Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 5 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu Viaghjà Aiutatu à Superà l'Anorexia - Salute
Cumu Viaghjà Aiutatu à Superà l'Anorexia - Salute

Cum'è una zitella chì cresce in Polonia, eru l'epitome di u zitellu "ideale". Aghju avutu boni voti à a scola, aghju participatu à parechje attività dopu à a scola, è sò sempre statu bè cumportatu. Benintesa, chì ùn significa micca chì eru un cuntentu Zitella di 12 anni. Mentre mi dirigiu versu i mo anni di adolescenza, aghju cuminciatu à vulè esse qualcunu altru ... una ragazza "perfetta" cù una "figura perfetta". Qualchissia chì era in cuntrollu tutale di a so vita. Hè intornu à u tempu chì aghju sviluppatu anorexia nervosa.

Sò cascatu in un cicculu viziosu di perdita di pesu, recuperu è ricaduta, mese dopu mese. À a fine di l'età di 14 anni è di dui sughjorni in ospedale, sò statu proclamatu un "casu persu", vale à dì chì i duttori ùn sapianu più chì fà cun mè. Per elli, eru troppu testardu è praticamente incurabile.


M'anu dettu chì ùn avessi l'energia di marchjà è di visità tuttu u ghjornu. O pusate nantu à i piani per ore è manghjate ciò chì è quandu avia bisognu. E ancu se ùn vulia crede à nimu, avianu tutti un puntu abbastanza bonu.

Hè quandu qualcosa hà fattu cliccà. Per stranu chì pare, avè a ghjente mi dicenu eiu ùn pudia micca fà qualcosa in realtà mi hà spintu in a direzione ghjusta. Aghju cuminciatu pianu à manghjà pasti regulari. Mi aghju spintu per migliurà per viaghjà da solu.

Ma ci hè statu un peghju.

Una volta aghju passatu u stadiu di ùn manghjà per esse magru, l'alimentu hà pigliatu u cuntrollu di a mo vita. A volte, e persone chì campanu cun anoressia sviluppanu eventualmente rutine alimentari malsane, strettamente limitate induve manghjanu solu certe porzioni o articuli specifici in tempi particulari.

Era cum'è se in più di l'anorexia, diventassi una persona chì vive cun disordine ossessivu-compulsivu (TOC). Aghju mantenutu una dieta stretta è un regime di eserciziu è sò diventatu una criatura di routine, ma ancu un prigiuneru di queste rutine è di pasti specifici. U compitu simplice di cunsumà cibu hè diventatu un rituale è ogni interruzzione hà avutu u putenziale di causami un stress è una depressione enormi. Allora cumu avessi mai andatu à viaghjà sì ancu u penseru di cambià i fusi orarii ghjittassi u mo prugramma di manghjà è l'umore in un colpu?


A stu mumentu di a mo vita, a mo situazione m'avia trasformatu in un furasteru tutale. Eru sta persona strana cù abitudini strane. In casa, ognunu mi cunniscia cum'è "a zitella cun anorexia". A Parolla viaghja prestu in una piccula cità. Era una etichetta inevitabile è ùn la pudia fughje.

Hè tandu chì m'hà toccu: È se eru à l'estranger?

Se eru à l'estranger, puderia esse quellu chì vulia esse. Viaghjendu, scappava di a mo realità è truvava u mo veru eu. Luntanu da l'anorexia, è luntanu da e etichette chì altri mi anu lampatu.

Cum'ellu era impegnatu à vive cù l'anorexia, eru ancu focalizatu nantu à chì i mo sogni di viaghju accadessinu. Ma per fà questu, ùn puderia micca esse dipendente da una relazione malsana cù l'alimentu. Aviu avutu a motivazione per esplorà u mondu è vulia lascià e mo paure di manghjà daretu. Vuliu esse nurmale di novu. Allora aghju fattu e mo valigie, aghju riservatu un volu per l'Egittu, è aghju principiatu l'avventura di una vita.

Quandu avemu finalmente sbarcatu, aghju capitu chì e mo rutine di manghjà avianu da cambià rapidamente. Ùn puderia micca solu dì di nò à i cibi chì i lucali mi offrenu, chì sarebbe statu cusì maleducatu. Eru ancu veramente tentatu di vede se u tè lucale chì mi servia avia zuccaru in ellu, ma quale vuleria esse u viaghjatore chì dumandassi u zuccheru in u tè davanti à tutti? Ebbè, micca eiu. Piuttostu chè di scumudà l'altri intornu à mè, aghju abbracciatu diverse culture è usi lucali, finendu in silenziu u mo dialogu interiore.


Unu di i mumenti più impurtanti hè vinutu dopu in i mo viaghji quandu eru vuluntariu in Zimbabwe. Aghju passatu u tempu cù i lucali chì campavanu in case strette, di terracotta cù razioni di cibu di basa. Eranu cusì entusiasti di riceve mi è anu offertu prestu un pocu di pane, di cavulu è di pap, un porridge di granu lucale. Anu messu u so core à fà per mè è chì a generosità superava e mo preoccupazioni per l'alimentu. Tuttu ciò chì aghju pussutu fà era manghjà è apprezzà veramente è gode di u tempu chì avemu da passà inseme.

Inizialmente aghju affrontatu paure simili ogni ghjornu, da una destinazione à l'altra. Ogni ostellu è dormitorio m'hà aiutatu à migliurà e mo cumpetenze suciale è à scopre una nova fiducia. Esse intornu à tanti viaghjatori mundiali m'hà ispiratu à esse più spontanea, aprimi à l'altri facilmente, campà a vita più liberamente, è più impurtante, manghjà qualcosa à casu per capricci cù l'altri.

Aghju trovu a mo identità cù l'aiutu di una cumunità pusitiva, di sustegnu. Eru cun e sale di chat pro-ana chì avia seguitatu in Polonia chì anu spartutu immagini di cibu è di corpi magri. Avà, stavu spartendu immagini di me in lochi di tuttu u mondu, abbraccendu a mo nova vita. Festighjava a mo ricuperazione è facia ricordi pusitivi da u mondu sanu.

Quandu aghju compiutu 20 anni, eru cumpletamente liberu di tuttu ciò chì pudia assomiglia à l'anorexia nervosa, è viaghjà hè diventatu a mo carriera à tempu pienu. Invece di scappà da e mo paure, cum'è l'aghju fattu à u principiu di u mo viaghju, aghju cuminciatu à corre versu elli cum'è una donna fiducia, sana è felice.

Anna Lysakowska hè una blogger di viaghju prufessiunale in AnnaEverywhere.com. Hà guidatu un stilu di vita nomade dapoi l'ultimi 10 anni è ùn hà micca pensatu di piantà prestu. Dopu avè visitatu più di 77 paesi di sei cuntinenti è campatu in alcune di e più grande cità di u mondu, Anna hè pronta. Quandu ùn hè micca in safari in Africa o in paracadutismo per cena in un ristorante di lussu, Anna scrive ancu cum'è attivista di psoriasi è anorexia, avendu campatu cù e duie malatie da anni.

Publicazioni Affascinanti

Inserzione velata

Inserzione velata

L'in erzione velata hè un prublema in a cunne ione di u cordone umbilicale à a placenta, riducendu a nutrizione di u zitellu durante a gravidanza, chì pò cau à equelazioni...
Sclerite: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Sclerite: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

A clerite hè una malattia caratterizata da l'infiammazione di a clera, chì hè u tratu magru di te utu chì copre a parte bianca di l'ochju, purtendu à l'apparizione...