America Ferrera Sparte Cumu L'addestramentu di Triathlon hà aumentatu a so fiducia in sè
Cuntenutu
America Ferrera vole chì più ragazze si vedenu cum'è avventurieri à l'aria aperta - è di guadagnà a fiducia chì vene da spinghje oltre i so limiti fisichi percepiti. Hè per quessa chì l'attrice è l'attivista si sò unite à The North Face per aiutà à lancià Move Mountains - un'iniziativa glubale in cullaburazione cù i Girl Scouts chì hè focalizata nantu à empowering a prossima generazione di esploratrici femine.
In un pannellu per u lanciamentu, l'America (una ex Girl Scout stessu) hà spartutu perchè hè cusì impurtante per e ragazze di tutti i sfondi socio-ecunomichi avè accessu à l'aria aperta. "Sò cresciutu in una cumunità di redditi più bassi è ùn avemu micca avutu accessu à i parchi è à e muntagne è l'oceanu. Ùn era micca faciule per tutti di sorte in u mondu è di scopre ciò chì ci hè per noi è ancu ciò chì simu capaci di ", hà dettu. "Ùn sapia mancu chì l'arrampicata in roccia era una cosa. Sapia cumu cullà i recinti ".
Malgradu a crescita in una jungla di cimentu, l'innamurà di u so maritu outdoors l'hà purtatu à innamurà di l'escursionismo, a bicicletta è l'attività di campeghju chì ùn hà mai pensatu ch'ella li piacerebbe, dice. Forma. "Aghju trovu l'empowerment chì vene cù l'usu di u vostru corpu per l'avventura".
U so novu amore per l'aria aperta l'hà purtatu à inizià a furmazione cù u maritu per u so primu triathlon dui anni fà. "Mentre era abbastanza cunfortu in bicicletta, ùn eru mai veramente un corridore è ùn avessi mai pruvatu à bagnà in l'oceanu. Quelli eranu tutti assai, assai novi avventurosi, fisicamente sfidanti chì avianu da accadere fora è in natura è hè statu un viaghju veramente incredibile. Hà cambiatu a mo relazione cù l'attività à l'aria aperta è hà cambiatu a mo relazione cù me stessu è u mo corpu ", dice Forma solu.
"Ùn aghju micca fattu a furmazione per cambià u mo corpu o per perde u pesu, ma dopu, mi sentu diversu per u mo corpu", dice. "Aghju guadagnatu una quantità enormosa di gratitùdine per a mo salute è ciò chì u mo corpu face per mè. L'aghju passatu assai, ma più l'aghju curatu è apprezzatu è hà continuatu à vede per u mo corpu, hà continuatu à vede per mè per ogni sfida ".
Hè quellu pagamentu emotivu chì l'ha ispirata à allenassi per u so secondu triathlon. (E, dopu a gravidanza, pensa à mantene a furmazione per ancu di più, dice.) "Mentre era assolutamente una sfida fisica, sentu veramente chì era ugualmente una sfida mentale è spirituale. U travagliu à a mo soglia fisica hà assai cresciutu rapidamente tutte e storii nantu à mè stessu è quale aghju pensatu chì era è ciò chì pensu chì era capace di ", cuntinua.
Hè per quessa ch'ella prova d'aiutà e ragazze à sfruttà u "putere chì esiste digià in i so corpi". Una parte di questu hè di cambià e storie chì sò messe fora nantu à i corpi di e donne. "Per sapè chì i nostri corpi sò per fà è per l'avventura è per fà i zitelli è per fà tuttu ciò chì sceglemu di fà cun elli hè una narrativa cusì impurtante chì avemu messu fora", hà dettu durante una tavola di discussione nantu à u partenariatu.
L'esposizione hè un altru pezzu cruciale di u puzzle. "Ùn aghju mai pensatu à mè stessu cum'è una persona avventurosa, ùn aghju mai pensatu à mè stessu cum'è un escursionista, ùn aghju mai in un milione d'anni immaginatu di esse triatleta ... È hè perchè ùn l'aghju micca vistu è ùn l'aghju micca vedi a ghjente cum'è mè chì facia queste cose, allora ùn mi pudia micca vede me stessa facendu quelle cose ", hà continuatu.
Ella spera chì cambierà grazie à campagne cum'è questa."Per a prossima generazione è per a mo prossima generazione, personalmente, vogliu [esce fora] per sente primu a natura ", disse à a folla." Perchè hè. Hè a nostra natura di sorte è di pruvà è di scopre i limiti di ciò chì hè pussibule per noi in u mondu ".