Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
A dipendenza mortale di u zuccheru d'America hà righjuntu i livelli epidemici - Salute
A dipendenza mortale di u zuccheru d'America hà righjuntu i livelli epidemici - Salute

Cuntenutu

Parechji di noi manghjemu u dessert trè volte à u ghjornu - è ùn sapemu mancu.

U zuccheru è altri edulcoranti sò l'ingredienti principali in alcune di e bevande è cibi preferiti di l'America. È sò diventati arradicati à a dieta americana, cunsiderendu chì l'Americanu mediu cunsuma circa 20 cucchiaini, o 80 grammi, di zuccheru à ghjornu. A robba dolce hè una fonte onnipresente di calorie in a dieta occidentale. Tuttavia, avà i sperti sustenenu, i dolcificanti contribuiscenu à e malatie maiò.

U corpu umanu ùn hè statu cuncipitu per trasfurmà questi livelli di edulcoranti, cum'è evidenti da a crescente marea di malatie assuciate cun elli. In più di cavità, u cunsumu eccessivu di edulcorante cuntribuisce direttamente à u sviluppu di diabete di tipu 2, malatie cardiache, è malatie di fegatu grassu non alcolicu, chì si prevede di spiegà a maggior parte di e richieste di trapianto di fegatu in i Stati Uniti


Ùn sò micca quelli trattamenti occasionali chì anu sperti medichi cuncernati, ma l'altu cunsumu cutidianu per a stragrande maggioranza di l'Americani. Dr.Alan Greene, un pediatre chì si trova à u cunsigliu di l'Istitutu per Nutrizione Responsabile, dice chì e bevande zuccherate, cù pasticcerie, biscotti è ghjacciu, sò i principali criminali, ma e fonti nascoste di zuccheru aghjuntu sò ancu una preoccupazione . "Ciò chì accade hè chì l'Americani anu dessertatu parechje volte à u ghjornu è ùn a sanu micca", hà dettu à Healthline.

Edulcoranti in u nostru cibu

Mentri ci sò i culpevuli evidenti di u zuccheru aghjuntu, cum'è a cucchiaina di zuccheru in u vostru caffè o a ciotola di cereali di u to figliolu, ci sò numerosi altri modi chì i dolcificanti aghjunti si sneak in a dieta americana. Accumincià a vostra ghjurnata cù qualcosa cum'è iogurtu pocu grassu, suchju di frutta, cereali, o una barra di granola pò parè una scelta intelligente, ma sti cibi sani sanu ponu imballà zuccherini nascosti.


Per l'alimenti, i principali culpevuli sò evidenti: sciroppi, dolci, dolci, biscotti è dolci lattichi cum'è u ghjacciu. Un Cupcake di Hostess, chì l'Americani manghjanu 600 milioni à l'annu, cuntene 21 grammi di zuccheru. Dui Rolls Swiss Little Torta Debbie cuntenenu 27 grammi, listessi à un bar Snickers. M & Ms, u caramelu u più vendutu in i Stati Uniti, cuntene 30 grammi di zuccheru per porzione, senza cuntà u 30 per centu di u valore cutidianu di grassu satu.

Determinazione di un Valore Quotidianu

Mentre questi alimenti tutti elencanu u so cuntenutu di zuccheru in a so etichetta nutrizionale, hè un ingrediente chì ùn hà micca un valore cutidianu definitu attaccatu. Gruppi cum'è l'American Heart Association (AHA) è l'Organizazione Mundiale di a Salute (OMS) cunsiglianu chì menu di u 10 per centu di a dieta di una persona venenu da zuccheru aghjuntu. Idealmentu, a maiò parte di e donne ùn devenu micca cunsumà più di 100 calorie da u zuccheru à ghjornu, o circa sei cucchiaini. Per l'omi, sò 150 calorie, o nove cucchiaini. Cum'è una cucchiaiata cuntene quattru grammi di zuccheru, una tazza di a maiò parte di i succhi di mela cummerciali - ancu quelli etichettati à 100 per centu di suchju - ti darà un massimu per a ghjurnata.


In maghju, a FDA, chì da lugliu 2018 includerà zucareri totali è aghjunti espressi cum'è un valore cutidianu, una mossa annunziata da esperti nutrizionali è lamentata da quelli di l'industria di i dolcificanti. Ma raramente i cambiamenti di regulazione venenu senza reazione da quelli chì prufittanu di vende e cose dolci.

In 2002, l'OMS hà publicatu TRS 196, un documentu chì hà valutatu e pratiche ottimali per a so strategia glubale nantu à cumu si pò riduce e malatie non cumunicabili. Una raccomandazione era di limità l'ingestione di zuccheru à menu di u 10 per centu di e calorie cutidiane di una persona. U raportu hè statu attaccatu da i pruduttori di zuccheru per u so meritu scientificu è e so assunzioni, scatenendu un'altra battaglia trà i scientifichi di a salute è l'industria alimentare.

