7 Stereotipi À propositu di l'Ansietà - è perchè ùn si dumandanu micca à tutti

Cuntenutu
- 1. Si nasce da un traumu
- 2. Pace è tranquillità hè calmante
- 3. I trigger sò universali
- 4. E stesse cose vi scatenanu sempre
- 5. A terapia è a medicina a gestioneranu
- 6. Solu l'introversi l'anu
- 7. Ti face debule
Ùn ci hè micca una descrizzione unica per l'ansietà.
Quandu si tratta di ansietà, ùn ci hè una descrizzione unica per ciò chì pare o si sente. Eppuru, cum'è l'umani tendenu à fà, a sucietà l'etichetterà, dicidendu micca ufficialmente ciò chì significa avè ansia è mette l'esperienza in una scatula pulita.
Ebbè, se avete trattatu l'ansietà, cum'è aghju, sapete chì ùn ci hè nunda nettu o prevedibile in questu. U vostru viaghju cun ellu hà da circà continuamente diversu sè stessu è pò esse abbastanza distintu paragunatu à quellu di l'altru.
Quandu e diverse sperienze chì avemu ognunu cù l'ansietà sò ricunnisciute, a capacità per ognunu di noi di affrontà in un modu chì hè u più utile per noi diventa assai più realizabile.
Allora, cumu femu? Identificendu stereotipi d'ansietà chì ùn valenu micca per tutti è spieghendu perchè ste distinzioni contanu. Andemu ci.
1. Si nasce da un traumu
Mentre l'ansietà pò vene da un avvenimentu traumaticu di vita per parechje persone, questu ùn hè micca sempre u casu. Una cosa grande è cattiva ùn hà micca da accade per chì qualchissia pugnassi cù l'ansietà.
"A vostra ansietà pò esse simplicemente scatenata da avè troppu da fà, cambià di rutina, o ancu guardendu e nutizie", dice Grace Suh, una cunsigliera autorizata in salute mentale, à Healthline.
"E ragioni per quessa ùn ponu micca esse i vostri avvenimenti traumatichi passati. Hè qualcosa chì voi è u vostru prufessiunale di salute mentale pudete scopre inseme durante u prucessu di trattamentu per identificà perchè site attivatu. "
Personalmente, travaglià cun un terapeuta mi hà permessu di scavà in profondità è scopre prublemi di u passatu è di u presente chì accendevanu a mo ansietà. A volte, a causa hè prufonda in a vostra storia, è altre volte, hè u risultatu di l'ora. Scopre i trigger sottostanti pò fà un longu caminu per gestisce megliu a vostra ansietà.
2. Pace è tranquillità hè calmante
Mentre alluntanassi da tuttu hè sempre una bella ripresa, trovu chì a mo ansietà tende à spuntà quandu sò in una zona tranquilla è lenta. In questi lochi, aghju spessu più tempu solu cù i mo penseri mentre mi sentu ancu guasi menu pruduttivu, incapace di rializà tantu in un circondu cusì lentu. In più di què, mi possu spessu sente isolatu o intrappulatu in zone tranquille, bluccatu in a lentezza.
Eppuru, in e cità, a velocità à a quale si movenu e cose si sente allineata à a velocità di i mo penseri in generale parenu spostassi.
Questu mi dà a sensazione chì u mo ritmu sia alliniatu cù u mondu chì mi circonda, mi dà un sensu più grande di facilità. Di conseguenza, a mo ansietà hè più spessu à luntanu mentre sò in cità chè quandu visitu e piccule cità o a campagna.
3. I trigger sò universali
"E vostre esperienze attuali è passate sò uniche, e vostre percezioni sò uniche, è hè per quessa chì a vostra ansietà hè unica. Ci sò cuncepzioni sbagliate chì l'ansietà vene da fattori cumuni, sperienza specifica, o paura, cum'è e fobie paura di volà o paura di altezza ", dice Suh. "I narrativi di l'ansietà ùn ponu micca esse generalizati, chì i fattori scatenanti sò diversi da una persona à l'altra".
I trigger pò esse da una canzone à qualcunu chì annulla i piani cun voi à una trama in un show di TV. Solu perchè qualcosa vi innesca personalmente, ciò ùn significa micca chì averà u listessu effetti annantu à l'ansietà di un'altra persona è viceversa.
4. E stesse cose vi scatenanu sempre
Mentre fate fronte à a vostra ansietà è identificate cumu certi fattori trigger vi afectanu, pudete notà chì i vostri trigger cambianu.
Per esempiu, aghju avutu l'ansia estrema ogni volta chì eru solu in un ascensore. Mi sentu subitu intrappulatu è cunvintu chì l'ascensore fermerà. Dopu, un ghjornu, aghju nutatu chì eru entratu in ascensori dapoi un pezzu senza chì sta tensione spampigliulessi. Eppuru, quandu sò entrutu in fasi novi di a mo vita è aghju avutu sperienze addiziunali, certe cose chì prima ùn mi disturbavanu, avà.
