6 Tè putenti chì luttanu contr'à l'inflammazione
Cuntenutu
- 1. Tè verde (Camellia sinensis L.)
- 2. Basilicu santu (Ocimum sanctum)
- 3. Curcuma (Curcuma longa)
- 4. Zenzeru (Zingiber officinale)
- 5. Rosa canina (Rosa canina)
- 6. Fenouil (Foeniculum vulgare Mill)
- Cunsiglii è precauzioni per i bevitori di tè
- Preparate una tazza megliu
- Attenti à a qualità è a quantità di u tè
- U fondu
E piante, erbe è spezie sò state aduprate medicinale da seculi è seculi.
Contenenu putenti cumposti vegetali o fitoquimici chì ponu prevene danni ossidativi à e vostre cellule è riduce l'infiammazione.
A causa di e so proprietà antiinflamatorie, certe piante ponu alleviare u dolore causatu da l'infiammazione. Puderanu ancu aiutà à gestisce certe malatie chì sò scatenate da questu.
Bere tè fattu da queste piante, erbe è spezie hè un modu faciule per gode di i so benefici.
Eccu 6 putenti tes chì ponu luttà contr'à l'infiammazione.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
1. Tè verde (Camellia sinensis L.)
U tè verde vene da u listessu arbustulu chì u tè neru, ma e foglie sò trasfurmate in modu diversu, chì li permettenu di mantene u so culore verde.
I cumposti chì prumove a salute in u tè verde sò chjamati polifenoli, di i quali epigallocatechin-3-gallate (EGCG) hè u più putente ().
EGCG hà pruprietà antiinfiammatorie chì ponu aiutà à alleviare alcuni di i flare-ups associati à malatie intestinali infiammatorie (IBD) cum'è a malattia di Crohn è a colite ulcerosa (,).
In un studiu di 56 ghjorni in e persone cù colite ulcerosa chì ùn anu micca rispostu à a medicazione convenzionale, u trattamentu cù una medicazione basata in EGCG hà miglioratu i sintomi da 58,3%, paragunatu senza miglioramenti in u gruppu placebo ().
U tè verde sembra ancu riduce e cundizioni purtate da l'inflamazioni cum'è e malatie cardiache, l'Alzheimer, è ancu certi tumori ().
Per preparà u tè verde, fate un saccu di tè o foglie di tè allentate in un infusore di tè per cinque minuti. A polvere di Matcha hè una foglia di tè verde macinata finamente, è pudete solu mette un cucchiau in acqua calda o latte.
Mentre u tè verde hè sicuru per cunsumà per a maiò parte di a ghjente, cuntene caffeina, chì pò influenzà negativamente u sonnu in alcune persone. In più, beie una grande quantità di sta bevanda pò inibisce l'assorbimentu di ferru ().
Inoltre, i cumposti in u tè verde ponu interagisce cù certi medicazione, cumpresu acetaminofene, codeina, verapamil, nadolol, tamoxifen è bortezomib, allora verificate cù u vostru duttore sanitariu - soprattuttu se ne beite assai ().
Se vulete pruvà u tè verde, u pudete truvà lucalmente o in ligna. A polvere di Matcha hè dispunibule assai dinò.
Riassuntu U tè verde è u matcha sò fonti di u polifenolu antiinflamatoriu EGCG, chì pò riduce l'infiammazione è i sintomi associati à IBD è altre condizioni croniche guidate da l'infiammazione.2. Basilicu santu (Ocimum sanctum)
Cunnisciutu ancu cù u so nome hindi tulsi, u basilicu santu hè una pianta perenne originaria di l'India è di l'Asia sudorientale. In medicina Ayurvedica, hè cunnisciutu cum'è "l'incomparable" è "regina d'erbe" per via di a so larga gamma di pruprietà chì prumove a salute.
Cunsultatu cum'è una erba adattogena in medicina alternativa, u basilicu santu hè pensatu per aiutà u vostru corpu à cuntrastà u stress emotivu, ambientale è metabolicu. Queste sò spessu e cause radiche di l'infiammazione chì portanu à malatie croniche ().
Sia studii animali è umani anu trovu chì u basilicu santu hà pruprietà antiinflamatorie chì ponu riduce u zuccherinu, u colesterolu è i livelli di pressione sanguigna ().
I cumposti in e foglie è e sementi di a pianta santu di u basilicu ponu ancu riduce i livelli di acidu uricu, allevendu u dolore chì deriva da e cundizioni infiammatorie cum'è a gotta è l'artrite reumatoide ().
Alcuni di i cumposti di u basilicu santu combattenu l'infiammazione inhibendu l'enzimi cox-1 è cox-2, chì producenu cumposti infiammatori è scatenanu u dolore, u gonfiore è l'infiammazione ().
U tè basilicu santu o tulsi hè dispunibule in parechji magazini di alimenti naturali è in ligna. Per preparallu, aduprate foglie sfuse o un saccu di tè è lasciate ripide per cinque minuti.
U tè Tulsi deve esse sicuru per a maiò parte di a ghjente da beie ogni ghjornu.
