Alimenti ricchi in istidina
Cuntenutu
L'istidina hè un aminòcidu essenziale chì dà origine à l'istamina, una sustanza chì regule e risposte infiammatorie di u corpu. Quandu l'istidina hè aduprata per trattà l'allergie, deve esse presa cum'è supplementu in porzioni chì ponu variare da 100 à 150 mg per ghjornu, è chì sò prescritti da u duttore.
Quandu u pesciu ùn hè micca cunservatu currettamente, l'istidina hè trasfurmata in istamina da i batteri, pruvucendu à i pesci una grande quantità di istamina, chì pò causà avvelenamentu in l'omu.
Alimenti ricchi in istidinaAltri cibi ricchi in istidinaElencu di cibi ricchi in istidina
L'alimenti principali ricchi in istidina sò alimenti ricchi in proteine cum'è uova, latte è prudutti casgiari, pesci è carne, ma ci sò ancu altri alimenti chì anu ancu questu aminoacidu cum'è:
- granu integrale, orzu, segale;
- noci, noci di Brasile, anacardi;
- cacao;
- piselli, fasgioli;
- carota, barbabietola, melanzana, rapa, maniuca, patata.
Cum'è l'istidina hè un aminòcidu chì u corpu ùn pò micca pruduce, hè necessariu ingerisce questu aminòcidu per mezu di l'alimentu.
Funzione istidina in u corpu
E funzioni principali in u corpu di l'istidina sò di diminuisce l'acidità in u stomacu, migliorendu a nausea, è a sensazione di brusgiu soprattuttu di e donne incinte. In più L'istidina hè abituata luttà contr'à e malatie circulatorie, in particulare di u sistema cardiovascolare perchè hè un vasodilatatore eccellente.