Questu hè spessu fattu per esposizione. Questu hè un grande cumpunente di ERP, o prevenzione di esposizione è risposta. L'idea hè chì, mentre esse espostu à fattori chì ponu induce l'ansietà à breve tempu, a vostra mente principia lentamente à acclimatassi à ciò chì vi scatenà.
Aghju continuatu à entrà in ascensori finu à chì un ghjornu u disparatore sia andatu. Quella alarma chì spararia sempre in a mo testa capì infine chì si puderebbe stà zittu postu chì in realtà ùn era micca in periculu.
A mo relazione cù l'ansietà evolve in continuu mentre continuu à bob è intrecciate in i so sviluppi. Mentre questu pò esse frustrante, quandu aghju a sperienza di e cose senza un trigger induve ci era una volta, hè un sensu veramente stupefacente.
5. A terapia è a medicina a gestioneranu
Mentre a terapia è a medicina sò tramindui grandi opzioni da perseguite quandu si tratta l'ansietà, ùn sò micca una soluzione garantita. Per alcune persone, a terapia aiuterà, altri a medicina, alcune persone tramindui, è per altri, purtroppu, nemmenu.
"Ùn ci hè micca cure istantanee o trattamenti di tutte e dimensioni per trattà l'ansietà. Hè un prucessu di resistenza è di pazienza chì necessita una intuizione è una cura adeguate per affrontà in modo adeguatu a vostra esperienza distintiva è percezioni ", dice Suh.
A chjave hè di determinà ciò chì funziona megliu per voi. Personalmente, piglià a medicina mi permette di gestisce a mo ansietà, cù flare-up occasionale chì si verificanu sempre. Andà à a terapia aiuta ancu, ma ùn hè micca sempre una opzione per l'assicuranza è i trasferimenti. Piglià u tempu per esplorà ogni opzione, è ancu e tecniche di affruntamentu permettenu una migliore coesistenza cù l'ansietà.
Cose chì ponu aiutà l'ansietà oltre a terapia è a medicina:
- Esercite regularmente.
- Pratica una respirazione prufonda.
- Scrivite i vostri penseri.
- Cambiate a vostra dieta.
- Repetite un mantra.
- Impegnassi in allungamentu.
- Aduprate tecniche di messa à terra.
6. Solu l'introversi l'anu
In u liceu, aghju guadagnatu u superlativu di i più parlanti in a mo classa senior - è aghju avutu una ansietà orribile, senza diagnosi, tuttu u tempu chì eru in scola.
U mo puntu hè, ùn ci hè un tipu di persona chì abbia ansietà. Hè una cundizione medica, è e persone di tutte e personalità è urigine trattanu cun ella. Ié, pò presentassi cum'è qualcunu chì stà sottumessu è tranquillu, ma dopu ci sò persone cum'è mè chì spessu mettenu u sonu in u mondu, guasi cum'è s'ellu hè pussibule di creà un rumore chì l'affoga.
Dunque, a prossima volta chì qualcunu cerca di parlà cun voi per esse ansiosi, ùn risponde micca cun "Ma sì cusì spumante!" o "Da veru, tù?" Invece li dumandate ciò chì anu bisognu, ancu s'ellu hè solu un arechja per ascultà.
7. Ti face debule
Mentre ci sò ghjorni in cui l'ansietà pò sentì chì ti strappa - Sò chì ne aghju avutu a mo parte - ùn hè micca una cundizione indebulita.
In fatti, hè grazia à a mo ansietà chì sò andatu dopu tante cose chì vulia, aghju fattu passi in più, è sò statu preparatu per innumerevoli situazioni.
In più di questu, ci hè questa idea chì avè l'ansietà in u primu locu significa una persona hè debule. In realtà, l'ansietà hè una cundizione mentale chì alcune persone affrontanu è altri ùn, micca listessa chì qualsiasi altra questione corporale.
Ùn ci hè nunda di debule per ricunnosce chì hè qualcosa chì avete è, se qualcosa, mostra ancu una forza più grande.
Affrontà l'ansietà impone à una persona di diventà più in sintonia cun sè stessi è di superà continuamente e prove interne. Per fà ciò ci hè bisognu di truvà una forza interna profonda è putente per vultà à una volta è à l'altra, quant'è luntanu da esse debuli.
Sarah Fielding hè una scrittora basata in New York. A so scrittura hè apparsa in Bustle, Insider, Men’s Health, HuffPost, Nylon, è OZY induve copre a ghjustizia suciale, a salute mentale, a salute, i viaghji, e relazioni, l'intrattenimentu, a moda è l'alimentazione.