Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 27 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
Marathoner Allie Kieffer ùn hà micca bisognu di perde u pesu per esse veloci - Vita Di Vita
Marathoner Allie Kieffer ùn hà micca bisognu di perde u pesu per esse veloci - Vita Di Vita

Cuntenutu

U corridore Pro Allie Kieffer cunnosce l'impurtanza di stà à sente u so corpu. Dopu avè sperimentatu a vergogna di u corpu sia da l'odiari in linea sia da l'allenatori passati, a 31-annata sapi chì u rispettu di u so corpu hè chjave per u so successu.

"Cum'è donne, ci dicenu chì duvemu esse magri è chì a nostra autoestima deve esse basata in l'aspettu-Ùn sò micca d'accordu cun questu. Cercu di aduprà a piattaforma chì aghju creatu attraversu a corsa per sparghje un missaghju megliu ", dice ella Forma. Cum'è Kieffer hà sfracicatu i PR-ella hè piazzata quinta in a maratona di NYC di l'annu scorsu, a seconda femina di i Stati Uniti à finisce dopu à Shalane Flanagan-hà ancu sfracellatu l'idea falsa di u tippu di corpu "perfettu" per a corsa à longa distanza. (Assuciatu: Cumu Shalane Flanagan, Campione di NY Marathon, Trains per u ghjornu di a corsa)


Kieffer-chì hè patrocinatu da Oiselle, Kettlebell Kitchen è New York Athletic Club-hà creatu una piattaforma per a pusitività di u corpu è l'accettazione in una cumunità chì storicamente hà enfatizatu l'idea chì u più magru hè un corridore, più veloce serà.

Hè apertamente applaudita à l'odiari in linea chì anu suggeritu chì hè "troppu grande" per riesce, chì ùn hè micca solu sconvolgente (è falso), ma manda un missaghju terribili à quelli chì ùn ponu micca cascà in a categuria di tippu di corpu petite. "Mi sentu cum'è se a ghjente corre - hè sana! Perchè e persone cercanu di scuragisce l'altri à curreghjendu dicenduli chì ùn sò micca abbastanza adatti? Ùn hà solu sensu", hà riflettutu. (In cunnessione: Cumu Dorothy Beal hà reagitu à a so Figlia Dicendu chì Odiava e "Grandi Cosce")

Cumunu o pocu cumuni, Kieffer hè veloce. L'annu scorsu, Kieffer si hè piazzatu quintu in a Maratona 2017 di NYC, quarta in u campiunatu di i Stati Uniti di 10 chilometri, hà vintu a mezza maratona di Doha 2018, piazzata quarta à i campionati di strada USATF 10 km, è siconda à i campionati di strada USA 20 km. Oh, è hà vintu a Staten Island Half Marathon. Phew!


Cù questi riconoscimenti - è Insta-vids seriosamente addictivi chì mostranu a so furmazione impressionante - sò ghjunte l'accuse di doping da troll in linea chì anu suggeritu chì qualcunu cù u so tippu di corpu ùn puderia micca uttene stu livellu di successu senza miglioratori di prestazioni.

Ciò chì sti bullies ùn sanu micca hè chì Kieffer hà una pelle spessa, sviluppata da anni di travagliu duru è a so parte di sfide.

L'assenza rende e gambe più forti

Malgradu a qualificazione per u 2012 U.S. Olympic Trials in i 10 km, Kieffer hà luttatu per ottene u successu chì si sentia pussibule. Cumplicendu i guai, e finanze per pagà u so coach sò secche. Kieffer hà pensatu ch'ella avia righjuntu u so pienu potenziale. "In 2013, abbandunò di curriri è aghju pensatu solu chì fà i prucessi olimpichi era u pinnacle-è eru veramente fieru di questu. Mi sentu cum'è puderia andà cuntenti".

Si trasfirìu a casa in New York è hà cuminciatu à a nanna per una famiglia in Manhattan. Ciò chì Kieffer ùn sapia micca à l'epica: u so viaghju prufessiunale di corsa era appena principiatu.


U so ritornu à a corsa prufessiunale hè accadutu naturalmente, dice. "Aghju ghjustu corse per divertimentu è per stà in bona salute. Hè organicamente più strutturatu", dice ella. "Dopu aghju intrutu in un gruppu di corsa New York Road Runner". Pocu dopu, hà decisu di raghjunghje un gruppu di corsa chì hà messu in risaltu stili di furmazione cum'è sessioni di traccia - hà bisognu di ricustruisce a so velocità.

Mentre Kieffer si era immersa pianu pianu in a corsa, hà cuminciatu à allenà ancu l'altri. "Avia un tippu chì si facia veramente bè - è ùn pudia più tene u ritmu cun ellu. Vuliu esse un bonu allenatore. Unu di i motivi principali chì mi hà sceltu cum'è allenatore era perchè puderia corre cun ellu," spiega ella. Hà aumentatu a so furmazione cum'è risposta.

E mentre Kieffer travagliava nantu à u so latu fisicu, a so mentalità hà ancu rinfrescatu. "In u 2012, mi sentu veramente intitulata - mi sentia cum'è [un patrocinatore] andava definitivamente à piglià mi", dice ella. Chì ùn hè micca accadutu. "Quandu sò vultatu, eru solu cuntentu d'esse corsu."

A forza hè a velocità

In 2017, Kieffer hà vulsutu vede quantu puderia avvicinassi di i so PR precedenti. Allora, in più di curriri, hà pigliatu a furmazione di forza. "Pensu chì [i mo tempi veloci] eranu perchè eru più forte. Pensu veramente chì a forza hè a rapidità ".

A furmazione di forza era integrale per u so ritornu - è stà relativamente senza ferite. Ma i critichi in linea anu manifestatu u so scetticismu chì Kieffer ùn era micca capace di un ritornu cusì putente, soprattuttu cù a forma di u so corpu.

"Ci hè una speranza chì i corridori d'elite sò sticchi finu cum'è i fasgioli è chì, sì ùn sì micca cusì, pudete sempre ottene più veloce [perdendu pesu]. Ci hè questa associazione chì magra o magra hè rapida." È ùn hè micca solu in ligna ch'ella hè stata detta ch'ella hè "troppu grande" per seguità a cuncurrenza. L'addestratori anu suggeritu ch'ella sia ancu calata di pesu. "L'addestratori m'anu dettu chì saraghju più veloce se perdessi pesu, è alcuni mi anu datu cunsiglii veramente malsani per fà", dice.

Ghjucà à u Ghjocu Longu

Kieffer hà assistitu à e ramificazioni di seguità quellu cunsigliu periculosu. "Ùn aghju vistu à nimu chì sia andatu u percorsu di perde assai pesu per uttene più rapidamente a so velocità o avè una longa carriera", dice.

U marzu passatu, una vechja ferita à u pede s'hè lampatu. Malgradu un attaccu di grande frustrazione, Allie hà ascoltatu u so allenatore è un ripertoriu Oiselle (chì hè ancu duttore) per esse pazienti in a so recuperazione. U so ritornu s'appoghja nantu à a custruzzione graduale di u so chilometramentu è manghjendu sanu. (In cunnessione: Cumu una Inferenza Mi ha Insegnatu Chì Ùn Ci hè Nulla di Sbagliatu cù a Corsa à una Distanza Più Scarsa)

Nutrisce u so corpu è mette l'accentu nantu à a ripresa hè stata a chjave per u so successu continuu, dice Kieffer. "Hè difficiule perchè vede e persone veramente magre chì eccellenu è facenu", spiega. Ma Kieffer nota chì un percorsu malsanu ùn cunducerà mai à a longevità. Hè per quessa ch'ella usa i social media per incuraghjà l'altri à alimentà, piuttostu chè limità, stessi. "Un prufessiunale cum'è Shalane Flanagan, chì hà avutu una longa carriera, ùn hè micca statu veramente feritu perchè ella si alimenta". (Relativu: U Nutrizionista di Shalane Flanagan sparte i so cunsiglii per l'alimentazione sana)

L'hà forse pigliatu più tempu per ricustruisce a so velocità è a forza post-ferita, ma ella ghjoca u ghjocu longu. "Ci hè vulsutu un pocu per vultà in questu locu [forma pre-preghjudiziu], ma l'aghju fattu in un modu chì hè sanu è mi mette assai bè per a Maratona di New York", dice.

Chì hà da dì à i scettichi chì a dubbitanu? "Ci vedemu u 4 di nuvembre".

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Vede

Fit Mom Ritorna à l'odiatori chì l'avianu cuntinuu in u corpu

Fit Mom Ritorna à l'odiatori chì l'avianu cuntinuu in u corpu

ophie Guidolin hà raccoltu migliaia di eguaci in In tagram grazia à u o fi icu incredibilmente tonicu è in forma. Ma trà i o ammiratori ò parechji critichi chì pe u u co...
Cosa da fà sì avete u dolore lumbaru da a corsa

Cosa da fà sì avete u dolore lumbaru da a corsa

e avete mai avutu u dolore di chiena, ite luntanu da olu: ecunnu l'Univer ità di Maryland chool of Medicine, qua i 80 per centu di a pupulazione perimenterà u lombalgiu in un certu punt...