Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 5 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
, diagnosticu è cumu trattà - Salute
, diagnosticu è cumu trattà - Salute

Cuntenutu

U Entamoeba histolytica hè un protozoo, parassita intestinale, rispunsevule di a dissenteria amebica, chì hè una malattia gastrointestinale in cui ci hè una diarrea severa, frebba, brividi è feci cù sangue o secrezioni biancastri.

L'infezzione da questu parassita pò nasce in ogni regione è infettà chiunque, tuttavia hè più cumuna in regioni cun clima tropicale cun condizioni sanitarie più precarie, in particulare in i zitelli è zitelli chì amanu ghjucà nantu à u pavimentu è anu l'abitudine di mette tuttu nantu à u pianu. bocca, postu chì a forma principale di cuntagiu da questu parassita hè per ingestione d'acqua o di cibu contaminati.

Ancu s'ellu hè relativamente faciule da trattà, quandu l'infezzione daEntamoeba histolytica pò esse periculosu per a vita postu chì pò dà una disidratazione. Dunque, appena i sintomi suggerenti d'infezzione apparsu, soprattuttu in i zitelli, hè impurtante andà in sala d'urgenza per cunfirmà l'infezzione è iniziare u trattamentu più adeguatu.


Principali sintomi

Alcuni di i sintomi principali chì ponu indicà l'infezzione da Entamoeba histolytica sò:

  • Discomfort addominale leve o moderatu;
  • Sangue o secrezioni in e feci;
  • Diarrea severa, chì pò favurisce u sviluppu di a disidratazione;
  • Sgabelli molli;
  • Febbra è brividi;
  • Nausea è nausea;
  • Stanchezza.

Hè impurtante chì l'infezzione sia identificata prestu, perchè uEntamoeba histolytica pò comportà a disidratazione è attraversà u muru intestinale è liberà cisti in u sangue, chì ponu ghjunghje à altri organi, cum'è u fegatu, favurendu l'occorrenza di ascessi è pò purtà à a necrosi di l'organu.

Cumu cunfirmà u diagnosticu

U diagnosticu di sta infezzjoni daEntamoeba histolytica pò esse realizatu osservendu è analizendu i sintomi presentati da a persona. Per cunfirmà i suspetti, u duttore pò ancu dumandà l'esame parasitologicu di e feci, è si raccomanda di raccogliere trè campioni di feci in ghjorni alternativi, chì u parassita ùn si trova sempre in e feci. Capite cumu si face l'esame parasitologicu di e feci.


Inoltre, u duttore pò ancu indicà a realizazione di un test di sangue in u feci, in più di altri test di laboratorio chì aiutanu à verificà se l'infezione hè presente o micca è attiva. Quandu ci hè un suspettu chì l'infezzione si sparghje dighjà in u corpu, altri testi cum'è ecografia o tomografia computerizata, per esempiu, ponu ancu esse fatte per valutà s'ellu ci sò lesioni in altri organi.

Cumu accade l'infezzione

Infezzione da Entamoeba histolytica accade per via di l'ingestione di cisti prisenti in acqua o in alimenti cuntaminati cù feci. Quandu i cisti di uEntamoeba histolytica entri in u corpu, sò allughjati in i muri di u trattu digestivu è liberanu forme attive di u parasite, chì finiscenu per ripruducesi è migraru versu u grossu intestinu induve, più tardi, pò finisce per passà per u muru intestinale è si sparghje per tuttu u corpu.

A persona infettata daEntamoeba histolytica pò infettà altre persone se e so feces cuntaminanu u terrenu o l'acqua aduprata per beie, lavà i piatti o bagnassi. Cusì, hè assai impurtante per evità di aduprà ogni tipu d'acqua chì pò esse contaminata da e acque reflue.


Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu per l'amebiasi intestinale senza cumplicazione hè generalmente fattu solu cù l'usu di Metronidazole finu à 10 ghjorni di fila, secondu a raccomandazione di u duttore. In certi casi, pò ancu esse indicatu aduprà certi rimedii chì aiutanu à alleviare i sintomi presentati, cum'è Domperidone o Metoclopramide.

In i casi i più gravi, induve l'amebiasi hè sparsa in altre parti di u corpu, in più di u trattamentu cù Metronidazole, ci vole ancu à circà à risolve i danni causati à l'organi.

Cumu evità

Per pruteggevi da l'infezzione da Entamoeba histolytica, u cuntattu cù e acque reflue, l'acqua contaminata o non trattata, inundazioni, fangu o fiumi cù acqua stagnante deve esse evitata, è l'usu di e piscine di cloru non trattatu hè ancu scuraggiatu.

Inoltre, se e cundizioni di sanità in a cità induve vive ùn sò micca i migliori, duvete sempre bollire l'acqua prima di usalla, per lavà l'alimentu o per beie. Un'altra opzione hè di disinfettà è purificà l'acqua in casa, chì pò esse fatta cù Ipocloritu di Sodiu. Amparate à aduprà l'ipocloritu di sodiu per purificà l'acqua.

Populari In Situ

À chì serve Guinea, effetti collaterali è contraindicazioni

À chì serve Guinea, effetti collaterali è contraindicazioni

A Guinea hè una pianta medicinale cunni ciuta popularmente cum'è Rabo-de-po um è Aman a enhor, chì hè aduprata à copi terapeutici per via di a o azzione antiinfiammat...
Trattamentu Angina - capisce cumu si face

Trattamentu Angina - capisce cumu si face

U trattamentu di l'angina hè fattu principalmente cù l'u u di droghe indicati da u cardiologu, ma a per ona deve ancu aduttà abitudini ane, cum'è e ercita i regularment...