Cosa hè Angioma Venoso, Sintomi è Trattamentu

Cuntenutu
L'angioma venoso, chjamatu ancu anomalia di u sviluppu venoso, hè un cambiamentu congènitale benignu in u cervellu caratterizatu da una malformazione è un'accumulazione anormale di alcune vene in u cervellu chì sò di solitu più ingrandate di u normale.
In a maiò parte di i casi, l'angioma venoso ùn causa micca sintomi è, dunque, hè rilevatu per casu, quandu a persona face una tomografia CT o MRI à u cervellu per un'altra ragione. Cumu hè cunsideratu benignu è ùn causa micca sintomi, l'angioma venoso ùn hà micca bisognu di trattamentu.
Malgradu questu, l'angioma venoso pò esse severu quandu provoca sintomi cum'è crisi, prublemi neurologichi o emorragia, duvendu esse rimossi chirurgicamente. A cirurgia per curà l'angioma venoso hè fatta solu in questi casi perchè ci hè un risicu più grande di sequele, secondu a situazione di l'angioma.

Sintomi di angioma venoso
L'angioma venoso ùn solitu micca causà sintomi, in ogni casu a persona pò avè un mal di testa. In casi più rari induve l'angioma venoso hè più ampiu o compromette u funziunamentu currettu di u cervellu, altri sintomi ponu apparisce, cume crisi, vertigini, acufene, intorpidimentu da un latu di u corpu, prublemi cù a visione o l'uditu, tremori o diminuite di sensibilità. , per esempiu.
Siccomu ùn causa micca sintomi, l'angioma venoso hè identificatu solu quandu u duttore richiede un esame di immagine, cume a tomografia computerizata o a risonanza magnetica di u cervellu, per diagnosticà l'emicrania, per esempiu.
Cumu deve esse u trattamentu
A causa di u fattu chì l'angioma venoso ùn causa micca sintomi è hè benignu, in a maiò parte di i casi ùn hè micca necessariu eseguisce un trattamentu specificu, solu un seguitu medicu. Tuttavia, quandu i sintomi sò osservati, in più di u seguitu, u neurologu pò raccomandà l'usu di medicinali per u so sollievu, cumprendu l'anti-convulsanti.
Possibili sequelazioni è cumplicazioni
E cumplicazioni di l'angioma venoso sò di solitu in leia cù u gradu di malformazione è a situazione di l'angioma, in più d'esse più cumuni per via di a chirurgia. Cusì, secondu a situazione di l'angioma venoso, e sequenze possibili sò:
Se a chirurgia hè necessaria, e sequenze di l'angioma venoso, chì varienu secondu a so situazione, ponu esse:
- Situatu in u lobe frontale: pò esse difficultà o incapacità di fà movimenti più specifici, cum'è appughjà un buttone o tene a penna, mancanza di coordinazione motrice, difficultà o incapacità di sprime si parlendu o scrivendu;
- Situatu in u lobe parietale: pò comportà prublemi o perdita di sensibilità, difficoltà o incapacità di ricunnosce è identificà oggetti;
- Situatu in u lobe temporale: pò esse prublemi di udizione o perdita di udizione, difficultà o incapacità di ricunnosce è identificà i soni cumuni, difficultà o incapacità di capisce ciò chì dicenu l'altri;
- Situatu in u lobe occipitale: pò esse prublemi visivi o perdita di vista, difficultà o incapacità di ricunnosce è identificà visivamente l'uggetti, difficultà o incapacità di leghje per via di ùn ricunnosce micca e lettere;
- Situatu in u cerebellu: pò esse prublemi di equilibriu, mancanza di coordinazione di i muvimenti vuluntarii.
A causa di u fattu chì a chirurgia hè associata à complicazioni, hè raccomandata solu quandu ci sò evidenze di emorragie cerebrali, quandu l'angioma hè assuciatu cù altre ferite cerebrali o quandu i crisi chì si presentanu per via di questu angioma ùn sò micca risolti cù l'usu di medicazione.