Allergii è Depressione: A Cunnessione Sorprendente

Cuntenutu
- Chì hè a cunnessione?
- Benintesa, i disordini di l'umore ponu accade separatamente da allergie.
- U trattamentu di e vostre allergie pò aiutà a vostra depressione o ansietà?
- I cambiamenti di stile di vita ponu aiutà
- U trattamentu di l'allergie pò rende si peghju?
- U fondu
Sò allergie è depressione o ansietà in relazione?
I sintomi allergii includenu starnuti, nasu chì cola, tosse, mal di gola è mal di testa. Questi sintomi vanu da lieve à severa. Mentre chì alcune persone cun allergie ponu fà a so routine quotidiana nurmale solu in un liggeru cunfortu, altri ponu sentesi malati fisicamente.
CunnessioniSe avete depressione è ansietà cun allergie, puderete pensà chì e prime condizioni ùn anu nunda à chì vede cù l'ultime. Ma cumu si scopre, pare chì ci sia una cunnessione tra allergie è depressione o ansietà.
Curiosamente, a rinite allergica hè stata ligata cù a depressione è u comportamentu suicida.
Avà, questu ùn significa micca chì tutti quelli chì anu allergie anu ancu depressione o ansietà, è vice versa. Ma pudete esse in risicu di depressione se avete una storia di allergie.
Chì hè a cunnessione?
Chiunque vive cun allergie croniche è persistenti pò attestà di sentassi male a maiò parte di i ghjorni di a settimana o di u mese. Sentitevi sottu à u clima per unu o dui ghjorni ùn puderebbenu smurzà u vostru umore generale. D'altra parte, sperimentà più ghjorni cattivi chè boni puderia infine influenzà a vostra prospettiva - è micca per u megliu.
A vita ùn ferma micca quandu avete trattatu d'allergii, chì significa chì duvete mantene a vostra rutina ghjurnata ancu quandu ùn vi sentite micca bè. L'allergie ponu influenzà e vostre prestazioni à u travagliu è à a scola, è secondu a gravità di i sintomi, ogni tipu d'attività pò esse fisicamente drenante.
Ancu se alcune persone ùn cunnettanu micca e so allergie cù a depressione, ci hè una relazione di lunga data trà salute fisica è umore.
In fattu, inclusi trà e cause di depressione clinica sò eventi stressanti è malattie. Per esempiu, esse diagnosticatu cù malatie coronarie o cancru pò fà una persona più suscettibile à a depressione.
Benintesa, l'allergie ùn sò micca cusì gravi cum'è certi prublemi di salute. Eppuru, sentesi male ghjornu dopu ghjornu pò avè un pesu emotivu per voi, indipendentemente da a gravità di a malatia.
AllergeniHè impurtante nutà chì l'allergeni chì ponu scatenà a depressione è l'ansietà ùn includenu micca solu acari di polvere, peli di animali domestici, erba, ambrosia o polline. A depressione pò accade ancu sè ùn pudete micca ammansà l'allergie alimentarie (crustacei, noci, glutine).
U vechju proverbiu hè veru chì "sì ciò chì manghjate". In una di e zitelli cù e senza allergie alimentarie (trà l'età di 4 è 12 anni), i ricercatori anu cunclusu chì l'allergie alimentarie anu avutu un rolu in livelli più alti di ansietà sociale è ansietà generale in i zitelli minoritari di status socioeconomicu più bassu.
U studiu ùn hà micca truvatu una leia trà depressione è allergie alimentarie.
Benintesa, i disordini di l'umore ponu accade separatamente da allergie.
A depressione dolce è l'ansietà ponu risolve da soli. Se no, parlate cù u vostru duttore nantu à u trattamentu. L'opzioni ponu include psicoterapia, una medicazione anti-ansietà o antidepressiva, o un gruppu di supportu.
I rimedii casani ponu ancu esse efficaci, cume:
- meditazione
- respiru prufondu
- eserciziu fisicu
- dorme
- manghjà una dieta sana è equilibrata
U trattamentu di l'allergii pò ancu migliurà a depressione è l'ansietà. A rinite allergica rilascia citochine, un tippu di proteine infiammatorie. Si crede chì sta proteina pò avè un effettu negativu nantu à a funzione cerebrale, scatenendu tristezza è depressione.
Insemi cù a presa di farmaci per allergie, pudete luttà contr'à l'infiammazione cù l'alimentu. Manghjate più verdi frunduli, bacche è noci. Inoltre, u zenzeru è u tè verde ponu aiutà à riduce l'infiammazione, cume pò dorme assai, massoterapia è eserciziu regulare.
U trattamentu di e vostre allergie pò aiutà a vostra depressione o ansietà?
Sì avete attacchi di depressione o ansietà quandu e vostre allergie sparanu, uttene u cuntrollu di i vostri sintomi allergici pò aiutà à sentite megliu fisicamente, è forse alzà un umore tristu.
Evite i vostri fatturi allergii è pigliate senza prescrizzione o medicazione per allergia prescritta per tene i sintomi à badia.
I cambiamenti di stile di vita ponu aiutà
- Lavate i letti spessu.
- Aspirate a vostra casa una o duie volte à settimana.
- Mantene e porte è e finestre chjose per riduce l'esposizione à l'allergeni esterni.
- Evite i prudutti prufumati (candele, lozioni, prufumi, ecc.).
- Purtate una maschera quandu si pulisce a casa o si travaglia in cortile.
- Risciacquate i vostri passaghji nasali.
- Sip acqua o liquidi caldi per diluisce u mucus in a vostra gola.
- Evite u fumu di cigarette.

Se suspettate di un'allergia alimentaria, dumandate à u vostru duttore nantu à un test di pelle o un test di sangue per aiutà à identificà l'alimenti chì scatenanu i vostri sintomi.
U trattamentu di l'allergie pò rende si peghju?
Assicuratevi di cunnosce l'effetti secundarii pussibuli di i medicinali allergii senza ricetta è prescritti. Queste medicazione sò efficaci, ma ponu ancu causà sonnolenza, un stomacu sconvoltu, o stinzia.
L'effetti laterali sò generalmente temporanei. Puderanu, tuttavia, fassi sentire peghju è aumentà a depressione o l'ansietà.
Effetti SideSmette di piglià un medicamentu se sperimentate effetti collaterali sgradevoli. Dumandate à u vostru duttore nantu à una droga alternativa. A volte, una dosi più bassa pò fermà l'effetti collaterali, puru continuendu à furnisce sollievu allergicu.
U fondu
Parechje persone campanu cù allergii stagiunali è longu l'annu. Quandu ùn pudete micca cuntrullà i so sintomi, l'allergii pò purtà à ansietà o depressione. Parlate cù u vostru duttore nantu à e opzioni per u sollievu allergicu, è ancu e vostre opzioni per trattà un disordine d'umore.
Cù i medicamenti ghjusti è i cambiamenti di stile di vita, pudete mette sintomi allergichi daretu è sbarrazzassi di u nuvulu neru appesu sopra a testa.