Gruppi cum'è l'Associazione Sugar, Corn Refiners 'Association, International Dairy Foods Association, National Corn Growers' Association, è Snack Food Association anu scrittu lettere chì prutestavanu a raccomandazione nantu à i motivi chì ùn ci era micca abbastanza prova per sustene e rivendicazioni. "Hanu dichjaratu chì ùn ci sò micca cibi cattivi, solu diete malvagie, è queste sò state dovute à scelte persunali", hà nutatu u nutrizionistu norvegese Kaare R. Norum, prufessore à l'Università di Olso, di u pushback di l'industria.

L'industria di u zuccheru hè andata finu à dumandà à Tommy Thompson, allora Stati Uniti. Sicritariu per a Salute è i Servizii Umani, per trattene a parte di u pagamentu di i Stati Uniti à l'OMS se u rapportu hè statu publicatu. A mossa hè stata paragunata à u ricattu è cunsiderata peghju chè qualsiasi tattica aduprata ancu da l'industria di u tabaccu.

Hè statu publicatu è nisun finanziamentu hè statu trattatu.

U Rise of Sugars Aggiunti

U zuccheru hè diventatu l'ultimu target nutrizionale du jour, cum'è u colesterolu è i grassi saturati è trans davanti à ellu. Durante a trasfurmazione di l'alimentu, nutrienti impurtanti è fibre sò rimossi mentre u zuccheru hè aghjuntu per rende u gustu. Un recente studiu publicatu in u British Medical Journal hà trovu chì l'alimenti ultra-trasfurmati - quelli chì anu l'ingredienti più artificiali - custituiscenu guasi u 58 per centu di e calurie cunsumate, u 90 per centu di i quali eranu aghjunti zuccherini. In generale, i ricercatori anu trovu, più di 82 per centu di e 9 317 persone inchiestate superavanu u 10 per centu raccomandatu di calorie da i zuccheri.

U zuccheru, da per ellu, ùn hè micca u diavulu in l'armadiu, ma u so eccessu cunsumu hà parechji esperti preoccupati per a salute di a nostra nazione. Unu di i critichi più forti di u prublema hè Dr. Robert Lustig, un endocrinologu pediatricu à l'Università di California, San Francisco, è fundatore di l'Istitutu per Nutrizione Responsabile. Ùn hè micca timidu di chjamà a presenza di zuccheru in a dieta americana una tossina o velenu.

"Avemu bisognu di un cambiamentu in l'alimentu", hà dettu Lustig à Healthline. «Ùn avemu micca bisognu di zuccheru per campà. Nimu a face ».

A Storia di u Zuccaru

U zuccheru face parte di a dieta umana dapoi seculi. Una volta cunsideratu cum'è un lussu, Cristofanu Culombu hà ancu purtatu cun ellu e piante di "oru biancu" durante u so viaghju in 1492 in America di u Nordu, è a cultura di a canna à zuccheru hà prosperatu. À l'anni 1800, l'Americanu mediu cunsumava 4 chilò di zuccheru à l'annu. Hè sempre una grande cultura mundiale è parte di guasi ogni cultura di u pianeta.

Ma quandu si riferisce à u zuccheru, ùn parlemu micca solu di u zuccheru da tavola fattu di canna da zuccheru è di barbabietola, ma ancu di quelli fatti da u granu, cum'è u sciroppu di granu è u sciroppu di granu à alta fruttosa. In tuttu, u zuccheru hè cunnisciutu da 56 nomi, chì unu pò cumparisce nantu à l'etichetta di l'alimentu. Aghjunghjite tutti quessi alias sottu u parapulu di edulcoranti calurichi è à u so piccu in u 1999, l'Americani cunsumavanu 155 chilò di edulcoranti calorichi à l'annu, o circa 52 cucchiaini à ghjornu, secondu u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti (USDA).

Avà u cunsumu annuale mediu americanu hè di circa 105 liri à l'annu, un segnu chì l'attitudine di u cunsumadore circa a robba bianca hà cuminciatu à cambià.

«In un certu sensu, u zuccheru hè u primu additivu alimentariu. Si presenta in certi lochi improbabili, cume pizza, pane, hot dog, risu misto in scatula, zuppa, crackers, salsa spaghetti, carne di pranzu, legumi in scatula, bevande di frutta, yogurt aromatizatu, ketchup, insalata, maionese, è qualchì arachide butiru ", dice un rapportu 2000 USDA.

Da u 2005 à u 2009, u 77 per centu di tutte e calorie acquistate in i Stati Uniti cuntenenu edulcoranti calurichi, secondu un 2012 di l'Università di Carolina di u Nordu in Chapel Hill. Sò stati trovati in a stragrande maggioranza di i lochi chì duvete aspittà - spuntini dolci, torte, biscotti, torte è bevande zuccherate - ma ancu in cereali pronti à manghjà è granola, proteine ​​è bars energetici, cum'è annunziatu sopra . U sciroppu di granu hè u dolcificante u più adupratu in u mercatu alimentariu di i Stati Uniti, seguitatu da u sorgu, u zuccheru di canna, u sciroppu di granu riccu in fruttosiu è u concentratu di suchju di frutti.

"Sò in alimenti trasfurmati cum'è iogurt, cum'è salsa barbecue, ketchup, hamburger buns, hamburger meat", hà dettu Lustig. "Praticamente ogni articulu in tuttu u buttrega hè alimentatu cù zuccheru aghjuntu, apposta, da l'industria alimentaria, perchè sanu chì quandu l'aghjunghjenu cumprate più".

Micca «Calorie Vuote»

Allora chì sò megliu per voi, zucchereri o edulcoranti à base di granu?

Hè stata a basa per un prucessu trà l'industria di u zuccheru è i pruduttori di sciroppu di granu à alta fruttosa. Tramindui anu dichjaratu chì l'altru hà sbagliatu in publicità, cumpresi l'annunzii di sciroppu di granu chì tutti i zucaroli sò listessi è "U vostru corpu ùn pò micca distingue". Dopu à anni in i tribunali, u casu hè statu finalmente ghjudicatu in Los Angeles nuvembre scorsu, ma u 20 di nuvembre, i dui gruppi anu annunziatu ch'elli anu arrivatu à un accordu cunfidenziale. A FDA, tuttavia, chì i zucaroli, sia di granu, di barbabietola o di canna da zucchero, sò essenzialmente listessi è raccomanda à tutti di limità u so consumu di tutti.

Troppu roba dolce pò purtà à e malatie. Troppu pocu? Ebbè, ùn ci hè nunda di simile.

I zucaroli naturali, cum'è quelli di frutti o di latticini, danu à l'esperti poca primura perchè portanu ancu fibre, minerali è altri nutrienti. Greene dice mentre ch'ellu hè improbabile di vede à qualchissia manghjà cinque mele di fila, ùn hè micca raru di vede à qualchissia cunsumà u listessu livellu di zuccheru, s'ellu ùn hè di più, mentre spuntinu biscotti o beie soda.

"U sistema hè martellatu cù questi livelli chì ùn era micca pensatu per manighjà", hà dettu.

U zuccheru raffinatu è altri edulcoranti-cumpresu sciroppu di granu à elevatu fruttosiu è altri zucaroli aghjunti cù u suffissu -ose-offrenu solu calorie è senza valore nutrizionale. Etichettati "calorie vuote", i sperti dicenu chì e calorie di zuccaru ùn sò micca viote è facenu più male à u corpu umanu chè una volta realizatu. Sò cibi poveri in micronutrienti densi in energia, vale à dì chì furnisce assai energia ma nunda di più chì u corpu hà bisognu. È sì ùn brusgiate micca quella energia, u vostru corpu a trasforma in grassu. Questu accade ancu più prestu se vene in forma liquida perchè u corpu ùn si sente pienu, cume s'elli fussinu cunsumati in forma solida.

A quistione hè per quessa chì ci hè tantu zuccheru in tutti l'alimenti, è in tutte e ricette, è in tutti l'alimenti trasfurmati? " Lustig hà dettu. «È a risposta hè perchè u zuccheru vende. È sò chì si vende, ma sfurtunatamente, cum'è l'avemu amparatu, ùn hè micca bonu per voi ".

Vede perchè hè ora di #BreakUpWithSugar

Per esempiu, un contenitore di 6 once di Dannon All Natural Plain Lowfat Yogurt cuntene 12 grammi di zuccheru. Un bichjeru di 8 once di suchju d'arancia Tropicana Pure Premium cuntene 22 grammi di zuccheru.

Un pacchettu à duie barre di Barrette di Granola di Miele di Nature Valley Oats 'n' hà 11 grammi di zuccheru. (U mele hè u sicondu edulcorante elencatu dopu à u zuccheru. I bars cuntenenu ancu sciroppu di zuccheru brunu.) Mentre l'etichetta dice "naturale", "puru" è "natura", e parolle di l'Alimentazione è Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) ùn regulanu micca , questi tutti contanu cum'è fonti di zuccheru aghjuntu.

Ma a colazione hè solu u principiu.

In generale, l'ingestione totale di calorie vene da zuccheru aghjuntu. Un terzu vene da bevande zuccherate, cumprese bevande analcoliche, bevande sportive è bevande di frutta. Una sola buttiglia di 20 once di Coca-Cola, a soda più venduta in u mondu, cuntene 65 grammi di zuccheru. A listessa dimensione Pepsi hà 69 grammi, è a varietà "zuccheru veru" hà 66 grammi. Un Gatorade di 20 once hà 34 grammi di zuccheru. Ma e bevande zuccherate etichettate suchju anu spessu più zuccheru per unza chè a maiò parte di i sodas in u mercatu. Per esempiu, una lattina di 11,5 once di Minute Maid Cranberry Apple Cocktail- "fatta cù veru suchju di frutta" -ha 58 grammi di zuccheru, mentre chì una lattina di 12 once di Pepsi hà 41 grammi.

Per l'alimenti, i principali culpevuli sò evidenti: sciroppi, dolci, dolci, biscotti è dolci lattichi cum'è u ghjacciu. Un Cupcake di Hostess, chì l'Americani manghjanu 600 milioni à l'annu, cuntene 21 grammi di zuccheru. Dui Rolls Swiss Little Torta Debbie cuntenenu 27 grammi, listessi à un bar Snickers. M & Ms, u caramelu u più vendutu in i Stati Uniti, cuntene 30 grammi di zuccheru per porzione, senza cuntà u 30 per centu di u valore cutidianu di grassu satu.

Determinazione di un Valore Quotidianu

Mentre questi alimenti tutti elencanu u so cuntenutu di zuccheru in a so etichetta nutrizionale, hè un ingrediente chì ùn hà micca un valore cutidianu definitu attaccatu. Gruppi cum'è l'American Heart Association (AHA) è l'Organizazione Mundiale di a Salute (OMS) cunsiglianu chì menu di u 10 per centu di a dieta di una persona venenu da zuccheru aghjuntu. Idealmentu, a maiò parte di e donne ùn devenu micca cunsumà più di 100 calorie da u zuccheru à ghjornu, o circa sei cucchiaini. Per l'omi, sò 150 calorie, o nove cucchiaini. Cum'è una cucchiaiata cuntene quattru grammi di zuccheru, una tazza di a maiò parte di i succhi di mela cummerciali - ancu quelli etichettati à 100 per centu di suchju - ti darà un massimu per a ghjurnata.

In maghju, a FDA, chì da lugliu 2018 includerà zucareri totali è aghjunti espressi cum'è un valore cutidianu, una mossa annunziata da esperti nutrizionali è lamentata da quelli di l'industria di i dolcificanti. Ma raramente i cambiamenti di regulazione venenu senza reazione da quelli chì prufittanu di vende e cose dolci.

In 2002, l'OMS hà publicatu TRS 196, un documentu chì hà valutatu e pratiche ottimali per a so strategia glubale nantu à cumu si pò riduce e malatie non cumunicabili. Una raccomandazione era di limità l'ingestione di zuccheru à menu di u 10 per centu di e calorie cutidiane di una persona. U raportu hè statu attaccatu da i pruduttori di zuccheru per u so meritu scientificu è e so assunzioni, scatenendu un'altra battaglia trà i scientifichi di a salute è l'industria alimentare.

Gruppi cum'è l'Associazione Sugar, Corn Refiners 'Association, International Dairy Foods Association, National Corn Growers' Association, è Snack Food Association anu scrittu lettere chì prutestavanu a raccomandazione nantu à i motivi chì ùn ci era micca abbastanza prova per sustene e rivendicazioni. "Hanu dichjaratu chì ùn ci sò micca cibi cattivi, solu diete malvagie, è queste sò state dovute à scelte persunali", hà nutatu u nutrizionistu norvegese Kaare R. Norum, prufessore à l'Università di Olso, di u pushback di l'industria.

L'industria di u zuccheru hè andata finu à dumandà à Tommy Thompson, allora Stati Uniti. Sicritariu per a Salute è i Servizii Umani, per trattene a parte di u pagamentu di i Stati Uniti à l'OMS se u rapportu hè statu publicatu. A mossa hè stata paragunata à u ricattu è cunsiderata peghju chè qualsiasi tattica aduprata ancu da l'industria di u tabaccu.

Hè statu publicatu è nisun finanziamentu hè statu trattatu.

U Rise of Sugars Aggiunti

U zuccheru hè diventatu l'ultimu target nutrizionale du jour, cum'è u colesterolu è i grassi saturati è trans davanti à ellu. Durante a trasfurmazione di l'alimentu, nutrienti impurtanti è fibre sò rimossi mentre u zuccheru hè aghjuntu per rende u gustu. Un recente studiu publicatu in u British Medical Journal hà trovu chì l'alimenti ultra-trasfurmati - quelli chì anu l'ingredienti più artificiali - custituiscenu guasi u 58 per centu di e calurie cunsumate, u 90 per centu di i quali eranu aghjunti zuccherini. In generale, i ricercatori anu trovu, più di 82 per centu di e 9 317 persone inchiestate superavanu u 10 per centu raccomandatu di calorie da i zuccheri.

