorni dopu à dà nascita à u so secondu figliolu, a figliola Roux James Dwyer. "Amu stu ghjocu", Leroux hà scrittu annantu à Twitter à l'epica. "L'annu scorsu hè statu pienu di tanti alti è bassi ma aghju fattu una prumessa per me stessu chì torneraghju. Pocu importa ciò chì seria. Hè stata una strada longa ma l'aghju fatta. [Trè] mesi è un ghjornu dopu avè parturitu a mo zitella ".
Queste donne ùn sò micca solu a prova chì a maternità ùn vi indebulisce (se qualcosa, pare chì vi fessi un infernu assai più forte). Cum'è Morgan hà dettu, stanu ancu sfidendu a nuzione sbagliata chì e donne atleti ùn sò "micca abili" cum'è i so omologhi maschili - a nuzione stessa chì alimenta politiche discriminatorie chì impediscenu a capacità di e donne di prosperà.
Avà, cum'è Morgan si prepara à portà a torcia, eccu a speranza chì u restu di u mondu cuntinueghja à ghjunghje.