Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
5 alimenti chì prutegenu da u cancheru di prutata - Salute
5 alimenti chì prutegenu da u cancheru di prutata - Salute

Cuntenutu

L'alimenti indicati per prevene u cancheru di a prutata sò quelli ricchi in licopenu, cum'è i pumati è e papaia, è quelli ricchi di fibre è antioxidanti, cum'è frutti, ligumi, sementi è noci, chì devenu esse cunsumati di modu regulare per pudè per agisce in prevenzione.

U cancheru di prostata tocca principalmente omi di più di 40 anni è una storia di cancheru in famiglia, è hè ligatu à una dieta ricca in alimenti trasfurmati cum'è fast food, è carni cum'è salsiccia è salsiccia, per esempiu.

Fighjate a video chì parla di questu sughjettu:

1. Tomate: licopenu

I pumati sò l'alimentu u più riccu in licopenu, u nutriente cù u più grande putere antioxidante per prutege e cellule prostatiche da cambiamenti dannosi, cume e multiplicazioni incontrollate chì si verificanu in a crescita tumorale. In più di prevene u cancheru, u licopenu funziona ancu abbassendu u colesterolu LDL (cattivu) è prutegge u corpu da e malatie cardiovascolari, cum'è l'attaccu di core.

A quantità di licopenu chì deve esse cunsumata per prevene u cancheru hè di 35 mg per ghjornu, chì hè equivalente à 12 pumati o 230 ml di estrattu di pumata. Questu nutriente hè più dispunibule quandu l'alimentu hè sottumessu à alte temperature, chì hè per quessa chì a salsa di pomodori hà più licopenu cà i pumati freschi. In più di i pumati è di i so derivati, altri alimenti ricchi in licopenu sò guava, papaia, ciliegia è anguria.


2. Noci di Brasile: seleniu

U seleniu hè un minerale truvatu principalmente in i noci di u Brasile è chì aiuta à prevene u cancheru participendu à a morte programmata di e cellule, inibendu a riproduzione cellulare, agendu da antioxidante. In più di e castagne, hè prisente ancu in l'alimenti cum'è a farina di granu, u ghjallu d'ove è u pullastru. Vede l'alimenti ricchi di seleniu.

3. Legumi cruciferi: sulforapanu

I vegetali cruciferi cume u brocciu, u cavolfiore, u cavulu, i cavoletti di Bruxelles è a kale sò ricchi di nutrienti sulforaphane è indole-3-carbinol, nutrienti cun effettu antioxidante è chì stimulanu a morte programmata di e cellule prostatiche, impedendu a so multiplicazione in tumori.


4. Tè verde: isoflavoni è polifenoli

Isoflavoni è polifenoli anu antioxidante, antiproliferativu è stimulante a morte cellulare programmata, cunnisciuta cum'è apoptosi.

In più di u tè verde, sti nutrienti sò ancu prisenti in a maiò parte di frutti è ligumi, fagioli di soia è vinu russu.

5. Pesciu: omega-3

Omega-3 hè un tipu di grassu bonu chì agisce cum'è antiinflamatoriu è antiossidante, migliurendu a salute di e cellule è prevenendu malatie cum'è u cancheru è i prublemi cardiaci. Hè prisente in i pesci d'acqua salata cum'è u salmone, u tonu è e sardine, è ancu in l'alimenti cum'è u linu è a chia.


Insemi cù u cunsumu aumentatu di frutti, ligumi è tè verde, hè ancu impurtante di riduce l'ingestione di grassi saturati, chì sò prisenti soprattuttu in carni rosse, pancetta, salsicce cum'è salsiccia, salsiccia è prisuttu, fast food è alimenti industrializati ricchi di grassu, cum'è lasagne è pizze ghjalate.

In più di l'alimentariu, hè impurtante avè un esame di prevenzione di u cancheru di prostata cun l'urologu è cunnosce i primi sintomi di sta malattia, in modu da pudè esse identificatu prestu. Verificate in u video seguente chì esami devenu esse fatti:

A Nostra Recomandazione

Questi Fans di "Game of Thrones" anu purtatu Binge-Watching à un novu livellu adattatu

Questi Fans di "Game of Thrones" anu purtatu Binge-Watching à un novu livellu adattatu

Antonio Corallo/ ky ItaliaQuandu hè u tempu di binge-watch a TV how, u primu po tu chì andate: u divano. è vi entite ambizio u, for e anderete in ca a di un amicu, o chjattate u tapi ro...
Eccu cumu u digiunu intermittente puderia benefiziu u vostru sistema immune

Eccu cumu u digiunu intermittente puderia benefiziu u vostru sistema immune

Una rivi ta recente in u ghjurnale Lettere di Immunologia uggeri ce chì u tempu di i pranzi pò dà u vo tru i tema immune un vantaghju. "U dighjunu intermittenti aumenta u ta u di a...