U zuccheru, da per ellu, ùn hè micca u diavulu in l'armadiu, ma u so eccessu cunsumu hà parechji esperti preoccupati per a salute di a nostra nazione. Unu di i critichi più forti di u prublema hè Dr. Robert Lustig, un endocrinologu pediatricu à l'Università di California, San Francisco, è fundatore di l'Istitutu per Nutrizione Responsabile. Ùn hè micca timidu di chjamà a presenza di zuccheru in a dieta americana una tossina o velenu.

"Avemu bisognu di un cambiamentu in l'alimentu", hà dettu Lustig à Healthline. «Ùn avemu micca bisognu di zuccheru per campà. Nimu a face ».

A Storia di u Zuccaru

U zuccheru face parte di a dieta umana dapoi seculi. Una volta cunsideratu cum'è un lussu, Cristofanu Culombu hà ancu purtatu cun ellu e piante di "oru biancu" durante u so viaghju in 1492 in America di u Nordu, è a cultura di a canna à zuccheru hà prosperatu. À l'anni 1800, l'Americanu mediu cunsumava 4 chilò di zuccheru à l'annu. Hè sempre una grande cultura mundiale è parte di guasi ogni cultura di u pianeta.

Ma quandu si riferisce à u zuccheru, ùn parlemu micca solu di u zuccheru da tavola fattu di canna da zuccheru è di barbabietola, ma ancu di quelli fatti da u granu, cum'è u sciroppu di granu è u sciroppu di granu à alta fruttosa. In tuttu, u zuccheru hè cunnisciutu da 56 nomi, chì unu pò cumparisce nantu à l'etichetta di l'alimentu. Aghjunghjite tutti quessi alias sottu u parapulu di edulcoranti calurichi è à u so piccu in u 1999, l'Americani cunsumavanu 155 chilò di edulcoranti calorichi à l'annu, o circa 52 cucchiaini à ghjornu, secondu u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti (USDA).

Avà u cunsumu annuale mediu americanu hè di circa 105 liri à l'annu, un segnu chì l'attitudine di u cunsumadore circa a robba bianca hà cuminciatu à cambià.

«In un certu sensu, u zuccheru hè u primu additivu alimentariu. Si presenta in certi lochi improbabili, cume pizza, pane, hot dog, risu misto in scatula, zuppa, crackers, salsa spaghetti, carne di pranzu, legumi in scatula, bevande di frutta, yogurt aromatizatu, ketchup, insalata, maionese, è qualchì arachide butiru ", dice un rapportu 2000 USDA.

Da u 2005 à u 2009, u 77 per centu di tutte e calorie acquistate in i Stati Uniti cuntenenu edulcoranti calurichi, secondu un 2012 di l'Università di Carolina di u Nordu in Chapel Hill. Sò stati trovati in a stragrande maggioranza di i lochi chì duvete aspittà - spuntini dolci, torte, biscotti, torte è bevande zuccherate - ma ancu in cereali pronti à manghjà è granola, proteine ​​è bars energetici, cum'è annunziatu sopra . U sciroppu di granu hè u dolcificante u più adupratu in u mercatu alimentariu di i Stati Uniti, seguitatu da u sorgu, u zuccheru di canna, u sciroppu di granu riccu in fruttosiu è u concentratu di suchju di frutti.

"Sò in l'alimenti processati cum'è iogurt, cum'è salsa barbecue, ketchup, hamburger buns, hamburger meat", hà dettu Lustig. "Praticamente ogni articulu in tuttu u buttrega hè alimentatu cù zuccheru aghjuntu, apposta, da l'industria alimentaria, perchè sanu chì quandu l'aghjunghjenu cumprate più".

Micca «Calorie Vuote»

Allora chì sò megliu per voi, zucchereri o edulcoranti à base di granu?

Hè stata a basa per un prucessu trà l'industria di u zuccheru è i pruduttori di sciroppu di granu à alta fruttosa. Tramindui anu dichjaratu chì l'altru hà sbagliatu in publicità, cumpresi l'annunzii di sciroppu di granu chì tutti i zucaroli sò listessi è "U vostru corpu ùn pò micca distingue". Dopu à anni in i tribunali, u casu hè statu finalmente ghjudicatu in Los Angeles nuvembre scorsu, ma u 20 di nuvembre, i dui gruppi anu annunziatu ch'elli anu arrivatu à un accordu cunfidenziale. A FDA, tuttavia, chì i zucaroli, sia di granu, di barbabietola o di canna da zuccheru, sò essenzialmente listessi è raccomanda à tutti di limità u so consumu di tutti.

Troppu roba dolce pò purtà à e malatie. Troppu pocu? Ebbè, ùn ci hè nunda di simile.

I zucaroli naturali, cum'è quelli di frutti o di latticini, danu à l'esperti poca primura perchè portanu ancu fibre, minerali è altri nutrienti. Greene dice mentre ch'ellu hè improbabile di vede à qualchissia manghjà cinque mele di fila, ùn hè micca raru di vede à qualchissia cunsumà u listessu livellu di zuccheru, s'ellu ùn hè più, mentre spuntinu biscotti o beie soda.