Riassuntu U basilicu santu, o tulsi, u tè pò luttà contr'à l'infiammazione è riduce u dolore da a gotta, l'artrite o altre condizioni infiammatorie. Pò ancu calà u vostru colesterolu, u zuccherinu in sangue, è i livelli di pressione sanguigna.3. Curcuma (Curcuma longa)
A curcuma hè una pianta in fiore cù una radica o rizoma cumestibile chì hè spessu secca è trasfurmata in una spezia. A radice pò ancu esse sbucciata è macinata.
L'ingredientu attivu in a curcuma hè a curcumina, un cumpostu giallu cunnisciutu per i so numerosi benefici per a salute. Riduce l'infiammazione è u dolore interrompendu alcune di e vie chì portanu à sta situazione ().
A curcuma è a curcumina sò state studiate per i so effetti nantu à e malatie infiammatorie croniche cum'è l'artrite reumatoide, IBD è malatie cardiache. Puderanu ancu allevà u dolore articular artriticu è u dolore musculare dopu l'eserciziu - chì sò causati da infiammazione (,,).
In un studiu di 6 ghjorni in persone cun dolore è infiammazione da l'artrosi, piglià 1,500 mg di curcumina in dosi divise 3 volte à ghjornu riduce significativamente u dolore è migliora a funzione fisica, paragunatu cù un placebo ().
Un altru studiu in 20 omi attivi hà dimustratu chì l'assunzione di 400 mg di curcumina riduce u dolore musculare è i danni musculari dopu l'eserciziu, paragunatu cù un placebo ().
Tuttavia, sti studii anu adupratu grandi dosi di curcumina cuncintrata, dunque ùn hè chjaru se bere tè curcuma averebbe u listessu effetti ().
Se vulete pruvà tè di curcuma, fate bollire 1 cucchiainu di curcuma in polvere o radice di curcuma sbucciata grattata in una pignatta cù 2 tazze (475 ml) d'acqua per circa 10 minuti. Poi filtrà i solidi è aghjunghje limone o mele à gustu.
A curcumina hè megliu assurbita cù un pocu di pepe neru, allora aghjunghje un pizzicu à u to tè ().
Riassuntu A curcumina, l'ingredientu attivu in a curcuma, pò alleviare l'infiammazione è u dolore quandu si piglia in grandi dosi. Eppuru, ùn hè chjaru se a quantità in tè curcuma averebbe u listessu effetti.4. Zenzeru (Zingiber officinale)
Oltre 50 diversi cumposti antiossidanti sò stati identificati in zenzero. Parechji di elli minimizanu a produzzione di citochine, chì sò sostanze pro-infiammatorie in u vostru corpu ().
In un studiu di 12 settimane in e persone cun diabete, piglià 1.600 mg di zenzero ogni ghjornu riduce u zuccherinu in sangue à digiunu, u colesterolu totale, i trigliceridi è i marcatori di sangue infiammatori, cumprese a proteina C-reattiva (CRP), paragunatu cù un placebo ().
Similmente, piglià 1,000 mg di zenzero à ghjornu per 3 mesi hà significativamente abbassatu i marcatori infiammatori in e persone cù osteoartrite ().
Eppuru, sti studii anu usatu dosi elevate di zenzero - micca tè di zenzero. Per quessa, ùn hè chjaru se u tè di zenzeru averia i listessi effetti.
A causa di u so sapore leggermente dolce è piccante, u zenzeru face un tè deliziosu. Fate calà 1 cucchiaia di zenzeru frescu sbuchjatu o 1 cucchiaina di zenzero in polvere cun 2 tazze (475 ml) d'acqua. Strain it after 10 minutes, è gode cù limonu o meli.
Riassuntu U Zenzeru cuntene cumposti chì limitanu a produzzione di sustanzi proinflamatori in u vostru corpu. Hà benefici per u zuccherinu in sangue è i livelli di colesterolu è pò riduce u dolore è l'infiammazione da l'artrite.5. Rosa canina (Rosa canina)
E cime rose sò i pseudo-frutti rossi, tondi, cumestibili di corallo chì sò lasciati dopu chì un cespugliu di rosa abbia persu i so fiori.
Sò stati aduprati cum'è fitoterapia dapoi più di 2.000 anni, chì sò ricchi d'antioxidanti, cumpresi u beta carotene è e vitamine C è E (14).
E rosine cuntenenu cumposti fenolici, chì sò putenti antioxidanti antiinfiammatori chì pruteggenu e vostre cellule da i danni ().
I studii mostranu chì a polvere di rosa canina riduce u dolore è altri sintomi relativi à l'artrite reumatoide limitendu a produzzione di chimichi pro-infiammatori di citochine ().
E rosine cuntenenu ancu cumposti grassi sani cum'è l'acidi triterpenoici, l'acidu ursolicu, l'acidu oleanolicu è l'acidu betulinicu. Quessi inibiscenu l'enzimi cox-1 è cox-2, chì scatenanu l'infiammazione è u dolore ().
