17 alimenti bassu carbuidrati
Cuntenutu
- 1. Carne
- 2. Pesciu
- 3 ova
- 4. Bevande vegetale
- 5. Casgi
- 6. Butiru
- 7. Yogurt
- 8. Kefir
- 9. Crema fresca
- 10. Verdura
- 11. Frutti
- 12. Frutti secchi
- 13. Oliu d'aliva extra vergine
- 14. Farina di coccu
- 15. Semi
- 16. Edulcoranti naturali
- 17. Acqua, tè è caffè
L'alimenti à bassu carboidrati, cum'è carne, ova, alcuni frutti è ligumi, cuntenenu una bassa quantità di carboidrati, chì riduce a quantità di insulina liberata è aumenta a spesa energetica, è questi alimenti ponu esse inclusi in una dieta bassa in carboidrati, postu chì aiutanu à prumove un sensazione di pienezza, riduce u gonfiore è aumenta u metabolismu.
Inoltre, l'alimenti à bassu carboidrati devenu esse cunsumati in a so forma naturale, evitendu cibi trattati industrialmente, cù zuccheru o glutine perchè sò infiammatori per u corpu, causendu malfunzionamentu di l'organi è causendu malatie in u metabolismu cum'è a diabete. Cusì, hè impurtante dà preferenza à i grassi boni cum'è l'oliu d'oliva o l'oliu di coccu perchè sò più sani.
Ancu se l'alimenti à bassu carboidrati anu parechji vantaghji per a salute, devenu esse indicati da u nutrizziunistu, postu chì hè pussibule di evità a carenza di vitamine è minerali. Verificate a guida cumpleta per a dieta bassa in carboidrati.
L'alimenti à bassu carboidrati chì sò raccomandati per via di i so benefici è di a so custruzzioni sò:
1. Carne
A carne bianca, cum'è u pollu, l'anatra o u cunigliulu hà menu grassu è calorie, tuttavia, e carni rosse cum'è u vitellu, u porcu, u caprettu o l'agnellu sò ricchi di proteine, aiutendu à riduce a fame è aumentendu a sazietà è, dunque, hè impurtante chì tramindui sò cunsumati in una dieta bassa in carboidrati.
A carne hè un alimentu bassu in carboidrati chì cuntene nutrienti cum'è l'omega 3, chì aiuta à riduce l'infiammazione in u corpu, a vitamina E chì hè un antioxidante naturale è l'acidu linoleicu chì hè un bonu grassu chì aiuta à prevene e malatie cardiache è, dunque, deve esse inclusu in una dieta sana è equilibrata.
2. Pesciu
U pesciu hè un alimentu bassu in carboidrati, una ottima fonte di proteine, un antiinfiammatore naturale è, in più, i pesci cum'è u salmone o u sgombro sò ricchi in omega 3, aiutendu à cuntrullà u glucosiu è u colesterolu in u sangue è per un bon funziunamentu di u cervellu.
Inoltre, i pesci in scatula, cum'è u tonu, e sardine o u salmone, chì sò cunservati in una lattina adatta, mantenendu nutrienti cunservati cum'è l'omega 3 chì aiuta à prevene e malatie cardiache, sò permessi in alimenti à bassu contenutu di carboidrati, sempre chì si conservi preferibilmente in oliu d'aliva perchè aiuta à mantene a qualità è i nutrienti di u pesciu.
3 ova
L'ovu hè un alimentu cù assai benefici per a salute cum'è aumentà l'immunità, diminuisce l'assorbimentu di u colesterolu in l'intestinu, prumove l'aumento di massa musculare è migliurà a memoria perchè hè riccu in proteine è vitamine A, D, E è u cumplessu B è, dunque , hè inclusu in a dieta bassa in carboidrati. Scuprite i 8 vantaghji principali per a salute di l'ovu.
4. Bevande vegetale
E bevande vegetali cume l'amandula, a nocciola o l'anacardiu sò cunsiderate cibi à bassu carboidrati perchè sò boni grassi, anu un cuntenutu bassu in zuccheru è anu benefici per a salute cum'è a regulazione di u glucosiu in sangue è a prevenzione di l'invecchiamentu prematuru.
5. Casgi
I casgi chì sò adatti in una dieta bassa in carboidrati sò quelli chì ùn anu micca additivi, i casgi più raccomandati sò mozzarella, brie, cheddar, parmigianu, camembert, casgiu è casgiu caprunu.
U casgiu hè un alimentu riccu in calciu, proteine è boni grassi, ma cun una poca quantità di carboidrati è pò esse inclusu in a dieta di u ghjornu. Scuprite altri benefizii di furmagliu.
6. Butiru
U butiru ordinariu hè unu di i prudutti caseri chì ponu esse cunsumati annantu à a dieta bassa in carboidrati, perchè hè fattu di grassu di latte, chì hè un grassu bonu, è hà benefici cum'è u mantenimentu di u funziunamentu currettu di u cervellu è a prevenzione di l'iniziu di u core malatia.
Inoltre, u burru di ghee hè ancu un alimentu à bassu carboidrati perchè in più di esse bassu in carboidrati, hè riccu in boni grassi è ùn cuntene lattosiu. Capite ciò chì hè u burru di ghee, chì sò i so benefici è cumu fà.
7. Yogurt
I yogurt raccomandati in a dieta bassa in carboidrati sò i yogurt grechi è i yogurt naturali, perchè sò fatti di grassu bonu, sò ricchi di calciu è di proteine, chì rinforza l'osse è favurisce l'aumentu di a massa musculare.
Inoltre, u yogurt hà assai benefici cum'è a regulazione di l'intestinu è furnisce più calciu à u corpu, aiutendu à prevene malatie cum'è l'osteoporosi. Vede altri benefici di u yogurt mentre preparate in casa.
8. Kefir
U Kefir hè un alimentu à bassu carboidrati, pruduttu cù a fermentazione di u latte cù granuli di kefir, hà un aspettu simile à u yogurt è, u so cunsumu hà parechji vantaghji cume aiutà à mantene a salute di l'intestinu, riduce u risicu di malatie croniche è migliurà u sistema immune Verificate ciò chì hè u kefir, i benefici è cumu fà.
9. Crema fresca
A crema fresca senza additivi hè un alimentu bassu in carboidrati ottenutu da u grassu di u latte è, cume cuntene acidi grassi, hà benefici per a salute cume furnisce energia è aiutà u sviluppu di u cervellu.
Tuttavia, hè impurtante chì sia cunsumatu cù moderazione è secondu a raccomandazione di u nutrizziunistu perchè hè un alimentu riccu in grassi.
10. Verdura
I vegetali cum'è lattuga, spinach, rucola, cavolfiore, asparagi o broccoli sò cibi à bassu carbuidrati, vale à dì, pochi in carboidrati è ricchi di fibre è di vitamine, cun numerosi vantaghji cume aiutà à mantene a salute di l'intestinu, aumentendu a sensazione di sazietà è regulanu i livelli di zuccheru in sangue.
Tuttavia, micca tutti i vegetali sò cibi à bassu carboidrati, cum'è u casu di e patate regulare, chì cuntenenu una grande quantità di carboidrati è, dunque, devenu esse cunsumati cù moderazione.Una opzione per rimpiazzà a patata regulare hè a patata dolce, chì ancu se cuntenenu carboidrati è, dunque, devenu esse cunsumati cun moderazione, sò più ricchi nutrizionalmente. Capite i benefici per a salute di e patate dolce è cumu cunsumalli.
11. Frutti
I frutti indicati in una dieta bassa in carboidrati sò frutti freschi è cun una poca quantità di zuccheru cum'è lamponi, mirtilli, fragole, avocado, noce di coccu o pera, è chì anu benefizii per a salute cum'è prevenzione di u diabete, migliurà a memoria è rinfurzà u sistema immunitariu.
U fruttu hè un alimentu riccu in fibre è vitamine, tuttavia, micca tutti i frutti sò cibi à bassu carboidrati perchè alcuni anu assai zuccheru, cum'è u fruttosiu. Hè impurtante di manghjà u fruttu in u so statu naturale è micca in suchji, perchè un suchju hà bisognu di parechji frutti, chì hè equivalente à più zuccheru.