"U sistema hè martellatu cù questi livelli chì ùn era micca pensatu per manighjà", hà dettu.

U zuccheru raffinatu è altri edulcoranti-cumpresu sciroppu di granu à alta fruttosia è altri zucaroli aghjunti cù u suffissu -ose-offrenu solu calorie è senza valore nutrizionale. Etichettati "calorie vuote", i sperti dicenu chì e calorie di zuccaru ùn sò micca viote è facenu più male à u corpu umanu chè una volta realizatu. Sò cibi poveri in micronutrienti densi in energia, vale à dì chì furnisce assai energia ma nunda di più chì u corpu hà bisognu. È sì ùn brusgiate micca quella energia, u vostru corpu a trasforma in grassu. Questu accade ancu più prestu se vene in forma liquida perchè u corpu ùn si sente pienu, cume s'elli fussinu cunsumati in forma solida.

A quistione hè per quessa chì ci hè tantu zuccheru in tutti l'alimenti, è in tutte e ricette, è in tutti l'alimenti trasfurmati? " Lustig hà dettu. «È a risposta hè perchè u zuccheru vende. È sò chì si vende, ma sfurtunatamente, cum'è l'avemu amparatu, ùn hè micca bonu per voi ".

Vede perchè hè ora di #BreakUpWithSugar

Per esempiu, un contenitore di 6 once di Dannon All Natural Plain Lowfat Yogurt cuntene 12 grammi di zuccheru. Un bichjeru di 8 once di suchju d'arancia Tropicana Pure Premium cuntene 22 grammi di zuccheru.

Un pacchettu à dui bars di Nature Valley Oats 'n' Honey Granola Bars hà 11 grammi di zuccheru. (U mele hè u sicondu edulcorante elencatu dopu à u zuccheru. I bars cuntenenu ancu sciroppu di zuccheru brunu.) Mentre l'etichetta dice "naturale", "puru" è "natura", e parolle di l'Alimentazione è Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) ùn regulanu micca , questi tutti contanu cum'è fonti di zuccheru aghjuntu.

Ma a colazione hè solu u principiu.

In generale, l'ingestione totale di calorie vene da zuccheru aghjuntu. Un terzu vene da bevande zuccherate, cumprese bevande analcoliche, bevande sportive è bevande di frutta. Una sola buttiglia di 20 once di Coca-Cola, a soda più venduta in u mondu, cuntene 65 grammi di zuccheru. A listessa dimensione Pepsi hà 69 grammi, è a varietà "zuccheru veru" hà 66 grammi. Un Gatorade di 20 once hà 34 grammi di zuccheru. Ma e bevande zuccherate etichettate suchju anu spessu più zuccheru per unza chè a maiò parte di i sodas in u mercatu. Per esempiu, una lattina di 11,5 once di Minute Maid Cranberry Apple Cocktail- "fatta cù veru suchju di frutta" -ha 58 grammi di zuccheru, mentre chì una lattina di 12 once di Pepsi hà 41 grammi.

Per l'alimenti, i principali culpevuli sò evidenti: sciroppi, dolci, dolci, biscotti è dolci lattichi cum'è u ghjacciu. Un Cupcake di Hostess, chì l'Americani manghjanu 600 milioni à l'annu, cuntene 21 grammi di zuccheru. Dui Rolls Swiss Little Torta Debbie cuntenenu 27 grammi, listessi à un bar Snickers. M & Ms, u caramelu u più vendutu in i Stati Uniti, cuntene 30 grammi di zuccheru per porzione, senza cuntà u 30 per centu di u valore cutidianu di grassu satu.

Determinazione di un Valore Quotidianu

Mentre questi alimenti tutti elencanu u so cuntenutu di zuccheru in a so etichetta nutrizionale, hè un ingrediente chì ùn hà micca un valore cutidianu definitu attaccatu. Gruppi cum'è l'American Heart Association (AHA) è l'Organizazione Mundiale di a Salute (OMS) cunsiglianu chì menu di u 10 per centu di a dieta di una persona venenu da zuccheru aghjuntu. Idealmentu, a maiò parte di e donne ùn devenu micca cunsumà più di 100 calorie da u zuccheru à ghjornu, o circa sei cucchiaini. Per l'omi, sò 150 calorie, o nove cucchiaini. Cum'è una cucchiaiata cuntene quattru grammi di zuccheru, una tazza di a maiò parte di i succhi di mela cummerciali - ancu quelli etichettati à 100 per centu di suchju - ti darà un massimu per a ghjurnata.