Per fà u tè di rosa canina, aduprate circa 10 canne rosse intere, fresche o secche è macinate o sfrumbialli. Imbulighjate cù circa 1 1/2 tazze (355 ml) d'acqua assai calda (micca bollente) è lasciate ripide per 6-8 minuti. Strain the drink per eliminà i solidi è aghjunghje u melu se vulete.
U tè di rosa canina hà un culore rossu-corallu prufondu è note fiurali.
Riassuntu I studii mostranu chì i fianchi rosa riducenu i chimichi proinflamatori è inibiscenu l'enzimi cox-1 è 2, chì scatenanu l'infiammazione è u dolore.6. Fenouil (Foeniculum vulgare Mill)
U gustu di e sementi è di u bulbu da a pianta di finocchiu mediterraniu hè spessu paragunatu à quellu di u licorice o di l'anice. Allora se site un fan di questi, u finocchiu face un tè deliziosu chì lotta ancu à l'inflamazioni.
Cum'è i fianchi, u finocchiu hè pienu di cumposti fenolichi antiinflamatori. Alcuni di i più attivi sò l'acidu caffeilquinicu, l'acidu rosmarinicu, a quercetina è u kaempferol ().
Alcune ricerche indicanu chì u finocchiu pò riduce u dolore, in particulare u dolore legatu à a menstruazione, chì pò esse dovutu à i so putenti cumposti antiinflamatori.
Un studiu di 3 ghjorni in 60 giovani donne hà dimustratu chì u trattamentu cù 120 grammi di estrattu di finocchiu per ghjornu riduce significativamente u dolore menstruale, paragunatu cù un placebo ().
U tè di finocchiu hè faciule da fà cù e sementi di finocchiu da a vostra spezia. Pour 1 tazza (240 ml) d'acqua bullente nantu à 2 cucchiaini di semi di finocchiu schiacciatu è lasciate ripene per circa 10 minuti. Aghjunghjite meli o edulcorante se vulete.
Riassuntu U tè di finocchiu, fattu da a spezia aromatizzata à u licorice, pò alleviare u dolore per via di e so proprietà antiinflamatorie.Cunsiglii è precauzioni per i bevitori di tè
Eccu uni pochi di cunsiglii da tene à mente.
Preparate una tazza megliu
Quandu preparate una tazza fresca di tè, aduprate foglie sfuse cù un infusore di tè invece di un saccu di tè, se hè pussibule. Un studiu nantu à l'antioxidanti in u tè hà trovu chì i tè à foglia larga tendenu à cuntene più antioxidanti antiinflamatori cà i sacchetti di tè (18).
U listessu studiu hà nutatu chì quandu u tè si tramuta, 5 minuti sò abbastanza longu per estrarre 80-90% di u so cuntenutu antioxidante. Un tempu di tramuntana più longu ùn ne estra assai più (18).
Esse creativu è unisci diversi tè è altre erbe antiinfiammatorie, spezie cum'è cannella è cardamomu, o ancu frutti cum'è fette di limone o d'aranciu. Parechji di sti ingredienti travaglianu inseme per furnisce ancu più benefici per a salute ().
Ùn vi scurdate chì i tè sò fatti da e piante, chì ponu arruvinà o perde a so putenza cù u tempu. Aduprate sempre ingredienti freschi quandu preparate u vostru tè.
Attenti à a qualità è a quantità di u tè
Mentre i tè ponu aiutà à luttà contr'à l'infiammazione è furnisce vari altri benefici per a salute, ci sò alcune preoccupazioni da cunsiderà.
Alcune piante da tè sò trattate cù pesticidi è erbicidi, allora pruvate à sceglie varietà di alta qualità, organiche o senza pesticidi.
Un studiu nantu à i pesticidi in u tè impurtatu da a Cina hà trovu residui in 198 di 223 campioni. In fattu, 39 avianu residui chì eranu sopra i limiti massimi di l'Unione Europea (20).
Inoltre, i tè devenu esse conservati in un contenitore hermeticu in un locu bughju è seccu. Se ùn sò micca immagazzinati currettamente, ponu accoglie micotossine, un sottoproduttu dannosu da un fungu chì pò cresce nantu à certi alimenti è hè statu trovu in tè ().
Infine, alcuni tè ponu interagisce cù medicinali, supplementi, o erbe se ne beie assai. Cunsultate u vostru duttore sanitariu sè avete prublemi nantu à l'interazzione pussibuli ().
Riassuntu Per preparà a migliore tazza di tè, aduprate ingredienti freschi è fate attenzione à a qualità per evità pesticidi, erbicidi, o muffa. Inoltre, siate cuscenti chì i cumposti in alcuni tè ponu interagisce cù i vostri medicamenti.U fondu
Bere tè hè un modu faciule è deliziosu per gode di l'antiinfiammatori è di altri benefici per a salute di e piante, erbe è spezie.
Pruvate à beve nantu à alcuni di i tè elencati sopra, cumpresu u tè verde, rosa canina, zenzero è curcuma, per coglie i so benefici di lotta à l'infiammazione è di prumuzione di a salute.
Cù tante varietà è sapori da sceglie, ùn hè da stupisce chì u tè hè una di e bevande più famose in u mondu sanu.