Inoltre, frutti cum'è pumate, melanzane, cucumari, peperoni o zucchetti sò cibi à bassu carbuidrati chì ponu esse manghjati regularmente.
12. Frutti secchi
I frutti secchi cum'è noci, noce di Brasile, nocciole o amandule sò cibi à bassu carbuidrati ricchi di boni grassi, fibre, cumplessu di vitamina B è zincu è anu parechji benefizii per a salute cum'è migliurà u colesterolu, rinfurzendu u sistema immune o furnendu più energia à l'organisimu.
Tuttavia, devenu esse cunsumati cun moderazione perchè anu assai calorie. Vede cumu cunsumà frutti secchi senza ingrassà.
13. Oliu d'aliva extra vergine
L'oliu d'oliva hè una bona grassa, è dunque cunsideratu un alimentu à bassu carboidrati, presentendu parechji benefici per u corpu cum'è u mantenimentu di a salute di u core, a diminuzione di a pressione sanguigna o a riduzione di u colesterolu cattivu, cunnisciutu cum'è LDL, è di trigliceridi in u sangue.
L'oliu d'aliva hè estrattu da l'alivi è hè, per a maiò parte, cumpostu di acidi grassi monoinsaturi, u più sanu hè oliu d'oliva extra-vergine, chì cuntene menu di 0.8 acidità è oliu d'aliva chì hè fattu da una pressa fredda, vale à dì , hè u grassu chì esce quandu e alivi sò strinte.
In più di l'oliu d'oliva, ci sò ancu altri grassi boni cum'è oliu di coccu extra vergine o oliu d'avocado extra vergine chì sò inclusi in a dieta bassa in carboidrati. Hè impurtante per a persona di sapè chì l'oliu di soia, di granu o di girasole ùn hè micca sanu perchè ùn hè micca naturale è pò esse infiammatorio per u corpu.
14. Farina di coccu
A farina di coccu hè un alimentu pocu carbuidricu perchè hà menu carboidrati paragunatu à altre farine, cuntene grassi boni è hè ricca di fibre, aumentendu a sazietà, aiutendu à cuntrullà u zuccherinu in sangue è abbassendu u colesterolu cattivu.
In più di a farina di coccu, altre farine cum'è a banana, u granu saracinu, i frutti secchi, a manioca o a farina di castagna sò ancu cunsigliate in una dieta à bassu carboidrati. Tuttavia, se u scopu di a persona hè di perde u pesu, e farine devenu esse cunsumate cù moderazione. Verificate ciò chì hè u granu saracinu, quali sò i so vantaghji è cumu aduprà.
15. Semi
U girasole, u linu, a zucca, a chia o i sésami sò ottimi cibi à bassu carbuidrati cun qualchì benefiziu cume aiutà à prevene e malatie cardiovascolari o à mantene a salute intestinale, chì si pò manghjà, per esempiu, cù una merendella cù yogurt naturale o in l'insalata. Amparate à chì serve e sementi di girasole è cumu aduprà.
16. Edulcoranti naturali
L'usu di edulcoranti naturali cum'è stevia, xilitol, meli puru o zuccheru di coccu sò opzioni più sane chì permettenu d'indulciscia l'alimenti, ùn alteranu micca i livelli di zuccheru in sangue è ùn anu micca tante calorie. Scopre 10 modi naturali per rimpiazzà u zuccheru.
17. Acqua, tè è caffè
L'acqua, u caffè senza zuccheru, i tè, l'infuzione di frutti o l'acqua aromatizzata sò bevande à bassu carboidrati chì aiutanu à mantene u corpu idratatu, facilità a digestione è migliurà a circulazione sanguigna.
L'idratazione hè assai impurtante per u funziunamentu currettu di u corpu, tuttavia, micca tutte e bevande sò poche in carboidrati è, dunque, hè essenziale evità e bevande alcoliche chì cuntenenu zuccheru è bevande dolci. Fighjate u video nantu à cume beie più acqua: