Cosa hè l'alopecia, cause principali, cumu identificà è trattamentu
Cuntenutu
L'alopecia hè una cundizione in quale ci hè una perdita improvvisa di capelli da u scalp o da qualsiasi altra regione di u corpu. In questa malattia, i capelli cadenu in grandi quantità in certe zone, fornendu a visualizazione di u cuoio capellutu o di a pelle chì era prima coperta.
U trattamentu per l'alopecia si face secondu a causa, in ogni casu, in a maiò parte di i casi sta caduta hè trattata cù l'usu di medicinali chì sò applicati direttamente nantu à a zona interessata è chì devenu esse raccomandati da un dermatologu.
Cumu identificà l'alopecia
U segnu indicativu principale di l'alopecia hè a perdita di più di 100 peli per ghjornu, chì si pò nutà quandu truvate assai peli nantu à u cuscinu quandu si sveglia, quandu si lava o pettina i capelli o quandu si passa a manu per i capelli . Inoltre, hè ancu pussibule identificà l'alopecia quandu e regioni cù pocu o micca capelli sò visualizati nantu à u scalp.
Ancu s'ellu si trova soprattuttu in testa, i segni chì indicanu l'alopecia ponu esse rimarcati in ogni regione di u corpu cù i capelli.
Cumu hè fattu u trattamentu
Per u trattamentu di l'alopecia, una cunsultazione cù u dermatistu hè cunsigliatu per chì e cause sò identificate è u trattamentu hè bè direttu.
Alcune opzioni terapeutiche, in particulare per i casi più severi, sò l'usu di medicinali orali, cum'è finasteride o spironolactone, o di tematiche, cum'è minoxidil o alfaestradiol, per esempiu, cume favuriscenu a crescita di i capelli è prevenu a perdita di capelli. Vede più nantu à i rimedii indicati in alopecia.
Inoltre, per casi più miti o per cumplementà quelli più gravi, pò esse vantaghjosu d'utilizà prudutti cusmetichi in lozione o fiale, o l'usu di supplementi alimentarii, secondu a guida di u dermatologu, postu chì ponu ancu favurisce a crescita di i capelli.
Ci hè ancu trattamenti specifici cum'è intradermoterapia è carboxiterapia, realizati da un prufessiunale, chì devenu esse realizatu solu, se cunsigliatu da u duttore.