In maghju, a FDA, chì da lugliu 2018 includerà zucareri totali è aghjunti espressi cum'è un valore cutidianu, una mossa annunziata da esperti nutrizionali è lamentata da quelli di l'industria di i dolcificanti. Ma raramente i cambiamenti di regulazione venenu senza reazione da quelli chì prufittanu di vende e cose dolci.

In 2002, l'OMS hà publicatu TRS 196, un documentu chì hà valutatu e pratiche ottimali per a so strategia glubale nantu à cumu si pò riduce e malatie non cumunicabili. Una raccomandazione era di limità l'ingestione di zuccheru à menu di u 10 per centu di e calorie cutidiane di una persona. U raportu hè statu attaccatu da i pruduttori di zuccheru per u so meritu scientificu è e so assunzioni, scatenendu un'altra battaglia trà i scientifichi di a salute è l'industria alimentare.

Gruppi cum'è l'Associazione Sugar, Corn Refiners 'Association, International Dairy Foods Association, National Corn Growers' Association, è Snack Food Association anu scrittu lettere chì prutestavanu a raccomandazione nantu à i motivi chì ùn ci era micca abbastanza prova per sustene e rivendicazioni. "Hanu dichjaratu chì ùn ci sò micca cibi cattivi, solu diete malvagie, è queste sò state dovute à scelte persunali", hà nutatu u nutrizionistu norvegese Kaare R. Norum, prufessore à l'Università di Olso, di u pushback di l'industria.

L'industria di u zuccheru hè andata finu à dumandà à Tommy Thompson, allora Stati Uniti. Sicritariu per a Salute è i Servizii Umani, per trattene a parte di u pagamentu di i Stati Uniti à l'OMS se u rapportu hè statu publicatu. A mossa hè stata paragunata à u ricattu è cunsiderata peghju chè qualsiasi tattica aduprata ancu da l'industria di u tabaccu.

Hè statu publicatu è nisun finanziamentu hè statu trattatu.

U Rise of Sugars Aggiunti

U zuccheru hè diventatu l'ultimu target nutrizionale du jour, cum'è u colesterolu è i grassi saturati è trans davanti à ellu. Durante a trasfurmazione di l'alimentu, nutrienti impurtanti è fibre sò rimossi mentre u zuccheru hè aghjuntu per rende u gustu. Un recente studiu publicatu in u British Medical Journal hà trovu chì l'alimenti ultra-trasfurmati - quelli chì anu l'ingredienti più artificiali - custituiscenu guasi u 58 per centu di e calurie cunsumate, u 90 per centu di i quali eranu aghjunti zuccherini. In generale, i ricercatori anu trovu, più di 82 per centu di e 9 317 persone inchiestate superavanu u 10 per centu raccomandatu di calorie da i zuccheri.

U zuccheru, da per ellu, ùn hè micca u diavulu in l'armadiu, ma u so eccessu cunsumu hà parechji esperti preoccupati per a salute di a nostra nazione. Unu di i critichi più forti di u prublema hè Dr. Robert Lustig, un endocrinologu pediatricu à l'Università di California, San Francisco, è fundatore di l'Istitutu per Nutrizione Responsabile. Ùn hè micca timidu di chjamà a presenza di zuccheru in a dieta americana una tossina o velenu.

"Avemu bisognu di un cambiamentu in l'alimentu", hà dettu Lustig à Healthline. «Ùn avemu micca bisognu di zuccheru per campà. Nimu a face ».

A Storia di u Zuccaru

U zuccheru face parte di a dieta umana dapoi seculi. Una volta cunsideratu cum'è un lussu, Cristofanu Culombu hà ancu purtatu cun ellu e piante di "oru biancu" durante u so viaghju in 1492 in America di u Nordu, è a cultura di a canna à zuccheru hà prosperatu. À l'anni 1800, l'Americanu mediu cunsumava 4 chilò di zuccheru à l'annu. Hè sempre una grande cultura mundiale è parte di guasi ogni cultura di u pianeta.

Ma quandu si riferisce à u zuccheru, ùn parlemu micca solu di u zuccheru da tavola fattu di canna da zuccheru è di barbabietola, ma ancu di quelli fatti da u granu, cum'è u sciroppu di granu è u sciroppu di granu à alta fruttosa. In tuttu, u zuccheru hè cunnisciutu da 56 nomi, chì unu pò cumparisce nantu à l'etichetta di l'alimentu. Aghjunghjite tutti quessi alias sottu u parapulu di edulcoranti calurichi è à u so piccu in u 1999, l'Americani cunsumavanu 155 chilò di edulcoranti calorichi à l'annu, o circa 52 cucchiaini à ghjornu, secondu u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti (USDA).

Avà u cunsumu annuale mediu americanu hè di circa 105 liri à l'annu, un segnu chì l'attitudine di u cunsumadore circa a robba bianca hà cuminciatu à cambià.

