Un'altra ragione per abbandunà diete à bassu carbuidrati
Cuntenutu
Parechji di i mo clienti mi mandanu i so diari alimentari ogni ghjornu, in quale registranu micca solu ciò chì manghjanu è quantu manghjanu, ma ancu a so fame è a pienezza è cumu si sentenu prima, durante è dopu à manghjà. Durante l'anni aghju nutatu una tendenza. Tagliu drasticu di carboidrati (malgradu a mo raccomandazione di includere porzioni specifiche di carboidrati "boni"), risultati in alcuni effetti collaterali micca cusì piacevuli. Vecu note di ghjurnali cume, scricchioliu, irritabile, tremante, letargicu, lunaticu, è raporti di brami intensi di cibi proibiti. Avà, un novu studiu indica ancu chì e dieti low carb ùn sò micca ottimali per a salute.
Un studiu svedese di 25 anni publicatu in Nutrition Journal, hà truvatu chì un cambiamentu à i dieti populari di carbuidrati hè stata parallela da un aumentu di i livelli di colesterol. Inoltre, l'indici di massa corporea, o BMI, anu continuatu à aumentà durante u quartu di un seculu, indipendentemente da a dieta. Certamente micca tutte e diete low carb sò create uguali; vale à dì, una insalata di giardinu cundita di salmone hè assai più sana cà una bistecca cotta in burru. Ma in u mo parè, ottene carbs ghjustu hè di quantità è di qualità.
I carboidrati sò a fonte più efficiente di carburante per e cellule di u vostru corpu, chì hè probabilmente perchè sò cusì abbondanti in natura (cereali, fagioli, frutti, verdure). Hè dinò perchè i nostri corpi anu a capacità di accatastà carbuidrati in u nostru fegatu è in i musculi per serve cum'è "piggy bank" energetiche chjamate glicogeni. Se manghjate troppu carbuidrati, più di e vostre cellule necessanu di carburante è più di i vostri "piggy banks" ponu cuntene, u surplus va à e cellule di grassu. Ma tagliate troppu forza e vostre cellule à scramble per carburante è tira u vostru corpu fora di equilibriu.
U puntu dolce, micca troppu pocu, micca troppu, hè tuttu di porzioni è di prupurzioni. À colazione è spuntinu cunsigliu di cunghjuntà frutta fresca cù porzioni modeste di un granu sanu, cù proteine magre, grassu bonu è condimenti naturali. À u pranzu è a cena, aduprate a listessa strategia, ma cù generose porzioni di verdura invece di frutti. Eccu un esempiu di un ghjornu equilibratu per i pasti:
Breakfast
Una fetta di 100 per centu di pane integrale spargugliatu cù burro d'amandula, cù una manciata di frutta fresca di stagione, è un latte fattu cù latte biulogicu scrematu o non lattice è un pezzu di cannella.
Pranzu
Una grande insalata di giardinu cù una piccula culletta di granu arrustitu, fasgioli neri, avocado in fette, è cundimi cum'è calce fresca spremuta, coriandru è pepe neru crepatu.
Snack
Frutti freschi mischiati cù quinoa rossa cotta è fridda o avena tostita, iogurtu grecu organicu senza grassu o una alternativa senza latticini, noci tritate è ginger frescu o menta.
Cena
Una varietà di verdure saltate in oliu d'oliva vergine extra, agliu, è erbe tosse cù proteine magre cum'è gamberi o fagioli cannellini è una piccula culletta di 100 per centu di pasta integrale.
Includendu porzioni ragiunevuli di boni carboidrati, cum'è i pasti sopra, furnisce abbastanza carburante per aiutà vi sentite eccitatu ma micca abbastanza per alimentà e vostre cellule di grassu. È iè, pudete ancu sparghje u grassu di u corpu manghjendu cusì. I mo clienti chì cercanu di taglialli cumpletamente inevitabilmente rinuncianu o rimbalzanu manghjendu è finiscenu per guadagnà tuttu, o più, di u pesu ch'elli perdenu. Ma ghjunghje un equilibriu hè una strategia chì pudete campà.
Cumu si sente nantu à i carbuidrati, bassu, altu, bonu, male? Per piacè tweetate i vostri penseri à @cynthiasass è @Shape_Magazine
Cynthia Sass hè una dietista registrata cù un master in scienze di a nutrizione è in salute publica. Spessu vista in a TV naziunale, hè un editore chì cuntribuisce à SHAPE è cunsultante nutrizionale à i New York Rangers è Tampa Bay Rays. U so ultimu best seller di u New York Times hè S.A.S.S! Yourself Slim: Conquistate i Cravings, Drop Pounds and Lose Inches.