Amazon Alexa avà applaude quandu qualcunu li dice qualcosa di sessista
Cuntenutu
Muvimenti cum'è #MeToo è e campagne successive cum'è #TimesUp anu spazzatu a nazione. Oltre à avè un impattu maiò nantu à i tappeti rossi, a necessità di difende l'uguaglianza di sessu è di mette fine à a viulenza sessuale face a so strada versu a tecnulugia chì adupremu ancu noi. Casu in puntu: a mossa di Amazon per riprogrammà Alexa per difende per sè stessu contru a lingua sessista.
Prima di sta aghjurnamentu, Alexa incarnava a servitù femina. Se l'avete chjamatu "cagna" o "slut", ella dicia qualcosa cum'è "Bè, grazie per u feedback". È se a chjamassi "calda" risponderebbe cù "Hè bellu di voi di dì". As Quartz rapporti, questu hà perpetuatu l'idea chì e donne in roli di serviziu sò supposti à pusà è piglià tuttu ciò chì dite. (Relativu: Questa nova indagine mette in risaltu a prevalenza di u fastidiu sessuale in u travagliu)
Micca più. À a fine di l'annu scorsu, 17 000 persone anu firmatu una petizione nantu à Care 2 dumandendu à u gigante tecnulugicu di "riprogrammà i so botti per spinghje ind'è u persecuzione sessuale". "In questu mumentu #MeToo, induve l'assetamentu sessuale pò esse finalmente pigliatu in seriu da a sucietà, avemu una occasione unica di sviluppà AI in un modu chì crea un mondu più gentile", anu scrittu in a petizione.
Risulta chì Amazon avia digià pigliatu l'affari in e so mani a primavera scorsa, aghjurnendu Alexa per esse più feminista. Avà, secondu Quartz, l'AI hà ciò chì chjamanu un "modu di disattivazione" è risponde à e dumande sessualmente esplicite cù "Ùn aghju micca da risponde à questu", o "Ùn sò micca sicuru chì esitu avete aspettatu". Amazon ùn hà mai annunziatu publicamente sta aghjurnamentu.
Mentre chì questu puderia sembrà un picculu passu, simu tutti nantu à u missaghju chì a lingua sexista ùn deve esse tollerata.