«In un certu sensu, u zuccheru hè u primu additivu alimentariu. Si presenta in certi lochi improbabili, cume pizza, pane, hot dog, risu misto in scatula, zuppa, crackers, salsa spaghetti, carne di pranzu, legumi in scatula, bevande di frutta, yogurt aromatizatu, ketchup, insalata, maionese, è qualchì arachide butiru ", dice un rapportu 2000 USDA.

Da u 2005 à u 2009, u 77 per centu di tutte e calorie acquistate in i Stati Uniti cuntenenu edulcoranti calurichi, secondu un 2012 di l'Università di Carolina di u Nordu in Chapel Hill. Sò stati trovati in a stragrande maggioranza di i lochi chì duvete aspittà - spuntini dolci, torte, biscotti, torte è bevande zuccherate - ma ancu in cereali pronti à manghjà è granola, proteine ​​è bars energetici, cum'è annunziatu sopra .U sciroppu di granu hè u dolcificante u più adupratu in u mercatu alimentariu di i Stati Uniti, seguitatu da u sorgu, u zuccheru di canna, u sciroppu di granu riccu in fruttosiu è u concentratu di suchju di frutti.

"Sò in l'alimenti processati cum'è iogurt, cum'è salsa barbecue, ketchup, hamburger buns, hamburger meat", hà dettu Lustig. "Praticamente ogni articulu in tuttu u buttrega hè alimentatu cù zuccheru aghjuntu, apposta, da l'industria alimentaria, perchè sanu chì quandu l'aghjunghjenu cumprate più".

Micca «Calorie Vuote»

Allora chì sò megliu per voi, zucchereri o edulcoranti à base di granu?

Hè stata a basa per un prucessu trà l'industria di u zuccheru è i pruduttori di sciroppu di granu à alta fruttosa. Tramindui anu dichjaratu chì l'altru hà sbagliatu in publicità, cumpresi l'annunzii di sciroppu di granu chì tutti i zucaroli sò listessi è "U vostru corpu ùn pò micca distingue". Dopu à anni in i tribunali, u casu hè statu finalmente ghjudicatu in Los Angeles nuvembre scorsu, ma u 20 di nuvembre, i dui gruppi anu annunziatu ch'elli anu arrivatu à un accordu cunfidenziale. A FDA, tuttavia, chì i zucaroli, sia di granu, di barbabietola o di canna da zuccheru, sò essenzialmente listessi è raccomanda à tutti di limità u so consumu di tutti.

Troppu roba dolce pò purtà à e malatie. Troppu pocu? Ebbè, ùn ci hè nunda di simile.

I zucaroli naturali, cum'è quelli di frutti o di latticini, danu à l'esperti poca primura perchè portanu ancu fibre, minerali è altri nutrienti. Greene dice mentre ch'ellu hè improbabile di vede à qualchissia manghjà cinque mele di fila, ùn hè micca raru di vede à qualchissia cunsumà u listessu livellu di zuccheru, s'ellu ùn hè più, mentre spuntinu biscotti o beie soda.

"U sistema hè martellatu cù questi livelli chì ùn era micca pensatu per manighjà", hà dettu.

U zuccheru raffinatu è altri edulcoranti-cumpresu sciroppu di granu à alta fruttosia è altri zucaroli aghjunti cù u suffissu -ose-offrenu solu calorie è senza valore nutrizionale. Etichettati "calorie vuote", i sperti dicenu chì e calorie di zuccaru ùn sò micca viote è facenu più male à u corpu umanu chè una volta realizatu. Sò cibi poveri in micronutrienti densi in energia, vale à dì chì furnisce assai energia ma nunda di più chì u corpu hà bisognu. È sì ùn brusgiate micca quella energia, u vostru corpu a trasforma in grassu. Questu accade ancu più prestu se vene in forma liquida perchè u corpu ùn si sente pienu, cume s'elli fussinu cunsumati in forma solida.

A quistione hè per quessa chì ci hè tantu zuccheru in tutti l'alimenti, è in tutte e ricette, è in tutti l'alimenti trasfurmati? " Lustig hà dettu. «È a risposta hè perchè u zuccheru vende. È sò chì si vende, ma sfurtunatamente, cum'è l'avemu amparatu, ùn hè micca bonu per voi ".

Vede perchè hè ora di #BreakUpWithSugar

Per Tè

I Migliori Blog di Salute Orale di l'annu

I Migliori Blog di Salute Orale di l'annu

Avemu celtu attentamente que ti blog perchè travaglianu attivamente per educà, i pirà è empower i o lettori cù aggiornamenti frequenti è informazioni di alta qualità...
Tuberculosi Meningea

Tuberculosi Meningea

PanoramicaA Tuberculo i (TB) hè una malattia cuntagio a, aerea, chì affetta tipicamente i pulmoni. A TB hè cau ata da un batteriu chjamatu Mycobacterium tuberculo i . e l'infezzion...