Aly Raisman Sparte Cum'ella Pratica l'Autocura Mentre Quarantena Sola
Cuntenutu
Aly Raisman cunnosce una cosa o duie nantu à u cuntrollu di a vostra salute mentale è fisica. Avà chì si mette in quarantena sola in a so casa di Boston per via di a pandemia COVID-19, a tripla medaglia d'oru olimpica dice chì l'autocura hè diventata ancu più una priorità. "Hè un tempu scemu", dice ella Forma. "Pruvate solu à apprezzà a mo salute è esse grata chì a ghjente vicinu à mè viaghja bè".
À u principiu, u pensamentu di a quarantena solu hà fattu Raisman nervoso, sparte. "Eru totalmente impaurita", ammette. "Pensu chì averia da esse assai più difficiule per mè di quellu chì hè, ma sò venutu à apprezzà e piccule cose, è quessa m'hà mantenutu veramente". (Assuciatu: Cumu trattà cù a Solitudine Se Sete Auto-Isolatu Durante u focu di Coronavirus)
In questi ghjorni, Raisman hà trè pratiche di autocura chì l'aiutanu à tene u stress cuntrollatu. Eccu cumu si mantene equilibrata durante stu tempu.
Giardinaghju
"[Giardinaghju] mi porta tanta gioia", sparte Raisman. "Hè veramente statu u mo salvatore attraversu tuttu questu".
Hè stata inizialmente inspirata per cumincià à giardinà dopu un viaghju in Australia uni pochi anni fà, spiega. "Mi ricordu solu quant'è diversu u gustu di l'alimentu", dice ella. "Era cusì frescu è si sintia menu trasfurmatu, chì hè ciò chì m'hà interessatu à cultivà u mo propiu cibu." (In cunnessione: Aghju datu Alimenti Trasfurmati per un Annu è Hè Ciò chì hè accadutu)
Dapoi ch'ella hè corta nantu à u spaziu esternu (#relatable), Raisman dice chì hà fattu a maiò parte di u so giardinaghju in casa. "Aghju cuntatu l'altru ghjornu, è aghju literalmente 85 cuntenituri d'erbe è ligumi chì crescenu in l'internu", dice ella cù una risata. "U mo sonniu un ghjornu seria di cultivà tanti ligumi da per contu meiu chì ùn averaghju micca da andà à a buttrega." (Eccu alcuni cunsiglii di giardinaggiu per a prima volta per aiutà à truvà u to pollice verde cum'è Raisman.)
U ghjardinaghju hà ancu purtatu Raisman à manghjà più vegetale, aghjusta. In fatti, cresce a maiò parte di i so culturi nantu à ciò chì li piace à manghjà, dice. Da e piante facili da cultivà, cum'è fagioli verdi, agliu, zucchini, piselli, carotte è cucumari, à i vegetali più sfidae cum'è bròcoli, coliflore, cipolla, api è bok choy, l'ortu di Raisman hè pienu di fresche è nutritive. ligumi.
"Cresce u vostru propiu cibu vi insegna tanta pazienza, ciò chì hè ancu più impurtante cù tuttu ciò chì si passa avà", spiega Raisman. "Hè ancu cusì rilassante è mi aiuta à mantene a terra. Ci hè qualcosa di scavà in a terra è di cultivà e piante viventi chì hè cusì gratificante ". (Hè vera: u Giardinaghju hè unu di i numerosi modi sustenuti da a scienza chì entrà in cuntattu cù a natura pò aumentà a vostra salute.)
Ancu cù a so carriera olimpica daretu à ella, Raisman dice chì alimentà u so corpu cù questi alimenti vegetali hè di a maiò impurtanza per ella. "Pruvatu à esse super cusciente di i mo livelli di energia perchè sentu chì u mo corpu ùn hè ancu pienu recuperatu da l'ultime Olimpiadi è tutta a mo carriera di ginnastica in generale", spiega ella. "In più tuttu ciò chì hè andatu cù a mo vita sia publicamente sia privatamente m'hà fattu sentu veramente sguassatu di energia". (Assuciatu: Aly Raisman nantu à l'Imagine di sè, Ansietà è Superazione di l'Abusu Sessuale)
Mentre Raisman dice chì manghjà vegetale hà aiutatu l'energia in certi modi, hà luttatu cù a so assunzione di proteine à volte, aghjusta. "Pruvatu à esse cunnuscente di e proteine in a mo dieta perchè manghju appena di carne", spiega ella. (BTW, eccu ciò chì manghja a quantità di proteina * right * ogni ghjornu in realtà pare).
