5 cunsiglii simplici per trattà e sunburn
Cuntenutu
- 1. Rinfresca bè a pelle
- 2. Applica compressi freddi di camomilla
- 3. Evite prudutti di igiene
- 4. Idrata a pelle
- 5. Cunsuma alimenti curativi
- Primu aiutu per brusgiature
L'esposizione prolungata à u sole pò causà brusgiature di vari gradi nantu à a pelle, causendu rossi, brusgiature è assai fastidiu. Tuttavia, ci sò alcuni modi naturali per aiutà e creme guariscenu più rapidamente, riducendu u dolore è aumentendu u cunfortu.
Generalmente, i sunburni ponu esse trattati in casa seguitendu questi cunsiglii, ma s'ellu ci hè assai disagiu, si consiglia di andà in u centru di salute, per inizià un trattamentu più adeguatu, chì pò includere l'usu di antibiotici, analgesici o anti -unguenti infiammatori, per esempiu.
Scuprite 5 cunsiglii simplici chì aiutanu à trattà qualsiasi cremazione più rapidamente è naturali:
1. Rinfresca bè a pelle
U primu cunsigliu hè forse u più impurtante in tuttu u prucessu di piglià a cura di una sunburni è cunsiste à rinfriscà bè a pelle. Per questu, duvete piglià un bagnu cù acqua fredda, lascendu corre l'acqua in a zona affetta per 5 à 10 minuti, per assicurà chì tutti i strati di a pelle si raffreddinu è smettenu di brusgià.
2. Applica compressi freddi di camomilla
Dopu chì a brusgia si hè raffreddata, hè normale chì u disagiu continui, soprattuttu s'ellu face assai caldu. Dunque, un modu per alleviare l'inconfortu è tene u brusgiu fretu hè di applicà compresse fredde, chì ponu esse fatte cù tè di camomilla. A camomilla hà proprietà calmanti è curative chì aiutanu à riparà a pelle. Tuttavia, ogni tippu di cumpressa fredda aiuterà assai à luttà contr'à u disagiu.
Per fà cumpressi freddi di camomilla, duvete fà un tè di camomilla, lasciarlu in a frigorifera finu à chì si congela è poi bagna una gasa, un pezzu di cotone o un pannu pulitu in u tè. Infine, u liquidu in eccessu deve esse cacciatu è a gasa appiicata à a pelle brusgiata, lascendula agisce per parechji minuti, parechje volte à u ghjornu. Scopre altre opzioni per i rimedii casani per i sunburni.
3. Evite prudutti di igiene
I prudutti d'igiene, cum'è u sapone è u sapone, ponu attaccà a pelle, favurendu a so secchezza è, dunque, in casu di brusgiature da sole, hè megliu à fà un bagnu cù solu acqua, almenu in a zona toccata, è senza strufinà a pelle. Quandu hè tempu di asciugà, ùn hè ancu cunsigliatu di aduprà u asciugamanu in u situ di brusgiatura, permettendulu di asciugà à l'aria aperta.
4. Idrata a pelle
Un altru cunsigliu assai impurtante hè di idratà bè a pelle ogni ghjornu, subitu dopu à a duscia è parechje volte à u ghjornu, applicendu una bona crema idratante per cumbatte a secchezza di a pelle affettata. E creme idratanti è calmanti basate nantu à e piante medicinali ponu ancu esse aduprate, cume l'aloe vera, chì cusì calmerà ulteriormente a pelle, riducendu l'inconfortu.
Per idratà a pelle da l'internu fora, si consiglia ancu di beie almenu 1 litru d'acqua à ghjornu.
5. Cunsuma alimenti curativi
Alcuni alimenti cum'è u latte, u yogurt, l'ovu, u tonu o u broccolu anu pruprietà curative chì aiutanu à curà a pelle è à riduce l'infiammazione di a brusgiata, favurendu una recuperazione più rapida. Inversu, l'alimenti ricchi di zuccheru o cù assai additivi ponu impedisce a recuperazione.
Cusì, manghjà una dieta ricca in alimenti curativi è povera in alimenti trasfurmati, per esempiu, hè un altru modu eccellente per nutre u corpu è aiutà à guarì e brusgie. Vede un elencu più cumpletu di alimenti curativi.
Primu aiutu per brusgiature
L'infermiera Manuel Reis mostra in u video sottu tuttu ciò ch'ellu pò fà in casu di brusgiatura di a pelle: