You * Definitamente * Vulete Vede a New Ivy Park Collection By Beyoncé

Cuntenutu
Se a prima o a seconda versione di a linea di abiti attivi Ivy Park di Beyoncé ùn ti fecenu AMPED à ucciderla in palestra è in strada, forse a terza volta hè un incantu. Ivy Park hà appena lanciatu a so cullezzione Autunno / Inverno 2016 è voi vulete letteralmente campà in questu per i prossimi mesi.
A nova cullezzione hè adatta à a moda tardi (vogliu dì, hè dighjà cascata per un settimana sana, voi ragazzi), è usa i tessuti più cool di a stagione per creà una linea di atletica chì hè cum'è edgy quant'è sportiva. Esempiu: pezzi di tonalità bordeaux perfetti per u vaghjimu, dettagli in mesh breezy, sweatshirts accoglienti è pezzi puffer, camouflage di gustu, denim favuritu per l'allenamentu, è i principii basi bianchi è neri chì s'accordanu ancu i vostri leggings di allenamentu più pazzi.
Parlendu di leggings, Ivy Park continua à pruduce alcuni di i leggings più còmodi, chì si sentenu cum'è ùn portate micca i pantaloni. Veramente, alcune linee di abbigliamento attivo ~ fantasia ~ anu pezzi chì circà splendidi, ma ùn si mantenenu micca in u campu di boot. Ma sti zitelli? Sò sudati # ShapeSquad-appruvati. (Arricurdatevi di quellu tempu Beyoncé hà fattu u squat più epicu salvatu durante a so prestazione di u Super Bowl? Iè, pudete fà tuttu què in sti leggings.) Ma, va bè, sè preferite salvà questi per u post-allenamentu passeghjendu invece di uttene tutti grossu, avemu un pocu capitu.
Ùn ci scurdemu possibbilmente a più bona parte di u lanciu: u video di cullezzione chì hè drittu Beyoncé fitspo. Unisce visuale di e so prove, allenamenti, photoshoots, è tempu di famiglia (obv vestutu in Ivy Park) chì corre cù parolle chì perseguiteranu i vostri allenamenti per settimane:
"Insegnu à u mo corpu ogni ghjornu chì possu andà un pocu più luntanu. Sò chì u mo corpu pò amparà à pieghje, è micca à rompe. So di ciò chì hè capace. Aghju vistu fà miraculi", dice Beyoncé, in u Video di campagna Ivy Park. "Ancu quandu a mo gola hè brusgiata, i mo pulmoni sentenu chì s'anneganu, u sudore mi pichja l'ochji, i mo pedi sentenu chì anu da splusà. Quandu aghju da rinuncià, mi imagine chì una persona mi piace più di nimu, li ritrattu induv'elli sianu in u mondu è mi imagineghju chì corru versu elli. Vecu u so visu, sò surridenti è briunanti è sò cusì fieri di mè. Stanu gridendu u mo nome. È eiu fate finu à a fine. I spinghje u dulore è aghju trovu l'amore ".
Se questu ùn vi inspira micca à accende sta playlist di allenamentu di Beyoncé, mette un pocu di vestiti attivu di Ivy Park, è uccidelu in palestra, nunda di più.