Una di e so fonti di prutezione: Lattice di Soia. "L'aghju messu in tuttu, da u mo caffè di a mattina è di i frullati à u mo brodu di verdura casanu è insaccate per insalate", dice ella. Raisman hà recentemente collaboratu cù Silk per aiutà à furnisce una donazione di 1,5 milioni di pasti à Feeding America per e famiglie in bisognu in mezu à a pandemia di coronavirus. "Assicurendu chì e persone anu accessu à l'alimentu nutritivu hè cusì impurtante in questu tempu difficiule", Raisman hà scrittu di a cullaburazione in Instagram.
Eserciziu
Stà attivu hà ancu ghjucatu un rolu impurtante in a rutina di cura di Raisman ultimamente, dice. Tuttavia, ella hà scalatu u ritornu da i so ghjorni di cumpetizione, ella nota. "L'ultimi anni, ùn aghju micca travagliatu quant'è quandu era in furmazione", spiega. "Aghju statu furmatu cusì duru per tantu tempu chì u mo corpu era ghjustu cum'è," per piacè ferma ".
Dunque, piglia e cose lente. U so più grande focusu avà: amparà à esercità per a so salute versus diventà u megliu atleta ch'ella pò esse, dice. "Aghju avutu à amparà à ùn esse cusì dura cun mè stessu", spiega ella. (Assuciatu: Cumu Ritorna à travaglià quandu avete fattu una pausa da a palestra)
In quarantena, dice chì hà fattu qualchì furmazione di forza è travagliu di core, ma aspetta soprattuttu e so passeggiate ogni ghjornu. "Camminau per circa un'ora à ghjornu in un parcu vicinu à a mo casa, mentri a distanza sociale, naturalmente", sparte. "Aghju ghjuntu à piacè veramente è aspittendu ogni ghjornu. Mi dà u tempu di riflette nantu à ciò chì passa in u mondu, è l'aria fresca aiuta veramente cù u stress ". (Assuciatu: Ciò chì Puderà Accade Se Cammini 30 Minuti à u Ghjornu)
Yoga è Meditazione
Per a so salute mentale, Raisman dice ch'ella hè stata rivolta à u yoga. "Prima di dorme, facciu un video di YouTube di 10 à 15 minuti da a yogi Sarah Beth, è mi rilassa in tuttu", dice.
A meditazione hè stata ancu cruciale per u so benessere mentale, aghjusta. "Provu à esse super cuscente di cumu mi sentu", spiega. "Ùn facciu micca i stessi meditazioni ogni ghjornu, ma sò assai in a meditazione di scansione di u corpu avà, induve scannu u mo corpu da a testa à i pedi è pruvate à rilassà ogni musculu". (Eccu cumu Raisman utilizza a meditazione per aumentà a fiducia di u so corpu).
Malgradu à fà u so megliu per praticà l'autocura è gestisce u stress, Raisman ammette chì pò esse difficiule di stà in equilibriu durante stu tempu. "Aghju ricunnisciutu chì ognunu travaglia e so lotte avà", dice ella."Hè una cosa cusì spaventosa di pruvà è navigà".
Per Raisman, l'auto-parlata positiva hà cambiatu u ghjocu in l'aiutà à affrontà l'alti è i bassi. "Arricurdatevi di esse gentili cun voi stessi è di parlà cun voi cum'è se parlassi à qualchissia chì amate è chì vi tene cura", dice. "Durante questi tempi difficiuli, quant'è duru chì hè, hè ancu più impurtante di fà. Puderia sentu un pocu stranu. Ma solu esse quì per sè stessu è praticà l'autocompassione hè veramente una longa strada ".